abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156586425
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 03:33 schreef bascross het volgende:

[..]

Politieke correctheid.
O, aha, daar heb ik geen last van.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_156586540
Geil topic wel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 4 oktober 2015 @ 04:13:07 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_156586605
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:54 schreef Buster24 het volgende:
En ze klagen steen en been en iedere keer als je denkt dat het niet gekker kan lukt dat toch weer :Y

[ afbeelding ]
De stank
[ afbeelding ]
Slechte kampleiding

[ afbeelding ]
Traag WIFI

[ afbeelding ]
Jongeren die geen oud mobieltje willen

[ afbeelding ]
Klagen over het eten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte overheid

Het is hier gewoon K*t
Om even advocaat van de duivel te spelen, wat als POWNED nou met de vraag, 'wat kan er beter/wat is er mis?' kwam en dit zijn de antwoorden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 4 oktober 2015 @ 09:23:26 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156587497
Hopelijk stellen de Russen snel orde op zaken in Syrië en Irak, dan kunnen die mensen weer naar huis.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156587561
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:23 schreef SeLang het volgende:
Hopelijk stellen de Russen snel orde op zaken in Syrië en Irak, dan kunnen die mensen weer naar huis.
Dan moet het westen hun falende inschattingen over het afzetten van dictators toegeven dat zal wel niet gebeuren.

Maar wat mij verbaasd aan dit hele vluchtelingen probleem is dat de VN zich hier niet veel meer mee bezig houdt. Is de macht van de VN flink verminderd de afgelopen jaren? Zeker als we ook het volgende lezen: NWS / Saoedi-Arabië land dat zweepslagen uitdeelt leidt VN-Mensenrechtenraad

Het begint daar in new York gewoon 1 grote farce te worden waarbij er in hun beleid totaal geen logica meer te ontdekken is.
  zondag 4 oktober 2015 @ 09:44:45 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_156587652
Worden jullie niet moe van het openen van 8255473 topics openen over hetzelfde onderwerp?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 04-10-2015 09:49:54 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 09:49:20 #32
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_156587681
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Worden jullie niet moet van het openen van 8255473 topics openen over hetzelfde onderwerp?
Natuurlijk niet. Ze hebben een vrijbrief omdat er geen centraal topic is, dus er kan onbeperkt geopend worden op basis van weer een vaag berichtje in een of andere krant, op een site of wat dan ook, en lekker vanuit de onderbuik gekankerd worden op Europa, de EU, moslims, moslimlanden, links, "policor", "gutmenschen", PvdA, D66, Groen Links, het mannetje in de maan, het vliegende spaghettimonster...

Ok, teveel topics en er worden er gesloten, maar dan opent men vrolijk een nieuwe over een of ander vaag nieuwsbericht en het hele riedeltje kan weer van voren af aan beginnen. Ad nauseam, ad infinitum, ad absurdum.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 4 oktober 2015 @ 09:51:30 #33
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156587700
Als nu dit nieuw goed doordringt tot de mensen die ook naar Europa willen migreren dan stopt de toestroom mss eindelijk eens. Begrijpen die mensen daar eindelijk dat wat zij willen gewoon niet kán....

Het zou ook fijn zijn als de struisvogels hier eens de realiteit onder ogen zien : zoveel migranten tegelijk kunnen de landen niet verwerken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156587707
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Worden jullie niet moe van het openen van 8255473 topics openen over hetzelfde onderwerp?
waarom openen er dan niet andere mensen veel luchtigere nieuws topics om het wat meer in evenwicht te krijgen?
  zondag 4 oktober 2015 @ 09:54:52 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_156587723
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

waarom openen er dan niet andere mensen veel luchtigere nieuws topics om het wat meer in evenwicht te krijgen?
Ik denk (hoop) dat Hexagon bedoelt, dat eerst de bestaande topics volgeGoebbelst kunnen worden. Er staat toch overal precies hetzelfde in.
pi_156587728
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:23 schreef SeLang het volgende:
_O- _O- _O-
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_156587765
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik denk (hoop) dat Hexagon bedoelt, dat eerst de bestaande topics volgeGoebbelst kunnen worden. Er staat toch overal precies hetzelfde in.
dan moet hij dit bij het modteam neerleggen en kijken of er een verzameltopic voor kleine onderbuikjes kan komen. ;)
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:05:02 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_156587794
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

dan moet hij dit bij het modteam neerleggen en kijken of er een verzameltopic voor kleine onderbuikjes kan komen. ;)
Men heeft meerdere malen aangegeven dit niet te willen. Ik vond de redenen elke keer totaal niet overtuigend, maar er zal wel een beleid achter zitten.
pi_156587808
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:54 schreef Buster24 het volgende:
En ze klagen steen en been en iedere keer als je denkt dat het niet gekker kan lukt dat toch weer :Y

[ afbeelding ]
De stank
[ afbeelding ]
Slechte kampleiding

[ afbeelding ]
Traag WIFI

[ afbeelding ]
Jongeren die geen oud mobieltje willen

[ afbeelding ]
Klagen over het eten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte overheid

Het is hier gewoon K*t
Dit wordt wel iets voor de oudejaarsconference. Het ruikt naar hout! Geweldig.
pi_156587842
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Ze hebben een vrijbrief omdat er geen centraal topic is, dus er kan onbeperkt geopend worden op basis van weer een vaag berichtje in een of andere krant, op een site of wat dan ook, en lekker vanuit de onderbuik gekankerd worden op Europa, de EU, moslims, moslimlanden, links, "policor", "gutmenschen", PvdA, D66, Groen Links, het mannetje in de maan, het vliegende spaghettimonster...

Ok, teveel topics en er worden er gesloten, maar dan opent men vrolijk een nieuwe over een of ander vaag nieuwsbericht en het hele riedeltje kan weer van voren af aan beginnen. Ad nauseam, ad infinitum, ad absurdum.
De online kranten staan er ook bol van hé. Ik heb al heel lang geleden gepleit voor een centraal topic, maar daar wil men niet aan om begrijpelijke argumenten.

Verder vond ik dit wel een goed artikel dat de waanzin van dit alles wel aardig weergeeft. Je hoeft het natuurlijk niet te lezen en reageren is ook niet verplicht. Wel vind ik dat de standaard reacties, zoals jij die schetst, van bepaalde users wel wat minder kunnen. Bevordert de discussie niet echt en constateer dat het een nogal eenzijdige discussie geworden is.

Dat is wel jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 10:14:52 ]
pi_156587867
Mevrouw, als u eens wist hoeveel mensen in Nederland tussen de uitlaatgassen wonen en er veel voor over hebben om een paar weken per jaar in het bos te vertoeven, júist om hout te ruiken.
pi_156587919
Waar ik mij vooral over erger is het schijnbaar moeilijk vast te leggen onderwerp!

Geen foto ter ondersteuning van al die in bosjes slapende mensen, in rijen waar men dagen in moet staan.. Er is nog een cameraploeg aanwezig bij het doorspoelen van het 'Veerkamptoilet', en hier is niets vast te leggen.

Is dit nu puur propaganda of wat?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_156588012
quote:
15s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:23 schreef I-care het volgende:
Waar ik mij vooral over erger is het schijnbaar moeilijk vast te leggen onderwerp!

Geen foto ter ondersteuning van al die in bosjes slapende mensen, in rijen waar men dagen in moet staan.. Er is nog een cameraploeg aanwezig bij het doorspoelen van het 'Veerkamptoilet', en hier is niets vast te leggen.

Er kan nog meer bij *O*
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:40:13 #44
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156588075
quote:

http://www.rferl.org/medi(...)center/27283078.html
pi_156588081
quote:

Nee, het is allemaal niet waar. Iedere vluchteling heeft een eigen hotelkamer met boxspring, TV, koelkast, bad en wc.
pi_156588091
Wat zien we hier dan? Is dat ter plaatse van het bericht.

Wat doen ze daar uberhaubt. Geen foto's van mensen slapend in bosjes en wantoestanden die dit bericht allemaal oproept toch?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:42:24 #47
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156588096
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:41 schreef I-care het volgende:
Wat zien we hier dan? Is dat ter plaatse van het bericht.

Wat doen ze daar uberhaubt. Geen foto's van mensen slapend in bosjes en wantoestanden die dit bericht allemaal oproept toch?
Zie video goochem.
pi_156588151
En het wordt nog velen malen erger _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_156588156
Dat geklaag van die hulpverleners in die video vind ik wel stuitend. Dieren in Duitsland zouden het beter hebben dan die vluchtelingen.... man man man..

Wat verwacht je met zo'n enorme toestroom. Dat je ff snel regelt dat het voor iedereen naar de zin is? Ik denk juist dat Duitsland er heel veel aan doet om het in goede banen te leiden, alleen bezwijkt ze onder haar eigen wilkommenskultur

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 10:48:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')