Oh ja, ik wordt 'happier and happier' met elke vid in de (trying to) feel good topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
De uitleg ook bij deze video...
Absolutely heartbreaking.
A little Syrian girl selling tissues on the streets of Turkey to help her family survive, is absolutely shaken when she sees a man in uniform (police) come towards her. So much so, she grabs on to a passer by for dear life. Despite the officer's attempt to calm her down, she repeatedly begs to be let go and promises to not do it again, thinking she is going to be punished for her crimes. Her style used to make the emphatic promise was the gesture used by some Arabs of kissing her hand and placing her finger on her forehead, which children use when asking for forgiveness after doing something terribly wrong.
Imagine what these children suffered that scars them like this.
Mooi die reactie van de politieman
Je moet ook proberen het GOEDE te zien en niet het SLECHTE...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja, ik wordt 'happier and happier' met elke vid in de (trying to) feel good topic.
Child is traumatised by man in uniform - oh happy days eh.
Oh well,merci bien,maar ik hoeft niet om 't te proberen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ook proberen het GOEDE te zien en niet het SLECHTE...
Je hebt gelijkkan ik niet ontkennen, maar ik denk ook dat jij zó negatief bent geworden
dat jij dat helaas niet meer kan zien en dat is jammer...
Maakt geen reet uit als je me wel of niet geloven.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak dan eens één post waarin je iets positiefs meldt... dan geloof ik je
Dan ben ik benieuwd wat jij hier ziet....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit als je me wel of niet geloven.
Meeste van m'n posts en commentraen zijn wel postief - ligt eraan perpectief.imo.
Voor mij absoluut geen feel-good movie maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
De uitleg ook bij deze video...
Absolutely heartbreaking.
A little Syrian girl selling tissues on the streets of Turkey to help her family survive, is absolutely shaken when she sees a man in uniform (police) come towards her. So much so, she grabs on to a passer by for dear life. Despite the officer's attempt to calm her down, she repeatedly begs to be let go and promises to not do it again, thinking she is going to be punished for her crimes. Her style used to make the emphatic promise was the gesture used by some Arabs of kissing her hand and placing her finger on her forehead, which children use when asking for forgiveness after doing something terribly wrong.
Imagine what these children suffered that scars them like this.
Mooi die reactie van de politieman
Nee, het blijft droevig, dat wel, ik gaf hem ook gelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Voor mij absoluut geen feel-good movie maar smaken verschillen.
Ik ben met je eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij hier ziet....
Ik zie een man, een moedig man die niet verzuipt in zelfmedelijden, maar andere mensen
positief beïnvloed, respect voor hem![]()
NICK!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij hier ziet....
Ik zie een man, een moedig man die niet verzuipt in zelfmedelijden, maar andere mensen
positief beïnvloed, respect voor hem![]()
Ik een high five!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
NICK!!!!![]()
ik wil ooit nog een keer die knakker een knuffel geven
awwwwwquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:58 schreef controlaltdelete het volgende:
deze blijft één van mijn favorieten
Dat heb ik ook, al begrijp ik de boodschap wel. Voor mijn feel-good moments ga ik altijd naar animal rescuesquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Voor mij absoluut geen feel-good movie maar smaken verschillen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al begrijp ik de boodschap wel. Voor mijn feel-good moments ga ik altijd naar animal rescues
Wat bedoel je 'finally'?quote:
Nee, om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat je dat zou gaan zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat bedoel je 'finally'?
Wat had je verwacht, dat ik zou zeggen dat die vent 'n arrogante lul is en kaartjes voor z'n concerten vreselijk duur zijn?
Ja, nu is het wel even klaar tingoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat bedoel je 'finally'?
Wat had je verwacht, dat ik zou zeggen dat die vent 'n arrogante lul is en kaartjes voor z'n concerten vreselijk duur zijn?
Over 't algemeen ben ik 'happy'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, nu is het wel even klaar tingo. Shut up and be happy.
En niemand dwingt je om hier de hele dag te zitten in dit topic, als je een feel-good momentje wil hebben open je dit topic en kijk je even rond of post je een onbenullig/schattig filmpje van iets. Wil je geen feel good momentje, of is het niet jouw soort feel good achtige momentje dan negeer je het gewoon. Laat mensen lekker in hun Hosanna gevoel zitten tussen alle gloem en doem door.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Over 't algemeen ben ik 'happy'.
Tis toch niet echt normaal om te 'feel good' de hele tijd - maakt niet uit hoeveel fluffy kitten vids je gaan kijken.
Ik zou helemaal niet 'feel good' als ik 24 uren op 'n dag Leukste Home Videos kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |