Zijn ook gewoon de mindere. Die gaan onder Mourinho niet uit het dal kruipen, hij zal er dus binnenkort wel uitvliegen.quote:
Ook van Arsenal - Olympiakos?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Blistering het volgende:
Ik kan echt genieten van dit soort wedstrijden
Wat een domme opmerking zeg.quote:
Kijk naar mijn UIquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Daar wint toch ook de underdog?
Zou prachtig zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon de mindere. Die gaan onder Mourinho niet uit het dal kruipen, hij zal er dus binnenkort wel uitvliegen.
Davy is niet zo slim.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kijk naar mijn UILijkt mij evident dat ik niet heb genoten van die wedstrijd hé.
en financiëlequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mane wil geen sportieve achteruitgang
Nou, dan hebben we allebei een fout gemaakt!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want mijn sneer naar Blistering was wel serieus...
Die is wel meer waard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgend jaar voor 25 miljoen naar Liverpool
Arsenal verloor er kansloos vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:01 schreef Blistering het volgende:
Onthutsend dit Chelsea, ongelooflijk gewoon om te zien.
En we weten allemaal hoe dat gebeurde. Verder treurig om gelijk weer mijn club erbij te halen.quote:
Voor een eerste seizoen prima toch? Tweede seizoenshelft was wel erg matig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zn 1e seizoen was dan ook niet goed genoeg.
Hoezo niet? Alles gespeeld, 12 goals gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zn 1e seizoen was dan ook niet goed genoeg.
twitter:vdsar1970 twitterde op zaterdag 03-10-2015 om 20:05:10Wow what a score in West London!! Champions of England on their worst run ever? #CHESOU reageer retweet
Te veel slechte wedstrijden vond ik persoonlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor een eerste seizoen prima toch? Tweede seizoenshelft was wel erg matig.
In de 2e seizoenshelft was het louter kutquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:05 schreef Merkie het volgende:
Hoezo niet? Alles gespeeld, 12 goals gemaakt.
Misschien, maar hij begint dit seizoen iig uitstekend. Kan nog wel aardig spelers kosten die 4x zo duur zijn maar ook 4x zo slecht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de 2e seizoenshelft was het louter kut
niets misschien, was zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien, maar hij begint dit seizoen iig uitstekend.
Nog even nagenieten van een huilende Dick.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Match of the day gaat genieten worden
hoeveel gescoord?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien, maar hij begint dit seizoen iig uitstekend. Kan nog wel aardig spelers kosten die 4x zo duur zijn maar ook 4x zo slecht.
Zo rolt Foxiequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gehype van Nederlandse middelmaat
twitter:TheFev twitterde op zaterdag 03-10-2015 om 20:11:02Wie remt deze iets te enthousiaste Anti-Mourinho commentator even? Guttegut. reageer retweet
Ik walg ervan als ze een middelmatig potje uitzenden van Sunderland omdat Dickie daar toevallig coach isquote:
De spelers missen de seks voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef iPat het volgende:
De spelers willen Mourinho nu gewoon weg hebben omdat ze nu voortaan worden gemasseerd door een man waarschijnlijk.
Elke voetballiefhebber is anti-Mourinhoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:TheFev twitterde op zaterdag 03-10-2015 om 20:11:02Wie remt deze iets te enthousiaste Anti-Mourinho commentator even? Guttegut. reageer retweet
Ik ook .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik walg ervan als ze een middelmatig potje uitzenden van Sunderland omdat Dickie daar toevallig coach is
Newcastle wereldploegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook .
Sunderland-Newcastle is de topper dit aankomende speelweekend!!!
Wij juichen dan voor Arsenalquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Als onze Louis morgen maar geen punten gaat verspillen.
Inderdaad .quote:
Oké, ik heb tenminste nog de steun van Rickert en hopelijk ook van PowerLoungen.quote:
Zodra Dick weg is bij Sunderland hoor je daar niks meer overquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad .
Zullen maar niet vermelden dat bijna alle Nederlanders bij ploegen spelen die onderaan staan maar ok
Lens , van Aanholt en die Zweedse nicht .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra Dick weg is bij Sunderland hoor je daar niks meer over
Leicester boeit echt niemandquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Tortugal het volgende:
Southampton maar 3 punten achter Leicester.
get rekt m8twitter:MiguelDelaney twitterde op zaterdag 03-10-2015 om 20:53:07Koeman asked about Mourinho on penalty decisions: "Maybe so. It would have been 5-2, then, even worse for them." reageer retweet
Dat zou het punt van Mourinho over Wenger bewijzenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:25 schreef Vasion het volgende:
Interview van Mourinho afterwards.
Hij zou zijn focus moeten zetten op wedstrijden ipv telkens uithalen naar managers.
Straks mag Mourinho oprotten en lacht Wenger het hardst.
Het bewijst geen klote, want het slaat nergens op. Zou voor Liverpool niet hetzelfde gelden bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:29 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat zou het punt van Mourinho over Wenger bewijzen
Heb je nog bets vandaag?quote:
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:39:03BREAKING: Sky Sources: #SAFC head coach Dick Advocaat has said goodbye to his players & flown to Netherlands #SSNHQ http://t.co/NTKW8yYraZ reageer retweet
Geen idee of dat er is. Heb nog niks gezet, zo maar eens even kieken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb je nog bets vandaag?
Is er geen topic voor wedden op voetbal?
afronding begint om 20:30quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef Stringer het volgende:
Zin in. Heerlijke afronding van een mooi weekend.
#teamlouisondanksdatheteenarrogantekwalis
damn, vergeet ik de Derby in spanjequote:
Had liever Ox gezien op rechtsbuiten. Ox is beter op die positie dan Ramsey.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:04 schreef Rickertman96 het volgende:
MUFC Starting XI :
DDG; Young, Smalling, Blind, Darmian; Carrick, Schweini; Mata, Rooney, Memphis, Martial
Arsenal Starting XI :
Cech; Bellerin, Mertesacker, Gabriel, Monreal; Coquelin, Cazorla; Ramsey, Özil, Sanchez, Walcott
Ja zeker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Schakel je even 10 minuutjes later in...
Mooie kools?
Ze passen zich aan het niveau van Oranjequote:Op zondag 4 oktober 2015 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen best weekend voor Danny Blind. Hofleveranciers gaan vreselijk de mist in en dan ook nog Depay en Blind in de faaltrein.
Schalke 04 ook 0-3 verliezen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Depay onzichtbaar, je verwacht het niet
Nederlandse voetbalquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen best weekend voor Danny Blind. Hofleveranciers gaan vreselijk de mist in en dan ook nog Depay en Blind in de faaltrein.
Schalke 04 ook 0-3 verliezen.
Gewoon zo naar Bayerngoden gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:20 schreef Joezi het volgende:
Nou maar weer naar de eredivisie, waar het tenminste wel spannend is.
Als het zo blijft doorgaan kijk ik liever Bayernquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Of blijven kijken naar Arsenal mooie wedstrijd, mooie goals, wat wil je nog meer.
Ik zou dat sws al doen dus bij dezequote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het zo blijft doorgaan kijk ik liever Bayern
alleen om robben zekerquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou dat sws al doen dus bij deze
dezenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou dat sws al doen dus bij deze
Nee, blessa waarschijnlijk na de interlands weer in actie. Om Reus en Lahmgod natuurlijkquote:
Reus speelt nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, blessa waarschijnlijk na de interlands weer in actie. Om Reus en Lahmgod natuurlijk
O ja tuurlijk helemaal vergeten. Kijk overigens niet zo vaak Bundesliga alleen als het om dit soort wedstrijden gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, blessa waarschijnlijk na de interlands weer in actie. Om Reus en Lahmgod natuurlijk
Gewoon 3 wedstrijden tegelijk kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:27 schreef Fokker101 het volgende:
Kut dat FOX niet met zo'n ''super sunday'' of hoe ze dat ook noemen geen schakelkanaal hebbem
Dit is echt ongelukkig! Harry Kane (Tottenham) probeert de bal weg te schieten na een hoekschop van de tegenstander in de zestien meter, maar hij trapt mis en plaatst de bal in zijn eigen doel! De bal ging in de linker bovenhoek. Hij wil de herhaling straks niet terug zien.quote:
Stiekem heb je dit zelf getyptquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is echt ongelukkig! Harry Kane (Tottenham) probeert de bal weg te schieten na een hoekschop van de tegenstander in de zestien meter, maar hij trapt mis en plaatst de bal in zijn eigen doel! De bal ging in de linker bovenhoek. Hij wil de herhaling straks niet terug zien.
volgens live uitslagen
Duur, duurder, duurstquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:36 schreef OllieWilliams het volgende:
Zonde dat Sánchez het niet gered heeft bij Barça eigenlijk.
Veel slechter dan Darmian en Memphis kunnen ze het niet doen dus wel een vooruitgang.quote:
Zal niet lang meer duren dat ie zijn basisplek kwijt is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Memphis wordt met de week slechter.
Blijkt niet het echte toptalent te zijn. Als je hem vergelijkt met zijn teamgenoot Martial zie je toch wel dat Memphis heel wat minder is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
misschien moet ie zich meer concentreren op het voetbal ipv dat gedoe met gouden tanden en gekke hoeden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkt niet het echte toptalent te zijn. Als je hem vergelijkt met zijn teamgenoot Martial zie je toch wel dat Memphis heel wat minder is.
Dat lijkt me sowieso verstandig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:24 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
misschien moet ie zich meer concentreren op het voetbal ipv dat gedoe met gouden tanden en gekke hoeden.
Die heeft natuurlijk net als Blind de mazzel dat er een Nederlandse trainer zit. Die overigens wat betreft aankoopbeleid zonder rendement inmiddels aardig achter het Liverpool van een aantal jaar geleden aan gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ze hebben ook niet veel beters op de bank zitten. Valencia, Youngquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Jammer dat Mourinho niet de trainer is bij Utd, anders zat Memphis nu bij Vitesse
Nee maar wtf, waarom speelt die lul nog
Young is 50x beter dan Memphisquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet veel beters op de bank zitten. Valencia, Young
Young is toch ook geen United niveau.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Young is 50x beter dan Memphis
Come at me
Tsja heel veel spelers momenteel nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Young is toch ook geen United niveau.
Memphis ook niet verder op dit moment.
United gaat nog wel ver wegzakken. Maar dat zag iedereen al aankomen met hun matige aankoopbeleid van de zomer natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja heel veel spelers momenteel niet
Dat denk ik niet, denk wel dat ze top 4 eindigen, ze winnen best vaak met kut voetbalquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
United gaat nog wel ver wegzakken. Maar dat zag iedereen al aankomen met hun matige aankoopbeleid van de zomer natuurlijk.
Zodra ze wat blessures krijgen en wat lastigere potjes zal het snel gaan denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, denk wel dat ze top 4 eindigen, ze winnen best vaak met kut voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |