Dat zijn de off- en on-blocks tijden. Nog steeds een strakke omdraai, daar niet vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 06:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken als je op de Polderbaan moet starten of landen. Laat staan beide!
En nu in zijn geheel:quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:26 schreef Iemand91 het volgende:
Turkish Airlines verft momenteel een van haar A330-200's (TC-JNC) in retro-livery:
Ter verduidelijking; zo zag hun livery er ooit uit (A310-200 in Amsterdam, 1989).
Die A330 kan er geloof ik best eens mooi uit gaan zien.
En aangezien we ook wel regelmatig een A330 van Turkish op Schiphol krijgen zul je deze misschien ook wel eens zien langskomen.
Nog opvallender; TUI gaat voor Atlantic Star Airlines (een maatschappij die speciaal voor het eiland Sint-Helena opgericht is) op 20 maart en 3 april vanuit London Gatwick naar het eiland vliegen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:34 schreef FredvZ het volgende:
TUI heeft voor de komende winter twee opvallende wijzigingen:
Je zou toch zeggen dat het voor de handliggender zou zijn als Thomson zou vliegen vanaf Gatwick. Of ze gaan dit gebruiken als reclameding voor de rebranding van Thomson naar TUI.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:02 schreef Iemand91 het volgende:
Nog opvallender; TUI gaat voor Atlantic Star Airlines (een maatschappij die speciaal voor het eiland Sint-Helena opgericht is) op 20 maart en 3 april vanuit London Gatwick naar het eiland vliegen.
De vluchten worden uitgevoerd met een TUI 737-800 en maken een stop in Banjul, Gambia.
Deze vluchten zulllen de eerste ooit zijn tussen het Brits overzees gebiedsdeel en het Verenigd Koninkrijk.
De vloot van de TUI-group wordt toch al door elkaar gebruikt dus heel veel maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:10 schreef FredvZ het volgende:
Je zou toch zeggen dat het voor de handliggender zou zijn als Thomson zou vliegen vanaf Gatwick. Of ze gaan dit gebruiken als reclameding voor de rebranding van Thomson naar TUI.
En in het echt:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:21 schreef Iemand91 het volgende:
En weer een maatschappij dat een goede livery verandert om maar te veranderen en hierin faalt (IMHO):
Huidig:
[ afbeelding ]
Nieuwe livery wordt duidelijk op een nieuwe 777-300ER die op 26 oktober uit de paint hangar komt rollen:
[ afbeelding ]
PS: over een paar uur weer een lange post...
Met wat voor toestel?quote:
Ik vind hem toch wel mooi hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En in het echt:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)23605.jpg]afbeelding[/url] ]
doe s normaal man...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:35 schreef Woods het volgende:
Prijzen vallen op de korte termijn tegen. Hm vanaf november bijvoorbeeld kan je vanaf ¤20 enkele reis naar Dublin, ik weet niet hoe hoog de overige kosten uitvallen.
Waar zie je mij voor aan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef Thetallguy het volgende:
Zondag komt Etihad met een A340-600 op de reguliere vlucht uit AUH. Even wachten op een post van Iemand met daarin een overzicht van alle -600s die weleens op AMS zijn geweest (Iberia weleens?)
Is een 600 zoveel anders dan een ander model van de A340? En überhaupt veel anders dan A330?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan?
[ afbeelding ]
Maareh, Iberia is inderdaad wel eens langs geweest met de -600 (toen het 2 vluchten combineerde) en Virgin Atlantic is ook i.i.g. 2 keer uitgeweken naar Schiphol.
De eerste keer (in 2005) werd dat een probleem omdat er op Schiphol geen geschikte towbar aanwezig was; hierop vloog Virgin een 747-400 mét geschikte towbar naar Amsterdam om de passagiers op te halen en de towbar te leveren voor de A340.
[ afbeelding ]
South African Airways week in maart 2008 uit naar Schiphol wegens weersomstandigheden bij Heathrow en in 2011 kwam er een -600 in Airbus kleuren naar Amsterdam.
Vast nog wel vaker maar i.i.g. niet heel vaak.
Allemaal variaties van de A340. De -200 en -300 waren de originele versies, de -500 de ultra long-haul model en de -600 moest de concurrentie aangaan met de 747.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:02 schreef derLudolf het volgende:
Is een 600 zoveel anders dan een ander model van de A340? En überhaupt veel anders dan A330?
1. Het is een closed group, dat brengt wat restricties met zich mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
2 luchtvaart gerelateerde vragen:
- Sinds een tijdje is de Facebook pagina van "Save The Last PAX McDonnell Douglas MD-11" voor mij onbereikbaar. Eerst was simpelweg inloggen op FB voldoende maar opeens moest ik lid worden.
Sindsdien is de pagina niet meer te zien. Ben ik de enige?
- Is iemand hier lid van Airliners.net? Zit te twijfelen of ik lid wil worden maar om daar te posten (buiten photography fora) moet je premium member worden à $25 eenmalig.
http://www.tarmacaerosave.aero/index.php?lang=enquote:PH-BFM (747-400M) vloog deze morgen vanuit Amsterdam naar Teruel in Spanje waar het opgeslagen zal worden en waarschijnlijk gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |