Damn..quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
Vorige week maandag overleed de beste vriend van mijn neefje tim.
Gisteren waren ze in de apenheul en tim ontdekte iets aan de hemel. Hij riep kijk pap en mam dit heeft quinten gedaan hij lacht naar me.
Dit zag hij dus.
Zo mooi!
[ afbeelding ]
Ontroerend en ook mooiquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
Gisteren waren ze in de apenheul en tim ontdekte iets aan de hemel. Hij riep kijk pap en mam dit heeft quinten gedaan hij lacht naar me.
Dit zag hij dus.
Zo mooi!
[ afbeelding ]
Dat wel maar wel mooi dat hij het idee heeft dat zn beste vriendje de regenboog voor hem heeft omgedraaid.quote:
Vind het ook heel mooi, echt ontroerend zoals Lav zegt, maar ontzettend treurig dat kinderen op zo'n leeftijd een vriendje/vriendinnetje verliezen..quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat wel maar wel mooi dat hij het idee heeft dat zn beste vriendje de regenboog voor hem heeft omgedraaid.![]()
Voor de ouders van die jongen was er ook een mooi moment.
Ventje met leukemie zn kat was al een jaar weg en toen hij vorige week overleed en die ouders zijn ouders thuis kwamen zat die kat voor de deur te wachten.
Bizar hoor maar wel heel leuk voor die ouders.
Katten zijn ook zulke bijzondere dieren. Fascinerende beesten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het ook heel mooi, echt ontroerend zoals Lav zegt, maar ontzettend treurig dat kinderen op zo'n leeftijd een vriendje/vriendinnetje verliezen..
Met die kat is wel heel bijzonder ja
Katten/Poezen zijn ook wel loyale beestjes toch, en zo liefffquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Katten zijn ook zulke bijzondere dieren. Fascinerende beesten.
Meestal wordt over honden gezegd dat ze zo trouw zijn maar in dit geval zat de kat bij de deur. Als dat geen trouw is weet ik het niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So fluffy i'm gonna dieee![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Katten/Poezen zijn ook wel loyale beestjes toch, en zo liefff![]()
en gewoon prachtige beesten..Ohhhh cute! Snakey heeft precies zo'n kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So fluffy i'm gonna dieee![]()
Die oogjes![]()
Vind het 't mooiste ras wat bestaat die Main Coonquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhh cute! Snakey heeft precies zo'n kat.
Die oogjes
ja, volgens mij schaamde die gast die dat social experiment deed zich ook behoorlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Holy shit ik huil mijn oogballen er bijna uit. Wow.
Vergeet niet het hier te posten Dance. En nog veel plezier in Spanje (ik neem aan dat het vakantie is)quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja, volgens mij schaamde die gast die dat social experiment deed zich ook behoorlijk.
Dit had die niet verwacht(zegt tie ook ergens in dat filmpje) het verhaaltje was fake maar wat die jongen(zwerver) deed niet, nog iets wat me opviel was dat die jongen niet in de bekendheid wou.
Maar die gast kreeg wel 200 dollar.
Eind goed all good zullen we maar zeggen.![]()
Waar ik nu ben (in spanje) zie ik ook veel zwervend volk. mijn feel good momentje komt nog wel hier ergens.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet niet het hier te posten Dance. En nog veel plezier in Spanje (ik neem aan dat het vakantie is)
Waarom nou weer zo sarcastisch?quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Holy shit ik huil mijn oogballen er bijna uit. Wow.
En Blaadjes dat zijn mooie verhalenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja, volgens mij schaamde die gast die dat social experiment deed zich ook behoorlijk.
Dit had die niet verwacht(zegt tie ook ergens in dat filmpje) het verhaaltje was fake maar wat die jongen(zwerver) deed niet, nog iets wat me opviel was dat die jongen niet in de bekendheid wou.
Maar die gast kreeg wel 200 dollar.
Eind goed all good zullen we maar zeggen.![]()
Waar ik nu ben (in spanje) zie ik ook veel zwervend volk. mijn feel good momentje komt nog wel hier ergens.
oh ik zag dat niet als sarcastisch, meer dat iemand daar ook net als ik nogal ontroerd over was.quote:
Wauw, schitterendquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
Dit zag hij dus.
Zo mooi!
[ afbeelding ]
Waar in Spanje ben je? <3 Spanje.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zit in Calella, hotelletje , me iedere dag het gompes te vreten, kip vlees vis ,veel groentes enz.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar in Spanje ben je? <3 Spanje.
Pas wel op met je feel good momentje. Er zijn bizar veel bedelaars/zwervers, die dat van 9 tot 5 zijn, vervolgens stappen ze in een dikke auto op weg naar huis, vooral in toeristische gebieden. Maar ook veel trieste verhalen, waarbij kinderen bij geboorte benen gebroken worden, zodat ze meer geld opleveren bij het bedelen, enzo.
Maar goed, dat is niet voor hier. Feel good, daar in Spanje. Prachtig land met een prachtige, emotionele en passievolle bevolking.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:45 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ja duurde even met uploaden, en daarom miste ik even die hele discussie over religie fruit en en sex in het andere topic..
Maar het ging eigenlijk over het filmpje
Je lijkt mij wel. Vroeger altijd honden gehad maar door drukte vanwege werk kon dat niet meer dus overgestapt op katten, ik heb er 4 nu waarvan ene 2 jaar geleden is aangelopen. Hij was niet meer weg te slaan bij me, krabde aan het kattenluik als ik de anderen naar binnen haalde 's avonds (heel zielig) maar hij hield de wacht in de buurt, zodra ik weer buiten kwam meldde meneer zich weer en als ie kans zag lag ie binnen op de bank alsof ie er al jaren woonde. Ik heb gezocht naar een eventuele eigenaar, geflyerd en sites afgegaan maar niemand meldde zich. Eigenlijk vond ik 4 katten teveel en paar keer op het punt gestaan om hem weg te brengen maar ik kreeg het niet over mijn hart, na 3 of 4 pogingen de knoop doorgehakt en hij mocht blijven. De aanhouder wint moet ie gedacht hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik zit in Calella, hotelletje , me iedere dag het gompes te vreten, kip vlees vis ,veel groentes enz.
Ik houd van wandelen en dat kan hier ook , vlak bij een natuurpark monte negro.
Las net wat dingen over dieren, ik heb iets met katten en honden, vandaag ook weer zoiets, komt een mevrouw voorbij lopen met 4 hondjes, 1 van die hondjes komt gelijk tegen mij aanleunen en de andere hondjes willen ook een aai over hun bolletje(en wat aandacht).
Waarom geen idee.
Ook thuis (ik heb 3 katten) komen alle katten uit de buurt bij mij langs, effe wat brokjes eten en vaak ook even geaaid worden. Mijn zoon vraagt me wel eens waarom, ik heb geen idee ,maar vind het prachtig en best wel leuk.
Heb nog wel wat typische anekdotes van honden op mijn vakanties.Oh en ook zwerfkatjes kom ik vaak tegen op vakantie, als ik weet waar ze zitten breng ik altijd wat kattevoer er naar toe.
Super!quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
Dit zag hij dus.
Zo mooi!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |