Wat zit je toch vol van jezelf. Maar ik ga je niet proberen over te halen om op me in te blijven gaan hoor. Ik zal je niet missen, dus ga vooral iets doen dat jij zinniger vindt!!quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Echt waar, hoe kom je erbij te zeggen dat context niet uitmaakt om vervolgens te stellen dat toon wel belangrijk is. Dat je je met zulke domme uitspraken überhaupt in een discussie durft te mengen, en dan ook nog op zo'n schreeuwerige en arrogante manier.
Communicatie in Iran werkt niets anders dan in Suriname.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nee, wat blijkt uit
[..]
is dat velen(waaronder Ser) "normaal" gebruiken zonder te realiseren hoe relatief het woord "normaal". Normaal is enorm afhankelijk van de omgeving. Normaal, is enorm subjectief. Ser geeft dus een subjectief oordeel gebaseerd op zijn omgeving en zijn beleving.
"Normaal" is in zijn omgeving autoriteit die moraal geeft, voor een ander in een andere omgeving is "normaal" een geheel andere moraliteit. In Iran zijn hele andere dingen normaal dan in Suriname.
Dat realiseren velen(waaronder Ser) niet. Ik oordeel zoveel mogelijk objectief(althans probeer dat zoveel mogelijk). Ik kom daardoor tot heel andere conclusies!
Misschien moet Ser dat eens gaan leren begrijpen!!
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Communicatie in Iran werkt niets anders dan in Suriname.
Ik denk als men je hier bezig ziet, dat men heel snel je diploma's af zal pakken als dat kan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens heb ik meerdere universitaire diploma's die aangeven dat ik heel goed begrijp hoe communicatie werkt.
En hier zit hem de crux: jij bent de enige die daar zo over denkt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik denk als men je hier bezig ziet, dat men heel snel je diploma's af zal pakken als dat kan.
Daar ging het wel over.Jij suggereert dat toon en context twee verschillende dingen zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]Ten eerste ging het daar niet over. Maar echt, meen je dat echt? Ik denk dat je er heel erg naast zit!
Nee, gekkie. Het ging over het verschuilen achter het woord "normaal". Over dat het woord "normaal" zeer relatief is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daar ging het wel over.Jij suggereert dat toon en context twee verschillende dingen zijn.
Tsja, ik vraag me echt af of je liegt, of dat je die diploma's met koffiepunten hebt gekregen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens heb ik meerdere universitaire diploma's die aangeven dat ik heel goed begrijp hoe communicatie werkt.
quote:Communicatie in Iran werkt niets anders dan in Suriname.
Nee, men is vooral bezig de tegenstrijdigheden die men schrijft te ontkennen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef Molurus het volgende:
Mensen zijn voornamelijk bezig om jou uit te leggen dat ze met hun reacties niet bedoelen wat jij daarin leest. En dat is zoals gezegd hondsvermoeiend.
Jep, de principes van communicatie - principes die jij regelmatig met de voeten treedt - zijn in Iran niets anders dan in Suriname. Formeel verschilt het wellicht, maar de communicatie werkt nog steeds hetzelfde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nee, gekkie. Het ging over het verschuilen achter het woord "normaal". Over dat het woord "normaal" zeer relatief is.
[..]
Tsja, ik vraag me echt af of je liegt, of dat je die diploma's met koffiepunten hebt gekregen.
Helemaal als je
Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Non verbale communicatie kan soms hetzelfde werken, maar kan afhankelijk van de maatschappij waar je je begeeft totaal anders geinterpreteerd worden.Hoe men communiceert in het ene land is vaak totaal anders in het ander land. Maar daar gaat dit topic niet over. Het wordt off topic zoquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Jep, de principes van communicatie - principes die jij regelmatig met de voeten treedt - zijn in Iran niets anders dan in Suriname. Formeel verschilt het wellicht, maar de communicatie werkt nog steeds hetzelfde.
Dat is formalisme. Het principe van non-verbale communicatie is overal precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:02 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Non verbale communicatie kan soms hetzelfde werken, maar kan afhankelijk van de maatschappij waar je je begeeft totaal anders geinterpreteerd worden.Hoe men communiceert in het ene land is vaak totaal anders in het ander land. Maar daar gaat dit topic niet over. Het wordt off topic zo
O die beheers ik prima, alleen ga ik niet jouw regeltjes volgen. Je zet de regeltjes zo uit dat ze enkel in jouw voordeel zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens heb ik het niet over non-verbale communicatie, dat heb je via internet namelijk nauwelijks. Jij beheerst de basisprincipes van de verbale communicatie al niet.
Vriend, ik bepaal de regels niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:11 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
O die beheers ik prima, alleen ga ik niet jouw regeltjes volgen. Je zet de regeltjes zo uit dat ze enkel in jouw voordeel zijn.
Ik wil best een spelletje met je spelen, maar dan wel volgens eerlijke regels.
Jawel hoor, het is elke keer hetzelfde. Jij reageert op mij en als we in discussie komen ga jij regeltjes stellenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vriend, ik bepaal de regels niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Ik heb het over de basisprincipes van de communicatie. Dingen die iedere mens, waaronder dus ook ik, in acht moet nemen, iedere keer wanneer hij communiceert - op welke wijze dan ook. Die beheers jij niet. Jij bent niet in staat begrijpend te lezen, je snapt niet dat je de vorm van je boodschap moet aanpassen aan je publiek, je doet niet aan betekenisonderhandeling, je staat niet open voor alternatieve interpretaties, en op een formeel niveau heb je extreem domme ideeën over interpretatie en communicatie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is elke keer hetzelfde. Jij reageert op mij en als we in discussie komen ga jij regeltjes stellen
Je bent enorm subjectief, je lijkt geen enkele objectiviteit te hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb het over de basisprincipes van de communicatie. Dingen die iedere mens, waaronder dus ook ik, in acht moet nemen, iedere keer wanneer hij communiceert - op welke wijze dan ook. Die beheers jij niet. Jij bent niet in staat begrijpend te lezen, je snapt niet dat je de vorm van je boodschap moet aanpassen aan je publiek, je doet niet aan betekenisonderhandeling, je staat niet open voor alternatieve interpretaties, en op een formeel niveau heb je extreem domme ideeën over interpretatie en communicatie.
Serieus, iemand met jouw niveau van communicatieve vaardigheden zou niet eens aan een discussie moeten deelnemen, laat staan een discussie over communicatieve vaardigheden.
Ik denk dat die dingen vrij objectief vast te stellen zijn. Aan de reacties van anderen te merken, ben ik ook niet de enige die die gebreken bij jou vaststelt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:44 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Je bent enorm subjectief, je lijkt geen enkele objectiviteit te hebben.
Maar weer on topic graag
Nope, het is jouw aangenomen visie, niet de mijne. Maar on topic weer?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik denk dat die dingen vrij objectief vast te stellen zijn. Aan de reacties van anderen te merken, ben ik ook niet de enige die die gebreken bij jou vaststelt.
quote:Wie bepaald of die eigenschappen er toe doen? Als ik een kaashandel heb, een 100% Nederlands produkt naar een eeuwenoud recept. En in mijn winkel wil ik dat ook uitstralen, mag ik dan in een vacature zetten "kleurlingen hoeven niet te solliciteren".
Het is dan namelijk zeer relevant!
Hetzelfde overigens met een vacature voor een tropisch cafe bijvoorbeeld. Je wilt de "tropen"' uitstralen. Ik kan me prima vinden in een vacature waarin staat, "Blanken hoeven niet te solliciteren". Ik kan heel goed begrijpen dat men mij niet in de bediening wil, omdat ik niet pas in de setting.
Zeg reetkever, je begrijpt toch dat jouw visie subjectief is? Als je alleen maar uitgaat van jouw visie, ben je vooral zelf niet objectief bezig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:51 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nope, het is jouw aangenomen visie, niet de mijne. Maar on topic weer?
Ok. ik heb je weer een kans gegeven. Maar je blijft debiel doen. Ga ik nu niet meer inhoudelijk op je in. Ga lekker je moeder pesten Serquote:
Ik ben je helemaal niet aan het pesten. Je kunt gewoon niet tegen kritiek.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:55 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ok. ik heb je weer een kans gegeven. Maar je blijft debiel doen. Ga ik nu niet meer inhoudelijk op je in. Ga lekker je moeder pesten Ser
Ok, dan noem ik je tyfusmongool. Want schelden is blijkbaar kritiek geven in jouw wereld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik ben je helemaal niet aan het pesten. Je kunt gewoon niet tegen kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |