quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je KT trekjes gaat krijgen.....
quote:
Jij ging toch ook, ik rook me nog 1 peuk en dan spring ik op de fiets.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
Mo is er zeker vandoor, ik lees het straks wel wat ie bedoelde
Ik ben ook ff geweest, de bakker had zelfs nog tompoucenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ging toch ook, ik rook me nog 1 peuk en dan spring ik op de fiets.....
Ook later, maar dan hebben ze geen brood meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
Hier in de grote stad zijn winkels tot laat open, hoe zit dat bij jouw Mo
Eet je die nou met een vorkje of gewoon met je handen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook ff geweest, de bakker had zelfs nog tompoucen
tompoucen zijn toch lekkerderquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook later, maar dan hebben ze geen brood meer.
met mes en vork en een slabbetje.. Wat een ondingen zijn dat om te etenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eet je die nou met een vorkje of gewoon met je handen?
ja lekker op je nuchtere maag met wat pindakaas erop!quote:
Ik leg er voor de net een vorkje naast, maar het lekkerste is met je handen, zodat je alle smaken in 1 keer proeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eet je die nou met een vorkje of gewoon met je handen?
Ben als vlaaivreter veel gewend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
met mes en vork en een slabbetje.. Wat een ondingen zijn dat om te eten
Hoe weet je dat Mo nog moet ontbijtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker op je nuchtere maag met wat pindakaas erop!
Ben al vanaf 14 u. wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Mo nog moet ontbijten
Ik heb KT afgelopen week nog op Fok! gespot.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker op je nuchtere maag met wat pindakaas erop!
Dat weet ik helemaal nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Mo nog moet ontbijten
Ik heb verse kippensoep gemaakt, lekker met stokbrood, zalm en ander lekkersquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb alles in huis maar ben lui niet koken maar bestellen, ik ben ook niet zo'n goeie kok
dan zal ik even naar hem zwaaienquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb KT afgelopen week nog op Fok! gespot.
waarom komtie niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb KT afgelopen week nog op Fok! gespot.
Goeie, hij zou zomaar mee kunnen lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
dan zal ik even naar hem zwaaienKT
Oooh dat is een goed idee!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb verse kippensoep gemaakt, lekker met stokbrood, zalm en ander lekkers
en ik voel me niet helemaal lekker dus is kippensoep primaquote:
Heb je een griepje onder de leden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
en ik voel me niet helemaal lekker dus is kippensoep prima
Dat is zijn/haar usernaam hier ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Een user die alles bijhield en iedereen overal volgde.
Lekkolquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:11 schreef Karzai het volgende:
dit besteld
1x [Voor- en bijgerechten] Baka Bana Ī 1,30
1x [Voor- en bijgerechten] Teloh bakkeljauw Ī 4,00
1x [Voor- en bijgerechten] Saté Ajam Ī 5,50
1x [Voor- en bijgerechten] Gebakken garnalen Pangsit Goreng (4 stuks) Ī 5,00
1x [Voor- en bijgerechten] Loempia 'Chong Kee' Ī 3,00
In de Kinkerstraat? Soury besteld daar altijd haar Pekingeendquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:11 schreef Karzai het volgende:
dit besteld
ik heb er nooit eend gehaald wel vaak een moksi box met vrienden, moksi meti is daar erg goedquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
In de Kinkerstraat? Soury besteld daar altijd haar Pekingeend
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:11 schreef Karzai het volgende:
dit besteld
Ik moet minstens voor 50 E bestellen willen ze bij mij bezorgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er nooit eend gehaald wel vaak een moksi box met vrienden, moksi meti is daar erg goed
hmm ja dan wordt het moeilijk heb je niks in de buurt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet minstens voor 50 E bestellen willen ze bij mij bezorgen
of je nodigt iemand uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dan wordt het moeilijk heb je niks in de buurt?
quote:
Keuze zat hier iets van 140+ die bezorgen.. Maar Soury begon er laatst over en toen bleek dat ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dan wordt het moeilijk heb je niks in de buurt?
staat er opeens een fokker voor je deurquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kinkerbuurt ik zet niet m'n adres hier neer, je weet niet wat voor mongolen er mee lezen
Het moet geen Fok Meet en Eat wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
staat er opeens een fokker voor je deur
ja dat zou wat zijn en blijft ie nog slapen ook m'n koelkast leeggezopen, het was gezellig ik ga er weer vandoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
staat er opeens een fokker voor je deur
wat moet het dan worden ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet geen Fok Meet en Eat worden
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat zou wat zijn en blijft ie nog slapen ook m'n koelkast leeggezopen, het was gezellig ik ga er weer vandoor
bedoelde eik provinciequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kinkerbuurt ik zet niet m'n adres hier neer, je weet niet wat voor mongolen er mee lezen
eigenlijk danquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat daar gebruikelijk om je provincie er bij te zetten?
Nah kom niet dan... te ver fietsen ..eet smakelijk ! Hier wordt chinees niet gebracht, alleen shoarma shizzlequote:
welke provincie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nah kom niet dan... te ver fietsen ..eet smakelijk ! Hier wordt chinees niet gebracht, alleen shoarma shizzle
ach Taradieboemdijee is ooit vanuit Groningen het hele land doorgefietstquote:
DIe zat nog achter je vogel aan is ook zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:28 schreef just me het volgende:
[..]
ach Taradieboemdijee is ooit vanuit Groningen het hele land doorgefietst
Nou echt welquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe zat nog achter je vogel aan is ook zo
Ja dat zei je al.. Die heeft zich hier ook wel eens getoond...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
Nou echt wel
en ik ben vorige week haar echte ex van hier nog tegengekomen
Ik ga doen wat ik moet doen, ik mag van Mad boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei je al.. Die heeft zich hier ook wel eens getoond...
dikke kansquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk de eerste klant an de dag
Snel, ander heb ik het alweer gedaan...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga doen wat ik moet doen, ik mag van Mad boodschappen gaan doen
Zijn wij niet welkom of zo ??quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
Blijf ik alleen achter met 2 COSsers....
Ohhh gelukkig , schrok even ...jij bent wel meer in de Cos dan weet je toch dat Sjamp en Ik gezellie zijn .quote:
Ik ben al onderweg.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja ik zit al met Sjamp aan het bierquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig , schrok even ...jij bent wel meer in de Cos dan weet je toch dat Sjamp en Ik gezellie zijn .
Je moet je niet zo druk maken omdat Mo loopt te stoken, niemand heeft gezegd dat je weg moet,quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig , schrok even ...jij bent wel meer in de Cos dan weet je toch dat Sjamp en Ik gezellie zijn .
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg.....
weet je al wat je bedoelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh gelukkig... maar de Cos is wel gezellig heur , en de SC ook soms .....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken omdat Mo loopt te stoken, niemand heeft gezegd dat je weg moet,
de enige vraag die is gesteld was of het in de UTO SC zo ongezellig is, omdat het toch duidelijk
is dat jullie daar vandaan komen, tenminste.... uit de COS dus
ah, okéquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig... maar de Cos is wel gezellig heur , en de SC ook soms .....
Zoals Mo al zei.... We komen overal (Mo dan wel niet in de COS)quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig... maar de Cos is wel gezellig heur , en de SC ook soms .....
Niet bij jou in de buurt iigquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:51 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Serieus is het weer zo ver ...... waar dat dan ?
Ik kan overal komen behalve in de UTO SC dus weet ik nuquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals Mo al zei.... We komen overal (Mo dan wel niet in de COS)
Ho even, ik stook helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken omdat Mo loopt te stoken, niemand heeft gezegd dat je weg moet,
de enige vraag die is gesteld was of het in de UTO SC zo ongezellig is, omdat het toch duidelijk
is dat jullie daar vandaan komen, tenminste.... uit de COS dus
nee, je bent een schatjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ho even, ik stook helemaal niks.
Ik weet altijd wat ik bedoel, anders zou ik mijn wafel wel houden. Ik kom er op terug maar heb dus even bezoek nu. Kwam onderweg iemand tegen.quote:
Waarom kan je daar niet komen ? Van mij mag je er komen hoor:Yquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan overal komen behalve in de UTO SC dus weet ik nu
Wat mij betreft ben je er welkom....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan overal komen behalve in de UTO SC dus weet ik nu
Misschien weet hij waar KT is...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
Had je die nog die gezien Dees?
[..]
Lekker ding heh?
Jeetje gisteren was je zo aardigquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet altijd wat ik bedoel, anders zou ik mijn wafel wel houden. Ik kom er op terug maar heb dus even bezoek nu. Kwam onderweg iemand tegen.
oh...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet altijd wat ik bedoel, anders zou ik mijn wafel wel houden. Ik kom er op terug maar heb dus even bezoek nu. Kwam onderweg iemand tegen.
Dat weet ik, heb je ook nog iets nieuws voor me, iets dat ik niet wist?quote:
Alles is te overbruggen......quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:58 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hmmm je bent bijna mijn buurman ..... maar ben toch blij dat er nog ruimte tussen zit
Moeten we wel eerst hier om toestemming vragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Van mij mag het...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst hier om toestemming vragen.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst hier om toestemming vragen.
Uhmm waar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afstandquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja kunnen jullie wat duidelijker zijn ?
Sjoef en duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nee, die had ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
Had je die nog die gezien Dees?
[..]
Lekker ding heh?
Jouw snappertje is niet zo groot he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Daarom sta ik al in drievoutquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou missen?![]()
Maar de rest van de heren laat het afweten tot nu toe, wel jammer
West, net voor de Vomar rechtsaf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon daar niet in de buurt .. Vraag mij geen details OK
Druk, werk, huis inrichtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou missen?![]()
Maar de rest van de heren laat het afweten tot nu toe, wel jammer
Goed onthouden PPquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
West, net voor de Vomar rechtsaf.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw snappertje is niet zo groot he?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst hier om toestemming vragen.
Ik geef toestemming!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als jullie 4 koters, 2 honten, 3 poezen en een konijn erbij nemen....
Maar of ie echt is weiss ich nicht ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
OW....... oké.......... lekker vaag weer
das weiss ich auch nichtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar of ie echt is weiss ich nicht ...
oh... ik ben benieuwd danquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:30 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja voor de muziek Mario houd van muziek weet heel veel ervan
Mijn schoonmoeder woont daar ook, hoe kan het ook andersquote:
Rot op, ik ben een kwart fout dan zeker?quote:
El placer es mutuoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
muy bien.. me alegro mucho de conocerte...
Ik niet, doe maar wat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:30 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja voor de muziek Mario houd van muziek weet heel veel ervan
Ostenrijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom je uit Duitsland ofzo, want iedereen begint ineens Duits te lullen
Dan zouden 3 van mijn zussen ook fout zijn en dat zijn ze nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rot op, ik ben een kwart fout dan zeker?
Die zijn Duits?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zouden 3 van mijn zussen ook fout zijn en dat zijn ze niet
Mijn 3 oudste zussen zijn in Duitsland geborenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn 3 oudste zussen zijn in Duitsland geboren
Ah....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ti siemenie afto?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Me cago en la leche... Ahora todo el mundo habla de todo menos Holandes
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus in Australië.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een aanname.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat haar moeder zin in een ritje naar Duitsland had toen de weeën begonnen denk ik
Mijn ouders hadden een binnenvaartschip, schippers dus, ze lagen in Duitsland toen mijn oudste 3 zussen werden geboren. Toen kreeg mijn vader een ongeluk en zijn ze aan de wal gaan wonen, waar de volgende 3 geboren zijnquote:
Kijk dat zijn pas antwoorden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een binnenvaartschip, schippers dus, ze lagen in Duitsland toen mijn oudste 3 werden geboren. Toen kreeg mijn vader een ongeluk en zijn ze aan de wal gaan wonen, waar de volgende 3 geboren zijn
Ah! Mijn Oma was ook een schippers dochter, die is ook geboren op het schip en haar 5 zusjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een binnenvaartschip, schippers dus, ze lagen in Duitsland toen mijn oudste 3 werden geboren. Toen kreeg mijn vader een ongeluk en zijn ze aan de wal gaan wonen, waar de volgende 3 geboren zijn
Ik wist dat jouw vraag ging komen, dus was alvast aan het antwoord begonnenquote:
Ja vroeger kwam je daar mee wegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Mijn Oma was ook een schippers dochter, die is ook geboren op het schip en haar 5 zusjes
ook, toen ging haar moeder dood aan de Spaanse Griep en heeft haar vader, mijn overgrootvader dus, ze allemaal in een weeshuis gedumpd
Wat triest, maar ik denk dat het in die tijd heel anders ging als nu.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Mijn Oma was ook een schippers dochter, die is ook geboren op het schip en haar 5 zusjes
ook, toen ging haar moeder dood aan de Spaanse Griep en heeft haar vader, mijn overgrootvader dus, ze allemaal in een weeshuis gedumpd
Mijn ouders hebben er een tijdje gewoond.quote:
Ja, die man moest verder met zijn werk denk ik, maar goed wel traumatisch allemaal,quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat triest, maar ik denk dat het in die tijd heel anders ging als nu.
quote:
Daarom stelde ik hem ook... En nu weten we dat Fann ook ets met een boot heeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist dat jouw vraag ging komen, dus was alvast aan het antwoord begonnen
mijn broertje heeft op een schippersinternaat gewerktquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Meer tantes en ooms van mij waren schipper, een paar neven waren doordeweeks in een schippersinternaat en in het weekend gingen ze naar boord.
En toen ze weer in Nederland waren ben jij geboren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er een tijdje gewoond.
Ik wilde altijd persé bij het water wonenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom stelde ik hem ook... En nu weten we dat Fann ook ets met een boot heeft
oe lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben nu pannenkoeken aan het bakken dus ga weer terug naar de keuken.
In Rotterdam? Volgens mij waren er in Rotterdam meer internaten, want haven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
mijn broertje heeft op een schippersinternaat gewerkt
Wij hadden vroeger een zeilboot en ik later een surfplankquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
mijn broertje heeft op een schippersinternaat gewerkt
Ja klopt in R'damquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam? Volgens mij waren er in Rotterdam meer internaten, want haven.
Ik woon het dichtste bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde altijd persé bij het water wonenen dat is nu gelukt
Met kaas en spek graag roosjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben nu pannenkoeken aan het bakken dus ga weer terug naar de keuken.
Herkenningquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde altijd persé bij het water wonenen dat is nu gelukt
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een zeilboot en ik later een surfplank
Robbenoord toevallig?quote:
en one hit wonderquote:
Een surfplank heb ik ook nog gehad, een Mistral en een surfpakquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een zeilboot en ik later een surfplank
Het is heel lang geleden, ik weet wel dat het heel erg christelijk was...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robbenoord toevallig?
Ik weet eigenlijk niet of het nog bestaat.
Raar heh? dat dat erin blijft zittenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenning
Ik heb veelal bij scheepvaart gerelateerde bedrijven gewerkt, nu ook en het water trekt mij altijd. Over 2 maanden woon ik ook aan het water
Juist, mijn broer ging mee, mijn zus werd daar geboren, ze kwamen terug en toen kwam ik en daarna mijn broertje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen ze weer in Nederland waren ben jij geboren?
Je bent gek, die maken al sinds de 70's muziek die verkoopt.quote:
Maar echt veel hits niet ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent gek, die maken al sinds de 70's muziek die verkoopt.
Dat hoeft ook niet wanneer je een vaste aanhang hebt.quote:
Voor je lol of voor je werk?quote:
Ik zag groen toen ik ging varen, zeebenen heb ik nietquote:
3 maanden voor werk en keer naar Suriname ook soort van werk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je lol of voor je werk?
Ik las dat je huis verkocht is, gefeliciteerd
Als het maar geld opbrachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
3 maanden voor werk en keer naar Suriname ook soort van werk.
Nergens last van... Zeebenen blijkbaar... Ik ben ooit van Den Helder vertrokken naar Griekenland.... Dat hebben we niet gehaald ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag groen toen ik ging varen, zeebenen heb ik nietmaar wel veel geroeid vroeger
![]()
ik was altijd óf bij hem meer of in het zwembad
Ook met storm?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens last van... Zeebenen blijkbaar... Ik ben ooit van Den Helder vertrokken naar Griekenland.... Dat hebben we niet gehaald ...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je lol of voor je werk?
Ik las dat je huis niet verkocht is, gefeliciteerd![]()
waarbij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volmondig bij aan.
Storm in het Kanaal, brand in de machinekamer en uiteindelijk terug naar Rotterdam... 3 week later 2e poging vanuit Rotterdam ging wel goed.. 3 week later in Heraklion aangemeerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook met storm?
Uit den Helder met de boot naar Griekenland bedoel je? En toen?waarom niet gehaald?
Ik dacht dat ik dat in het R49-topic lasquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
3 maanden voor werk en keer naar Suriname ook soort van werk.
Huis verkocht? wanneer?
oh...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Storm in het Kanaal, brand in de machinekamer en uiteindelijk terug naar Rotterdam... 3 week later 2e poging vanuit Rotterdam ging wel goed.. 3 week later in Heraklion aangemeerd
Werkte je aan boord?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Storm in het Kanaal, brand in de machinekamer en uiteindelijk terug naar Rotterdam... 3 week later 2e poging vanuit Rotterdam ging wel goed.. 3 week later in Heraklion aangemeerd
straks komen de gifjes nogquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario, geen Utopia plaatjes hier OK!!?
ja was nur de zonenondergangquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario, geen Utopia plaatjes hier OK!!?
Vertel....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:10 schreef Yeszie het volgende:
[..]
S'avonds bloeit de liefde op..........
Mag ik komen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf mijn balkonnetje.
Nee ik was passagier... in 2 persoonshut met ligbad all inclusive... ontbijt, 3 gangen menu, en broodmaaltijd....quote:
Dan mag het welquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf mijn balkonnetje.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja![]()
https://www.google.nl/sea(...)6UST8vPt1L-SgSz5H2i8
Luxequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was passagier... in 2 persoonshut met ligbad all inclusive... ontbijt, 3 gangen menu, en broodmaaltijd....
Vanaf de Golf van Biscaye was het wel studeren hoor... 4 tot 8 uur per dag... De rest van de tijd zaten we in de bar met bier voor een kwartje of pornovideos te kijken in de filmzaalquote:
LoL.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja![]()
Volgende keer het vliegtuig nemenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De rest van de tijd zaten we in de bar met bier voor een kwartje of pornovideos te kijken in de filmzaal
Ja op de terugweg met Olympic Airways zat ik naast een mooie jonge Griekse Godin... maar ze had een behoorlijk begroeide bovenlipquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgende keer het vliegtuig nemen![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iers-op-toilet.dhtml
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op de terugweg met Olympic Airways zat ik naast een mooie jonge Griekse Godin... maar ze had een behoorlijk begroeide bovenlip
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op de terugweg met Olympic Airways zat ik naast een mooie jonge Griekse Godin... maar ze had een behoorlijk begroeide bovenlip
hoorde je weer sirenes ?quote:
Nee dat was gisteren ... Steekpartij... Geen idee wat daar gebeurt is ,... ff zoeken..quote:
Van mij gejat, zeker weten, want die heb ik al vaker gepost.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja![]()
Op dat google ding is alleen de bovenste foto van mij.quote:
oke waar genomen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op dat google ding is alleen de bovenste foto van mij.
Gewoon vanaf mijn balkon recht vooruit.quote:
Bij het Lquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon vanaf mijn balkon recht vooruit.
Gebouwen staan links en rechts, die zie je niet.
Mijn UI is vanaf de andere kant aan de voordeur richting rechts.
Nope, het L zie je niet.quote:
Hmmm is je visite weg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, het L zie je niet.
Zag je eerst wel, maar daar hebben ze voor gebouwd, het nieuwe station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |