abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156575525
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik denk niet dat yats dat uit zijn duim zuigt :)
Ik weet zeker van wel. De grootste onzin ooit zelfs. als het niet sarcastisch bedoeld was.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:48:20 #202
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156575566
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik weet zeker van wel. De grootste onzin ooit zelfs. als het niet sarcastisch bedoeld was.
Wat doe je dan in dit topic als je toch niet gaat versieren?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156575575
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Alsof ik dat nog niet heb gedaan :{
Goed van je dan.
pi_156575587
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat doe je dan in dit topic als je toch niet gaat versieren?
Zie mijn eerste post. Dat versieren soms ook niet kan doordat je te onaantrekkelijk bent.

En wie ben jij zoal aan het versieren :)?
pi_156575636
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zie mijn eerste post. Dat versieren soms ook niet kan doordat je te onaantrekkelijk bent.
Vind je je innerlijk/gedrag wel aantrekkelijk?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:55:32 #206
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156575662
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

En wie ben jij zoal aan het versieren :)?
Na al die jaren roep je nog steeds hetzelfde.

Niemand.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156575664
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je je innerlijk/gedrag wel aantrekkelijk?
Niet belangrijk als je meteen al wordt afgewezen aan de buitenkant.

En ja in mijn groepstherapie lig ik heel goed in de groep, volgens mij mag iedereen mij. Donderdag een individueel gesprek gehad waarin mij dit werd gemeld.
pi_156575679
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Na al die jaren roep je nog steeds hetzelfde.

Niemand.
Ik roep het bijna nooit meer toch? Ik ken nu geen twijfels meer dus ik lul er bijna nooit meer over.
pi_156575718
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft hier nog minder wat te zoeken dan Deezertje. Eerst maar normaal functioneren, dan daten.
Ik vind mezelf ook niet de knapste, maar heb daar wel aan gewerkt voor zover wat je er zelf aan kan veranderen (leuk kapsel, medicijnen tegen de acne en leuke kleren/schoenen). Merk al wat meer dat mensen naar mij (om)kijken :) Bij mij zit het voornamelijk in eenzaamheid verstopt: te veel op jezelf zijn en uiteindelijk ook elke week die weer seksloos eindigt. Dan heb je het als vrouw (als je wilt) gewoon wat makkelijker in. De eerste meid die 't 'zo' met mij (ONS) wilt doen moet ik helaas nog tegenkomen. En ieder jaar weer ouder dus de kans op jonge meiden die daarvoor openstaan wordt dan ook weer kleiner of je komt aan bij de alleenstaande MILF's straks..
pi_156575776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook niet de knapste, maar heb daar wel aan gewerkt voor zover wat je er zelf aan kan veranderen (leuk kapsel, medicijnen tegen de acne en leuke kleren/schoenen). Merk al wat meer dat mensen naar mij (om)kijken :) Bij mij zit het voornamelijk in eenzaamheid verstopt: te veel op jezelf zijn en uiteindelijk ook elke week die weer seksloos eindigt. Dan heb je het als vrouw (als je wilt) gewoon wat makkelijker in. De eerste meid die 't 'zo' met mij (ONS) wilt doen moet ik helaas nog tegenkomen. En ieder jaar weer ouder dus de kans op jonge meiden die daarvoor openstaan wordt dan ook weer kleiner of je komt aan bij de alleenstaande MILF's straks..
In die fase ben ik aanbeland 8-)
Die milfs zitten al helemaal niet te wachten op iemand zonder ervaring.

"Ik vind mezelf ook niet de knapste, maar heb daar wel aan gewerkt voor zover wat je er zelf aan kan veranderen (leuk kapsel, medicijnen tegen de acne en leuke kleren/schoenen). Merk al wat meer dat mensen naar mij (om)kijken :)"

Mooi dat dat helpt voor je maar als dat niet helpt zoals in mijn geval dan ga je het heel moeilijk krijgen.
pi_156575890
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:02 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

In die fase ben ik aanbeland 8-)
Die milfs zitten al helemaal niet te wachten op iemand zonder ervaring.
Bij mij was het meer van dat het op de middelbare al niet was gelukt qua relaties/seks terwijl mensen in de 4e en 5e klas het al deden zeg maar en dat het op hoger onderwijs mij zéker wel zou gaan lukken. Nou, nu bij de eindfase belandt en het is helaas nog steeds bar weinig voorgekomen. Al vaak genoemd hier, maar ik zie zat leuke meisjes van 18 met een vriend en dan weet je gewoon dat ze samen leuke dagen doorbrengen met veel seks zoals het op die leeftijd gaat. De tijd kan je niet terugdraaien dus wil ik langzamerhand wat gaan inhalen voor ik straks (mocht ik ooit weer een relatie hebben) erachter kom dat zij misschien wel dé ware is en ik het uiteindelijk altijd met dezelfde persoon zou moeten doen zonder eerst de funjaren gehad te hebben.

Nou ja qua uiterlijk ben ik er ook nog niet hoor. Kan nog steeds niet een V-hals shirtje aan zonder dat je rode vlekjes ziet van de acne helaas, maar het is 80% rustiger dan het was. Dus mijn echte zelfvertrouwen moet nog komen. Rest van mijn lichaam is zo goed als acnevrij nu, dus geen verborgen verassingen achteraf als de kleren uit zijn :')
pi_156575943
I know, hopen dat er snel iets veranderd voor je. In mijn situatie zitten wil je niet , echt niet :N

Ik zal er alles aan doen om aantrekkelijk te worden ook als plastisch chirurgie nodig is als ik nog begin 20 was of zo.
pi_156575979
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:11 schreef -Deluzion- het volgende:
I know, hopen dat er snel iets veranderd voor je. In mijn situatie zitten wil je niet , echt niet :N
Waar zit je in dan?
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen en het ene faalt nog harder dan 't andere, dus met mij wil je echt niet ruilen.
pi_156575989
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen
Whehe.
pi_156575992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar zit je in dan?
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen en het ene faalt nog harder dan 't andere, dus met mij wil je echt niet ruilen.
In de situatie dat het niet meer goed komt. De 30 + fase waarin je alles gemist hebt.
pi_156576030
De enige uitdaging die ik nog heb is om geen verbitterde ouwe zuurpruim te worden, dat gaat nog knap lastig worden. _O_
pi_156576089
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Whehe.
Niet leuk. Je hebt mensen die kan het geen reet schelen dat ze geen vrienden of relatie hebben. Nou ik wel en dan is het gewoon niet leuk als je tevergeefs probeert en steeds wordt afgewezen. Op een gegeven moment stop ik ook gewoon met proberen hoor, de lol/hoop is er langzamerhand af. En misschien werkt dat dan wel, want ze zeggen niet voor niks.... juist als je 't niet verwacht/mee bezig bent... ;)
pi_156576122
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet leuk. Je hebt mensen die kan het geen reet schelen dat ze geen vrienden of relatie hebben. Nou ik wel en dan is het gewoon niet leuk als je tevergeefs probeert en steeds wordt afgewezen. Op een gegeven moment stop ik ook gewoon met proberen hoor, de lol/hoop is er langzamerhand af. En misschien werkt dat dan wel, want ze zeggen niet voor niks.... juist als je 't niet verwacht/mee bezig bent... ;)
Inderdaad op een gegeven moment is het wel leuk geweest. Je merkt dat je niet gewild bent wat je ook probeert.

Dus als ze je niet moeten zorg en dan voor dat ze je wel moeten en als dat niet lukt... tja enjoy life als je 30+ bent 8-)
pi_156576141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je hebt hier tig uitnodigen gehad om op stap te gaan. De enige die je gemeet hebt was een meisje :), waarbij je je als een lompe hork hebt gedragen.

Nogal wiedes dat mensen geen vrienden willen zijn met jou. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 19:22:25 ]
pi_156576168
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je lelijk bent maar zelfverzekerd bent/overkomt, dan maak je meer kans bij vrouwen dan een knappe jongen die verder zo awkward is als wat. Prima dat je aan je uiterlijk werkt natuurlijk, maar daarmee ben je er nog niet. Het kan je natuurlijk wel helpen zelfverzekerder te worden. :)
pi_156576211
En oh ja dan moet je ook met het vreselijke gevoel verder leven dat je niet goed genoeg bent en dat je alleen overgebleven bent. Wordt ook nog een opgave om daarmee om te gaan. Dus ik hoop voor je dat je snel iemand vind.
pi_156576246
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:55 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Niet belangrijk als je meteen al wordt afgewezen aan de buitenkant.

En ja in mijn groepstherapie lig ik heel goed in de groep, volgens mij mag iedereen mij. Donderdag een individueel gesprek gehad waarin mij dit werd gemeld.
Je buitenkant is óók wat je uitstraalt.

Okay, nou ja, je weet wat mijns inziens de punten zijn waar je aan zou mogen werken.
pi_156576261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:23 schreef -Deluzion- het volgende:
En oh ja dan moet je ook met het vreselijke gevoel verder leven dat je niet goed genoeg bent en dat je alleen overgebleven bent. Wordt ook nog een opgave om daarmee om te gaan. Dus ik hoop voor je dat je snel iemand vind.
Jaag hem nog meer wanhoop aan, dát werkt vast in zijn voordeel.
pi_156576271
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je buitenkant is óók wat je uitstraalt.

Okay, nou ja, je weet wat mijns inziens de punten zijn waar je aan zou mogen werken.
Yep maar ik neem geen adviezen meer aan.
pi_156576290
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jaag hem nog meer wanhoop aan, dát werkt vast in zijn voordeel.
Lijkt mij wel, nu heeft hij nog meer reden om nog meer te proberen om er wat aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')