Is toch Toeps d'r vriendin.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:11 schreef Starlie het volgende:
Die May Britt is ook echt niet sympathiek!
May Brit Toeps vriendin?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:13 schreef ato het volgende:
[..]
Is toch Toeps d'r vriendin.
Ik vind het ook een raar wijf, May Brit dan.
Gaan er 4 of 5 naar de finale?
Volgens mij 4. Net als vorig jaar. 5 is ook wel veel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:13 schreef ato het volgende:
[..]
Is toch Toeps d'r vriendin.
Ik vind het ook een raar wijf, May Brit dan.
Gaan er 4 of 5 naar de finale?
Lisa vind ik ook te klein, maar wel een hoge gunfactor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Loiza het mooist én het aardigst én het mooiste lichaam, zo mooi rank en lang.
Die gun ik het. (En niet eens om 'het verhaal'. Ik vind haar gewoon écht tof.)
Lisa vind ik ook leuk maar die komt echt zo klein over, dat vind ik niet echt modellerig
De eerste jaren waren er zelfs maar drie finalistesquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij 4. Net als vorig jaar. 5 is ook wel veel.
Volgens mij doen ze 4, waarna er een tusseneliminatie is naar 3.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De eerste jaren waren er zelfs maar drie finalistes
Inderdaad en dat is ook mijn voorkeur.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De eerste jaren waren er zelfs maar drie finalistes
Sowieso jezelf modepolitie noemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Verbal het volgende:
Twee lillekerds die zich modepolitie noemen...
V.
Vind ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:20 schreef mirannie het volgende:
Voor mijn gevoel zijn we pas net begonnen en nu al de laatste voor de finale... Vaag hoor. Ze hebben nauwelijks wat geleerd.
Echt een RTL 5 / SBS titelquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sowieso jezelf modepolitie noemen.
ditquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:24 schreef zoem het volgende:
Over May Brit: "De vrouw die jullie zo veel heeft geleerd"![]()
Dat zijn de beste.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:26 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Celine haar foto behoorlijk ordinair eerlijk gezegd.
ja hij leek ook gigantisch geshoptquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:26 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Celine haar foto behoorlijk ordinair eerlijk gezegd.
Heel die achtergrond was erbij geplakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
ja hij leek ook gigantisch geshopt
Penthouse Poesquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Greys het volgende:
Dat Celine in de finale zit vind ik een aanfluiting.
Ik vind het zó geen model en ook nog een trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |