juist dat wordt er hier van gemaakt maar men vergeet dat zulke dingen iemand kapot kan maken voor de toekomstquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit coke zien snuiven hoor en kijk best veel
Ik gok een blauw denim shirt...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zometeen die grijze trui weer aan. Net Lucky Luke, die draagt ook altijd hetzelfde.
Ja, die wist ook dat ze op hun moest stemmen maar zei ook dat ze niet meer oprecht kon stemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hetzelfde geldt waarschijnlijk voor Gabriëlle, die zich niet met de problemen van Stefanie wou bemoeien.
Dat was een van de B&B gasten, de jongste van de driequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dotteke je heeft en capje gemakt met en vrouw in de Zwembad wie was dat?
Hij haalt zijn neus vaak op, dus dan snuif je coke, dat weet je toch....quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit coke zien snuiven hoor en kijk best veel
Mark en Gina op de bankquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat kreng op de bank komt. Al was het maar om Mark te laten zien dat hij niet almachtig is.
ja i knowquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hij haalt zijn neus vaak op, dus dan snuif je coke, dat weet je toch....![]()
Heeft ze wel muntjes?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Stef haalt een broodje bokworst.
[ afbeelding ]
Lariekoek natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hij haalt zijn neus vaak op, dus dan snuif je coke, dat weet je toch....![]()
Ja, ze betaald 9 muntjesquote:
omg was het niet en betje koud?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een van de B&B gasten, de jongste van de drie
Duur broodje dan...quote:
Geen idee of ze het koud had, ze was maar heel ff in beeld.quote:
3 euro een broodjequote:
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug. Ik kijk gewoon even naar de filmpjes, zie ik het met eigen ogen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat sommigen echt menen het te zien, maar ik heb het nog nooit gezien.
Waarom een COS teruglezen? Ik snap dat echt niet...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug.
Helemaal mee eens 1000 mensen , 1000 meningen , 1000 beweringen ....quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug. Ik kijk gewoon even naar de filmpjes, zie ik het met eigen ogen.![]()
Als je de hele dag bent weggeweest, en je wil weten wat er gebeurt is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom een COS teruglezen? Ik snap dat echt niet...
Nah 1000 COSsers,dat halen we niet hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens 1000 mensen , 1000 meningen , 1000 beweringen ....
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je een plant rechtop zetten. Liggend lijkt 'ie meer op een Utopiaan.
Ik denk dat er vandaag flinke sancties staan op nestliggerij. Ze waren vanmorgen ook allemaal braaf opgestaan om gezamelijk te ontbijten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Valt mee dat die kutgnoom niet in haar nest ligt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je een plant rechtop zetten. Liggend lijkt 'ie meer op een Utopiaan.
Daar is de SV voor,of het filmpjes topic.De COS is voor commentaar...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als je de hele dag bent weggeweest, en je wil weten wat er gebeurt is.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er vandaag flinke sancties staan op nestliggerij. Ze waren vanmorgen ook allemaal braaf opgestaan om gezamelijk te ontbijten.
Zal wel weer een donderpreekje geweest zijn
Ik lees hooguit een paar posts terug, verder ga ik niet want dat is de moeite niet waard.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ze beweren hier zoveel. Sommige mensen zien meer op de streams dan een ander. Ik lees de Cos al niet eens meer terug. Ik kijk gewoon even naar de filmpjes, zie ik het met eigen ogen.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef GekkePoes het volgende:
Een barbecue bij mij thuis met de hele familie is drukker
Ik vind het wel leuk om terug te lezenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees hooguit een paar posts terug, verder ga ik niet want dat is de moeite niet waard.
Er gaan alweer mensen weg.
Stef wordt heel voorzichtig een beetje minder vierkant en iets vrouwelijker en minder manwijf.quote:
Ik heb zo een pest aan dronken mensen, maar aan dronken vrouwen nog meer, vind het zo ordinair.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |