Je hebt dus een aantal dagen vrij voor tentamens maar je kan op 1 van die dagen niet even langs de huisarts?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik durf niet vrij te nemen om naar de HA te gaan en dan weer intro met psych omdat ik komende maand al een aantal dagen vrij moet nemen voor tentamens en paar colleges die ik wil volgen,
ohnee wacht, kan ook telefonisch. De psych zei dat ik een nieuwe verwijzing nodig had voor een andere behandelaar. de HA receptioniste stelde voor dat de HA mij zou bellen, ik had 2x niet opgenomenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je hebt dus een aantal dagen vrij voor tentamens maar je kan op 1 van die dagen niet even langs de huisarts?
Je bent nu nog jong. Doe wat moeite en je hebt er jaren profijt van. Daag jezelf uit. Ga dingen doen die je niet durft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ohnee wacht, kan ook telefonisch. De psych zei dat ik een nieuwe verwijzing nodig had voor een andere behandelaar. de HA receptioniste stelde voor dat de HA mij zou bellen, ik had 2x niet opgenomen
ik ben wel ongelukkig met mezelf ja maar ik weet ook niet waar ik gelukkig van word, dat is het narequote:Op zondag 4 oktober 2015 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent nu nog jong. Doe wat moeite en je hebt er jaren profijt van. Daag jezelf uit. Ga dingen doen die je niet durft.
Ik geloof niet dat je depri bent. Wel dat je ongelukkig met jezelf bent. Maar je kan nu eenmaal niet een soort Weissman worden als dat niet in je zit. Accepteer jezelf.
Godverdomme man, ik ben jaren depressief geweest en krijg praktisch een terugval van die zeurposts van je. Quick tip: het wordt niet beter van zelfmedelijden. Als je er nu niets aan doet, heb je er over tien jaar nog steeds last van. Als je dat wil: prima. Vooral zo door blijven gaan. Anders die verwijzing aanvragen en met je stagebegeleider bespreken dat je eens in de twee weken een afspraak hebt. Je bent geen unieke sneeuwvlok, en zeker niet de enige student die in therapie zou zitten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ohnee wacht, kan ook telefonisch. De psych zei dat ik een nieuwe verwijzing nodig had voor een andere behandelaar. de HA receptioniste stelde voor dat de HA mij zou bellen, ik had 2x niet opgenomen
Stop eerst eens met jezelf zo zielig te vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben wel ongelukkig met mezelf ja maar ik weet ook niet waar ik gelukkig van word, dat is het nare
Ga dingen doen, stap uit je comfortzone, kom je er vanzelf achter. "jamaar dat is niets voor mij", nee klopt, met je huidige ik ben je ook niet gelukkig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben wel ongelukkig met mezelf ja maar ik weet ook niet waar ik gelukkig van word, dat is het nare
klopt welquote:Op zondag 4 oktober 2015 00:25 schreef Beach het volgende:
maar hey je bent nu nog blijkbaar nog comfortabel genoeg met je leven om niet gedwongen te worden om te veranderen
waarom lees je dat? Ben je zelf homo ofzo?quote:
wijn zijn ook ongelukkig met jou. Maar wij weten wel waar we gelukkig van worden: http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op zondag 4 oktober 2015 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volg jij hem ook svpquote:Op zondag 4 oktober 2015 00:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
wijn zijn ook ongelukkig met jou. Maar wij weten wel waar we gelukkig van worden: http://forum.fok.nl/user/logout
nee. Eigen users eerst. Gym voor gymmembers.quote:
Nee? Maar doe anders een TR. Misschien hapt er iemand?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben jij niet net terug van een ban voor sfeerverziekend gedrag?
Ssssssttt we verzieken de sfeer volgens die mevrouw.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee. Eigen users eerst. Gym voor gymmembers.
Nou ja, je kent het riedeltje inmiddels.
Of niet, dat zou ook eea verklaren
Weet je dat heel, heel zeker?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee? Maar doe anders een TR. Misschien hapt er iemand?
Ja. Dat weet ik zeker. Ik ben geband, omdat jij iemand wijs hebt gemaakt dat ik jou stalkte. Maar ik lachte je alleen maar toe. En uit.quote:
Wat is datquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:30 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_gaste_be_like.html
heb me ook helemaal kapot gezopen man kan echt niet meer denken nuquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:26 schreef no1uknow het volgende:
goede tt
gister al m'n bicep- en intellectuele gains weggezopen
https://www.facebook.com/Zacktubes-1553496861601591/timeline/quote:
quote:Avondje ontspannen with mop
Hou op, Montelly.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Zacktubes-1553496861601591/timeline/
[ afbeelding ]
[..]
Kwam gwn van dailycuteboy maar goed wat jij wil :squote:Op zondag 4 oktober 2015 12:11 schreef seto het volgende:
jij bent toch wel geemansipeerd etha
je bezoekt ook gay sailor blogs enzo
ja waar istiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |