Het beeld van het Nederlandse kutvolk bij elkaar gepropt op een tentenkamp, voor de volledigheid schets die locatie ook ergens in Rusland, waar ze schijten op ons kutvolk en ons aan zullen vallen met vuurwerkbommen omdat we gore vieze flikkers zijn die de dood verdienen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Welke rollen? Je draait door......dat is de enige draai.
Dat valt niet mee als je uit een warm land komt. Buiten dat om ben ik gewoon keihard voor basis opvang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat valt met de wintertemperaturen in Nederland reuze mee als je goede dekens gebruikt.
Falco heeft een goed punt dat je die mensen moet laten weten waar ze aan toe zijn, de omstandigheden zelf zijn te billijken aangezien je nu eenmaal niet uit het niets in zo'n korte tijd zoveel woningen kan bijbouwen. Je zou wel eventueel wat leegstaande panden kunnen gebruiken voor het onderbrengen van asielzoekers.
Op dat kamp gebeurd niks geks tijdens de 4daagse.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol lekkere vergelijking, uiterst vrijwillig een paar dagen. En er gebeurt heel wat tijdens de feesten. Maarja dat is lol en lekker leip doen tegen de wouten
Je punt is wat precies?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het beeld van het Nederlandse kutvolk bij elkaar gepropt op een tentenkamp, voor de volledigheid schets die locatie ook ergens in Rusland, waar ze schijten op ons kutvolk en ons aan zullen vallen met vuurwerkbommen omdat we gore vieze flikkers zijn die de dood verdienen.
Dat heeft weinig invloed, de warmteadaptatie gaat zeer snel (hooguit een paar weken).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat valt niet mee als je uit een warm land komt.
Ik ook maar hoe wil je op zo'n korte termijn zoveel extra mensen opvangen met zulke faciliteiten? Moeten we nu even vele duizenden, tienduizenden of meer huizen extra bouwen in een paar maanden tijd? Voor de korte termijn is het vooral belangrijk dat de basisfaciliteiten er zijn voor al die mensen, op de langere termijn kan de rest worden geregeld.quote:Buiten dat om ben ik gewoon keihard voor basis opvang.
Tegenlicht gezien de laatste keer? Een aanrader. En vertel mij dan ook wat er niet klopt in het verhaal van dat Islamitische meisje met haar verhaal over een tramervaring.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het beeld van het Nederlandse kutvolk bij elkaar gepropt op een tentenkamp, voor de volledigheid schets die locatie ook ergens in Rusland, waar ze schijten op ons kutvolk en ons aan zullen vallen met vuurwerkbommen omdat we gore vieze flikkers zijn die de dood verdienen.
Dat duurt langer is mijn ervaring. Maar we hebben het over NU. Mijn ex kwam hier ooit in een koude tijd. Schaatsen zien vond ze wel geweldig trouwens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat heeft weinig invloed, de warmteadaptatie gaat zeer snel (hooguit een paar weken).
[..]
Ik ook maar hoe wil je op zo'n korte termijn zoveel extra mensen opvangen met zulke faciliteiten. Moeten we nu even vele duizenden, tienduizenden of meer huizen extra bouwen in een paar maanden tijd?
En ik denk van niet. Maar we zitten ook niet in die situatie. Daar kiezen we en betalen we voor ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ons lelijke kutvolk net zo hard zou zeiken en amok zou maken.
Ik vermoed dat mensen in dit geval inderdaad een wat slechter beeld hebben ("tent") dan hoe de realiteit is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Op dat kamp gebeurd niks geks tijdens de 4daagse.
En wat een gezeik nog steeds, t zijn geen 4persoons tentjes van de vrijbuiter. Ze hebben gewoon kachels, kamertjes en 3x per dag een normale maaltijd.
Ik denk dat als ze zo'n kamp in afrika neerzetten ipv die lullige unhcr tentenkampjes de vluchtelingen dolblij zouden zijn.
Echt onvoorstelbaar hoe een hoop nederlanders nog meegaan met t eisenpakket van de gelukzoekers.... en t mag ook nogal wat kosten. Maar steen en been klagen over bijv de renovatie van t binnenhof.
Dat is een andere discussie eigenlijk zouden die vieze wapenverspreidende en oliejagende Amerikanen en Russen met hun grote hartsvrienden in het Midden-Oosten voor deze ellende moeten betalen. Volgens internationaal recht zou dit ook makkelijk kunnen, maarja dan zijn we zelf onze vriendjes en daarmee de economie kwijt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Op dat kamp gebeurd niks geks tijdens de 4daagse.
En wat een gezeik nog steeds, t zijn geen 4persoons tentjes van de vrijbuiter. Ze hebben gewoon kachels, kamertjes en 3x per dag een normale maaltijd.
Ik denk dat als ze zo'n kamp in afrika neerzetten ipv die lullige unhcr tentenkampjes de vluchtelingen dolblij zouden zijn.
Echt onvoorstelbaar hoe een hoop nederlanders nog meegaan met t eisenpakket van de gelukzoekers.... en t mag ook nogal wat kosten. Maar steen en been klagen over bijv de renovatie van t binnenhof.
Dat ging meer om het machtsspel in Oost Europa tegen de Russen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tegenlicht gezien de laatste keer? Een aanrader. En vertel mij dan ook wat er niet klopt in het verhaal van dat Islamitische meisje met haar verhaal over een tramervaring.
Vooral over IS maar ook daar over. En dat Europa eens duidelijk moet zijn en een werkelijk plan moet hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ging meer om het machtsspel in Oost Europa tegen de Russen toch?
Vooral over IS volgens mij. Ik ben het wel eens met de post van jou boven de post trouwens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ging meer om het machtsspel in Oost Europa tegen de Russen toch?
Plus dat onze vriendjes hun middelvinger opsteken naar dat internationale recht. Zij zijn niet lid van dit clubje van de UN.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie eigenlijk zouden die vieze wapenverspreidende en oliejagende Amerikanen en Russen met hun grote hartsvrienden in het Midden-Oosten voor deze ellende moeten betalen. Volgens internationaal recht zou dit ook makkelijk kunnen, maarja dan zijn we zelf onze vriendjes en daarmee de economie kwijt.
Dat wil men ook, maar daar moeten dan eerst douches gemaakt worden, keukens, kamers, enz...en dat kost tijd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je zou wel eventueel wat leegstaande panden kunnen gebruiken voor het onderbrengen van asielzoekers.
En welk volk is jouw lelijke kutvolk? Je noemde Nederlanders 'jullie', dus dat ben jij niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ons lelijke kutvolk net zo hard zou zeiken en amok zou maken.
Een volk is per definitie lelijk en kutachtig. Een individu kan zelden wel okay zijn. Ik kies er voor om niet bij een verzonnen lelijk kutvolk te horen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:38 schreef Gia het volgende:
[..]
En welk volk is jouw lelijke kutvolk? Je noemde Nederlanders 'jullie', dus dat ben jij niet?
doen ze allemaal he..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sluit prima aan bij de bestaande praktijk van vluchten voor honger en geweld om vervolgens in hongerstaking te gaan en de christenen binnen het AZC in elkaar te slaan en te vervolgen.
Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
doen ze allemaal he..
Net zoals heel Fok die sukkel vertegenwoordigt die zichzelf Morendo noemt
Mooi, dan krijg je dus alles weer opgelepelt wat je hier uitkotst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me.
Kou doet me ook geen pijn en ik eet wat de pot schaft zelfs al schaft het varkensvlees.
Ik snap hier niets van. Maar zou jij niet een keer een inburgeringscursusje kunnen doen? Een beetje werken aan spelling en dergelijke?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mooi, dan krijg je dus alles weer opgelepelt wat je hier uitkotst.
Ah nicequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Maar zou jij niet een keer een inburgeringscursusje kunnen doen? Een beetje werken aan spelling en dergelijke?
Er zijn geen vluchtelingenkampen in NL alleen azielzoekerscentraquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ah nice
Ik neem je mee naar een vluchtelingenkamp. Deal?
Zo lang er maar bier is en leuke meisjes vind ik het best.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ah nice
Ik neem je mee naar een vluchtelingenkamp. Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |