Rare regel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of zijn schuld is, het mag gewoon niet.
Gelul.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je daarmee de keeper hindert niet nee.
Dan moet je bij de KNVB/IFAB(?) zijnquote:
Dan noem je er ook twee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Makkelie (en Driessen) blijkbaar niet
Dit kon je van te voren toch verwachten, wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:16 schreef Vasion het volgende:
Als dit zo lang door gaat, doe ik hem uit. Ik zweer het.
Ga maar uit van nog 45 minuten oogaids, met een verliespartijquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:16 schreef Vasion het volgende:
Dat zal ze leren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:16 schreef Vasion het volgende:
Een hard bevochte 1-2 zege. Ik werd uitgelachen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit kon je van te voren toch verwachten, wat had je dan verwacht?
Ja, omdat je dacht dat we zouden winnen waarschijnlijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een hard bevochte 1-2 zege. Ik werd uitgelachen!
Of hij er wat aan kan doen, of niet, is niet relevant. Hij krijgt m op z'n naamquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kon Van Beek nou wat doen aan dat eigen doelpunt, godverdomme hé
Mwah, door niet op de bal te gaan staan bijv.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Bombvis het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of hij er wat aan kan doen, of niet, is niet relevant. Hij krijgt m op z'n naam
Z'n 4e al hoor ik, volgens mij allemaal van dit soort dingetjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Bombvis het volgende:
Ligt eraan hoe ze de 2e helft spelen, maar de kans dat Feyenoord nog verdiend gaat winnen lijkt me idd vrij kleinquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gaat allemaal zo enorm langzaam, niet normaal. Pass naar links, pass naar rechts, Elia nooit in stelling kunnen brengen. Als je hier 3 punten meeneemt, zijn dat gewoon gestolen punten.
Twan "Boehoehoe" van Pepperstreetquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Bombvis het volgende:
Zeker, dat wist je van te voren toch. Die is echter niet eens mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd heeft een type Lex Immers nodig.
The White Storkquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg het het maar jongens. Welke wissels moeten er komen?
Die gooit nu allemaal 180's.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker, dat wist je van te voren toch. Die is echter niet eens mee.
Vd Heijden eruit voor Nelom of Botteghin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Achahbar voor Kramer, Immers voor Vejinovic.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sorry oke!quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, omdat je dacht dat we zouden winnen waarschijnlijk
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Achahbar voor Kramer, Immers voor Vejinovic.
Kuyt moet van die rechterflank af. Als hij niet doorgewisseld kan worden richting het centrum, dan moet Kuyt er maar eens een keer af.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef Stringer het volgende:
Vloeken in de kerk: maar ik zou Kuyt eruit halen en Immers erin. Dan moet Kramer gewoon op z'n plek blijven staan (centraal, niet zo zwerven) en met de ooievaar de kaats opzoeken.
Helaas niet inderdaad, want dat zijn precies de 2 die je nodig hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers en Achahbar zitten niet op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |