Daar gaat m'n hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Deezertje het volgende:
Post hem voor de zekerheid ook in het ASS-topic maar best herkenbaar beeld in de link van Jopie:
http://tistje.com/2009/03(...)ssenen-met-asperger/
Je bent anders, maar wilt je niet anders voelenWat heeft dit met versieren te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat voor sommigen versieren inderdaad niet zo makkelijk gaat hoe graag je het ook wilt..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:13 schreef Copycat het volgende:
Helemaal niks en dus kan er in meer relevante topics over worden gesproken. Gelukkig staat het ook elders, maakt het nog makkelijker.
Kom maar naar Fryslanquote:
Ja, voor mensen die altijd binnenzitten is het ook niet makkelijk, maar dan is dat binnenzitten dus het probleem, niet het versieren. En dit is geen ASS/autisme/Asperger-whatever-topic en dat gaat het ook niet worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Deezertje het volgende:
Dat voor sommigen versieren inderdaad niet zo makkelijk gaat hoe graag je het ook wilt..
Okéquote:
This, ladies and gentlemen, is how you get a date.quote:
Het is puur die Friese charmequote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
This, ladies and gentlemen, is how you get a date.
Kom ik dan met mijn Randstad bekquote:
Nou, blij dat we dat hebben opgelost. Slotje dan maar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor knappe Friezen. De rest van ons moet toch iets meer z'n best doen ben ik bang.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, blij dat we dat hebben opgelost. Slotje dan maar.
Ho ho ho. Je mag hier niet zeggen dat het ligt aan het uiterlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor knappe Friezen. De rest van ons moet toch iets meer z'n best doen ben ik bang.
Want verder heeft Sonic niets te bieden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ho ho ho. Je mag hier niet zeggen dat het ligt aan het uiterlijk.
Dat staat er niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want verder heeft Sonic niets te bieden?
Dat ligt het alleen als je als 5/10 aast op een 9/10.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ho ho ho. Je mag hier niet zeggen dat het ligt aan het uiterlijk.
Wanneer je maar zin hebt.quote:
Mag ik jou dan wel serieus nemen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:49 schreef SiIk het volgende:
De crux van het verhaal is natuurlijk dat je er luchtig over moet doen, niet te graag moet willen en het niet te serieus moet nemen.
Wow.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen jij ziet dat tot nu toequote:
Waarheid dit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptMet name zijn geboortestadje.
Zo knap ben ik niet, maar thanksquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor knappe Friezen. De rest van ons moet toch iets meer z'n best doen ben ik bang.
Voor jou een vraag.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want verder heeft Sonic niets te bieden?
Klopt wel. Maak je het te zwaar, dan schrikt dat af.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:49 schreef SiIk het volgende:
De crux van het verhaal is natuurlijk dat je er luchtig over moet doen, niet te graag moet willen en het niet te serieus moet nemen.
Te wollig dit. Kan ik niets mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:49 schreef SiIk het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Te wollig dit. Kan ik niets mee.
Zo snel mogelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef ludovico het volgende:
Wanneer maak je kenbaar dat je alleen fwb's wilt?
Ljkt me niks als je haar nog niet 1x gedate hebt eigenlijk, lijk je net een lul die niet in haar geinteresseerd is bijvoorbeeld.quote:
Ik ging er een beetje van uit dat je al seks hebt gehad als je weet alleen fwb te willen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ljkt me niks als je haar nog niet 1x gedate hebt eigenlijk, lijk je net een lul die niet in haar geinteresseerd is bijvoorbeeld.
Het lijkt me geen goede gespreksopener, maar vind het wel iets dat op de eerste date al ter sprake mag komen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ljkt me niks als je haar nog niet 1x gedate hebt eigenlijk, lijk je net een lul die niet in haar geinteresseerd is bijvoorbeeld.
Dus na de seks pas vertellen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ging er een beetje van uit dat je al seks hebt gehad als je weet alleen fwb te willen.
Joah, denk het ook wel, beetje aan het einde oidquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Het lijkt me geen goede gespreksopener, maar vind het wel iets dat op de eerste date al ter sprake mag komen.
Midden, zodat je het nog kan gladstrijken, mocht het een probleem blijken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Joah, denk het ook wel, beetje aan het einde oid
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Fwb relaties vind ik een beetje de McDonalds onder de relaties, hoort ook totaal bij deze tijd van oppervlakkigheid en simpele lustvergaring, het is net een stapje verder dan jezelf aftrekken maar meer is het niet.
Ja dat zeker... laatste 'successen' zijn behaald met het allemaal zeer relaxed nemen, maar wel op het juiste moment handelen. Maar als die shit aan is gaat dat allemaal bijna vanzelf lijkt het... dan lig je een paar uur later in bed (en dan niet alleenquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:49 schreef SiIk het volgende:
Wat een waardeoordeelquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Fwb relaties vind ik een beetje de McDonalds onder de relaties, hoort ook totaal bij deze tijd van oppervlakkigheid en simpele lustvergaring, het is net een stapje verder dan jezelf aftrekken maar meer is het niet.
Je haalt mening en waardeoordeel door elkaar heen, wat kan mij het schelen hoe een ander zijn leven leid, ik zeg alleen dat het opvalt dat mensen meer en meer voor het genot gaan zonder de verplichtingen, we zijn elkaars dildo geworden en alleen geinteresseerd in elkaars geslachtsdelen en niet in elkaars karakter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een waardeoordeelHeb je last van mensen die voor een dergelijke relatie kiezen? Ik geloof het niet. Als jij voor moeilijke lustvergaring wil gaan, dan kan dat gewoon. Of je blijft jezelf aftrekken zodat je je ontzettend goed over jezelf kunt voelen. Dat kan natuurlijk ook.
Het valt me op dat zoveel mensen een soort raar verwrongen conservatief en vooral zeer veroordelend beeld hebben over relatievormen waar ze zelf niet voor zouden kiezen. Alsof dat soort relaties hun ontzettend in de weg zitten.
Er worden nog steeds heel veel mensen verliefd op elkaar in dit land hoor. En verliefdheid is toch een gevoel dat je voor iemand hebt. Dat heeft niets met sex te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haalt mening en waardeoordeel door elkaar heen, wat kan mij het schelen hoe een ander zijn leven leid, ik zeg alleen dat het opvalt dat mensen meer en meer voor het genot gaan zonder de verplichtingen, we zijn elkaars dildo geworden en alleen geinteresseerd in elkaars geslachtsdelen en niet in elkaars karakter.
Wat een complete onzin dat tweede zinnetje zeg, verliefdheid heeft alles met seks te maken, echter seks niet altijd met verliefdheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Er worden nog steeds heel veel mensen verliefd op elkaar in dit land hoor. En verliefdheid is toch een gevoel dat je voor iemand hebt. Dat heeft niets met sex te maken.
Jij haalt ze door elkaar. Een mening is "ik vind een FWB-relatie niets". Een waardeoordeel is wat jij zegt: "mensen die in een FWB-relatie zitten gaan alleen voor snel genot en zien elkaar als gebruiksvoorwerp". Dat is toch echt een oordeel over de mensen die zo'n relatie aangaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haalt mening en waardeoordeel door elkaar heen, wat kan mij het schelen hoe een ander zijn leven leid, ik zeg alleen dat het opvalt dat mensen meer en meer voor het genot gaan zonder de verplichtingen, we zijn elkaars dildo geworden en alleen geinteresseerd in elkaars geslachtsdelen en niet in elkaars karakter.
Dus een mening is alleen een mening als deze begint met de aanhef; ik vindquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij haalt ze door elkaar. Een mening is "ik vind een FWB-relatie niets". Een waardeoordeel is wat jij zegt: "mensen die in een FWB-relatie zitten gaan alleen voor snel genot en zien elkaar als gebruiksvoorwerp". Dat is toch echt een oordeel over de mensen die zo'n relatie aangaan.
Het gaat niet om wat een mening is, het gaat hier om wat een waardeoordeel is. Een waardeoordeel bevat een kwalificatie van een persoon of ding, gebaseerd op je eigen referentiekader. Een mening gaat enkel over iets wel of niet leuk of mooi vinden. "Ik houd niet van spruitjes" is wat anders dan "ik vind spruitjes echt iets voor mensen die totaal geen smaak hebben en die zelf ook stinken naar spruitjes".quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus een mening is alleen een mening als deze begint met de aanhef; ik vind![]()
Tussen
de regels door
lezen
is niet voor iedereen even
gemakkelijk.
Dat is toch ook net de bedoeling?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Of beide partijen krijgen gevoelens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef fathank het volgende:
FWB is leuk voor zo lang het goed gaat, 99/100 keer eindigt het toch in tranen met tuiten omdat 1 van de 2 zijn/haar gevoelens niet meer de baas is.
Ben blij dat ik (en m'n fwb) daar nooit last van hebben gehad. Als ik soms die verhalen / ellende hoor ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef fathank het volgende:
FWB is leuk voor zo lang het goed gaat, 99/100 keer eindigt het toch in tranen met tuiten omdat 1 van de 2 zijn/haar gevoelens niet meer de baas is.
Of een van de twee vind een ander neukertje die hij/zij wel leuk vind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of beide partijen krijgen gevoelens.
Lijkt me ingewikkeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een van de twee vind een ander neukertje die hij/zij wel leuk vind.
Ik ken trouwens heel wat mensen die meerdere fwb relaties hebben.
Lekker geslachtsziektes verspreiden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet juist zo met een ONS? FWB is duurzaam investeren in een hobby.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Ja oke, de 99/100 is misschien wat hoog. Maar het eindigt vaker in ellende dan in een mooi sprookjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of beide partijen krijgen gevoelens.
Zo duurzaam is het niet, genoeg fwb relaties gehad die zo vluchtig waren als chloorgas omdat ze uiteindelijk toch allemaal wat meer vastigheid en liefde wilden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat niet juist zo met een ONS? FWB is duurzaam investeren in een hobby.
En waar ligt dat dan aan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:00 schreef UitStraling het volgende:
En ik ken ook genoeg vrouwen met een fwb relatie die een moord zouden doen voor een liefdesrelatie maar die niemand voor meer kunnen krijgen/strikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Meerdere fwb? Whut?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verliefdheid heeft voor mij weinig van doen met seks. Ik word verliefd om andere redenen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:03 schreef UitStraling het volgende:
verliefdheid heeft alles met seks te maken, echter seks niet altijd met verliefdheid.
Totdat je briljante seks hebt gehad met de vrouw waar je al 'verliefd' op was, dan zit je ineens op een heel ander niveau.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:23 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Verliefdheid heeft voor mij weinig van doen met seks. Ik word verliefd om andere redenen.
Maar áls je verliefd bent, dan fantaseer je toch over het aanraken en intiem zijn met die persoon?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:23 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Verliefdheid heeft voor mij weinig van doen met seks. Ik word verliefd om andere redenen.
Mogelijk wat jij zegt, maar dat kan ik nu nog niet weten en ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Totdat je briljante seks hebt gehad met de vrouw waar je al 'verliefd' op was, dan zit je ineens op een heel ander niveau.
Aanrakingen en intimiteit vind ik prima en fantaseer ik ook over, maar niet in seksuele zin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar áls je verliefd bent, dan fantaseer je toch over het aanraken en intiem zijn met die persoon?Voor mij is het wel onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Af en toe heb je wat gemene trekjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest hier iets te hard om lachen.
Oh niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
Laten we niet doen alsof je een FWB bij een pakje boter krijgt. Heel wat mannen/vrouwen zouden dat wel willen, maar is niet zo makkelijk te realiseren. Tijdens mijn studie had ik ook klasgenoten die het met elkaar deden zonder relatie... Ja en als je dan vroeg hoe ze dat voor elkaar kregen: geen idee, hoop alcohol en lol was dan het antwoord.
Het is in hoofdlijnen iets met 1 of 2 users die jullie eindelijk eens harder aanpakken. Dat denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:24 schreef Re het volgende:
gaat weer nergens over hier... wat is dat toch?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang je er tijd en energie en zin in hebt.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom niet? Tis niet dat iedereen altijd maar kan ofzo
Als ik verliefd ben doet m'n fantasie weinig meer. In ieder geval wat betreft seks met haar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar áls je verliefd bent, dan fantaseer je toch over het aanraken en intiem zijn met die persoon?Voor mij is het wel onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |