ik blijf altijd tien minuten langer op de wc zitten hierdoorquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of consequent tien minuten langer pauze nemen omdat je je om moet kleden om buiten te gaan roken
Ga eens naar Letland. Ken erger.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En het gros is onverschillige student die als je héél veel geluk hebt oogcontact maakt tijdens het opnemen van de bestelling, en vervolgens apathisch je drank voor je neer smijt. En dan pissig kijken als je geen fooi geeft, na een kutservice.
M.a.w. bolletjesslikker dus.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Het gaat om mijn mindset. En voor de duizendste keer: daar ga ik aan werken. Wat zeur je?
Mijn werk is niet beschamend. Ik werk in de wereld van import/export. Tijdsdruk dus. Alles moet nu nu nu.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w. bolletjesslikker dus.
Of xtc handel.
en zodra er een feestdag is andere dagen gaan werken 'want anders valt dat op mijn vrije dag en das nie eerlijk'quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:48 schreef fathank het volgende:
Ben je mooi fucked als ondernemer als je zulk personeel hebt.
Sowieso die parttimers overal. Heb je werkelijk geen kut aan, en het dan ook nog presteren om tandartsbezoek etc onder werktijd te plannen
Ja lekker handig ook, iemand die met z'n vieze bacillenhanden aan je glazen en eten zit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:46 schreef Chai het volgende:
Ja dat bedoelen ze, maar was een plaatje in vergelijking met andere beroepsgroepen.
In de meeste gevallen is vastgelegd welke dag de vrije dag is. Schuiven kan, mits akkoord van werkgever en zeker niet om extra vrije feestdagen te shoppen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
en zodra er een feestdag is andere dagen gaan werken 'want anders valt dat op mijn vrije dag en das nie eerlijk'
dat is de schuld van de adblockersquote:
M'n huidige scharrel werkt in de horeca en doet elke keer na een dienst alsof hij 3 open hart-operaties in z'n eentje heeft uitgevoerd. Ja, je maakt kilometers met het heen en weer lopen, maar ffs, doe normaalquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja lekker handig ook, iemand die met z'n vieze bacillenhanden aan je glazen en eten zit.
En sowieso alsof horeca stoer is dat ze weinig ziek zijnje draagt eten naar een tafel, wat een zware baan.
En is zeker ook niet in ze opgekomen dat bijvoorbeeld de druk op leraren en sommige ambtenaren veel groter is en die niet thuisblijven voor een griepje maar ook voor een burnout of andere psychische oorzaken.
Hangt ervanaf wat je doet denk ik. Had een van mijn professoren gesproken die zei 70.000 e-mails per jaar te krijgen. Moet die nog les geven, scripties begeleiden en onderzoeken ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
Leraren hebben wel echt een zwaar beroep
Google-topman zegt dat het andersom is en adblockers de schuld zijn van slecht ad-gebruik, en aangezien ik chrome-fangirl ben dien ik naar hem te luisteren.quote:
En op een middelbare school is het ook nog wel wat werk. Naast de lessen en het huiswerk nakijken kun je ook nog een berg puberproblemen over je heen krijgen als je mentor bent, gesprekken met (boze) ouders, gezeik in de klas etc.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je doet denk ik. Had een van mijn professoren gesproken die zei 70.000 e-mails per jaar te krijgen. Moet die nog les geven, scripties begeleiden en onderzoeken ook
Klinkt gezelligquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n huidige scharrel werkt in de horeca en doet elke keer na een dienst alsof hij 3 open hart-operaties in z'n eentje heeft uitgevoerd. Ja, je maakt kilometers met het heen en weer lopen, maar ffs, doe normaal.
Het is een scharrel, geen toekomstige levenspartner. Zolang het niet over werk gaat, vermaak ik me prima.quote:
Doe dan een "Manage je mail voor beginners" cursusje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je doet denk ik. Had een van mijn professoren gesproken die zei 70.000 e-mails per jaar te krijgen. Moet die nog les geven, scripties begeleiden en onderzoeken ook
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:10 schreef seto het volgende:
jammer dat je scharrel niet weissman is, dan kon je dat hier steeds verkondigen
dat zou echt grappig zijn haha
Is dat die van die boer?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is een scharrel, geen toekomstige levenspartner. Zolang het niet over werk gaat, vermaak ik me prima.
handen. Das weer eens wat andersquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |