Als het Nederlanders waren die waren gevlucht voor oorlog en vervolging, en ze kregen ergens voedsel, onderdak en bescherming, dan zou het je nog verbazen hoe goed ze met elkaar zouden omgaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:42 schreef Joezi het volgende:
Wil wel eens 3000 van jullie Nederlandse tokkies volgepropt in een tentenkamp zonder privacy zien, binnen 3 dagen compleet slagveld en is elk meisje en jongetje meerdere malen verkracht. Zo zijn jullie kutvolk
Daar gaan mensen ook niet in wonen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus... termen als warmtestuwing en hitteberoerte zijn natuurlijk uitgevonden omdat het niet bestaat.
En dat tentenkamp is niet redelijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar ze willen wel redelijk leven. Dat hoeft niet luxe te zijn. Maar nu in Duitsland heeft men wel een probleem. Het zijn wel mensen. Wat voor foute keuzes ze ook hebben gemaakt.
Alleen met airco. En 24 uurs onderhoudsdienst die binnen half uur voor de deur staat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar gaan mensen ook niet in wonen.
Gewoon door nadenken. Daarom zijn mensen vaak wat trager in dat soort gebieden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen met airco. En 24 uurs onderhoudsdienst die binnen half uur voor de deur staat.
Er staan geen kachels in de tenten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het echt te koud is niet in elk geval. Maar ik heb het over Duitsland.
lol lekkere vergelijking, uiterst vrijwillig een paar dagen. En er gebeurt heel wat tijdens de feesten. Maarja dat is lol en lekker leip doen tegen de woutenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Elk jaar verblijven er op dezelfde plek, in dezelfde tenten duizenden jonge mannen en vrouwen. Van vele verschillende nationaliteiten ook nog. En er gebeurt nooit wat,hooguit een gevalletje dronkenschap. Dus het kan heus wel.
Geen idee. Men geeft zelf als land ook aan dat het een probleem is en de tenten niet geschikt zijn.quote:
Dat dan wel weer........ Ik neem jou niet meer serieus na je eerdere uitlatingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol lekkere vergelijking, uiterst vrijwillig een paar dagen. En er gebeurt heel wat tijdens de feesten. Maarja dat is lol en lekker leip doen tegen de wouten
Ze hadden als eerste de biertent neer moeten zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol lekkere vergelijking, uiterst vrijwillig een paar dagen. En er gebeurt heel wat tijdens de feesten. Maarja dat is lol en lekker leip doen tegen de wouten
Aah als ik de rollen eens omdraai is het ineens niet meer leuk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat dan wel weer........ Ik neem jou niet meer serieus na je eerdere uitlatingen.
Dikke Matrixx stage, met DJ Paul Elstak vs Angerfist als welkomspartyquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze hadden als eerste de biertent neer moeten zetten.
Welke rollen? Je draait door......dat is de enige draai.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah als ik de rollen eens omdraai is het ineens niet meer leuk?
Dat valt met de wintertemperaturen in Nederland reuze mee (vandaag voor het eerst weer de verwarming eventjes aan gehad) als je goede dekens gebruikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo is dat. Al is kou wel een probleem.
Het beeld van het Nederlandse kutvolk bij elkaar gepropt op een tentenkamp, voor de volledigheid schets die locatie ook ergens in Rusland, waar ze schijten op ons kutvolk en ons aan zullen vallen met vuurwerkbommen omdat we gore vieze flikkers zijn die de dood verdienen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Welke rollen? Je draait door......dat is de enige draai.
Dat valt niet mee als je uit een warm land komt. Buiten dat om ben ik gewoon keihard voor basis opvang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat valt met de wintertemperaturen in Nederland reuze mee als je goede dekens gebruikt.
Falco heeft een goed punt dat je die mensen moet laten weten waar ze aan toe zijn, de omstandigheden zelf zijn te billijken aangezien je nu eenmaal niet uit het niets in zo'n korte tijd zoveel woningen kan bijbouwen. Je zou wel eventueel wat leegstaande panden kunnen gebruiken voor het onderbrengen van asielzoekers.
Op dat kamp gebeurd niks geks tijdens de 4daagse.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je punt is wat precies?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het beeld van het Nederlandse kutvolk bij elkaar gepropt op een tentenkamp, voor de volledigheid schets die locatie ook ergens in Rusland, waar ze schijten op ons kutvolk en ons aan zullen vallen met vuurwerkbommen omdat we gore vieze flikkers zijn die de dood verdienen.
Dat heeft weinig invloed, de warmteadaptatie gaat zeer snel (hooguit een paar weken).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat valt niet mee als je uit een warm land komt.
Ik ook maar hoe wil je op zo'n korte termijn zoveel extra mensen opvangen met zulke faciliteiten? Moeten we nu even vele duizenden, tienduizenden of meer huizen extra bouwen in een paar maanden tijd? Voor de korte termijn is het vooral belangrijk dat de basisfaciliteiten er zijn voor al die mensen, op de langere termijn kan de rest worden geregeld.quote:Buiten dat om ben ik gewoon keihard voor basis opvang.
Tegenlicht gezien de laatste keer? Een aanrader. En vertel mij dan ook wat er niet klopt in het verhaal van dat Islamitische meisje met haar verhaal over een tramervaring.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het beeld van het Nederlandse kutvolk bij elkaar gepropt op een tentenkamp, voor de volledigheid schets die locatie ook ergens in Rusland, waar ze schijten op ons kutvolk en ons aan zullen vallen met vuurwerkbommen omdat we gore vieze flikkers zijn die de dood verdienen.
Dat duurt langer is mijn ervaring. Maar we hebben het over NU. Mijn ex kwam hier ooit in een koude tijd. Schaatsen zien vond ze wel geweldig trouwens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat heeft weinig invloed, de warmteadaptatie gaat zeer snel (hooguit een paar weken).
[..]
Ik ook maar hoe wil je op zo'n korte termijn zoveel extra mensen opvangen met zulke faciliteiten. Moeten we nu even vele duizenden, tienduizenden of meer huizen extra bouwen in een paar maanden tijd?
En ik denk van niet. Maar we zitten ook niet in die situatie. Daar kiezen we en betalen we voor ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ons lelijke kutvolk net zo hard zou zeiken en amok zou maken.
Ik vermoed dat mensen in dit geval inderdaad een wat slechter beeld hebben ("tent") dan hoe de realiteit is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Op dat kamp gebeurd niks geks tijdens de 4daagse.
En wat een gezeik nog steeds, t zijn geen 4persoons tentjes van de vrijbuiter. Ze hebben gewoon kachels, kamertjes en 3x per dag een normale maaltijd.
Ik denk dat als ze zo'n kamp in afrika neerzetten ipv die lullige unhcr tentenkampjes de vluchtelingen dolblij zouden zijn.
Echt onvoorstelbaar hoe een hoop nederlanders nog meegaan met t eisenpakket van de gelukzoekers.... en t mag ook nogal wat kosten. Maar steen en been klagen over bijv de renovatie van t binnenhof.
Dat is een andere discussie eigenlijk zouden die vieze wapenverspreidende en oliejagende Amerikanen en Russen met hun grote hartsvrienden in het Midden-Oosten voor deze ellende moeten betalen. Volgens internationaal recht zou dit ook makkelijk kunnen, maarja dan zijn we zelf onze vriendjes en daarmee de economie kwijt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Op dat kamp gebeurd niks geks tijdens de 4daagse.
En wat een gezeik nog steeds, t zijn geen 4persoons tentjes van de vrijbuiter. Ze hebben gewoon kachels, kamertjes en 3x per dag een normale maaltijd.
Ik denk dat als ze zo'n kamp in afrika neerzetten ipv die lullige unhcr tentenkampjes de vluchtelingen dolblij zouden zijn.
Echt onvoorstelbaar hoe een hoop nederlanders nog meegaan met t eisenpakket van de gelukzoekers.... en t mag ook nogal wat kosten. Maar steen en been klagen over bijv de renovatie van t binnenhof.
Dat ging meer om het machtsspel in Oost Europa tegen de Russen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tegenlicht gezien de laatste keer? Een aanrader. En vertel mij dan ook wat er niet klopt in het verhaal van dat Islamitische meisje met haar verhaal over een tramervaring.
Vooral over IS maar ook daar over. En dat Europa eens duidelijk moet zijn en een werkelijk plan moet hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ging meer om het machtsspel in Oost Europa tegen de Russen toch?
Vooral over IS volgens mij. Ik ben het wel eens met de post van jou boven de post trouwens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ging meer om het machtsspel in Oost Europa tegen de Russen toch?
Plus dat onze vriendjes hun middelvinger opsteken naar dat internationale recht. Zij zijn niet lid van dit clubje van de UN.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie eigenlijk zouden die vieze wapenverspreidende en oliejagende Amerikanen en Russen met hun grote hartsvrienden in het Midden-Oosten voor deze ellende moeten betalen. Volgens internationaal recht zou dit ook makkelijk kunnen, maarja dan zijn we zelf onze vriendjes en daarmee de economie kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |