Damn, wat groots aangepakt dit zeg.quote:
Helemaal waar. We raken afgestompt door alle ellende die we 24/7 voorgeschoteld krijgen waardoor we bijna zouden vergeten hoe lief en goed en hartelijk mensen kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zit zo eens al die filmpjes hier te bekijken, en kom ineens tot het inzicht dat zo ongeveer 95% van wat ik normaal aan beeldmateriaal zie, altijd wel negatief beladen is. Geweld, ellende, verdriet... ben het allemaal zo normaal gaan vinden, dat de filmpjes hier ineens iets 'totaal anders' voor me lijken. Hoe slecht is dat eigenlijk... helemaal afgestompt. Dat is normaal geworden om door een beeldbuis te zien. Positieve filmpjes zie je haast nooit. Des te meer ze je wel raken trouwens.
Chales Veitch zijn Love Police is geweldigquote:
Sorry lav.quote:
Dat is waar onder de plebs vind je genoeg goed volk, maar hoe hoger bij de top des te verrotter ze worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
En als je dan toch bezig bent;Deze wereld heeft genoeg prachtige mensen!
Ik vind de flash mobbing 'n beetje creepy.Je kan ook 'n kleine groep mensen makkelijk choreograferen om wat andere niet-zo-leuke dingen te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is waar onder de plebs vind je genoeg goed volk, maar hoe hoger bij de top des te verrotter ze worden.
Ik geef het nog niet op met jouquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind de flash mobbing 'n beetje creepy.Je kan ook 'n kleine groep mensen makkelijk choreograferen om wat andere niet-zo-leuke dingen te doen.
Dat de hond zo aan zijn maatje is gehecht is ontroerend verder krijg ik van zulke vids juist een akelig gevoel, wetende dat er zoveel honden overal ter wereld rondzwerven en aan hun lot worden overgelaten, weinig mensen het boeit daar word ik juist een beetje triest van. Eén keer in de zoveel tijd komt er dan een razzia en worden ze doodgeknuppeldquote:
Deze vond ik erg touchingquote:
Ja, dat weet ik en dat is ook allemaal heel erg, maar dit gaat om de trouw van dit beestje die bij zijn gewonde maatje blijft. Dat ontroert me.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat de hond zo aan zijn maatje is gehecht is ontroerend verder krijg ik van zulke vids juist een akelig gevoel, wetende dat er zoveel honden overal ter wereld rondzwerven en aan hun lot worden overgelaten, weinig mensen het boeit daar word ik juist een beetje triest van. Eén keer in de zoveel tijd komt er dan een razzia en worden ze doodgeknuppeld
Die is geweldigquote:
Ja, die heb ik een tijd terug ook met heel veel plezier gekeken. Zoals het hoort bij een ode aan plezier.quote:
Die vind ik zo geweldigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh en in de categorie epic flashmobs:
Mooi voorbeeld wat een paar mensen met een leuk idee voor mekaar kunnen krijgen
Of, maar twee mensen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh en in de categorie epic flashmobs:
Mooi voorbeeld wat een paar mensen met een leuk idee voor mekaar kunnen krijgen
Cuteness!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
En dit is voor mij persoonlijk een feel good-momentje. De kat die zo lang te schuw was om zich aan te laten raken durft nu zelfs met de rug naar me toe op het tuinpad te zitten. Als dat geen vertrouwen is. En haar vacht glanst zo mooi. Komt ook van al dat aaien natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Awwquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
En dit is voor mij persoonlijk een feel good-momentje. De kat die zo lang te schuw was om zich aan te laten raken durft nu zelfs met de rug naar me toe op het tuinpad te zitten. Als dat geen vertrouwen is. En haar vacht glanst zo mooi. Komt ook van al dat aaien natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
en er is niet eens veel voor nodig, een beetje vertrouwen in de mensheid meer niet....quote:
Fantastisch. Hier kan ik echt uren naar kijken.quote:
Met de mensheid is niks mis. Het zijn de structuren en de elite die ons naar beneden drukken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en er is niet eens veel voor nodig, een beetje vertrouwen in de mensheid meer niet....
soms moet je zoeken maar de goedheid is er gelukkig nog.
Mooi hoor! Dieren zijn ook zo mooi. Word ik sowieso altijd wel vrolijk van. Behalve een mug snachts in je slaapkamer...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Ja he, dieren maken het beste in je los.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mooi hoor! Dieren zijn ook zo mooi. Word ik sowieso altijd wel vrolijk van. Behalve een mug snachts in je slaapkamer...
Je zou mijn vriendin moeten zien als ze een mug hoortquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he, dieren maken het beste in je los.
Behalve muggen in je slaapkamer. Dat zijn geen 'feel good'-momentjes
Je blijft ze maar elite noemen. Ik noem ze altijd bitch niggas. Ik ben zelf elite, namelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Met de mensheid is niks mis. Het zijn de structuren en de elite die ons naar beneden drukken.
Een naam geeft kracht dus kan je ze inderdaad gewoon zo een naam geven ja, of pollewopsjes of zo. Een lichtzinnige manier om er niet aan mee te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Je blijft ze maar elite noemen. Ik noem ze altijd bitch niggas. Ik ben zelf elite, namelijk.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je zou mijn vriendin moeten zien als ze een mug hoortDat wordt een soort bloeddorstige super-predator tot die mug dood is.
Nou idd zeg! Prachtig filmpje!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
Van dit filmpje krijg ik nog elke keer dat ik het zie een brok in mijn keel.
Ja maar een naam is vooral bedoeld om iets te communiceren en dat andere mensen ook snappen wat je bedoeld. Mijn beeld bij elite is niet dat ze meer zijn dan mij of ons alleen dat ze in een ander milieu zijn geboren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Een naam geeft kracht dus kan je ze inderdaad gewoon zo een naam geven ja, of pollewopsjes of zo. Een lichtzinnige manier om er niet aan mee te doen.
The Adorable Moment A Policeman Sat Down To Play With A Syrian Refugeequote:
Ja! Die lijkt er op . Wat een mooie filmpjes weer allebei..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:58 schreef controlaltdelete het volgende:
deze blijft één van mijn favorieten![]()
..die zwarte rakker doet me aan het poezebeest van Lavje denken![]()
en deze omdat ie leuk blijft
yeah go snowball
De uitleg ook bij deze video...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |