Ben je er überhaupt wel eens geweest, de afgelopen 10 jaar?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mocht je dat ontkennen, dan zou ik zeggen: ga eens 10 jaar in de Bijlmer wonen! Dat zou verplicht moeten zijn voor alle politici die nog meer illegalen uitkeringszoekers het land binnen willen laten.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat 'heel links' het met hem eens is op dit punt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens Samson is er geen bovengrens aan het aantal migranten.
Af en toe neem ik eens een kennis mee op een fietstocht door Amsterdam west en de bijlmer. Ik zie de ogen open gaan.quote:
Gaat dat verder wel goed dan, fietsen met je ogen dicht?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Af en toe neem ik eens een kennis mee op een fietstocht door Amsterdam west en de bijlmer. Ik zie de ogen open gaan.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaat dat verder wel goed dan, fietsen met je ogen dicht?
Wat voor verschrikkelijks zie je daar dan allemaal?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Af en toe neem ik eens een kennis mee op een fietstocht door Amsterdam west en de bijlmer. Ik zie de ogen open gaan.
Ik kan alleen spreken voor Amsterdam-west, daar heb ik een half jaar gewoond. Zes inbraken waarbij de buurt mee heeft geholpen en de politie geen reet doet. De laatste autochtone Nederlanders werden weggepest en daarna is de wijk platgegooid.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat voor verschrikkelijks zie je daar dan allemaal?
En de Bijlmer? Wat deed de ogen van jouw kennis(sen) open gaan toen ze daar doorheen fietsten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:55 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik kan alleen spreken voor Amsterdam-west, daar heb ik een half jaar gewoond. Zes inbraken waarbij de buurt mee heeft geholpen en de politie gaan reet doet. De laatste autochtone Nederlanders werden weggepest en daarna is de wijk platgegooid.
Het is jou alles aangelegen de problemen van de niet westerse immigranten te bagetaliseren. 5e colonne much?quote:
Als heel Turkije een veilig land is, zou de Bijlmer ook een veilige wijk zijn zou je zeggen. Er is immers geen oorlog.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Stop met drinken of groei een hercencel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als heel Turkije een veilig land is, zou de Bijlmer ook een veilige wijk zijn zou je zeggen. Er is immers geen oorlog.
Dit soort reacties zijn de mooistequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:01 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Stop met drinken of groei een hercencel.
Leer het eerst eens fatsoenlijk spellen, praten we daarna verder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:57 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het is jou alles aangelegen de problemen van de niet westerse immigranten te bagetaliseren. 5e colonne much?
De frustratie he. Straks pakt ie nog een uzi uit machteloosheid. Doen al die gekke wittenquote:
Het is toch raar dat er zo makkelijk gezegd wordt dat een heel land veilig is, maar als diezelfde mensen door de Bijlmer moeten lopen loopt het ze dun door de broekquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:23 schreef VASND het volgende:
[..]
De frustratie he. Straks pakt ie nog een uzi uit machteloosheid. Doen al die gekke witten
Ah gut meneer weet inhoudelijk niets meer in te brengen of te weerleggen en gaat daarom de taal nazi uithangenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Leer het eerst eens fatsoenlijk spellen, praten we daarna verder.
Volgens mij vaak gewoon een kwestie van anderen napraten en misschien eens een keer 'enge donkere figuren' gezien toen ze door de buurt reden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is toch raar dat er zo makkelijk gezegd wordt dat een heel land veilig is, maar als diezelfde mensen door de Bijlmer moeten lopen loopt het ze dun door de broek
Er is geen bovengrens aan het aantal asielzoekers dat wij moeten opvangen. Er is dus ook geen bovengrens voor de kosten daarvan. Aangezien die kosten uiteindelijk worden betaald door de belastingopbrengsten, zal de belastingdruk toenemen, naarmate er meer asielzoekers komen.quote:
Iedereen blijft dan natuurlijk ook dan braaf werken, ook al krijgen we nul euroquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Er is geen bovengrens aan het aantal asielzoekers dat wij moeten opvangen. Er is dus ook geen bovengrens voor de kosten daarvan. Aangezien die kosten uiteindelijk worden betaald door de belastingopbrengsten, zal de belastingdruk toenemen, naarmate er meer asielzoekers komen.
Er zit wel een bovengrens aan de belastingdruk, per definitie 100%. Dat betekent dat wij op dat moment al onze inkomsten moeten afstaan ten behoeve van de asielzoekers.
Komen er daarna nóg meer asielzoekers, dan zullen in eerste instantie onze vermogens (spaartegoeden e.d.) worden aangesproken - maar misschien gebeurt dat in een eerder stadium al.
Ik vind dit toch wel kut om te zien. Woon zelf ergens in de achterhoek en hier is het straat beeld grotendeels ''normale'' nederlanders en zo af en toe iemand met een hoofddoek. Moet er niet aan denken dat dat ook hier het straat beeld zou gaan worden, zou me totaal niet meer thuis voelen. Zullen allemaal wel prima mensen zijn hoor, maar ik vind het gewoon helemaal niks.quote:
Om droevig van te worden dit soort beeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |