De keeper springt tegen hen aan, zij doen niet eens ietsquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Het is in de 5 ook gewoon verboden om tegen de keeper aan te springen.
Wat ik maar een kutregel vind overigens.
13 blokt Vermeer en 4 springt tegen hem aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper springt tegen hen aan, zij doen niet eens iets
Nouja van der Pavert springt wel een beetje trouwens.
Die 13 staat daar voor mijn gevoel gewoon, over nummer 4 ben ik met je eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
13 blokt Vermeer en 4 springt tegen hem aan.
Hij staat daar gewoon. Vermeer rent tegen hem aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Keeper wordt gehinderd in vijfmetergebied, mag toch niet?
Maar omdat 13 daar staat hindert die de keeper. Ja, het zijn kromme regels, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 13 staat daar voor mijn gevoel gewoon, over nummer 4 ben ik met je eens.
De keeper rent gewoon tegen m aan, is dat dan de schuld van die speler?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar omdat 13 daar staat hindert die de keeper. Ja, het zijn kromme regels, dat ben ik met je eens
Toch is dat hinderen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hij staat daar gewoon. Vermeer rent tegen hem aan.
Je mag niet meer in de 5 staan? Oke.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar omdat 13 daar staat hindert die de keeper. Ja, het zijn kromme regels, dat ben ik met je eens
Volgens de regels wel jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper rent gewoon tegen m aan, is dat dan de schuld van die speler?
Wat maakt het uit of zijn schuld is, het mag gewoon niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper rent gewoon tegen m aan, is dat dan de schuld van die speler?
Niet als je dan de keeper hindert. Ik ben het niet eens met de regels, maar het zijn de regelsquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je mag niet meer in de 5 staan? Oke.
Als je daarmee de keeper hindert niet nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je mag in de 5 niet tegen de keeper aanspringen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |