Jurgen Klopp naar Ajax?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd of Frank stiekem niet toch op de trein naar Liverpool springt
Zou er nu het minst rouwig om zijn. Na 5 jaar is het voetbal niet om aan te gluren en mag je alleen blij zijn met het resultaat in de eredivisie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Wijnaldum is een stuk beter dan Clasie. Dus die maar nooit meer oproepen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laat Bazoer dan staan. Die heeft tenminste nog potentie. Haal Clasie of Wijnaldum er maar uit dan.
Klopp en Ancelotti zouden al hoger op de lijst staan en zijn benaderdquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Was het maar zo'n feest.quote:
Dat ze al benaderd zouden zijn heb ik nog niet gelezen. Klopp heeft aangegeven nergens tussentijds in te stappen. Dus die zie ik het niet doen. Zou wel de beste keuze zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopp en Ancelotti zouden al hoger op de lijst staan en zijn benaderd
Ik ben altijd groot voorstander van die man geweest, maar als je kijkt zijn wij niks verder dan een paar jaar terug, waar PSV/Feyenoord wel leuk aan de selectie aan het timmeren zijn. En das niet (alleen) de schuld van Frank, wellicht vooral van Overmars. Maar Frankie kan het zelden ombuigen als het tegen zit, z'n wisselbeleid is niet bestaand of 'quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou er nu het minst rouwig om zijn. Na 5 jaar is het voetbal niet om aan te gluren en mag je alleen blij zijn met het resultaat in de eredivisie.
naja aldus Sky (vaak goed ingelicht ) zouden de zaakwaarnemers zijn benaderdquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ze al benaderd zouden zijn heb ik nog niet gelezen. Klopp heeft aangegeven nergens tussentijds in te stappen. Dus die zie ik het niet doen. Zou wel de beste keuze zijn.
Zie ik hem echt niet doen hoor, voelt toch een beetje als door de achterdeur vertrekken, plus zadel je Ajax op met een enorm probleem, en denk dat hij daar teveel clubman voor is. Hoop wel dat hij ķf na dit seizoen vertrekt, ķf er nu is serieus (en 'goed') geinvesteerd wordt, maar dat is weer ijdele hoop.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Goede postquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd groot voorstander van die man geweest, maar als je kijkt zijn wij niks verder dan een paar jaar terug, waar PSV/Feyenoord wel leuk aan de selectie aan het timmeren zijn. En das niet (alleen) de schuld van Frank, wellicht vooral van Overmars. Maar Frankie kan het zelden ombuigen als het tegen zit, z'n wisselbeleid is niet bestaand of '', en hij blijft maar rouleren, en rouleren, dan die in de spits, dan die. Fischer doet het leuk op de flanken en wordt dan weer ineens centraal gegooid. El Ghazi wordt dit seizoen z'n lieverdje, dat zie je nu al.
Niks mis met een talent de ruimte geven, maar hij heeft ook ieder seizoen zo'n lieverdje die onlangs faal op faal mag blijven staan. Zie Andersen en Boilesen. En die types zijn dan een seizoen later weer net zo makkelijk afgeschreven.
Dan kan die hele revolutie leuk gestart zijn nadat je afgedroogd wordt door Madrid, maar ik vind in eigen huis angsthazig tegen PSV spelen en op paar 'momentjes' na helemaal NIKS in te brengen hebben wat schandelijker. Sowieso ga je nu gewoon dikke punten morsen. We hebben met matig voetbal en een redelijk makkelijk programma even een aardige start, maar tegen dat t winterstop is sta je gewoon achter PSV en Feyenoord, let maar op.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie ik hem echt niet doen hoor, voelt toch een beetje als door de achterdeur vertrekken, plus zadel je Ajax op met een enorm probleem, en denk dat hij daar teveel clubman voor is. Hoop wel dat hij ķf na dit seizoen vertrekt, ķf er nu is serieus (en 'goed') geinvesteerd wordt, maar dat is weer ijdele hoop.
Dan krijgen we weer typje Heitinga of Zimling, en het praatje dat ervaren spelers niet voor de ED kiezen, terwijl ondertussen er weer 2 bij PSV tekenen.
http://www.catenaccio.nl/(...)jax-roept-vragen-op/quote:Er is dus iets geks aan de hand met deze vergoedingssommen. In de gepresenteerde jaarcijfers is deze post namelijk met 20 (!) miljoen euro toegenomen, ondanks een afschrijving van 11,7 miljoen. Dat betekent dus dat er 31,7 miljoen aan nieuwe vergoedingssommen zijn bijgekomen in het seizoen 2014/15. Ajax verklaart dat door te stellen dat er ‘voor de balansdatum is geīnvesteerd in de aankoop van Daley Sinkgraven, Arek Milik en Nemanja Gudelj.’
Tja, je kent mij verder niet. Dat is ook prima. Ik scherm trouwens helemaal niet met vage kennissen, de meeste van die jongens ken ik gewoon rechtstreeks. En wat Wim Kieft er van zou zeggen is helemaal niet zo boeiend natuurlijk, die is een beetje te veel in zijn eigen mythe gaan geloven, niet serieus te nemen die man.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd bij jou af hoe je je dag nou verder vult. Je komt continu in ieder topic van de traditionele top 3 een beetje de ultieme betweter uithangen. En in je 'eigen' PSV topic een beetje schermen met wat vage kennissen met inside info, en je weet zogezegd zo goed dat die-en-die jongen zulke goede gozers zijn, ook al lijkt 't er niet op.
Wim Kieft zou zeggen dat je er zelf een beetje teveel in begint te geloven. Dattie er toch echt wel een beetje moe van wordt. Kortom, dat je gewoon even normaal moet doen, en maak je even lekker druk om je eigen clubje ofzo.
Maar waaraan dan? Dit gaat ook over transfersommen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
[..]
http://www.catenaccio.nl/(...)jax-roept-vragen-op/
Er wordt blijkbaar bakken met geld uitgegeven. Dat Marcie Netto zijn vinger op de knip houdt gaat niet meer op.
Ik vind die twee echt lood om oud ijzer. Bij PSV zat de meerwaarde van Wijnaldum met name in zijn rol binnen de groep, maar ik heb het idee dat hij dat bij Oranje veel minder heeft. Bij PSV was hij natuurlijk één van de jongens met de meeste ervaring en dat liet hij ook weten (op een fijne manier) in de kleedkamer. Bij Oranje is hij natuurlijk ook gewoon een noob en zal hij niet zo op de voorgrond treden. En voetballend is hij gewoon niet zo bijzonder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wijnaldum is een stuk beter dan Clasie. Dus die maar nooit meer oproepen.
Ik irriteer mensen op een internetforum.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, je kent mij verder niet. Dat is ook prima. Ik scherm trouwens helemaal niet met vage kennissen, de meeste van die jongens ken ik gewoon rechtstreeks. En wat Wim Kieft er van zou zeggen is helemaal niet zo boeiend natuurlijk, die is een beetje te veel in zijn eigen mythe gaan geloven, niet serieus te nemen die man.
En momenteel vul ik mijn dagen met bijkomen van een operatie, dus ik heb alle tijd om op Fok! te zitten. Leuk dat je interesse toont trouwens in mijn dagelijkse wel en wee. Wat doe jij in het dagelijks leven?
Topbaan. Beur je daar nog lekker mee? Lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik irriteer mensen op een internetforum.
Danny betaalt me 60k onder de tafel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Topbaan. Beur je daar nog lekker mee? Lijkt me ook wel wat.
Lobotomie?quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, je kent mij verder niet. Dat is ook prima. Ik scherm trouwens helemaal niet met vage kennissen, de meeste van die jongens ken ik gewoon rechtstreeks. En wat Wim Kieft er van zou zeggen is helemaal niet zo boeiend natuurlijk, die is een beetje te veel in zijn eigen mythe gaan geloven, niet serieus te nemen die man.
En momenteel vul ik mijn dagen met bijkomen van een operatie, dus ik heb alle tijd om op Fok! te zitten. Leuk dat je interesse toont trouwens in mijn dagelijkse wel en wee. Wat doe jij in het dagelijks leven?
Die Youness kan toch wel wat worden hoor. Hij werd natuurlijk achterlijk slecht gedekt bij die 1-1, maar heeft wel wat goede moves en is erg doelgericht. Maar dat is gewoon een Lucky koopje, dat heeft volgens mij weinig met scouting en goed inkopen te maken. En voor hetzelfde geld kakt hij net zo in als Sana.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Feyenoord en PSV ieder jaar lijken beter te worden en Ajax ieder jaar slechter. PSV koopt vooral veel beter in. Co heeft wel enigszins gelijk dat PSV betere spelers heeft ingekocht voor "4-3-3". 2 goede spitse, wij hebben na Milik allemaal halve spitsen.
Aah, bedankt man. Dit is inmiddels al 100x gepost afgelopen week.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd groot voorstander van die man geweest, maar als je kijkt zijn wij niks verder dan een paar jaar terug, waar PSV/Feyenoord wel leuk aan de selectie aan het timmeren zijn. En das niet (alleen) de schuld van Frank, wellicht vooral van Overmars. Maar Frankie kan het zelden ombuigen als het tegen zit, z'n wisselbeleid is niet bestaand of '', en hij blijft maar rouleren, en rouleren, dan die in de spits, dan die. Fischer doet het leuk op de flanken en wordt dan weer ineens centraal gegooid. El Ghazi wordt dit seizoen z'n lieverdje, dat zie je nu al.
Niks mis met een talent de ruimte geven, maar hij heeft ook ieder seizoen zo'n lieverdje die onlangs faal op faal mag blijven staan. Zie Andersen en Boilesen. En die types zijn dan een seizoen later weer net zo makkelijk afgeschreven.
Dan kan die hele revolutie leuk gestart zijn nadat je afgedroogd wordt door Madrid, maar ik vind in eigen huis angsthazig tegen PSV spelen en op paar 'momentjes' na helemaal NIKS in te brengen hebben wat schandelijker. Sowieso ga je nu gewoon dikke punten morsen. We hebben met matig voetbal en een redelijk makkelijk programma even een aardige start, maar tegen dat t winterstop is sta je gewoon achter PSV en Feyenoord, let maar op.
Van der Heijden, Botteghin, Toornstra zijn wel spelers waarvan ik wel had aan zien komen dat die zich maar moeilijk kunnen manifesteren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Younes zie ik ook wel wat in, maar goed, laat hem eerst maar eens een half jaar gewoon structureel goed ballen en basis staan.
Verder ligt Ajax natuurlijk wel enorm onder een vergrootglas. Iedereen buitelt over elkaar om een 'HAHA SINKGRAVEN' of 'HAHA GUDELJ' te doen hier. Maar laten we ook niet vergeten dat subtop > top altijd nog een flinke stap blijkt voor een hoop spelers. Of spelen Maher, Vejinovic, Propper, vd Heijden, Botteghin, en Toornstra wekelijks de sterren van de hemel?
Forum maar sluiten dan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aah, bedankt man. Dit is inmiddels al 100x gepost afgelopen week.
Das toevallig, ik kreeg een verkleining van zijn moeder, het deed te veel pijnquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Penisvergroting, cadeautje van je moeder.
Wel een goed verhaal hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum maar sluiten dan?![]()
Mafkees.
Hihihihihi.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Das toevallig, ik kreeg een verkleining van zijn moeder, het deed te veel pijn
Wees blij dat PSV nog goed ingekocht heeft, anders was het niveau helemaal om te huilen geweest, maar toch is dit PSV minder dan dat van vorig seizoen, ze hebben teveel doelpunten ingeleverd, anders had je gisteren ook een pijnlijkere uitslag gehad.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Feyenoord en PSV ieder jaar lijken beter te worden en Ajax ieder jaar slechter. PSV koopt vooral veel beter in. Co heeft wel enigszins gelijk dat PSV betere spelers heeft ingekocht voor "4-3-3". 2 goede spitse, wij hebben na Milik allemaal halve spitsen.
Dankjequote:
Mwaa. Ik weet niet of dit PSV echt zo veel slechter is als dat van vorig jaar, jij roept dat wel steeds, maar tegen Feyenoord, United, de tweede helft CSKA, en tegen Ajax zag ik toch echt een voetballend PSV en dat zag ik vorig jaar zelden. Het gaat nog met horten en stoten en tegen de kleinere ploegen moeizaam, maar er is echt wel een transitie gaande.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wees blij dat PSV nog goed ingekocht heeft, anders was het niveau helemaal om te huilen geweest, maar toch is dit PSV minder dan dat van vorig seizoen, ze hebben teveel doelpunten ingeleverd, anders had je gisteren ook een pijnlijkere uitslag gehad.
En Feyenoord steeds beter? Daar heb ik toch echt mijn vraagtekens bij. Dat team met Pelle was gewoon beter dan het huidige.
Ajax is gewoon te wisselvallig, er is nog geen wedstrijd geweest dat de meerderheid in vorm is, het is of El Ghazi, dan weer Fischer maar nooit El Ghazi en Fischer om maar een voorbeeld te noemen.
Dat ben ik met je eens. Ik vond dat de Boer in zijn 1e jaar de boel goed op de rit had en in zijn tweede jaar had hij misschien wel zijn sterkste selectie en speelde het ook allemaal redelijk goed. Maar vanaf het derde jaar (waarin hij ook wel met een leegloop werd geconfronteerd) ging het bergafwaarts en wist hij het ook steeds minder neer te zetten. Toch werd hij in dat jaar en het jaar daarna nog knap kampioen, al had dat ook wel te maken met het ongelooflijke gepruts bij PSV.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
De selectie van Ajax is er ook niet op achteruit gegaan, wellicht zelfs vooruit met gasten als Dijks, Younes, Fischer terug, etc. Maar op de een of andere manier is het voetbal nog even beroerd als vorig jaar. Dat kan je dan maar één iemand aanrekenen.
Op een gegeven ogenblik werd over de som van Sinkgraven geroepen dat deze 10 miljoen plus zou zijn. Daar zit het hem een beetje in. Dat die bedragen niet naar buiten worden gebracht, krijg je reuring. Zeker als een speler niet presteert.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waaraan dan? Dit gaat ook over transfersommen?
Een van de weinige dingen die Marcie Netto goed deed was een (vrij lage) gelimiteerde transfersom voor Milik. Gudelj was ergens rond de 5/6 en Sinkgraven tussen de 6 en 8 ofzo? Dan kom je van z'n leven niet op 30 mio.
Tweede jaar herinner ik me juist als vreselijk, vooral door blessures volgens mij. Thuis verloren van Utrecht en de hele Van Gaal/Cruijff kwestie enzoquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik vond dat de Boer in zijn 1e jaar de boel goed op de rit had en in zijn tweede jaar had hij misschien wel zijn sterkste selectie en speelde het ook allemaal redelijk goed. Maar vanaf het derde jaar (waarin hij ook wel met een leegloop werd geconfronteerd) ging het bergafwaarts en wist hij het ook steeds minder neer te zetten. Toch werd hij in dat jaar en het jaar daarna nog knap kampioen, al had dat ook wel te maken met het ongelooflijke gepruts bij PSV.
Maar sinds vorig jaar heb ik het idee dat hij niet meer de juiste man op de juiste plek is.
Klopt helemaal dit. Roep ik al jaren. Iemand die het in de subtop goed doet, hoeft niet per definitie een aanwinst te zijn voor de topclubs. Genoeg voorbeelden waar het niet lukt. Al doet Pröpper het heel aardig hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar laten we ook niet vergeten dat subtop > top altijd nog een flinke stap blijkt voor een hoop spelers. Of spelen Maher, Vejinovic, Propper, vd Heijden, Botteghin, en Toornstra wekelijks de sterren van de hemel?
Lekker weer.quote:Ajacied Viktor Fischer is niet ongeschonden uit de wedstrijd met PSV gekomen. De Deense aanvaller heeft lichte rug- en liesklachten overgehouden aan het duel op zondag in de ArenA, dat de thuisclub verloor met 2-1.
De Amsterdamse club meldde maandag op zijn website dat Fischer zich heeft afgemeld voor de interlands met Jong Denemarken om aan zijn herstel te werken.
quote:Ik heb niet het gevoel dat aankopen bij Ajax beter worden
PSV heeft gisteren zeer verdiend gewonnen. Het werd zo beloond voor het feit dat het - in tegenstelling tot de verwachtingen - niet is gaan verdedigen, maar voor de aanval heeft gekozen. Maar eerst wil ik het over Ajax hebben, dat helemaal niet uit de verf kwam.
Ik vind Ajax een ploeg die zoekende is, een ploeg die wil spelen zoals het Ajax van de Boertjes en Litmanen. Dat was een elftal dat heel dominant de bal kon rondpassen en zo een wedstrijd uitspeelde. Dat kon die ploeg goed, heel goed. Maar als het Ajax van nu op zoek is naar zo'n zelfde speelstijl, dan kan het nog lang zoeken.
Dan weer staat die in die spits, dan weer die. Dan weer staat de een linksbuiten, dan weer een ander en in de volgende wedstrijd proberen ze het met iemand hangend op links. Op het middenveld wordt ook veel geschoven, maar in de spits hebben er gisteren drie gestaan. Eerst Fischer, daarna Klaassen, daarna Milik. Er is niets van terecht gekomen.
Na twintig minuten in de tweede helft kwam ik er gisteren achter dat Gudelj nog meedeed. Dan klopt er iets niet. Gudelj hoort een dragende speler te zijn. Ik heb niet het gevoel dat aankopen bij Ajax beter worden: Sinkgraven, Van der Hoorn, Zivkovic, Gudelj... Hoe dat komt? Het is een teken dat een ploeg vastigheid mist.
Dat Ajax nu toch nog bovenaan staat, zegt me niets. Dat zegt alles over de kwaliteit van de tegenstand, want Ajax speelt het hele seizoen al niet bijzonder.
PSV
Bij PSV heb ik genoten van Hendrix. En Brenet, die ik meestal vrij bedroevend vind spelen, beviel me ook goed. Maar iemand als Narsingh... Hoe vaak die gevaarlijk het strafschopgebied in komt en dan de verkeerde keuze maakt, daar schrik ik van. PSV had namelijk gisteren wel zes goals kunnen maken.
Pereiro, die gisteren de wedstrijd besliste, is een laconieke speler, maar erg goed. In een eerdere column heb ik dat ook al geschreven en ik heb het een paar weken geleden ook al tegen Marcel Brands gezegd. Dat hij veel kan, zag ik al na een invalbeurt van een kwartier, aan het begin van het seizoen. Dat zie je aan zijn balbehandeling. Hij doet alles bewust, hij herkent de snelheid van de bal en staat daardoor vaak vrij. Je ziet dat het een geboren voetballer is.
Waar anderen soms met hangen en wurgen kunnen aanhaken, heeft een speler als hij geen moeite met het spel. Natuurlijk, soms doet hij weleens wat fout, maar dat overkomt zelfs Messi. Je ziet dat het voetbal hem gemakkelijk afgaat. Hij denkt altijd vooruit, weet dus vaak iets te creëren. Er zit altijd een gedachte achter, mooi om te zien. Die 1-0 bijvoorbeeld: één, twee korte bewegingen en boem!
Oranje
We beginnen nu aan een cruciale week voor Oranje. Kijk je naar de selectie, dan ben ik niet optimistisch. El Ghazi gaat waarschijnlijk zijn debuut maken, maar die was gisteren tegen PSV niet in goeden doen. Verre van dat.
Ben benieuwd wie de bondscoach in de verdediging gaat kiezen. De Vrij en Martins Indi zijn niet beschikbaar. Dan kun je kiezen voor Bruma en Rekik, het voormalige duo van PSV. Op rechts kiest hij voor Janmaat of Tete. Aan de linkerkant kan Blind of Kongolo spelen. Maar het wordt een zware kluif. Kazachstan is een onaangenaam elftal om tegen te spelen en het is nog op kunstgras ook.
Ik moet er niet aan denken dat we ons niet plaatsen voor het EK. Anders wordt zo'n toernooi voor ons thuis een pijnlijke bedoening. Het zou wel een schande zijn als we het niet halen in een poule, die we na de loting nog als 'kat-in-bakkie' beschouwden. Misschien verdienen we dit ook wel, want ons voetbal beleeft slechte tijden en het gaat er nu ook al naartoe dat onze kampioen in de toekomst voorrondes moet spelen om in de Champions League te komen.
Toch, of we het nu verdienen of niet, hoop ik echt dat het in de komende week alsnog goed afloopt voor Oranje.
Ik vond juist dat de Boer dat heel goed oploste door verzorgd voetbal en zich afzijdig houden van de hele interne kwestie. Maakte veel indruk op mij, zeker omdat hij het gezeur in de media (waar hij met name het eerste seizoen een handje van had) niet meer deed.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tweede jaar herinner ik me juist als vreselijk, vooral door blessures volgens mij. Thuis verloren van Utrecht en de hele Van Gaal/Cruijff kwestie enzo
Pröpper is op de goede weg. Je ziet aan alles dat die man geniaal is, alleen worden zijn passjes nog niet altijd even goed begrepen. Ik had hem eigenlijk wel met Depay willen zien. Toornstra heb ik nooit een topper in gezien en Vejinovic valt me enorm tegen, net als Gudelj. Van die laatste had ik echt verwacht dat hij de missing link was, maar kennelijk kan hij het nog niet brengen. Hij is natuurlijk ook nog best een jonge speler en misschien is de druk op zijn schouders gewoon te veel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt helemaal dit. Roep ik al jaren. Iemand die het in de subtop goed doet, hoeft niet per definitie een aanwinst te zijn voor de topclubs. Genoeg voorbeelden waar het niet lukt. Al doet Pröpper het heel aardig hoor.
Nou ja, ik ben zeker geen fan van zijn analytische vaardigheden, maar hier zegt hij toch weinig geks. Al vind ik de loftrompet over Pereiro wat voorbarig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en de Kromme is er ook uit, jongens
[..]
Nee, klopt. Maar ik verwacht van iemand als de Kromme toch wel wat inzichten dat je denkt 'goh, dat had ik zelf nooit bedacht!'. Maar het is iedere week weer kampioen open deuren intrappen en beetje meeliften op de waan van de dag, en vooral heel veel kankeren op hoe matig het voetbal is geworden. Snap niet dat ze die man nog een column geven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben zeker geen fan van zijn analytische vaardigheden, maar hier zegt hij toch weinig geks. Al vind ik de loftrompet over Pereiro wat voorbarig.
Het gehannes van de Boer in de opstelling is zeker geen factor die Ajax helpt. Ik snap dat hij zoekende is, maar de kracht van Ajax is toch altijd geweest dat spelers elkaar in het veld blind (no pun intended) konden vinden en dat iedereen wist wat er op zijn positie van hem verwacht werd.
En dat stuk over de aankopen, nou ja, dat is natuurlijk onzinnig. Er is niet één reden waarom die jongens die hij noemt niet geslaagd zijn. Het is deels natuurlijk een kwestie van verwachtingen en teveel druk (Gudelj, Sinkgraven), slechte mentaliteit (Zivkovic, al spelen verwachtingen daar ook een rol), en bedroevend slechte scouting (v/d Hoorn, en Sinkgraven kun je hier ook wel noemen vrees ik).
Nee, dat laatste zeker niet. Volgens mij schrijft hij het niet eens zelf, al is het wel beroerd geschreven. Ook zijn gegeil altijd op bepaalde spelers, alsof hij persoonlijk belangen heeft om sommige jongens in Oranje te praten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik verwacht van iemand als de Kromme toch wel wat inzichten dat je denkt 'goh, dat had ik zelf nooit bedacht!'. Maar het is iedere week weer kampioen open deuren intrappen en beetje meeliften op de waan van de dag, en vooral heel veel kankeren op hoe matig het voetbal is geworden. Snap niet dat ze die man nog een column geven.
De laatste geniale speler in de Eredivisie was Suarez dan is Pröpper toch wel een klasse of 50 minder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond juist dat de Boer dat heel goed oploste door verzorgd voetbal en zich afzijdig houden van de hele interne kwestie. Maakte veel indruk op mij, zeker omdat hij het gezeur in de media (waar hij met name het eerste seizoen een handje van had) niet meer deed.
[..]
Pröpper is op de goede weg. Je ziet aan alles dat die man geniaal is, alleen worden zijn passjes nog niet altijd even goed begrepen. Ik had hem eigenlijk wel met Depay willen zien. Toornstra heb ik nooit een topper in gezien en Vejinovic valt me enorm tegen, net als Gudelj. Van die laatste had ik echt verwacht dat hij de missing link was, maar kennelijk kan hij het nog niet brengen. Hij is natuurlijk ook nog best een jonge speler en misschien is de druk op zijn schouders gewoon te veel.
Totaal andere positie, totaal ander type speler. Maar ik geef toe dat Suarez op de leeftijd van Pröpper veel verder was. Al vind ik wel dat Pröpper zich nu goed ontwikkeld, niveau Barcelona gaat hij natuurlijk never nooit halen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De laatste geniale speler in de Eredivisie was Suarez dan is Pröpper toch wel een klasse of 50 minder.
Ben ik helemaal met je eens. Ging me ook meer om dat geniale in combinatie met Pröpper voor de Eredivisie vind ik hem wel zeer bruikbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Totaal andere positie, totaal ander type speler. Maar ik geef toe dat Suarez op de leeftijd van Pröpper veel verder was. Al vind ik wel dat Pröpper zich nu goed ontwikkeld, niveau Barcelona gaat hij natuurlijk never nooit halen.
Maar dat geldt voor iedereen in de Eredivisie zo'n beetje wel. Alleen wat spelers onder de 20 hier en daar die zich met hard werken en veel geluk tot dat niveau kunnen opwerken.
True, grootste pauperuser ooit. Snap ook niet waarom iemand interesse heeft om veel te posten over Ajax als dat niet je club is. Ik geef geen fuck wat PSV allemaal doet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd bij jou af hoe je je dag nou verder vult. Je komt continu in ieder topic van de traditionele top 3 een beetje de ultieme betweter uithangen. En in je 'eigen' PSV topic een beetje schermen met wat vage kennissen met inside info, en je weet zogezegd zo goed dat die-en-die jongen zulke goede gozers zijn, ook al lijkt 't er niet op.
Wim Kieft zou zeggen dat je er zelf een beetje teveel in begint te geloven. Dattie er toch echt wel een beetje moe van wordt. Kortom, dat je gewoon even normaal moet doen, en maak je even lekker druk om je eigen clubje ofzo.
Dat van die tweede seizoenshelft gold zeker niet voor jullie laatste kampioensjaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:15 schreef Stiggie het volgende:
Wat mij betreft is De Boer nog steeds de juiste man op de juiste plaats. Voor Frankie waren we in 2004 voor het laatst landskampioen. Hij verdient wel wat meer krediet. We staan nog steeds op 1 en we zijn in de jaren dat we kampioen werden altijd in de 2de helft van het seizoen op ons sterkst.
Genoeg talent in deze selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |