abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156591107
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Echt waar, hoe kom je erbij te zeggen dat context niet uitmaakt om vervolgens te stellen dat toon wel belangrijk is. Dat je je met zulke domme uitspraken überhaupt in een discussie durft te mengen, en dan ook nog op zo'n schreeuwerige en arrogante manier. :N
Wat zit je toch vol van jezelf. Maar ik ga je niet proberen over te halen om op me in te blijven gaan hoor. Ik zal je niet missen, dus ga vooral iets doen dat jij zinniger vindt!!
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:02:00 #52
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156591945
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, wat blijkt uit

[..]

is dat velen(waaronder Ser) "normaal" gebruiken zonder te realiseren hoe relatief het woord "normaal". Normaal is enorm afhankelijk van de omgeving. Normaal, is enorm subjectief. Ser geeft dus een subjectief oordeel gebaseerd op zijn omgeving en zijn beleving.

"Normaal" is in zijn omgeving autoriteit die moraal geeft, voor een ander in een andere omgeving is "normaal" een geheel andere moraliteit. In Iran zijn hele andere dingen normaal dan in Suriname.

Dat realiseren velen(waaronder Ser) niet. Ik oordeel zoveel mogelijk objectief(althans probeer dat zoveel mogelijk). Ik kom daardoor tot heel andere conclusies!

Misschien moet Ser dat eens gaan leren begrijpen!!
Communicatie in Iran werkt niets anders dan in Suriname.

Overigens heb ik meerdere universitaire diploma's die aangeven dat ik heel goed begrijp hoe communicatie werkt. :)
pi_156592085
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
_O- Ten eerste ging het daar niet over. Maar echt, meen je dat echt? Ik denk dat je er heel erg naast zit!

quote:
Overigens heb ik meerdere universitaire diploma's die aangeven dat ik heel goed begrijp hoe communicatie werkt. :)
Ik denk als men je hier bezig ziet, dat men heel snel je diploma's af zal pakken als dat kan.

Maar wat doe je hier eigenlijk nog?
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:11:26 #54
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_156592256
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ik denk als men je hier bezig ziet, dat men heel snel je diploma's af zal pakken als dat kan.
En hier zit hem de crux: jij bent de enige die daar zo over denkt.

Als hij nou algemeen problemen had met communiceren dan zou je een punt hebben. Het lijkt er vooralsnog op dat jij degene bent die grote problemen heeft met communiceren, met zo'n beetje iedereen in dit forum.

Het gaat namelijk vrijwel nooit over meningsverschillen tussen jou en anderen, hoewel jij dat wel lijkt te denken. Het gaat vrijwel uitsluitend over communicatiefouten. Mensen zijn voornamelijk bezig om jou uit te leggen dat ze met hun reacties niet bedoelen wat jij daarin leest. En dat is zoals gezegd hondsvermoeiend.

[ Bericht 5% gewijzigd door Molurus op 04-10-2015 15:56:25 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:11:28 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156592259
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

_O- Ten eerste ging het daar niet over. Maar echt, meen je dat echt? Ik denk dat je er heel erg naast zit!
Daar ging het wel over.Jij suggereert dat toon en context twee verschillende dingen zijn.

Bovendien weet ik zeker dat ik er niet naast zit. Zoals ik al zei: ik heb ervoor gestudeerd.
pi_156597238
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daar ging het wel over.Jij suggereert dat toon en context twee verschillende dingen zijn.
Nee, gekkie. Het ging over het verschuilen achter het woord "normaal". Over dat het woord "normaal" zeer relatief is.

quote:
Tsja, ik vraag me echt af of je liegt, of dat je die diploma's met koffiepunten hebt gekregen.
Helemaal als je

Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

quote:
pi_156597291
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef Molurus het volgende:
Mensen zijn voornamelijk bezig om jou uit te leggen dat ze met hun reacties niet bedoelen wat jij daarin leest. En dat is zoals gezegd hondsvermoeiend.
Nee, men is vooral bezig de tegenstrijdigheden die men schrijft te ontkennen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:58:25 #58
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156597740
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, gekkie. Het ging over het verschuilen achter het woord "normaal". Over dat het woord "normaal" zeer relatief is.

[..]

Tsja, ik vraag me echt af of je liegt, of dat je die diploma's met koffiepunten hebt gekregen.
Helemaal als je

Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jep, de principes van communicatie - principes die jij regelmatig met de voeten treedt - zijn in Iran niets anders dan in Suriname. Formeel verschilt het wellicht, maar de communicatie werkt nog steeds hetzelfde.
pi_156597833
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Jep, de principes van communicatie - principes die jij regelmatig met de voeten treedt - zijn in Iran niets anders dan in Suriname. Formeel verschilt het wellicht, maar de communicatie werkt nog steeds hetzelfde.
Non verbale communicatie kan soms hetzelfde werken, maar kan afhankelijk van de maatschappij waar je je begeeft totaal anders geinterpreteerd worden.Hoe men communiceert in het ene land is vaak totaal anders in het ander land. Maar daar gaat dit topic niet over. Het wordt off topic zo
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:09:33 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156598057
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:02 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Non verbale communicatie kan soms hetzelfde werken, maar kan afhankelijk van de maatschappij waar je je begeeft totaal anders geinterpreteerd worden.Hoe men communiceert in het ene land is vaak totaal anders in het ander land. Maar daar gaat dit topic niet over. Het wordt off topic zo
Dat is formalisme. Het principe van non-verbale communicatie is overal precies hetzelfde.

Overigens heb ik het niet over non-verbale communicatie, dat heb je via internet namelijk nauwelijks. Jij beheerst de basisprincipes van de verbale communicatie al niet.
pi_156598091
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens heb ik het niet over non-verbale communicatie, dat heb je via internet namelijk nauwelijks. Jij beheerst de basisprincipes van de verbale communicatie al niet.
O die beheers ik prima, alleen ga ik niet jouw regeltjes volgen. Je zet de regeltjes zo uit dat ze enkel in jouw voordeel zijn.

Ik wil best een spelletje met je spelen, maar dan wel volgens eerlijke regels.
pi_156598156
Nigga's please :)
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:29:45 #63
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156598583
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:11 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

O die beheers ik prima, alleen ga ik niet jouw regeltjes volgen. Je zet de regeltjes zo uit dat ze enkel in jouw voordeel zijn.

Ik wil best een spelletje met je spelen, maar dan wel volgens eerlijke regels.
Vriend, ik bepaal de regels niet. :')

Was het maar, dan zou ik de machtigste man ooit zijn.
pi_156598617
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vriend, ik bepaal de regels niet. :')
Jawel hoor, het is elke keer hetzelfde. Jij reageert op mij en als we in discussie komen ga jij regeltjes stellen :)
pi_156598678
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vriend, i
En voor de zoveelste keer, IK BEN NIET JOUW VRIEND!
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:34:41 #66
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_156598711
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:36:09 #67
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156598746
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Jawel hoor, het is elke keer hetzelfde. Jij reageert op mij en als we in discussie komen ga jij regeltjes stellen :)
Ik heb het over de basisprincipes van de communicatie. Dingen die iedere mens, waaronder dus ook ik, in acht moet nemen, iedere keer wanneer hij communiceert - op welke wijze dan ook. Die beheers jij niet. Jij bent niet in staat begrijpend te lezen, je snapt niet dat je de vorm van je boodschap moet aanpassen aan je publiek, je doet niet aan betekenisonderhandeling, je staat niet open voor alternatieve interpretaties, en op een formeel niveau heb je extreem domme ideeën over interpretatie en communicatie.

Serieus, iemand met jouw niveau van communicatieve vaardigheden zou niet eens aan een discussie moeten deelnemen, laat staan een discussie over communicatieve vaardigheden.
pi_156598979
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
:)

Ik heb het over de basisprincipes van de communicatie. Dingen die iedere mens, waaronder dus ook ik, in acht moet nemen, iedere keer wanneer hij communiceert - op welke wijze dan ook. Die beheers jij niet. Jij bent niet in staat begrijpend te lezen, je snapt niet dat je de vorm van je boodschap moet aanpassen aan je publiek, je doet niet aan betekenisonderhandeling, je staat niet open voor alternatieve interpretaties, en op een formeel niveau heb je extreem domme ideeën over interpretatie en communicatie.

Serieus, iemand met jouw niveau van communicatieve vaardigheden zou niet eens aan een discussie moeten deelnemen, laat staan een discussie over communicatieve vaardigheden.
Je bent enorm subjectief, je lijkt geen enkele objectiviteit te hebben.

Maar weer on topic graag
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:49:47 #69
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156599085
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:44 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Je bent enorm subjectief, je lijkt geen enkele objectiviteit te hebben.

Maar weer on topic graag
Ik denk dat die dingen vrij objectief vast te stellen zijn. Aan de reacties van anderen te merken, ben ik ook niet de enige die die gebreken bij jou vaststelt.
pi_156599118
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik denk dat die dingen vrij objectief vast te stellen zijn. Aan de reacties van anderen te merken, ben ik ook niet de enige die die gebreken bij jou vaststelt.
Nope, het is jouw aangenomen visie, niet de mijne. Maar on topic weer?
pi_156599166
quote:
Wie bepaald of die eigenschappen er toe doen? Als ik een kaashandel heb, een 100% Nederlands produkt naar een eeuwenoud recept. En in mijn winkel wil ik dat ook uitstralen, mag ik dan in een vacature zetten "kleurlingen hoeven niet te solliciteren".

Het is dan namelijk zeer relevant!

Hetzelfde overigens met een vacature voor een tropisch cafe bijvoorbeeld. Je wilt de "tropen"' uitstralen. Ik kan me prima vinden in een vacature waarin staat, "Blanken hoeven niet te solliciteren". Ik kan heel goed begrijpen dat men mij niet in de bediening wil, omdat ik niet pas in de setting.
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:54:08 #72
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156599168
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:51 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nope, het is jouw aangenomen visie, niet de mijne. Maar on topic weer?
Zeg reetkever, je begrijpt toch dat jouw visie subjectief is? Als je alleen maar uitgaat van jouw visie, ben je vooral zelf niet objectief bezig.
pi_156599193
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zeg reetkever,
Ok. ik heb je weer een kans gegeven. Maar je blijft debiel doen. Ga ik nu niet meer inhoudelijk op je in. Ga lekker je moeder pesten Ser
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:58:01 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156599243
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:55 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ok. ik heb je weer een kans gegeven. Maar je blijft debiel doen. Ga ik nu niet meer inhoudelijk op je in. Ga lekker je moeder pesten Ser
Ik ben je helemaal niet aan het pesten. Je kunt gewoon niet tegen kritiek.
pi_156599398
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik ben je helemaal niet aan het pesten. Je kunt gewoon niet tegen kritiek.
Ok, dan noem ik je tyfusmongool. Want schelden is blijkbaar kritiek geven in jouw wereld.
  zondag 4 oktober 2015 @ 18:09:44 #76
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156599510
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:05 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ok, dan noem ik je tyfusmongool. Want schelden is blijkbaar kritiek geven in jouw wereld.
Voor mijn gevoel heb jij teveel chromosomen. Dus dat is zo, want ik zie het steeds bevestigd.

:D
pi_156599638
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Voor mijn gevoel heb jij teveel chromosomen. Dus dat is zo, want ik zie het steeds bevestigd.

:D
O? Dus wat je voelt is nu ineens wel waar? _O- Doei Ser :W
  zondag 4 oktober 2015 @ 18:18:20 #78
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156599685
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:16 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

O? Dus wat je voelt is nu ineens wel waar? _O- Doei Ser :W
Oh, dus wat ik voel is nu opeens niet meer waar? :D

Als jij op zo'n manier mag redeneren, mag ik dat ook. Dus dat ga ik vanaf nu doen. Dat zal lachen worden joh!
pi_156599875
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh, dus wat ik voel is nu opeens niet meer waar? :D

Als jij op zo'n manier mag redeneren, mag ik dat ook. Dus dat ga ik vanaf nu doen. Dat zal lachen worden joh!
Dag Ser. Ga maar eerst eens leren hoe je je gedraagt, met je
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zeg reetkever,
Watvoor diploma's heb je eigenlijk. Afzeikoloog met een master in reetkeverologie? Ga toch weg joh!
  zondag 4 oktober 2015 @ 18:34:52 #80
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156600023
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:27 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dag Ser. Ga maar eerst eens leren hoe je je gedraagt, met je

[..]

Watvoor diploma's heb je eigenlijk. Afzeikoloog met een master in reetkeverologie? Ga toch weg joh!
Nee vriend, ik geef je eindelijk je zin: we gaan discussiëren gebaseerd op de epistemologie die jij wilt. Nu moet je niet snel weglopen.

Dus, de reden dat negers wel 'nigger' mogen zeggen en blanken niet, is dat het twee verschillende zaken zijn. Dat voel ik namelijk zo, en ik zie het steeds bevestigd.
pi_156600119
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee vriend, i
Ik ben je vriend niet! Het zoveelste woord dat je niet begrijpt blijkbaar!
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
ik geef je eindelijk je zin: we gaan discussiëren gebaseerd op de epistemologie die jij wilt. Nu moet je niet snel weglopen.
Ok loop niet voor je weg. Denk maar niet dat je indruk op me maakt. Je gebruik van scheldwoorden telkenmale. Daar wordt ik doodziek van. Daar pas ik voor. Het is niet de eerste keer dat je overgaat tot dat vervelende gedrag. Als je je een beetje kunt gedragen, dan kom je maar. Dan ga ik op je in. Tot die tijd :W

Zat zeker geen diploma fatsoen tussen je diplomaatjes, of wel?
  zondag 4 oktober 2015 @ 18:57:37 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156600532
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:39 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ik ben je vriend niet! Het zoveelste woord dat je niet begrijpt blijkbaar!

[..]

Ok loop niet voor je weg. Denk maar niet dat je indruk op me maakt. Je gebruik van scheldwoorden telkenmale. Daar wordt ik doodziek van. Daar pas ik voor. Het is niet de eerste keer dat je overgaat tot dat vervelende gedrag. Als je je een beetje kunt gedragen, dan kom je maar. Dan ga ik op je in. Tot die tijd :W

Zat zeker geen diploma fatsoen tussen je diplomaatjes, of wel?
Je loopt wel weg. Zodra ik met een argument kom dat te sterk is, ga je huilen over andere dingen. Je huilt nota bene over het woord 'vriend'. Kom op zeg, veel duidelijk wordt het niet hoor.

Maar zoals ik zei: je hebt gewonnen. Ik zal op jouw manier gaan discussiëren. Eens zien hoe lang het duurt voordat je inziet dat het een vreselijke kutmanier is om te discussiëren.

En nu on topic graag.
pi_156600784
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Je loopt wel weg. Zodra ik met een argument kom dat te sterk is,
Ja
quote:
Op zondag 4 oktober 2015 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Zeg reetkever,
Heel sterk argument Ser, kan ik niet tegenop. :W
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:18:06 #84
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156601053
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ja

[..]

Heel sterk argument Ser, kan ik niet tegenop. :W
Dat weet ik. Daarom negeer je de rest van die post en loop je snel weg.

Nu on topic graag.
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:29:21 #85
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_156601328
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel heb jij teveel chromosomen.
Subtiel. :o
pi_156601364
Vrij eenvoudig: de andere kant bepaalt de kaders, dus mensen die discrimineren mag je discrimineren.

Dus vinden bepaalde christenen dat homo's niet mogen trouwen? Dan hoeven die christenen ook niet meer geholpen worden als ze willen trouwen.

Willen bepaalde moslims vrouwen geen hand geven? Prima. Dan hoef je ze ook niet aan te nemen.

PVV'ers mogen trouwens gewoon te allen tijden gediscrimineerd worden. Dat tuig discrimineert op echt alle vlakken, dus de tering voor ze.
pi_156601477
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef Jigzoz het volgende:
PVV'ers mogen trouwens gewoon te allen tijden gediscrimineerd worden. Dat tuig discrimineert op echt alle vlakken, dus de tering voor ze.
Zou daar graag bewijs van zien
pi_156601488
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef Jigzoz het volgende:
Vrij eenvoudig: de andere kant bepaalt de kaders, dus mensen die discrimineren mag je discrimineren.

Dus vinden bepaalde christenen dat homo's niet mogen trouwen? Dan hoeven die christenen ook niet meer geholpen worden als ze willen trouwen.

Willen bepaalde moslims vrouwen geen hand geven? Prima. Dan hoef je ze ook niet aan te nemen.
Dit ben ik overigens met je eens
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:37:50 #89
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156601571
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:34 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Zou daar graag bewijs van zien
Als hij dat gevoel heeft en het wordt steeds bevestigd, dan is het toch gewoon waar?
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:38:48 #90
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156601598
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:29 schreef Molurus het volgende:

[..]

Subtiel. :o
Trisomie 21 leek me iets te subtiel voor hem.
pi_156601614
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als hij dat gevoel heeft en het wordt steeds bevestigd, dan is het toch gewoon waar?
Nou, het klopt toch ook gewoon?
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:41:29 #92
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156601675
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, het klopt toch ook gewoon?
Het klopt ook, maar HKP vindt dat je een irritante zeur bent als je om bewijs vraagt. Want hij is een gevoelsmens en gaat op zijn gevoel af en dat is niet fout want hij ziet het steeds bevestigd.

Dus zeg ik hem: wees niet zo'n zeur, als Jigzoz dat gevoel heeft en het steeds bevestigd ziet, is het toch gewoon waar?

Het is een in-joke, maak je er maar niet te druk om.
pi_156602485
on topic Ser
pi_156602592
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het klopt ook, maar HKP vindt dat je een irritante zeur bent als je om bewijs vraagt. Want hij is een gevoelsmens en gaat op zijn gevoel af en dat is niet fout want hij ziet het steeds bevestigd.

Dus zeg ik hem: wees niet zo'n zeur, als Jigzoz dat gevoel heeft en het steeds bevestigd ziet, is het toch gewoon waar?

Het is een in-joke, maak je er maar niet te druk om.
Nou ja, dat zou dan weer een ander kenmerk kunnen zijn van het niet-begrijpen van wat een mening eigenlijk is.
pi_156603346
zo nu weer genoeg gescheten in de zandbak, on topic

quote:
Wie bepaald of die eigenschappen er toe doen? Als ik een kaashandel heb, een 100% Nederlands produkt naar een eeuwenoud recept. En in mijn winkel wil ik dat ook uitstralen, mag ik dan in een vacature zetten "kleurlingen hoeven niet te solliciteren".

Het is dan namelijk zeer relevant!

Hetzelfde overigens met een vacature voor een tropisch cafe bijvoorbeeld. Je wilt de "tropen"' uitstralen. Ik kan me prima vinden in een vacature waarin staat, "Blanken hoeven niet te solliciteren". Ik kan heel goed begrijpen dat men mij niet in de bediening wil, omdat ik niet pas in de setting.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:14:11 #96
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156605029
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:33 schreef HongKongPhoey het volgende:
zo nu weer genoeg gescheten in de zandbak, on topic

[..]

Gedraag je aub, met je geschijt.

Nu weer on topic.
pi_156613987
quote:
Mag een "neger" tegen een andere "neger" nigger zeggen, maar mag een blanke niet nigger zeggen? Waarom mag dat eigenlijk wel als je donker bent, en niet wanneer je "blank" bent?
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Om dezelfde reden dat jouw vrienden je best een sukkel kunnen noemen zonder dat je kwaad wordt, maar dat je wel kwaad wordt als een willekeurige voorbijganger dat zegt.
Er is nog een reden waarom je vergelijk niet klopt. Het gaat namelijk niet per se over bevriende "negers", het kan net zo goed zijn dat de ene "neger' de andere niet kent, maar toch elke met "nigger" aanspreken.

Maar doet een blanke dat, zou de "neger" dan hetzelfde reageren?
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:11:33 #98
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156614216
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:51 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

[..]

Er is nog een reden waarom je vergelijk niet klopt. Het gaat namelijk niet per se over bevriende "negers", het kan net zo goed zijn dat de ene "neger' de andere niet kent, maar toch elke met "nigger" aanspreken.

Maar doet een blanke dat, zou de "neger" dan hetzelfde reageren?
Omdat een neger zwart is en een blanke niet. Logisch toch?
pi_156614295
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Omdat een neger zwart is en een blanke niet. Logisch toch?
Ja, daar lijkt het op neer te komen ja. Dat is dus racisme. De neger maakt zich schuldig aan racisme jegens de blanke. Maar waarom mag dat blijkbaar wel?
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:18:39 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156614305
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:18 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ja, daar lijkt het op neer te komen ja. Dat is dus racisme. De neger maakt zich schuldig aan racisme jegens de blanke. Maar waarom mag dat blijkbaar wel?
Dat is geen racisme, want het is een relevant onderscheid, want de neger is zwart en de blanke niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')