ik heb 'm gewezen op de trein naar het oostenquote:
Ergens anders solliciteren en niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, tenzij je echt zo'n supermens ben dat iedereen jou wilt hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens denk even mee.
Ik ondervind momenteel stagnatie in huidige functie (ontwikkelingsmogelijkheden ed.). Hoe breng ik dit tactvol over in eindgesprek zonder dat ik "vervelend"word ervaren. Organisatie heeft wildste ambities om te groeien, maar schiet gruwelijk hard tekort in ontwikkelen van personeel en het bieden van de juiste ontwikkelingsinstrumenten.
Gewoon benoemen waar jij heen wil en wat daar qua ontwikkeling voor nodig is. Als ze dan in het algemeen nog vragen kan stellen kun je daar gewoon antwoord op geven. Het algemene deel zou ik niet direct aankaarten als je al verwacht dat dit als 'vervelend'quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens denk even mee.
Ik ondervind momenteel stagnatie in huidige functie (ontwikkelingsmogelijkheden ed.). Hoe breng ik dit tactvol over in eindgesprek zonder dat ik "vervelend"word ervaren. Organisatie heeft wildste ambities om te groeien, maar schiet gruwelijk hard tekort in ontwikkelen van personeel en het bieden van de juiste ontwikkelingsinstrumenten.
no thx, but thx tho.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:57 schreef Klokov het volgende:
Wat voor functie zoek je trouwens? Kan je in contact brengen met de intercedente die mij wel zag zitten als financieel adviseur. HBO of WO denkniveau gevraagd en bij voorkeur de opleiding afgerond
Gewoon gaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:59 schreef Faeroer het volgende:
Morgen hier tweede gesprek, maar ik ben ziek.Aidshoest
Punt is, dat ik op een afdeling zit waar status quo heerst, "wij vinden het wel prima zo"Dit irriteert mij mateloos. Ik constateer telkens weer dat ik de enige ben die kennisniveau op de afdeling hoger wil tillen. En nog bereid ben om in mijzelf te investeren, terwijl anderen zoiets hebben van méh, huisje boompje beestje, 17:00 naar huis, moeke met kids wachten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:56 schreef seto het volgende:
als mijn werkgever mijn wens om te ontwikkelen als vervelend zag bleef ik er sowieso niet lang
eind gesprek van wat?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens denk even mee.
Klinkt als een IT afdeling met fossielen. Hard wegrennen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Punt is, dat ik op een afdeling zit waar status quo heerst, "wij vinden het wel prima zo"Dit irriteert mij mateloos. Ik constateer telkens weer dat ik de enige ben die kennisniveau op de afdeling hoger willen tillen. En nog bereid ben om in mijzelf te investeren, terwijl anderen zoiets hebben van méh, huisje boompje beestje, 17:00 naar huis, moeke met kids wachten.
jaargesprek.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
eind gesprek van wat?
Gewoon zeggen wat je wil bereiken en wat er volgens jou voor nodig is. Daarvoor hief je het helemaal niet te hebben over wat de organisatie wil of kan bieden.
crossed my mind.quote:
Onze Ragnar Lodbrok heeft PWO'tje op.quote:
Gewoon aangeven wat je verwacht?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Punt is, dat ik op een afdeling zit waar status quo heerst, "wij vinden het wel prima zo"Dit irriteert mij mateloos. Ik constateer telkens weer dat ik de enige ben die kennisniveau op de afdeling hoger wil tillen. En nog bereid ben om in mijzelf te investeren, terwijl anderen zoiets hebben van méh, huisje boompje beestje, 17:00 naar huis, moeke met kids wachten.
Even reclame maken ja tog http://supermassnutrition.com/quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onze Ragnar Lodbrok heeft PWO'tje op.
jouw wensen en verwachtingen aangeven. Niks zeggen over hoe je je voelt over de collega's. "Dit wil ik, zo wil ik het" gaan ze akkoord, mooi. Meteen in je jaarplan. Gaan ze niet akkoord, dan weet je dan je weg moet. Maar daar hoef je nog niks over te zeggen. Die conclusie mogen ze zelf trekken. Pas als je iets concreets hebt kun je aangeven dat je weg wiltquote:
Mja, zo sta ik er zelf momenteel inquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
jouw wensen en verwachtingen aangeven. Niks zeggen over hoe je je voelt over de collega's. "Dit wil ik, zo wil ik het" gaan ze akkoord, mooi. Meteen in je jaarplan. Gaan ze niet akkoord, dan weet je dan je weg moet. Maar daar hoef je nog niks over te zeggen. Die conclusie mogen ze zelf trekken. Pas als je iets concreets hebt kun je aangeven dat je weg wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |