Daar gaat m'n hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Deezertje het volgende:
Post hem voor de zekerheid ook in het ASS-topic maar best herkenbaar beeld in de link van Jopie:
http://tistje.com/2009/03(...)ssenen-met-asperger/
Je bent anders, maar wilt je niet anders voelenWat heeft dit met versieren te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat voor sommigen versieren inderdaad niet zo makkelijk gaat hoe graag je het ook wilt..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:13 schreef Copycat het volgende:
Helemaal niks en dus kan er in meer relevante topics over worden gesproken. Gelukkig staat het ook elders, maakt het nog makkelijker.
Kom maar naar Fryslanquote:
Ja, voor mensen die altijd binnenzitten is het ook niet makkelijk, maar dan is dat binnenzitten dus het probleem, niet het versieren. En dit is geen ASS/autisme/Asperger-whatever-topic en dat gaat het ook niet worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Deezertje het volgende:
Dat voor sommigen versieren inderdaad niet zo makkelijk gaat hoe graag je het ook wilt..
Okéquote:
This, ladies and gentlemen, is how you get a date.quote:
Het is puur die Friese charmequote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
This, ladies and gentlemen, is how you get a date.
Kom ik dan met mijn Randstad bekquote:
Nou, blij dat we dat hebben opgelost. Slotje dan maar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor knappe Friezen. De rest van ons moet toch iets meer z'n best doen ben ik bang.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, blij dat we dat hebben opgelost. Slotje dan maar.
Ho ho ho. Je mag hier niet zeggen dat het ligt aan het uiterlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor knappe Friezen. De rest van ons moet toch iets meer z'n best doen ben ik bang.
Want verder heeft Sonic niets te bieden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ho ho ho. Je mag hier niet zeggen dat het ligt aan het uiterlijk.
Dat staat er niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want verder heeft Sonic niets te bieden?
Dat ligt het alleen als je als 5/10 aast op een 9/10.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ho ho ho. Je mag hier niet zeggen dat het ligt aan het uiterlijk.
Wanneer je maar zin hebt.quote:
Mag ik jou dan wel serieus nemen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:49 schreef SiIk het volgende:
De crux van het verhaal is natuurlijk dat je er luchtig over moet doen, niet te graag moet willen en het niet te serieus moet nemen.
Wow.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen jij ziet dat tot nu toequote:
Waarheid dit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptMet name zijn geboortestadje.
Zo knap ben ik niet, maar thanksquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor knappe Friezen. De rest van ons moet toch iets meer z'n best doen ben ik bang.
Voor jou een vraag.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want verder heeft Sonic niets te bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |