abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156613866
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd of Frank stiekem niet toch op de trein naar Liverpool springt
Jurgen Klopp naar Ajax?
pi_156613879
quote:
Zou er nu het minst rouwig om zijn. Na 5 jaar is het voetbal niet om aan te gluren en mag je alleen blij zijn met het resultaat in de eredivisie.
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:42:41 #253
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_156613888
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 07:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Laat Bazoer dan staan. Die heeft tenminste nog potentie. Haal Clasie of Wijnaldum er maar uit dan.
Wijnaldum is een stuk beter dan Clasie. Dus die maar nooit meer oproepen.
pi_156613934
quote:
Klopp en Ancelotti zouden al hoger op de lijst staan en zijn benaderd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:48:49 #255
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_156613956
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jurgen Klopp naar Ajax?
Was het maar zo'n feest.

Stel je toch eens voor dat zo'n kerel zo gek was dat 'ie gewoon trek had in een projectje als een Eredivisieclub.
pi_156613966
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef franklop het volgende:

[..]

Klopp en Ancelotti zouden al hoger op de lijst staan en zijn benaderd
Dat ze al benaderd zouden zijn heb ik nog niet gelezen. Klopp heeft aangegeven nergens tussentijds in te stappen. Dus die zie ik het niet doen. Zou wel de beste keuze zijn.
pi_156613972
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zou er nu het minst rouwig om zijn. Na 5 jaar is het voetbal niet om aan te gluren en mag je alleen blij zijn met het resultaat in de eredivisie.
Ik ben altijd groot voorstander van die man geweest, maar als je kijkt zijn wij niks verder dan een paar jaar terug, waar PSV/Feyenoord wel leuk aan de selectie aan het timmeren zijn. En das niet (alleen) de schuld van Frank, wellicht vooral van Overmars. Maar Frankie kan het zelden ombuigen als het tegen zit, z'n wisselbeleid is niet bestaand of ' :') ', en hij blijft maar rouleren, en rouleren, dan die in de spits, dan die. Fischer doet het leuk op de flanken en wordt dan weer ineens centraal gegooid. El Ghazi wordt dit seizoen z'n lieverdje, dat zie je nu al.

Niks mis met een talent de ruimte geven, maar hij heeft ook ieder seizoen zo'n lieverdje die onlangs faal op faal mag blijven staan. Zie Andersen en Boilesen. En die types zijn dan een seizoen later weer net zo makkelijk afgeschreven.

Dan kan die hele revolutie leuk gestart zijn nadat je afgedroogd wordt door Madrid, maar ik vind in eigen huis angsthazig tegen PSV spelen en op paar 'momentjes' na helemaal NIKS in te brengen hebben wat schandelijker. Sowieso ga je nu gewoon dikke punten morsen. We hebben met matig voetbal en een redelijk makkelijk programma even een aardige start, maar tegen dat t winterstop is sta je gewoon achter PSV en Feyenoord, let maar op.
pi_156613984
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat ze al benaderd zouden zijn heb ik nog niet gelezen. Klopp heeft aangegeven nergens tussentijds in te stappen. Dus die zie ik het niet doen. Zou wel de beste keuze zijn.
naja aldus Sky (vaak goed ingelicht ) zouden de zaakwaarnemers zijn benaderd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156614068
quote:
Zie ik hem echt niet doen hoor, voelt toch een beetje als door de achterdeur vertrekken, plus zadel je Ajax op met een enorm probleem, en denk dat hij daar teveel clubman voor is. Hoop wel dat hij óf na dit seizoen vertrekt, óf er nu is serieus (en 'goed') geinvesteerd wordt, maar dat is weer ijdele hoop.

Dan krijgen we weer typje Heitinga of Zimling, en het praatje dat ervaren spelers niet voor de ED kiezen, terwijl ondertussen er weer 2 bij PSV tekenen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:09:23 #260
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156614186
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ben altijd groot voorstander van die man geweest, maar als je kijkt zijn wij niks verder dan een paar jaar terug, waar PSV/Feyenoord wel leuk aan de selectie aan het timmeren zijn. En das niet (alleen) de schuld van Frank, wellicht vooral van Overmars. Maar Frankie kan het zelden ombuigen als het tegen zit, z'n wisselbeleid is niet bestaand of ' :') ', en hij blijft maar rouleren, en rouleren, dan die in de spits, dan die. Fischer doet het leuk op de flanken en wordt dan weer ineens centraal gegooid. El Ghazi wordt dit seizoen z'n lieverdje, dat zie je nu al.

Niks mis met een talent de ruimte geven, maar hij heeft ook ieder seizoen zo'n lieverdje die onlangs faal op faal mag blijven staan. Zie Andersen en Boilesen. En die types zijn dan een seizoen later weer net zo makkelijk afgeschreven.

Dan kan die hele revolutie leuk gestart zijn nadat je afgedroogd wordt door Madrid, maar ik vind in eigen huis angsthazig tegen PSV spelen en op paar 'momentjes' na helemaal NIKS in te brengen hebben wat schandelijker. Sowieso ga je nu gewoon dikke punten morsen. We hebben met matig voetbal en een redelijk makkelijk programma even een aardige start, maar tegen dat t winterstop is sta je gewoon achter PSV en Feyenoord, let maar op.
Goede post :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:10:42 #261
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_156614202
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zie ik hem echt niet doen hoor, voelt toch een beetje als door de achterdeur vertrekken, plus zadel je Ajax op met een enorm probleem, en denk dat hij daar teveel clubman voor is. Hoop wel dat hij óf na dit seizoen vertrekt, óf er nu is serieus (en 'goed') geinvesteerd wordt, maar dat is weer ijdele hoop.

Dan krijgen we weer typje Heitinga of Zimling, en het praatje dat ervaren spelers niet voor de ED kiezen, terwijl ondertussen er weer 2 bij PSV tekenen.
quote:
Er is dus iets geks aan de hand met deze vergoedingssommen. In de gepresenteerde jaarcijfers is deze post namelijk met 20 (!) miljoen euro toegenomen, ondanks een afschrijving van 11,7 miljoen. Dat betekent dus dat er 31,7 miljoen aan nieuwe vergoedingssommen zijn bijgekomen in het seizoen 2014/15. Ajax verklaart dat door te stellen dat er ‘voor de balansdatum is geïnvesteerd in de aankoop van Daley Sinkgraven, Arek Milik en Nemanja Gudelj.’
http://www.catenaccio.nl/(...)jax-roept-vragen-op/

Er wordt blijkbaar bakken met geld uitgegeven. Dat Marcie Netto zijn vinger op de knip houdt gaat niet meer op.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:11:31 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156614214
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd bij jou af hoe je je dag nou verder vult. Je komt continu in ieder topic van de traditionele top 3 een beetje de ultieme betweter uithangen. En in je 'eigen' PSV topic een beetje schermen met wat vage kennissen met inside info, en je weet zogezegd zo goed dat die-en-die jongen zulke goede gozers zijn, ook al lijkt 't er niet op.

Wim Kieft zou zeggen dat je er zelf een beetje teveel in begint te geloven. Dattie er toch echt wel een beetje moe van wordt. Kortom, dat je gewoon even normaal moet doen, en maak je even lekker druk om je eigen clubje ofzo.
Tja, je kent mij verder niet. Dat is ook prima. Ik scherm trouwens helemaal niet met vage kennissen, de meeste van die jongens ken ik gewoon rechtstreeks. En wat Wim Kieft er van zou zeggen is helemaal niet zo boeiend natuurlijk, die is een beetje te veel in zijn eigen mythe gaan geloven, niet serieus te nemen die man.

En momenteel vul ik mijn dagen met bijkomen van een operatie, dus ik heb alle tijd om op Fok! te zitten. Leuk dat je interesse toont trouwens in mijn dagelijkse wel en wee. Wat doe jij in het dagelijks leven?
pi_156614255
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:10 schreef gniffie het volgende:

[..]

[..]

http://www.catenaccio.nl/(...)jax-roept-vragen-op/

Er wordt blijkbaar bakken met geld uitgegeven. Dat Marcie Netto zijn vinger op de knip houdt gaat niet meer op.
Maar waaraan dan? Dit gaat ook over transfersommen?
Een van de weinige dingen die Marcie Netto goed deed was een (vrij lage) gelimiteerde transfersom voor Milik. Gudelj was ergens rond de 5/6 en Sinkgraven tussen de 6 en 8 ofzo? Dan kom je van z'n leven niet op 30 mio.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:15:00 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156614258
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wijnaldum is een stuk beter dan Clasie. Dus die maar nooit meer oproepen.
Ik vind die twee echt lood om oud ijzer. Bij PSV zat de meerwaarde van Wijnaldum met name in zijn rol binnen de groep, maar ik heb het idee dat hij dat bij Oranje veel minder heeft. Bij PSV was hij natuurlijk één van de jongens met de meeste ervaring en dat liet hij ook weten (op een fijne manier) in de kleedkamer. Bij Oranje is hij natuurlijk ook gewoon een noob en zal hij niet zo op de voorgrond treden. En voetballend is hij gewoon niet zo bijzonder.

Dat laatste geldt ook voor Clasie, maar Clasie heeft veel meer de drang om zich te bewijzen in Oranje en stijgt daar ook wel wat boven zichzelf uit. Per saldo natuurlijk allebei niet wat je wilt, maar goed.
pi_156614260
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, je kent mij verder niet. Dat is ook prima. Ik scherm trouwens helemaal niet met vage kennissen, de meeste van die jongens ken ik gewoon rechtstreeks. En wat Wim Kieft er van zou zeggen is helemaal niet zo boeiend natuurlijk, die is een beetje te veel in zijn eigen mythe gaan geloven, niet serieus te nemen die man.

En momenteel vul ik mijn dagen met bijkomen van een operatie, dus ik heb alle tijd om op Fok! te zitten. Leuk dat je interesse toont trouwens in mijn dagelijkse wel en wee. Wat doe jij in het dagelijks leven?
Ik irriteer mensen op een internetforum.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:15:35 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156614267
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik irriteer mensen op een internetforum.
Topbaan. Beur je daar nog lekker mee? Lijkt me ook wel wat.
pi_156614272
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Topbaan. Beur je daar nog lekker mee? Lijkt me ook wel wat.
Danny betaalt me 60k onder de tafel.
pi_156614392
Feyenoord en PSV ieder jaar lijken beter te worden en Ajax ieder jaar slechter. PSV koopt vooral veel beter in. Co heeft wel enigszins gelijk dat PSV betere spelers heeft ingekocht voor "4-3-3". 2 goede spitse, wij hebben na Milik allemaal halve spitsen.
pi_156614418
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lobotomie?
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:32:52 #270
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156614546
quote:
11s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lobotomie?
Penisvergroting, cadeautje van je moeder.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:37:16 #271
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156614611
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Feyenoord en PSV ieder jaar lijken beter te worden en Ajax ieder jaar slechter. PSV koopt vooral veel beter in. Co heeft wel enigszins gelijk dat PSV betere spelers heeft ingekocht voor "4-3-3". 2 goede spitse, wij hebben na Milik allemaal halve spitsen.
Die Youness kan toch wel wat worden hoor. Hij werd natuurlijk achterlijk slecht gedekt bij die 1-1, maar heeft wel wat goede moves en is erg doelgericht. Maar dat is gewoon een Lucky koopje, dat heeft volgens mij weinig met scouting en goed inkopen te maken. En voor hetzelfde geld kakt hij net zo in als Sana.

Ajax koopt gewoon vaak de verkeerde spelers, lijkt wel. Alleen Cillissen is een aardige greep geweest een paar jaar terug en wat jeugdspelertjes natuurlijk die waarschijnlijk het eerste wel gaan halen. En Suarez, maar dat was geen hele moeilijke aankoop, die stak gewoon met kop en schouders uit de Studio Sport samenvattingen.
pi_156614680
Younes zie ik ook wel wat in, maar goed, laat hem eerst maar eens een half jaar gewoon structureel goed ballen en basis staan.

Verder ligt Ajax natuurlijk wel enorm onder een vergrootglas. Iedereen buitelt over elkaar om een 'HAHA SINKGRAVEN' of 'HAHA GUDELJ' te doen hier. Maar laten we ook niet vergeten dat subtop > top altijd nog een flinke stap blijkt voor een hoop spelers. Of spelen Maher, Vejinovic, Propper, vd Heijden, Botteghin, en Toornstra wekelijks de sterren van de hemel?
pi_156614696
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aah, bedankt man. Dit is inmiddels al 100x gepost afgelopen week.
pi_156614709
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Younes zie ik ook wel wat in, maar goed, laat hem eerst maar eens een half jaar gewoon structureel goed ballen en basis staan.

Verder ligt Ajax natuurlijk wel enorm onder een vergrootglas. Iedereen buitelt over elkaar om een 'HAHA SINKGRAVEN' of 'HAHA GUDELJ' te doen hier. Maar laten we ook niet vergeten dat subtop > top altijd nog een flinke stap blijkt voor een hoop spelers. Of spelen Maher, Vejinovic, Propper, vd Heijden, Botteghin, en Toornstra wekelijks de sterren van de hemel?
Van der Heijden, Botteghin, Toornstra zijn wel spelers waarvan ik wel had aan zien komen dat die zich maar moeilijk kunnen manifesteren.

Van Maher had ik meer verwacht. Pröpper doet het toch wel verdienstelijk en Vejinovic wordt imo verkeerd gebruikt zo af en toe.
pi_156614739
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Aah, bedankt man. Dit is inmiddels al 100x gepost afgelopen week.
Forum maar sluiten dan? :')

Mafkees.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')