O, aha, daar heb ik geen last van.quote:
Om even advocaat van de duivel te spelen, wat als POWNED nou met de vraag, 'wat kan er beter/wat is er mis?' kwam en dit zijn de antwoorden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:54 schreef Buster24 het volgende:
En ze klagen steen en been en iedere keer als je denkt dat het niet gekker kan lukt dat toch weer![]()
[ afbeelding ]
De stank
[ afbeelding ]
Slechte kampleiding
[ afbeelding ]
Traag WIFI
[ afbeelding ]
Jongeren die geen oud mobieltje willen
[ afbeelding ]
Klagen over het eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte overheid
Het is hier gewoon K*t
Dan moet het westen hun falende inschattingen over het afzetten van dictators toegeven dat zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:23 schreef SeLang het volgende:
Hopelijk stellen de Russen snel orde op zaken in Syrië en Irak, dan kunnen die mensen weer naar huis.
Natuurlijk niet. Ze hebben een vrijbrief omdat er geen centraal topic is, dus er kan onbeperkt geopend worden op basis van weer een vaag berichtje in een of andere krant, op een site of wat dan ook, en lekker vanuit de onderbuik gekankerd worden op Europa, de EU, moslims, moslimlanden, links, "policor", "gutmenschen", PvdA, D66, Groen Links, het mannetje in de maan, het vliegende spaghettimonster...quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Worden jullie niet moet van het openen van 8255473 topics openen over hetzelfde onderwerp?
waarom openen er dan niet andere mensen veel luchtigere nieuws topics om het wat meer in evenwicht te krijgen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Worden jullie niet moe van het openen van 8255473 topics openen over hetzelfde onderwerp?
Ik denk (hoop) dat Hexagon bedoelt, dat eerst de bestaande topics volgeGoebbelst kunnen worden. Er staat toch overal precies hetzelfde in.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom openen er dan niet andere mensen veel luchtigere nieuws topics om het wat meer in evenwicht te krijgen?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:23 schreef SeLang het volgende:
Hopelijk stellen de Russen snel orde op zaken in Syrië en Irak, dan kunnen die mensen weer naar huis.
dan moet hij dit bij het modteam neerleggen en kijken of er een verzameltopic voor kleine onderbuikjes kan komen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat Hexagon bedoelt, dat eerst de bestaande topics volgeGoebbelst kunnen worden. Er staat toch overal precies hetzelfde in.
Men heeft meerdere malen aangegeven dit niet te willen. Ik vond de redenen elke keer totaal niet overtuigend, maar er zal wel een beleid achter zitten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dan moet hij dit bij het modteam neerleggen en kijken of er een verzameltopic voor kleine onderbuikjes kan komen.
Dit wordt wel iets voor de oudejaarsconference. Het ruikt naar hout! Geweldig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:54 schreef Buster24 het volgende:
En ze klagen steen en been en iedere keer als je denkt dat het niet gekker kan lukt dat toch weer![]()
[ afbeelding ]
De stank
[ afbeelding ]
Slechte kampleiding
[ afbeelding ]
Traag WIFI
[ afbeelding ]
Jongeren die geen oud mobieltje willen
[ afbeelding ]
Klagen over het eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte overheid
Het is hier gewoon K*t
De online kranten staan er ook bol van hé. Ik heb al heel lang geleden gepleit voor een centraal topic, maar daar wil men niet aan om begrijpelijke argumenten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze hebben een vrijbrief omdat er geen centraal topic is, dus er kan onbeperkt geopend worden op basis van weer een vaag berichtje in een of andere krant, op een site of wat dan ook, en lekker vanuit de onderbuik gekankerd worden op Europa, de EU, moslims, moslimlanden, links, "policor", "gutmenschen", PvdA, D66, Groen Links, het mannetje in de maan, het vliegende spaghettimonster...
Ok, teveel topics en er worden er gesloten, maar dan opent men vrolijk een nieuwe over een of ander vaag nieuwsbericht en het hele riedeltje kan weer van voren af aan beginnen. Ad nauseam, ad infinitum, ad absurdum.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:23 schreef I-care het volgende:
Waar ik mij vooral over erger is het schijnbaar moeilijk vast te leggen onderwerp!
Geen foto ter ondersteuning van al die in bosjes slapende mensen, in rijen waar men dagen in moet staan.. Er is nog een cameraploeg aanwezig bij het doorspoelen van het 'Veerkamptoilet', en hier is niets vast te leggen.
Is dit nu puur propaganda of wat?
http://www.rferl.org/medi(...)center/27283078.htmlquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:23 schreef I-care het volgende:
Waar ik mij vooral over erger is het schijnbaar moeilijk vast te leggen onderwerp!
Geen foto ter ondersteuning van al die in bosjes slapende mensen, in rijen waar men dagen in moet staan.. Er is nog een cameraploeg aanwezig bij het doorspoelen van het 'Veerkamptoilet', en hier is niets vast te leggen.
Nee, het is allemaal niet waar. Iedere vluchteling heeft een eigen hotelkamer met boxspring, TV, koelkast, bad en wc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:23 schreef I-care het volgende:
Zie video goochem.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:41 schreef I-care het volgende:
Wat zien we hier dan? Is dat ter plaatse van het bericht.
Wat doen ze daar uberhaubt. Geen foto's van mensen slapend in bosjes en wantoestanden die dit bericht allemaal oproept toch?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.rferl.org/medi(...)center/27283078.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |