Dat komt ook omdat er een paar enorm verschrikkelijk zijnquote:
Vorig jaar mocht dat niet,tijdens evenementen aan de zuip...quote:
Das waar ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er een paar enorm verschrikkelijk zijn
Krijgt mevrouw ook een Mocro coupe?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorig jaar mocht dat niet,tijdens evenementen aan de zuip...
Ja ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 bier !quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat een saai feest.
[ afbeelding ]
Ik ga maar even vitamine D ophalen
loll, geen idee hoop het niet voor haar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Worden de zijkanten ook opgeschoren bij Mevr.?
Ik denk niet dat de bierbrouwers in de rij zullen staan om nog een keer mee te doen aan een event in Utopiaquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat een saai feest.
[ afbeelding ]
Ik ga maar even vitamine D ophalen
Als het goed is 40..........quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:37 schreef Yeszie het volgende:
Hoeveel partypoopers zijn er of moeten die nog komen allemaa...
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef AnneLo het volgende:
GM![]()
Zijn er echt maar zo weinig mensen?![]()
Wat een verschil met vorig jaar, toen kwamen er op alle evenementen veel mensen af.
bij het boksen zullen er wel meer komenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef AnneLo het volgende:
GM![]()
Zijn er echt maar zo weinig mensen?![]()
Wat een verschil met vorig jaar, toen kwamen er op alle evenementen veel mensen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |