Ja zeker kan dat maar een hondenslaapzakje mijn godquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan toch? of is dat een normale uitdrukking? Ik kende hem niet
Jawel, maar ik wil brandend vanuit de oven omhoog komen in de aula i.p.v. andersom, wat zo gewoontjes is. Mag niet...quote:
Ik zou wel goed fikken denk ik...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ook niet, teveel overlast voor de buurt.
Wat gek! Burn baby burn!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil brandend vanuit de oven omhoog komen in de aula i.p.v. andersom, wat zo gewoontjes is. Mag niet...
wil je nog even je mailadres roepen anders moet ik 112 topics terugquote:
Dan zoek je toch een crematorium een stukje verderop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De hele buurt stonedquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn DM werkt weer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
wil je nog even je mailadres roepen anders moet ik 112 topics terug
dan ga ik je morgen dm-enquote:
Geen YT meer toch?quote:
Dat krijg je niet geblustquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou wel goed fikken denk ik...
is dat de reden?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou wel goed fikken denk ik...
Dat is wel heel toepasselijk!quote:
Ja maar het onderwerp verandert nogal snel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze maakt onderdeel uit van het besproken onderwerp...
Je moet de draadjes binnen het draadje uit elkaar weten te houden...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja maar het onderwerp veranderd nogal snel.
In plaats van cake leek me dit wel een aardig alternatief...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Wel lekker shockerend!
In plaats van cake krijgen de gasten vlammetjes?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In plaats van cake leek me dit wel een aardig alternatief...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van cake krijgen de gasten vlammetjes?
nee we hebben in mijn stadt (3500 inwoners) 60 vluchtelingen wonenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:12 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Heb jij ook vluchtelingen opgenomen in je huis?
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:12 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Heb jij ook vluchtelingen opgenomen in je huis?
Die jat ik even van je, goed idee...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Brand-bierquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die jat ik even van je, goed idee...
ëcht welquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die jat ik even van je, goed idee...
Je bent scherp vanavond!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Brand-bier
Was in de aanbieding afgelopen week, misschien kan je nog even inslaan.
Ik smeer 'm altijd gelijk naar buiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer.quote:
ahhahahahahahahahaha Punk LOLquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je geen schuur of fietsenhok ?
Morgen nog ff 3 kratten halen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Brand-bier
Uhmm dat is prive !quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... hoeveel kinderen en wat voor soort huisdieren en hoeveel dan?
Deze ook jaquote:
Als er vlammetjes zijn blijf ik nog even, de afterparty is vaak het leukst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik smeer 'm altijd gelijk naar buiten.
Eens,dat gedoe na een begrafenis.Ik haat dat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik smeer 'm altijd gelijk naar buiten.
Ik begrijp dat je binnenkort bij mijn uitvaart aanwezig wil zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Brand-bier
Ja ik ga liever naar een bruiloftquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eens,dat gedoe na een begrafenis.Ik haat dat.
Nee, blijf nog maar evenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je binnenkort bij mijn uitvaart aanwezig wil zijn?
Ik zal wel een bordje laten neerzetten met 'Deze uitvaart is mede mogelijk gemaakt dankzij de goede ideeën van Deisyy'....quote:
Bier halen...quote:
Kom ik in de aftiteling van je uitvaartquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal wel een bordje laten neerzetten met 'Deze uitvaart is mede mogelijk gemaakt dankzij de goede ideeën van Deisyy'....
Ja, je zit al in mijn jingle ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom ik in de aftiteling van je uitvaart
In je jingle?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je zit al in mijn jingle ook.
Geen claims indienen s.v.p...
Je 'Bedankt voor deze info' zit nog steeds in één versie...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In je jingle?
Ik vind het sowieso al een hele eer
Doe jij nu wat ik altijd doe>quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... hoeveel kinderen en wat voor soort huisdieren en hoeveel dan?
Tof!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je 'Bedankt voor deze info' zit nog steeds in één versie...
En dan zit die jingle ook alleen aan het begin en dat krijgen de meesten dan sowieso niet mee...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ik luister te weinig R49 om dat mee te krijgen
Dat dacht ik inderdaad alquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is eigenlijk 'Jij grijp ik doel', maar dat kwam even niet uit...
Jij wil het altijd om een andere reden weten, ik was gewoon nieuwsgierig, ik dacht ook dat zequote:
En R49 heeft nog steeds geen terugluisteroptiequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zit die jingle ook alleen aan het begin en dat krijgen de meesten dan sowieso niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |