SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Apart volkjequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef Vinamp het volgende:
Hoop brabanders daar, komen op de drank afIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mark en Gina zijn samen kinderspelletjes aan het doen.
Naomi en Bjorn in het kantoor.
Cees en Row in de keuken.
Ik hoor daar nog wat stemmen.
Niet iedereen hoeft zijn charmes voor de schuimpjes in de strijd te gooien?![]()
Waarom hebben die meiden niet van die jurkjes met schortjes aann ,met de tieters op een presenteerblaadje?
En de mannen lederhosen met klep,gemiste kans![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef lonneberga het volgende:
Waarom hebben die meiden niet van die jurkjes met schortjes aann ,met de tieters op een presenteerblaadje?![]()
Werewolf![]()
waaif weer over haar "baan' bij Ed als ze eruit gaat. Ze noemt zichzelf een artiest
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze noemen het zelf toch echt bierfestival, geen bierproeverij.
http://www.utopiawebwinkel.com/utopia-bierfestival-2015.html“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
ze is de beste van nederland jahquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:55 schreef mazaru het volgende:
waaif weer over haar "baan' bij Ed als ze eruit gaat. Ze noemt zichzelf een artiestTwinning = boring![]()
Voor jullie!quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef lonneberga het volgende:
Waarom hebben die meiden niet van die jurkjes met schortjes aann ,met de tieters op een presenteerblaadje?
En dan doorbreken in Amerika met haar tattoekunsten...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:55 schreef mazaru het volgende:
waaif weer over haar "baan' bij Ed als ze eruit gaat. Ze noemt zichzelf een artiest![]()
![]()
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
omdat ze geen tietten hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef lonneberga het volgende:
En de mannen lederhosen met klep,gemiste kansTwinning = boring![]()
Mark wilde de klep van zn broek aan de achterkantquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef lonneberga het volgende:
En de mannen lederhosen met klep,gemiste kans"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Nou nou, je kunt inderdaad wel spreken van een compleet BIERFESTIVAL.quote:
Ja, wat een drukte of niet, staan ook niet veel kramen zo te zien,quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:00 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Nou nou, je kunt inderdaad wel spreken van een compleet BIERFESTIVAL.
Wat een druktequote:
Wat een gezelligheid"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Vorig jaar was het 's avonds, toen hadden Isa en Waaif heeele leuke jurkjes aan ( ik heb jammer genoeg geen Cap meer daar van) het wa stoen ook een stuk drukker als nu,quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef lonneberga het volgende:
Mevroi en meneer vinden het jammer dat er geen Utopiaglazen zijn, dat was wel beloofd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mark wilde de klep van zn broek aan de achterkant![]()
![]()
ja klopt,herrinner ik me ook nog.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 's avonds, toen hadden Isa en Waaif heeele leuke jurkjes aan ( ik heb jammer genoeg geen Cap meer daar van) het wa stoen ook een stuk drukker als nu,
kwam Daantje toen niet met een grote maat voor Lot?![]()
Wat een volk.
― Mark Twain
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 's avonds, toen hadden Isa en Waaif heeele leuke jurkjes aan ( ik heb jammer genoeg geen Cap meer daar van) het wa stoen ook een stuk drukker als nu,
TEAM TAFEL![]()
Ben je nu pas wakker danquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat een beeld om hier mee wakker te worden![]()
![]()
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Leuk rowan.quote:
― Mark Twain
Geen idee, zou best kunnenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja klopt,herrinner ik me ook nog.
kwam Daantje toen niet met een grote maat voor Lot?![]()
[quote]Op zondag 4 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja klopt,herrinner ik me ook nog.
kwam Daantje toen niet met een grote maat voor Lot?
[/qu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bewaar je dat allemaal die caps?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat deed ik ten tijde van DGK ook, nu niet meer.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O echt, ik gooi die bagger allemaal wegquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed ik ten tijde van DGK ook, nu niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omdat het geen bierfeest is maar een bierproeverijquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef lonneberga het volgende:
En de mannen lederhosen met klep,gemiste kansJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Drolf; hier stif soooooowheeeej dat bokbier is lekker..
Stif; ja maar eh ik drink nie....ik zuup...
hahahahaha hahahahahaha hahahahahahaha hahahahahahahha hahahahah hahaha
wat een lol.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Jetsersquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Thnxx, had ik gemist.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Bjorn doet nu het zelfde met Rolf als wat Ivan met hem deed
Bjorn heeft iets stiekem geregeld anders was er nu niets geweest zegt hij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sollyquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat een beeld om hier mee wakker te worden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toen was waaif nog zo mak als en lammetje![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:08 schreef schizolientje het volgende:
omdat het geen bierfeest is maar een bierproeverijquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ze noemen het zelf toch echt bierfestival, geen bierproeverij.
http://www.utopiawebwinkel.com/utopia-bierfestival-2015.html“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Rolf staat gewoon te zuipen tijdens zijn werk Goed voor op je CVJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Je gaat naar een bierfestival en dan koop je ..... een ColaatjeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die zuipt 24/7quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:14 schreef schizolientje het volgende:
Rolf staat gewoon te zuipen tijdens zijn werk Goed voor op je CVIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Rob: gaan jullie helemaal geen bier drinken vandaag?
Vrouw: Nee, nee, wij zijn niet zo van het bier
Ze houden niet van bier maar van de Utopianenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:14 schreef mazaru het volgende:
Je gaat naar een bierfestival en dan koop je ..... een ColaatjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef mazaru het volgende:
Rob: gaan jullie helemaal geen bier drinken vandaag?
Vrouw: Nee, nee, wij zijn niet zo van het bier![]()
![]()
Ik snap het al! Ze komen uit Zeewoldequote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze houden niet van bier maar van de Utopianen
Het is zuipen of snuiven. Samen kan ook.quote:
Je ziet hem ook niet socializen, hè?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat gaat niet samen met coke...quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is zuipen of snuiven. Samen kan ook.
Je ziet hem ook niet socializen, hè?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoor nog geen muziek.quote:Tijdens het Utopia Bierfestival 2015 zal er ook live muziek aanwezig zijn.🐱![]()
quote:quote:Hoeveelheid die iemand drinkt
Gecombineerd gebruik van alcohol en cocaïne leidt er ook toe dat iemand meer gaat drinken. Men voelt de alcohol minder en blijft daardoor drinken. Anderzijds kan de alcohol helpen om het effect van de cocaïne wat af te zwakken. Iemand is dan meer relaxed en wat minder gespannen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als daar 15 man gaan zitten is er niemand meer bij de proeverijquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat basbeach niet open mag vandaag.
🐱![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef snetje het volgende:
Hurgh!! Het is net alsof Vanessa daar ligt ...
[ afbeelding ]
Twinning = boring![]()
Socializen bedoelde ik...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het lijkt nu meer op personeelsoverleg wat je hebt een uur voordat de poort opengaat en het druk gaat wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef Agossie het volgende:
Top drukte dat bierfest...40 personen incl hun zelf??
🐱![]()
![]()
Rob ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat komt ook omdat er een paar enorm verschrikkelijk zijnquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Vorig jaar mocht dat niet,tijdens evenementen aan de zuip...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das waar ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er een paar enorm verschrikkelijk zijn![]()
Krijgt mevrouw ook een Mocro coupe?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorig jaar mocht dat niet,tijdens evenementen aan de zuip...![]()
![]()
Ja ik ookquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 bier !quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat een saai feest.
[ afbeelding ]
Ik ga maar even vitamine D ophalen![]()
loll, geen idee hoop het niet voor haar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Worden de zijkanten ook opgeschoren bij Mevr.?![]()
Ik denk niet dat de bierbrouwers in de rij zullen staan om nog een keer mee te doen aan een event in Utopiaquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat een saai feest.
[ afbeelding ]
Ik ga maar even vitamine D ophalen![]()
![]()
Als het goed is 40..........quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:37 schreef Yeszie het volgende:
Hoeveel partypoopers zijn er of moeten die nog komen allemaa...![]()
GM![]()
Zijn er echt maar zo weinig mensen?![]()
Wat een verschil met vorig jaar, toen kwamen er op alle evenementen veel mensen af.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef AnneLo het volgende:
GM![]()
Wat een verschil met vorig jaar, toen kwamen er op alle evenementen veel mensen af.Ja klopt, het was toen veel drukker.
![]()
bij het boksen zullen er wel meer komenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef AnneLo het volgende:
GM![]()
Wat een verschil met vorig jaar, toen kwamen er op alle evenementen veel mensen af.![]()
Samen met Rolf...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er al veel aanmeldingen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
bij het boksen zullen er wel meer komen![]()
Gaat zij ook boksen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
weet ik niet,wel dat oma Nijn gaat![]()
Man man man...quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarvan 4 vragen op hetzelfde neerkomen![]()
![]()
Het wordt er niet drukker op.
Mogen wij die ook invullen ..quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarvan 4 vragen op hetzelfde neerkomen![]()
![]()
Het is wat, samen zitten en dealtjes sluiten om niet te op elkaar te stemmen.
Mark en Gina willen met Rob en Stef praten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owwwww ook van mij dan .....quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kijken,en proberen om namens mij Fitz vol op de bek te pakken![]()
![]()
![]()
Weer? Die twee zijn echt geobsedeerd door wat Stefanie zou kunnen stemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is wat, samen zitten en dealtjes sluiten om niet te op elkaar te stemmen.
Mark en Gina willen met Rob en Stef praten.![]()
Zuip ze.quote:
quote:
![]()
De biermensen, de grootste afnemers zijn de bewoners, was misschien handiger geweest dit op een avond te doen .
![]()
heeft iemand rolf werkelijk zien snuiven?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
op tijdquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
Op de chat: "Hoe laat komen de bezoekers?"Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
Op de chat: "Hoe laat komen de bezoekers?"![]()
![]()
![]()
Regelmatig ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heeft iemand rolf werkelijk zien snuiven?Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
mooiquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Stef vertelde het net aan Ivan, ze is er zat vanquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer? Die twee zijn echt geobsedeerd door wat Stefanie zou kunnen stemmen.
Ivan zegt dat ze gewoon moet stemmen wat ze wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nog nooit, wanneer heb jij dat gezien dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bas gaat ook op gina toch? die zien ze niet aankomen denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer? Die twee zijn echt geobsedeerd door wat Stefanie zou kunnen stemmen.
TEAM TAFEL![]()
niet dus is iets vd cossquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wanneer heb jij dat gezien dan?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bas gaat ook op gina toch? die zien ze niet aankomen denk ik![]()
![]()
Belachelijk gewoon, want Mark heeft al drie keer gepraat met Stefanie. Nou ja gepraat, meer onder druk gezet. Ze wou een stem op Gina geven, ik hoop van harte dat ze niet onder de druk bezwijkt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stef vertelde het net aan Ivan, ze is er zat van
Ivan zegt dat ze gewoon moet stemmen wat ze wil.![]()
Om de haverklap.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wanneer heb jij dat gezien dan?Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Hopelijk mag Gina naar huisFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij haalt regelmatig zijn neus op,heb jij geen streams?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet dus is iets vd coss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cees loopt weer te zeiken tegen Rolf, er lopen overal mensen
Hja ha ha het was Stef die tegen de mensen zei dat ze overal mochten komen
Maar Rolf zegt ook tegen Cees dat hij dat niet beslist heeft maar het ook gehoord heeft.
Nou Cees zou Cees niet zijn als hij zo niet verder gaat zeikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop van harte dat dat kreng op de bank komt. Al was het maar om Mark te laten zien dat hij niet almachtig is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bas gaat ook op gina toch? die zien ze niet aankomen denk ik![]()
Dat dusquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij haalt regelmatig zijn neus op,heb jij geen streams?![]()
Drolf; nee dit is m niet.quote:
toch maar weer iets anders aan...
En om dat verbaasde gezicht van haar te zien...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat kreng op de bank komt. Al was het maar om Mark te laten zien dat hij niet almachtig is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijk. Ik maak er tijd voor vrij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En om dat verbaasde gezicht van haar te zien...![]()
Dat hoop ik ook niet ik hoopte dat juist Mark hierdoor meer stemmen gaat krijgen. Maar zoals we gisteren al hoorde van Ivan is ook hij niet bezig met oprecht stemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon, want Mark heeft al drie keer gepraat met Stefanie. Nou ja gepraat, meer onder druk gezet. Ze wou een stem op Gina geven, ik hoop van harte dat ze niet onder de druk bezwijkt.
Hij zou als hij oprecht was op Mark en Gina stemmen, maar hij mag ze te graag daarom krijgen ze van hem geen stemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zometeen die grijze trui weer aan. Net Lucky Luke, die draagt ook altijd hetzelfde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Drolf; nee dit is m niet.
toch maar weer iets anders aan...![]()
Ik heb hem nog nooit coke zien snuiven hoor en kijk best veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en hetzelfde geldt waarschijnlijk voor Gabriëlle, die zich niet met de problemen van Stefanie wou bemoeien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet ik hoopte dat juist Mark hierdoor meer stemmen gaat krijgen. Maar zoals we gisteren al hoorde van Ivan is ook hij niet bezig met oprecht stemmen.
Hij zou als hij oprecht was op Mark en Gina stemmen, maar hij mag ze te graag daarom krijgen ze van hem geen stem![]()
Dotteke je heeft en capje gemakt met en vrouw in de Zwembad wie was dat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wanneer heb jij dat gezien dan?![]()
juist dat wordt er hier van gemaakt maar men vergeet dat zulke dingen iemand kapot kan maken voor de toekomstquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit coke zien snuiven hoor en kijk best veelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik gok een blauw denim shirt...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zometeen die grijze trui weer aan. Net Lucky Luke, die draagt ook altijd hetzelfde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, die wist ook dat ze op hun moest stemmen maar zei ook dat ze niet meer oprecht kon stemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hetzelfde geldt waarschijnlijk voor Gabriëlle, die zich niet met de problemen van Stefanie wou bemoeien.
Ben benieuwd dinsdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was een van de B&B gasten, de jongste van de driequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dotteke je heeft en capje gemakt met en vrouw in de Zwembad wie was dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij haalt zijn neus vaak op, dus dan snuif je coke, dat weet je toch....quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit coke zien snuiven hoor en kijk best veel![]()
![]()
![]()
Mark en Gina op de bankquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat kreng op de bank komt. Al was het maar om Mark te laten zien dat hij niet almachtig is.
Twinning = boring![]()
Stef haalt een broodje bokworst.
ja i knowquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hij haalt zijn neus vaak op, dus dan snuif je coke, dat weet je toch....
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heeft ze wel muntjes?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lariekoek natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hij haalt zijn neus vaak op, dus dan snuif je coke, dat weet je toch....![]()
![]()
Ja, ze betaald 9 muntjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omg was het niet en betje koud?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een van de B&B gasten, de jongste van de drie![]()
Duur broodje dan...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee of ze het koud had, ze was maar heel ff in beeld.quote:
We hadden een cameraman die veel liet zien vanmorgen, was niet tegen aan te cappen somsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3 euro een broodjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
45 euro zo trui van Gabs, ja het mag wat kosten heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug. Ik kijk gewoon even naar de filmpjes, zie ik het met eigen ogen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat sommigen echt menen het te zien, maar ik heb het nog nooit gezien.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Waarom een COS teruglezen? Ik snap dat echt niet...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal mee eens 1000 mensen , 1000 meningen , 1000 beweringen ....quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug. Ik kijk gewoon even naar de filmpjes, zie ik het met eigen ogen.![]()
![]()
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Als je de hele dag bent weggeweest, en je wil weten wat er gebeurt is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom een COS teruglezen? Ik snap dat echt niet...![]()
![]()
Nah 1000 COSsers,dat halen we niet hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens 1000 mensen , 1000 meningen , 1000 beweringen ....
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je een plant rechtop zetten. Liggend lijkt 'ie meer op een Utopiaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er vandaag flinke sancties staan op nestliggerij. Ze waren vanmorgen ook allemaal braaf opgestaan om gezamelijk te ontbijten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Valt mee dat die kutgnoom niet in haar nest ligt.
Zal wel weer een donderpreekje geweest zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je een plant rechtop zetten. Liggend lijkt 'ie meer op een Utopiaan.![]()
![]()
Daar is de SV voor,of het filmpjes topic.De COS is voor commentaar...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als je de hele dag bent weggeweest, en je wil weten wat er gebeurt is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er vandaag flinke sancties staan op nestliggerij. Ze waren vanmorgen ook allemaal braaf opgestaan om gezamelijk te ontbijten.
Zal wel weer een donderpreekje geweest zijnzo dan, maar ja voor hoelang gaat dat goed.
![]()
Ik lees hooguit een paar posts terug, verder ga ik niet want dat is de moeite niet waard.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug. Ik kijk gewoon even naar de filmpjes, zie ik het met eigen ogen.![]()
Er gaan alweer mensen weg.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef GekkePoes het volgende:
Een barbecue bij mij thuis met de hele familie is drukker
Ik vind het wel leuk om terug te lezenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees hooguit een paar posts terug, verder ga ik niet want dat is de moeite niet waard.
Er gaan alweer mensen weg.De meningen lopen misschien wel uiteen, maar geeft toch meestal wel een idee van wat er gebeurd is
![]()
![]()
Stef wordt heel voorzichtig een beetje minder vierkant en iets vrouwelijker en minder manwijf.quote:![]()
![]()
![]()
Mark vindt dit een gezellige groep en ze staan nu flink in de plus.
Okay.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb zo een pest aan dronken mensen, maar aan dronken vrouwen nog meer, vind het zo ordinair.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ookbij Le Luifel is het druk![]()
![]()
Een kwartel is overleden, er is nog een kwarteltje zwak, die heb ik even apart gezet zegt Bas
![]()
De rechterman laat aan de linker man zijn tattoo op de arm zien
Zegt de linker man, als je knap bent heb je geen tattoo nodig ha ha ha
Waarom in hemelsnaam wil je daar gaan staan met eten? Er komt geen hond meer af op de evenementen, dus weggegooid geld: je moet er heen rijden, je mag waarschijnlijk ook nog betalen om daar te mogen staan, en je mag weer terug rijden. Alles bij elkaar heb je nogal wat volk nodig om uit de kosten te komen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef Disana het volgende:
Bas beweert dat de kwartel die hij uit het ei heeft getrokken toch al te zwak was.Als een Kwartel niet zelf uit een ei kan komen is het al te zwak om te blijven leven.
![]()
Ja, ik snap het al lang niet meer, Ook niet van die marktlui of mensen die daar nog heen gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:37 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam wil je daar gaan staan met eten? Er komt geen hond meer af op de evenementen, dus weggegooid geld: je moet er heen rijden, je mag waarschijnlijk ook nog betalen om daar te mogen staan, en je mag weer terug rijden. Alles bij elkaar heb je nogal wat volk nodig om uit de kosten te komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Degenen die ervoor zorgen dat die kleuter op de bank komt, gaan het lastig krijgen met homowannabe.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gina is al genoeg. Mark zal gek worden.![]()
![]()
Als je je totaal geen houding weet te geven, geen gesprekjes weet te voeren met mensen, dan rest je maar één ding; Leunen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lekker druk in utopia
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Daar had hij ook niet aan moeten zitten. Alles heeft een reden in de natuur.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef Disana het volgende:
Bas beweert dat de kwartel die hij uit het ei heeft getrokken toch al te zwak was.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Rowena neemt een oude man mee om bonbons mee te gaan etenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
![]()
quote:
Bas wist niets van kwartels, hoe kon hij weten dat deze er te lang over deed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:37 schreef danaqui het volgende:
[..]Als een Kwartel niet zelf uit een ei kan komen is het al te zwak om te blijven leven.
![]()
Een blinde ouwe manquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Rowena neemt een oude man mee om bonbons mee te gaan eten
Google?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Bas wist niets van kwartels, hoe kon hij weten dat deze er te lang over deed.![]()
Wim hangt een beetje bij Le Luifel. Mark wil een spicey frikandel proberen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Hij had zich beter kunnen voorbereiden toch? Als je dieren wilt houden, ga je jezelf toch eerst eens goed inlezen hoe er voor te zorgen? Pas nadat ze ongeveer allemaal uit het ei waren ging mevrouw bas nog eens bedenken hoe ze op te vangen en waarin. Lekker op tijd ben je dan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Bas wist niets van kwartels, hoe kon hij weten dat deze er te lang over deed.
Als ze er plotseling waren geweest, oke, maar hij wist het al weken dat ze eraan kwamen, en nog niks voorbereiden.![]()
Mark stelt een bezoeker gerust: '' Veel moeten nog komen, kijken eerst een voetbal wedstrijd af, het duurt tot 6 uur!''Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik ben het volledig met je eens, en daarom betwijfel ik ook of hij er goed aan deed dat kwarteltje los te rukken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:43 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hij had zich beter kunnen voorbereiden toch? Als je dieren wilt houden, ga je jezelf toch eerst eens goed inlezen hoe er voor te zorgen? Pas nadat ze ongeveer allemaal uit het ei waren ging mevrouw bas nog eens bedenken hoe ze op te vangen en waarin. Lekker op tijd ben je dan.
Als ze er plotseling waren geweest, oke, maar hij wist het al weken dat ze eraan kwamen, en nog niks voorbereiden.![]()
Veel hahaha, mafkees. Er komt geen hond idioot. Zou rolf nu ook afgezeken gaan worden door een ivan en een mariekje? Omdat er veel minder komen opdagen dan ze dachten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Mark stelt een bezoeker gerust: '' Veel moeten nog komen, kijken eerst een voetbal wedstrijd af, het duurt tot 6 uur!''![]()
Het gekrijs van gina gilgnoom en gabri moet nog komen zeker. Dat valt dan onder de noemer live muziek.quote:![]()
Natuurlijk is dat niet goed en wordt ook afgeraden om te doen, maar met of zonder zijn hulp was dat kuiken toch al snel overleden omdat het zwak was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, en daarom betwijfel ik ook of hij er goed aan deed dat kwarteltje los te rukken.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ben benieuwd hoe druk het wordt bij het kickboxgala. Op de webshop staat het al op uitverkocht, maar ik denk dat dat een foutje is...
Levertijd: Uitverkocht! Beschikbaarheid: Niet op voorraad![]()
*krekels*quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Donderdag komt de tent, dus woensdag het terrein klaarmaken, want misschien moeten alle muurtjes weg. Man man man.![]()
Alle muurtjes weg? Hoe groot moet die tent dan wel worden ??quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Donderdag komt de tent, dus woensdag het terrein klaarmaken, want misschien moeten alle muurtjes weg. Man man man.![]()
Oma Nijn gaat erheen, dus moeten alle losliggende stenen weg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Alle muurtjes weg? Hoe groot moet die tent dan wel worden ??![]()
![]()
Nu komen de bussen!!
Wim: Ik ga naar de bar, gekkenhuis!Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
![]()
Oh okequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oma Nijn gaat erheen, dus moeten alle losliggende stenen weg.Das 1x met de hummer wat gas geven en de stenen vliegen rond je oren.
![]()
Info opgezocht , en dan mag je zelf meehelpen hem uit het ei te pellen ...... google is your best friend !quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Bas wist niets van kwartels, hoe kon hij weten dat deze er te lang over deed.![]()
Man met hoed is een leverancier.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
![]()
En het is nog het drukst bij die truientroep.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het zal toch niet gaan gebeuren dat ze alle leuke muurtjes die door Chris zijn aangelegd nu weg gaan halen ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Donderdag komt de tent, dus woensdag het terrein klaarmaken, want misschien moeten alle muurtjes weg. Man man man.
![]()
![]()
Daar worden de muntjes verkocht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En het is nog het drukst bij die truientroep.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Sociaal is ze niet de handigste, maar onderhoudt de gasten wel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Geluid Rowena wordt weggedraaid als ze het over Cees heeft.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Stef slaat het ene na het andere biertje achterover.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: