abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156510902
Dat andere topic is meer sociaal-onhandige mensen geven sociaal-onhandige mensen tips. Blijf je waarschijnlijk ook in dat vicieuze cirkeltje... Andere vraag: hoe maak ik mij meer 'welkom'? Ik spreek altijd mensen aan als ze er niet op zitten te wachten schijnt... Dan willen ze met rust gelaten worden want ze zijn aan het reizen, sporten of willen rustig studeren en zitten niet op ongemakkelijke small talk te wachten..
pi_156511003
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef Deezertje het volgende:
Dat andere topic is meer sociaal-onhandige mensen geven sociaal-onhandige mensen tips. Blijf je waarschijnlijk ook in dat vicieuze cirkeltje... Andere vraag: hoe maak ik mij meer 'welkom'? Ik spreek altijd mensen aan als ze er niet op zitten te wachten schijnt... Dan willen ze met rust gelaten worden want ze zijn aan het reizen, sporten of willen rustig studeren en zitten niet op ongemakkelijke small talk te wachten..
Dat is al eerder aan bod gekomen geloof ik.
  woensdag 30 september 2015 @ 22:52:32 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156511245
Weet je dat stukje uitstraling? Wat een keer of 50 is langs gekomen? Je vind dat he een relatie verdient en dar je er recht op hebt. Je bent tot in het ziekende er mee bezig. Dat is exact de reden dat men niet op je zit te wachten. Je straalt die complete wanhoop uit.

[ Bericht 100% gewijzigd door ook_gek op 30-09-2015 23:01:38 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156511281
quote:
Persoonlijk ben ik altijd wel in voor een praatje, maar je doet dit op de verkeerde plekken. Gewoon beetje praten met mensen (jongens en meisjes) van je opleiding, sportvereniging, uitgaan. En niet met intenties als: 'Ohhh, potentiele date.' Maar gewoon geïnteresseerd, dan komen er echt leuke gesprekken uit.
  woensdag 30 september 2015 @ 23:13:13 #155
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156511901
Zo te zien wordt er nu na jaren adviezen eindelijk flinke progressie geboekt. Oh wacht...
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 30 september 2015 @ 23:32:49 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156512467
quote:
Jij zit al in een vicieuze cirkel, ongeacht hoe we hier je advies geven.

Je meer welkom maken is ook geen onderdeel van t versieren topic.
pi_156512989
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij zit al in een vicieuze cirkel, ongeacht hoe we hier je advies geven.

Je meer welkom maken is ook geen onderdeel van t versieren topic.
Ik vind dat hij aardig grote stappen gezet heeft, hij heeft wel lef gehad om mensen aan te spreken. Weliswaar zonder succes maar toch. Het tempo is wel wat laag.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 06:17:58 #158
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156516222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 23:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik vind dat hij aardig grote stappen gezet heeft, hij heeft wel lef gehad om mensen aan te spreken. Weliswaar zonder succes maar toch. Het tempo is wel wat laag.
Hou nou eens op met dat fanboy-gedrag man. Werk eens aan jezelf. Waarom ben je zo met hem bezig eigenlijk? Jij wil toch ook progressie boeken?

Versieren is voor jullie beide een stap te ver. Werk eerst aan jullie social skills. Bot gezegd: jullie klachten, want dat zijn het nou eenmaal, passen hier niet. Zelfs de mods vinden dat en toch gaan jullie door.

Pak je problemen nou eens godverdomme met beide handen aan en ga eraan werken. Maak een stappenplan. Ga naar een professional. Zeg gewoon eerlijk dat je hulp nodig hebt en handvaten nodig hebt om verder te kunnen.

Dat pussygedrag de hele tijd is misselijkmakend: boehoe, waarom zeggen ze niks terug etc. :'(

Je hebt toch twee ballen van de lieve Heer gekregen? Toon die dan ook eens. Maar laat je geklaag, zonder er wat aan te doen, buiten dit topic.

Fijne dag verder.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 08:29:57 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156516855
quote:
Dit hoort niet niet, Deezertje. Jouw issues horen echt in dat andere topic, met versieren heeft dit niks van doen. Ik zou het op prijs stellen als je dit nu eens ten harte neemt en niet stoïcijns naast je neerlegt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:53:56 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156517728
ja ja

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 01-10-2015 11:52:10 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156555625
quote:
Word allereerst eens een positief mens, ik weet niet of je in het echt ook zo bent, maar het klinkt vooral als een klaagzang.

Als je wat positiever, vrolijker en minder zeikerig in het leven staat vinden mensen je ook aardiger.
pi_156561274
Misschien moet ik maar gewoon old-school een briefje met mijn nummer achterlaten op 't toetsenbord als iemand naar de wc is of 'ineens' laten vallen als ik voorbij loop ofzo:') Aangezien de meeste meiden niet zonder hun telefoon kunnen = geen reactie binnen een dag meteen duidelijk :P
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 00:02:23 #163
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_156563002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:41 schreef Deezertje het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon old-school een briefje met mijn nummer achterlaten op 't toetsenbord als iemand naar de wc is of 'ineens' laten vallen als ik voorbij loop ofzo:') Aangezien de meeste meiden niet zonder hun telefoon kunnen = geen reactie binnen een dag meteen duidelijk :P
Want wat bereik je zo wat je niet bereikt met een praatje?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 00:15:31 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156563304
Zucht...Deezer, echt...Maak het nu jezelf eens wat minder lastig. Ik had vandaag in de trein een Duits meisje tegenover me zitten die ik aansprak nadat ze vriendelijk naar me lachte. Ze moest lachen dat ik dacht dat ze Nederlands was en zei dat ze geen woord van mijn eerste zin verstaan had waarop ik een grapje daarover maakte. Meer heb je niet nodig voor een leuke opening, een beetje humor. Bleek dat ze een lang weekend naar een vriendin in Den Haag ging. Onderweg hebben we gewoon over vanalles gekletst (in het Duits) en eenmaal in Den Haag nummers uitgewisseld. Niet dat ik er iets van verwacht, maar zo moeilijk is het echt niet...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156563569
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 00:15 schreef yats het volgende:
Zucht...Deezer, echt...Maak het nu jezelf eens wat minder lastig. Ik had vandaag in de trein een Duits meisje tegenover me zitten die ik aansprak nadat ze vriendelijk naar me lachte. Ze moest lachen dat ik dacht dat ze Nederlands was en zei dat ze geen woord van mijn eerste zin verstaan had waarop ik een grapje daarover maakte. Meer heb je niet nodig voor een leuke opening, een beetje humor. Bleek dat ze een lang weekend naar een vriendin in Den Haag ging. Onderweg hebben we gewoon over vanalles gekletst (in het Duits) en eenmaal in Den Haag nummers uitgewisseld. Niet dat ik er iets van verwacht, maar zo moeilijk is het echt niet...
Goed gedaan! Maar wat is een vriendelijke lach? :) Hier ook veel Duitse meisjes in de buurt (en die zijn vaak lekker schattig en daar val ik op :P, ook wat verlegener en niet zo arrogant als sommige Nederlandse meiden) maar ik spreek zelf amper Duits (kan het wel goed verstaan btw).
pi_156564307
quote:
Hoe zorg je ervoor dat een gesprek blijft lopen en ze zichzelf open stelt? Ik heb hier altijd van die situaties wanneer ik meisjes aanspreek dat ze een soort 'not your business' houding hebben en zelfs na geforceerd doorvragen een gesprek al binnen 2 min geëindigd is en afdruipen.
pi_156566292
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 01:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe zorg je ervoor dat een gesprek blijft lopen en ze zichzelf open stelt? Ik heb hier altijd van die situaties wanneer ik meisjes aanspreek dat ze een soort 'not your business' houding hebben en zelfs na geforceerd doorvragen een gesprek al binnen 2 min geëindigd is en afdruipen.
Dan ligt het aan je uitstraling. Als je er niet uit ziet als een potentiële kandidaat, dan is het moeilijk om hun aandacht vast te houden. Zeker omdat je in het gesprek waarschijnlijk precies zo overkomt als je er uit ziet.

Uitstraling is minstens zo belangrijk als wat je te zeggen hebt.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 08:58:20 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156566575
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 00:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goed gedaan! Maar wat is een vriendelijke lach? :) Hier ook veel Duitse meisjes in de buurt (en die zijn vaak lekker schattig en daar val ik op :P, ook wat verlegener en niet zo arrogant als sommige Nederlandse meiden) maar ik spreek zelf amper Duits (kan het wel goed verstaan btw).
Een vriendelijke lach is er een waarbij ze stiekem af en toe naar je zit te kijken, het lijkt of ze wat wil zeggen tegen je maar dat toch niet durft en zodra ze merkt dat jij terug kijkt een beetje lacht. Echt uit te leggen valt het verder niet, dat leer je alleen door gewoon veel gesprekken te voeren. Het enige dat ik jou qua advies kan (blijven) geven is, wees er niet zo mee bezig, leef je leven op een interessante manier (tip : ga reizen) en zorg dat je wat te melden hebt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 01:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar kan ik je niet echt advies in geven buiten dan gewoon veel gesprekken aan gaan en oefenen. Zorg dat je wat te vertellen hebt dat interessant is,maar probeer tegelijk haar veel aan het woord te laten en in te haken op wat ze zegt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:45:18 #169
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156569915
quote:
^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:24:23 #170
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156570561
Misschien is het handig om wat basics in de OP te zetten? Ik wil best even een paar dingen op een rijtje zetten.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:12:08 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156571537
Nu mobiel. Zo wordt er fiks geveegd.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:20:37 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156571697
ik ga alvast vegen :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156571731
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jawel dat kan je alleen begrijpen als je je in een gelijk soort situatie bevind. Niet als je er gewoon goed uitziet en sociale vaardigheden bezit.
Nee, ik kan dat inderdaad niet begrijpen, dat gehuil over dat niemand me wilt. En daarvoor hoef ik er niet goed uit te zien of sociale vaardigheden te bezitten. Om dat te kunnen begrijpen moet ik therapeut zijn. :{w

Ga toch weg met dat gehuil en doe wat aan je instelling.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:23:45 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156571759
pluff, ga ergens anders heen, hier geen promotie onveilige seks, uitbating en zelfmoordverheerlijking
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:28:01 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156571833
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:23 schreef Re het volgende:
pluff, ga ergens anders heen, hier geen promotie onveilige seks, uitbating en zelfmoordverheerlijking
Laat staan dat hoerenbezoek ook maar iets met daten van doen heeft. Hoort hier dus ook niet.
pi_156571899
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik kan dat inderdaad niet begrijpen, dat gehuil over dat niemand me wilt. En daarvoor hoef ik er niet goed uit te zien of sociale vaardigheden te bezitten. Om dat te kunnen begrijpen moet ik therapeut zijn. :{w

Jaja ik word een beetje ziek van dit soort opmerkingen dat het allemaal maar aan je instelling, houding, zelfverzekerdheid etc moet liggen. Pleur toch op gast je kan er ook gewoon te kut uitzien waardoor je nooit iets meemaakt tenzij je heel veel geluk of veel geld hebt.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_156571929
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laat staan dat hoerenbezoek ook maar iets met daten van doen heeft. Hoort hier dus ook niet.
Hij date toch met die hoeren?
pi_156571938
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:31 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jaja ik word een beetje ziek van dit soort opmerkingen dat het allemaal maar aan je instelling, houding, zelfverzekerdheid etc moet liggen. Pleur toch op gast je kan er ook gewoon te kut uitzien waardoor je nooit iets meemaakt tenzij je heel veel geluk of veel geld hebt.
Flauwekul, ken genoeg lelijke kerels die niet om aandacht van vrouwen verlegen hoeven te zitten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:36:32 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156571980
Klantenbinding is geen daten. Net als afspreken dat seks nog steeds geld kost, geen daten is.
Niet hier dus.

Verdere discussie? Kan in R&P FB.
pi_156571988
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:31 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Is goed jong, het ligt allemaal aan externe factoren, zaken waar je zelf geen enkele invloed op hebt of kan hebben. Alles behalve jezelf.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156572023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Flauwekul, ken genoeg lelijke kerels die niet om aandacht van vrouwen verlegen hoeven te zitten.
Die zijn dan ook niet écht lelijk. Ik bedoel dan ook mannen waarvan het lijkt alsof ze niet goed voor zichzelf zorgen die er altijd ziekerig uitzien vanwege een bleke huid of zo, of een laag ogend gewicht. Of ze hebben een gewoon een lelijk hoofd (mijn geval)
pi_156572041
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is goed jong, het ligt allemaal aan externe factoren, zaken waar je zelf geen enkele invloed op hebt of kan hebben. Alles behalve jezelf.
Precies, slechte genen.
pi_156572210
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die zijn dan ook niet écht lelijk. Ik bedoel dan ook mannen waarvan het lijkt alsof ze niet goed voor zichzelf zorgen die er altijd ziekerig uitzien vanwege een bleke huid of zo, of een laag ogend gewicht. Of ze hebben een gewoon een lelijk hoofd (mijn geval)
Nee, dat maakt ook niets uit, je moet er alleen relaxt uitzien en je zo gedragen.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:00:27 #184
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156572384
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Je kent je klassiekers, Richard.

Zoek je een vrouw met een net zo lelijk hoofd :)
pi_156572431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, dat maakt ook niets uit, je moet er alleen relaxt uitzien en je zo gedragen.
|:( :')
pi_156572469
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Die heb ik allang gevonden
pi_156572477
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oh, het is Richard, ja? Die heeft een bovengemiddeld knap hoofd, dus we kunnen deze discussie ook weer meteen afsluiten. :7
pi_156572701
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, het is Richard, ja? Die heeft een bovengemiddeld knap hoofd, dus we kunnen deze discussie ook weer meteen afsluiten. :7
Eeheheheeee,

Een bovengemiddeld grote lul misschien, maar kwa hoofd :X
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:41:39 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156573322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik snap inderdaad niet dat iemand zoals jij, die 0,0 idee heeft van de problemen waar mensen hier tegen aan lopen, het nodig vindt om keer op keer zijn mening te moeten verkondigen over deze problemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156574196
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:40 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Precies, slechte genen.
Als je daar niets aan kunt veranderen heeft het ook weinig zin je er druk over te maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap inderdaad niet dat iemand zoals jij, die 0,0 idee heeft van de problemen waar mensen hier tegen aan lopen, het nodig vindt om keer op keer zijn mening te moeten verkondigen over deze problemen.
Omdat sommigen nogal lijken te zwelgen in zelfmedelijden en dit topic daar niet voor bedoeld is lijkt me.
pi_156574265
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:27 schreef Xa1pt het volgende:

Als je daar niets aan kunt veranderen heeft het ook weinig zin je er druk over te maken.

Maar daarom is het nog wel vreselijk frustrerend op zijn tijd :P
pi_156574964
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Eeheheheeee,

Je gaat jezelf toch nooit anders zien, dus probeer dan te leren accepteren dat je lelijk bent. Beter voor je gemoedsrust.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:15:59 #193
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156574986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Eeheheheeee,

Toch knap om dan zoveel foksters gehosseld te hebben. Ik doe het je niet na. Ik denk eerder dat je je aanstelt.
pi_156574997
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef yats het volgende:

[..]

Toch knap om dan zoveel foksters gehosseld te hebben. Ik doe het je niet na. Ik denk eerder dat je je aanstelt.
Ligt eraan hoe die foksters eruit zien natuurlijk.
pi_156575087
quote:

[..]

Hij heeft hier nog minder wat te zoeken dan Deezertje. Eerst maar normaal functioneren, dan daten.
pi_156575341
quote:

[..]

Echt? _O-
pi_156575435
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je gaat jezelf toch nooit anders zien, dus probeer dan te leren accepteren dat je lelijk bent. Beter voor je gemoedsrust.
Alsof ik dat nog niet heb gedaan :{
pi_156575472
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft hier nog minder wat te zoeken dan Deezertje. Eerst maar normaal functioneren, dan daten.
Ja eh ah uh ik doe alles weer. Alles is weer als vanouds, lang reizen, therapie, werken en als lelijkerd weer langs de zijlijn leven. Met als verschil dat ik inderdaad me erbij heb neergelegd.

Oh ja en nog een verschil, ik pomp me vol met voedsel omdat het lekker is.
pi_156575497
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt? _O-
Natuurlijk niet :')
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:44:53 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156575520
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:43 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :')
Ik denk niet dat yats dat uit zijn duim zuigt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')