Ik heb helemaal niks tegen de 'feel good' vids/verhaaltjes.Ik mag ook 'n mening geven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:49 schreef jogy het volgende:
[..]
En niemand dwingt je om hier de hele dag te zitten in dit topic, als je een feel-good momentje wil hebben open je dit topic en kijk je even rond of post je een onbenullig/schattig filmpje van iets. Wil je geen feel good momentje, of is het niet jouw soort feel good achtige momentje dan negeer je het gewoon. Laat mensen lekker in hun Hosanna gevoel zitten tussen alle gloem en doem door.
Gaat niet over 'ego' - verschillende mensen 'feel good' van verschillende 'feel good' verhalen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dan komt het menselijk ego weer in opstand hè, bij feel good dingen.'dit kan niet!' zegt ie dan.
Op een feel good-topic over cynisme praten? Mwah..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen de 'feel good' vids/verhaaltjes.Ik mag ook 'n mening geven?
Tis Japies z'n schuld - hij heeft de topic gemaakt - en hij is ook af en toe 'n cynische fucker.
Cynicisme is toch niet negatiefs.
We kunnen ook gewoon normaal over 'discusseren' ?
Dat is niet de bedoeling van dit topic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen de 'feel good' vids/verhaaltjes.Ik mag ook 'n mening geven?
Tis Japies z'n schuld - hij heeft de topic gemaakt - en hij is ook af en toe 'n cynische fucker.
Cynicisme is toch niet negatiefs.
We kunnen ook gewoon normaal over 'discusseren' ?
Moedereend helpen met de kleintjes, high cuteness levelquote:
Ik heb wel eens van die momenten dat ik beland op YT tussen fluffy kittens-vids of rescue verwaarloosde dieren. Doet het goed onder de mensen Ik vind het best een leuk topic tussen alle ellende door. Met de ene video heb ik weer niets en met anderen wel. Ook eens fijn dat er hier een topic is waar we elkaar niet met woorden afmaken.Let love rulequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Over 't algemeen ben ik 'happy'.
Tis toch niet echt normaal om te 'feel good' de hele tijd - maakt niet uit hoeveel fluffy kitten vids je gaan kijken.
Ik zou helemaal niet 'feel good' als ik 24 uren op 'n dag Leukste Home Videos kijken.
Als jij 'feel good' van getraumatiseerde,huilende kleine kinderen moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling van dit topic.
ik citeer.
Volgens mij is dit wel een topic waard dacht ik. Hier kan je alles posten wat je online ziet waar je een goed gevoel van krijgt en wat laat zien hoe mooi het menselijk ras ook is. Het is met BNW natuurlijk bijna alleen maar ellende maar mensen zijn sterk en we gaan een betere wereld krijgen! Daar geloof ik heilig in.
De bedoeling van het topic was positieve berichten..
Als je wil discussieren over negatieve dingen prima, zat andere topics..
Als je wil discussieren over positieve dingen prima, zat andere topics..
Je meld wel dat je super vrolijk enzo bent, maar je komt nogal over als een zuurpruim!
Kom doe vrolijk mee, of ga naar ander topic gal spuwen en zo!
Ik vind het niet erg dat je commentaar geeft in dit topic en ik begrijp je ook wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij 'feel good' van getraumatiseerde,huilende kleine kinderen moet je zelf weten.
Ik meld nergens dat ik 'super vrolijk enz.' .
Als Japie 't zo erg vind dat ik commentaar in deze topic geven dan prima-post ik niet.
Ik vind de bijdragen en echte discussie met FANN helemaal prima - met jou heb ik echt niks aan.
Liefquote:
The Internet, aka the electronic cat database!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
Alleen maar video's van fluffie poesjes heb ik ook niet zoveel mee, al is dat natuurlijk áltijd leuk om te zien, maar ik heb véél meer gepost dan dat dacht ik toch?
Jij heb het wél begrepen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:04 schreef Copycat het volgende:
RAOK van NYPD:
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen ...
Wauw... ja dit is niet zomaar een fluffie poesjes video, deze is érg ontroerend...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:40 schreef Ali_boo het volgende:
Sweet Mama Dog Interacting with a Beautiful Child with Down Syndrome. From Jim Stenson.
Ik dacht dat Tingo het daar wel iets moeilijker mee had, maar misschien zie ik dit nu verkeerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die hier bijdrages doet het wel begrepen heeft.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die hier bijdrages doet het wel begrepen heeft.
Zal ik 'm weg halen? Eigenlijk heb je gelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:26 schreef Copycat het volgende:
Zowat je hele leven binnenzitten. Dat is idd best feel sad.
ffs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Moedereend helpen met de kleintjes, high cuteness level
[..]
Ik heb wel eens van die momenten dat ik beland op YT tussen fluffy kittens-vids of rescue verwaarloosde dieren. Doet het goed onder de mensen Ik vind het best een leuk topic tussen alle ellende door. Met de ene video heb ik weer niets en met anderen wel. Ook eens fijn dat er hier een topic is waar we elkaar niet met woorden afmaken.Let love rule
Ik ben 't ook met je eens over de reactie van de politie agent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat je commentaar geeft in dit topic en ik begrijp je ook wel.
Je hebt zelfs gelijk aan aan één kant, want dat meisje in die video met die politieman IS
ook een treurig beeld van de wereld. De angst op het gezicht van dat meisje spreekt
boekdelen en als je denkt dat ik dát NIET heb gezien dan heb je het mis...
Iemand die dat niet zou zien zou immers blind moeten zijn, of niet goed gekeken hebben....
Wat ik je wilde uitleggen is dat de goedheid in de politieman zat, die had ook héél anders
kunnen reageren, maar wat ik al eerder zei, hij heeft dat kind gekalmeerd én weer ''veilig''
naar huis gebracht. Of het veilig is voor dat meisje thuis weet ik natuurlijk ook niet, maar
je ziet in de video dat ze in gesprek gaan met haar vader, omdat ik de taal niet ken weet ik
niet wat er daar gezegd wordt, maar ik HOOP dat er in elk geval iets goeds uit voort is
gekomen.
Aan de politieman heeft het in elk geval niet gelegen, die heeft alles gedaan wat hij kon doen.
én dat, mijn beste Tingo was het goede wat ik zag in dát filmpje.
Het was maar een glimp... maar het was er....
Als jij naar dit filmpje kijkt dan weet ik niet wat je gaat zeggen.
Je kan zeggen, moet ik happy zijn dat er zoveel daklozen op de wereld zijn?
Nee, dat moet je niet, want dat is niets om ''happy'' over te zijn, waar je wel
door geraakt zou kunnen worden is de eerlijkheid van deze mensen.
Juist mensen die dat geld het hardst nodig hebben slaan het af, omdat het hun geld niet
is, dát vind ik dan weer mooi van deze video.
Alleen maar video's van fluffie poesjes heb ik ook niet zoveel mee, al is dat natuurlijk áltijd leuk om te zien, maar ik heb véél meer gepost dan dat dacht ik toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |