Ik denk dat een bepaalde user zijn feel good momentje heeft daarom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou ik Tingo ook eens aanspreken (láten aanspreken door een mod) en niet Scrummie eruit lichten.
Tingo is alleen maar stoorzender op het 'feel good' topic en dat is echt zonde.
Wow die kat. Wat een held.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:09 schreef jogy het volgende:
Zo, de hele discussie en het 'rot op'je van scrummie verwijderd/aangepast.
Continue.
En wel zielig voor het kind maar de reactie van de kat is wel erg 'feel good'
[ afbeelding ]
Echt niets sarcastisch aanquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo sarcastisch?![]()
Wat Dance99Vv zegt dus
[..]
En Blaadjes dat zijn mooie verhalen
en dat met zo'n smiley zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt niets sarcastisch aan. Dit is een supertopic.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat met zo'n smiley zeggenmaar goed, had ik het verkeerd opgevat
![]()
Ik vind het ook een leuk topic
Ik weet niet waar deze YT onder valt maar ik vind het zóoooooooooquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet feel good maar wel stiekem een beetje Hilarisch.
[ afbeelding ]
Tranen in de ogen. Weet niet of ik moet lachen, huilen, schreeuwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze YT onder valt maar ik vind het zóooooooooo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik weet niet waar deze YT onder valt maar ik vind het zóoooooooooquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet feel good maar wel stiekem een beetje Hilarisch.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Tranen in de ogen. Weet niet of ik moet lachen, huilen, schreeuwen.![]()
Ge-wel-dig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk heh!maar goed dat je wél gekeken hebt
![]()
Gister gedraaid op de crematie van mijn vader.quote:
Oh, dat is minder feeling good. Gecondoleerd en heel veel sterkte, de komende tijden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
Gister gedraaid op de crematie van mijn vader.
Gewoon nog een keer posten! Hoppaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze YT onder valt maar ik vind het zóooooooooo![]()
![]()
[..]![]()
leuk heh!maar goed dat je wél gekeken hebt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gecondoleerd jongen, dat is altijd heftig, hoe vrolijk de plaatjes ook zijn...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte met het verlies.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sterktequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
sterkte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx allemaal, hij was een humorvolle rasoptimist, tot de laatste snik. Vandaar ook dat liedje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Sterkte. Wel een hele toffe keuze overigens.
.
Gecondoleerd en sterkte Resonancer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sterkte man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx allemaal, hij was een humorvolle rasoptimist, tot de laatste snik. Vandaar ook dat liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |