Ze lijkt niet goed snik op die foto. Schele Mientje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef megamandy het volgende:
Ik vind Celine zo niet mooiOok door haar karakter denk ik.
tja, het is altijd wat. toon je een keer initiatief, houd je je niet aan de opdrachtquote:
Vind het ook raar als ze het haar zouden aanrekenen, zo'n jong meisje, zij hebben haar zelf in verwarring gebracht.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
tja, het is altijd wat. toon je een keer initiatief, houd je je niet aan de opdracht
Ik vind het een mix van een heleboel modellen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:31 schreef livelink het volgende:
Die Jackie doet me heel erg aan iemand denken. Ik baal er van dat ik niet weet wie.
ik zit altijd mee te huilenquote:
spoilerquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:33 schreef zoem het volgende:
Ohja, de (bijna) naakt shoots hebben we nog niet gehad
Ja, misschien is dat het wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het een mix van een heleboel modellen.
Jep heb ik ook, lijkt op iemand. Maar geen idee wiequote:Op maandag 5 oktober 2015 21:31 schreef livelink het volgende:
Die Jackie doet me heel erg aan iemand denken. Ik baal er van dat ik niet weet wie.
dat kijk ik maar niet, ik moet me tegen mezelf beschermenquote:
NEUJ!quote:
Mijn oud klasgenoot lijkt op haar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep heb ik ook, lijkt op iemand. Maar geen idee wie
Ze lijkt iig op Mirte Maas.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het een mix van een heleboel modellen.
Voor mij heeft ze die vrouwelijke uitstraling en het type uiterlijk dat die lichting Cindy Crawford / Christy Turlington / Elle had. Vet mooi en vrouwelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep heb ik ook, lijkt op iemand. Maar geen idee wie
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Toeps het volgende:
ICMYAS: http://www.fashionmilk.co(...)-en-een-prada-meisje
HNTM ben ik mee bezig! Tekst staat, nu nog de screencaps!
Leuke samenvattingquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef Toeps het volgende:
BAM! http://www.fashionmilk.co(...)ionele-rollercoaster
Dat legden ze goed uit, modellenwerk is niet per se de mooiste zijnquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:32 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat Jackie eruit is, vond haar de mooiste. Haar foto was ook prachtig terwijl die van Céline er uitzag alsof ze scheel issnap niet wat ze er überhaupt in doet!
Loiza is een goed functie voorbeeld voortransgendersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:48 schreef ato het volgende:
Ik vind Loiza wel een voorbeeldvan transgenders
Ze ís bitchy. Celine is zo'n typisch geval van: als ik maar overal een antwoord op heb en lekker een uitstraling heb van 'boeiuh', dan kom ik ergens.quote:
Ja vooral over Sterre doet ze gemeen, oke ze kan best lomp overkomen maar die bitchy opmerkingen elke keer van Celine hoeven echt niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze ís bitchy. Celine is zo'n typisch geval van: als ik maar overal een antwoord op heb en lekker een uitstraling heb van 'boeiuh', dan kom ik ergens.
V.
Jaah, ik wil! En mag ik ze dan ook fotograferen? Ah, toe? Niet voor Colgate of Zinzi of zo, maar gewoon, super kawaii met roze en bloemen of zo! Eens kijken wie zich daarin kan inleven 😜quote:
Zo leren de meiden om in het Engels aangesproken te worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:23 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Dirk zo'n dork.
Met z'n Amerikaans en mevrouw Smulders die in haar steenkolenengels mee probeert te doen. Tenenkrommend. Wat is daar in hemelsnaam de toegevoegde waarde van? Denken ze soms dat de Nederlandse versie over de taalgrenzen verkocht kan worden?
Echt, ik ben niet snel van 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg', maar dit is zo'n blatante nonsens.
Idd. Bij Nancy van wat seizoenen terug heb ik het idee dat die best 'groot' had kunnen worden als ze a) beter Engels had gesproken, b) wat slimmer/gewiekster was geweest, en c) mentaal stabieler was geweest. Zij was voor HNTM al bij een groot modellenbureau ingeschreven, maar dat liep enigszins spaak. Die HNTM-reeks verklaarde wat dat betreft veel (ervan uitgaande dat de real-life Nancy niet volledig haaks stond op wat we er op tv van te zien kregen).quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:36 schreef mirannie het volgende:
En Sterre is nog te dom om te poepen. Een topmodel moet ook wel een beetje brains hebben, anders loopt het hele wereldje over je heen
Niemand denkt dat ze zijn gekozen om hun intellect, geen idee waar je dat vandaan haalt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Iwanius het volgende:
Nog denken dat al die meiden zijn uitgekozen vanwege hun 'intelligentie' of dat ze echt het in zich hebben een top fotomodel te worden.Tis een showtje,meer niet waar leedvermaak het belangrijkste is.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef Toeps het volgende:
BAM! http://www.fashionmilk.co(...)ionele-rollercoaster
quote:Je gebruikt AdBlock. Wij werken elke dag heel hard om jullie - gratis - de leukste artikelen voor te schotelen. Met advertenties op de site verdienen we de kosten terug. Door AdBlock te gebruiken, maak je het ons erg moeilijk om leuke dingen te organiseren. Wil je verder lezen? Schakel AdBlock dan uit voor deze site en herlaad de pagina. Ontzettend bedankt!
Weten hoe je AdBlock uitschakelt? Check. Nog steeds problemen? Mail ons even op info@fashionmilk.com, dan zetten we je op de whitelist. PS: Het herladen van de pagina kan even duren, dus als je deze melding ziet terwijl je toch écht geen AdBlock gebruikt, is het meestal gewoon een kwestie van eventjes geduld.
Toep's Fashionmilk staat, net als FOK! en nog een paar andere sympathieke sites op mijn whitelist.quote:
De borstjes worden geblurd, dit is een modellenwedstrijd.quote:
ik neem aan 4 zoals de laatste jarenquote:
ik neem aan een dubbele exitquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:42 schreef zoem het volgende:
Er zijn er nog 6... ze gaan toch niet met 5 de finale in?
quote:
Gaan er zes uit?quote:
quote:
quote:
Ik ga toch voor het vriendelijke karakter van Loiza! Wat een bitch die Celinequote:Op maandag 12 oktober 2015 20:48 schreef zoem het volgende:
Wel typerend voor zowel het karakter van Celine als Loiza.
precies ditquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:50 schreef Starlie het volgende:
Ik zie absoluut wel een model in Sterre maar ze moet echt haar mond houden en verder niet teveel bewegen.
quote:
Valt mij ook steeds op idd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Als Rachel wat aankomt gaan die harde lijnen misschien uit haar gezicht.
21 en dan die lijnen
Ja, het laat haar ouder lijken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Als Rachel wat aankomt gaan die harde lijnen misschien uit haar gezicht.
21 en dan die lijnen
Kan wel wat dat merk juist.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:52 schreef MissJ het volgende:
Lisa wat heb je aan kind! Een short met panty eronder, geen porum vind ik dat.
Lisa is ook mijn favoriet. Ze is zo schattig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:53 schreef ato het volgende:
Loiza schatje
Céline k# wijf
Lisa mijn favoriet to win..
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:53 schreef Verbal het volgende:
Celine is lelijk van buiten en van binnen
V.
Je kan haar hoofd gewoon niet meer los zien van haar gedrag. Ik kan ook niks moois meer ontdekken. Gelukkig kennen deze mensen haar innerlijk niet!quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:53 schreef Verbal het volgende:
V.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:53 schreef Verbal het volgende:
V.
Ze heeft wel een prima lichaam. Alleen die kop staat me niet aan met die bitchy lookquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:53 schreef Verbal het volgende:
V.
too obviousquote:
quote:
de nachtmerrie van elke FOK!'er, een naakte minderjarigequote:
Blijft raar dat alles van de borsten gezien mag worden behalve de tepel. Bij mannen plakken ze toch ook niet de eikel af, terwijl je de rest kan zienquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Blijft raar dat alles van de borsten gezien mag worden behalve de tepel. Bij mannen plakken ze toch ook niet de eikel af, terwijl je de rest kan zien
Ze zeggen altijd dat je groot moet denkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:03 schreef Starlie het volgende:
[..]ik zie dingen altijd meteen voor me
Loiza mag van mij ook winnenquote:
ze hebben toch een broekje aanquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:05 schreef zoem het volgende:
Wat doen ze dan als een van de dames een bos haar heeft?
harsenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:05 schreef zoem het volgende:
Wat doen ze dan als een van de dames een bos haar heeft?
Ik vind Loiza het mooist én het aardigst én het mooiste lichaam, zo mooi rank en lang.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Laurie vind ik niet het mooist maar ook wel sympathiek, gun ik de winst.
quote:
Ik denk dat ze wel een toffe foto heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef Starlie het volgende:
Celine heeft wel een mooi lichaam, helaas... de trut
Denk het ook, wel slim dat ze die Dolfijn paktequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een toffe foto heeft.
Is toch Toeps d'r vriendin.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:11 schreef Starlie het volgende:
Die May Britt is ook echt niet sympathiek!
May Brit Toeps vriendin?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:13 schreef ato het volgende:
[..]
Is toch Toeps d'r vriendin.
Ik vind het ook een raar wijf, May Brit dan.
Gaan er 4 of 5 naar de finale?
Volgens mij 4. Net als vorig jaar. 5 is ook wel veel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:13 schreef ato het volgende:
[..]
Is toch Toeps d'r vriendin.
Ik vind het ook een raar wijf, May Brit dan.
Gaan er 4 of 5 naar de finale?
Lisa vind ik ook te klein, maar wel een hoge gunfactor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Loiza het mooist én het aardigst én het mooiste lichaam, zo mooi rank en lang.
Die gun ik het. (En niet eens om 'het verhaal'. Ik vind haar gewoon écht tof.)
Lisa vind ik ook leuk maar die komt echt zo klein over, dat vind ik niet echt modellerig
De eerste jaren waren er zelfs maar drie finalistesquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij 4. Net als vorig jaar. 5 is ook wel veel.
Volgens mij doen ze 4, waarna er een tusseneliminatie is naar 3.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De eerste jaren waren er zelfs maar drie finalistes
Inderdaad en dat is ook mijn voorkeur.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De eerste jaren waren er zelfs maar drie finalistes
Sowieso jezelf modepolitie noemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Verbal het volgende:
Twee lillekerds die zich modepolitie noemen...
V.
Vind ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:20 schreef mirannie het volgende:
Voor mijn gevoel zijn we pas net begonnen en nu al de laatste voor de finale... Vaag hoor. Ze hebben nauwelijks wat geleerd.
Echt een RTL 5 / SBS titelquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sowieso jezelf modepolitie noemen.
ditquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:24 schreef zoem het volgende:
Over May Brit: "De vrouw die jullie zo veel heeft geleerd"![]()
Dat zijn de beste.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:26 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Celine haar foto behoorlijk ordinair eerlijk gezegd.
ja hij leek ook gigantisch geshoptquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:26 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Celine haar foto behoorlijk ordinair eerlijk gezegd.
Heel die achtergrond was erbij geplakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
ja hij leek ook gigantisch geshopt
Penthouse Poesquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Greys het volgende:
Dat Celine in de finale zit vind ik een aanfluiting.
Ik vind het zó geen model en ook nog een trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |