Het verleden kan toch niet meer verandert worden en zij kan er overduidelijk niet mee om gaan, dus wat gaat het haar helpen om nog meer te weten? Is dat interessanter dan in het hier en nu weer nader tot elkaar kunnen komen? Hoe jij nu bent en hoe jij je nu voelt, vraag dat eens..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:06 schreef Judgement13 het volgende:
Ook nog:
' ik weet ook niet wat er is gebeurd voor de periode waar je me over verteld'
Maar je staat wel achter de keuzes die je hebt gemaakt, hoop ik?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:11 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, tot daar aan toe.
En dat toont ze door zulk éénrichtingsverkeer te tonen en jouw gevoelens die haar emoties oproepen maar niet te willen bespreken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:16 schreef Judgement13 het volgende:
Zij heeft mij zelf gezegd dat het verleden bij mij hoort en dat het me heeft gemaakt tot de persoon waar ze op is gevallen en van houd.
Het zit niet goed, dat is duidelijk. Ik denk niet dat dit soort dingen weg te stoppen valt, maar je maakt het niet groter door er niet meer in mee te gaan. Of, als ze erover wil praten, tweerichtingsverkeer aanhouden. Als zij dingen wil weten of kwijt wil, dan zou dat omgekeerd ook voor jou moeten gelden..quote:Wat dagen later komt hrt weer ter sprake omdat mij opeens vragen worden gesteld of ik erover begin omdat je wilt dat het gewoon goed zit.
Hier ga ik mee stoppen, de bovenstaande reacties hebben het eea duidelijk gemaakt
Ik ga daar niet over beginnen, zoals ik haar nu ken zal ik dan horen: 'denk je de dat ik gek ben'quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het misschien niet een idee dat ze eens in therapie gaat als het haar dwars blijft zitten? Jij doet blijkbaar je best (zoals het hoort), maar als ze alleen maar achteruit gaat..
Zo'n onzekerheid verwerken gaat nooit snel, maar als je zeker weet dat ze niet vooruit gaat en als je zeker bent dat je alles goed hebt gedaan, dan is therapie wel nodig. Het is voor haar waarschijnlijk nog kutter dan het voor jou is, dus hou dat ook in gedachten. Jij voelt je kut...zij ook. Therapie is echt nodig als ze zo extreem is.
Oh, en je weet dat je je Posts kunt editen he? Meerdere Posts achter elkaar hoeft dus niet
Succes in ieder geval!
Ze is gek als ze blijft constateren dat ze hier niet mee om kan gaan, haar geliefde erdoor gekwetst raakt en ze behalve wegstoppen verder geen kut onderneemt om een en ander te verwerken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:41 schreef Judgement13 het volgende:
Ik ga daar niet over beginnen, zoals ik haar nu ken zal ik dan horen: 'denk je de dat ik gek ben'
Maar als zij erover begint, wat doe je dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:58 schreef Judgement13 het volgende:
We zien elkaar morgen weer.. als we elkaar zien wil ik het er niet meer over hebben, omdat voor mijn gevoel is gezegd wat er te zeggen viel. Ik mik op een leuke dag samen, en wil haar laten zien hoe het ook kan zeg maar.
Is dit juist?
Ik bedoel dat ik niks ga vragen.
Er tot een bepaald punt over praten, maar ook aangeven dat het op een bepaald punt genoeg is want het praten lijkt niet te helpen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als zij erover begint, wat doe je dan?
Dat zou ik dus niet doen. Zo blijf je zelf ook dat ridicule cirkeltje in stand houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:08 schreef Judgement13 het volgende:
Er tot een bepaald punt over praten, maar ook aangeven dat het op een bepaald punt genoeg is want het praten lijkt niet te helpen.
Lijkt me een goede visie, precies wat ik denk en wilquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet doen. Zo blijf je zelf ook dat ridicule cirkeltje in stand houden.
Laten we het vandaag leuk hebben, zonder weer die ouwe koeien uit de sloot te trekken.
Rationeel van een afstandje bekeken zullen inderdaad weinig vrouwen stellen dat ze een mannelijke slet aantrekkelijk vinden, maar als puntje bij paaltje komt (letterlijk en figuurlijk), dan vinden de meeste vrouwen het onweerstaanbaar. Anders zouden zulke mannen op een gegeven moment nauwelijks meer aan nieuw neukmateriaal komen (een soort wet van de remmende voorsprong waar hier beslist geen sprake van is).quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Met zijn allen??? Laat mij daar lekker buiten.![]()
Brr nee bedankt.
Boeit mij niet of het een slet is of niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Rationeel van een afstandje bekeken zullen inderdaad weinig vrouwen stellen dat ze een mannelijke slet aantrekkelijk vinden, maar als puntje bij paaltje komt (letterlijk en figuurlijk), dan vinden de meeste vrouwen het onweerstaanbaar. Anders zouden zulke mannen op een gegeven moment nauwelijks meer aan nieuw neukmateriaal komen (een soort wet van de remmende voorsprong waar hier beslist geen sprake van is).
Vooral Johnny de mol is verre van knap als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:53 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Boeit mij niet of het een slet is of niet.
Pauw ziet er bijna altijd uit alsof hij zo zijn nest is uitgetrokken dus die mag eerst langs de kapper en en paar nachten minder doorhalen.
En De Mol zou eerst een zware make-over mogen krijgen van mij. En dan nog zou ik het niet weten.
Dank je maar ik scheel helaas maar 11 jaar met Jeroen Pauw.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:35 schreef Puntenjager het volgende:
Dat je Jeroen Pauw niet zo super vindt, ligt natuurlijk ook aan het feit dat hij ws 30 jaar ouder is dan jij
Dat je de stap niet zet omdat je niet durft of omdat je geen slet wilt zijn, zegt natuurlijk weinig over het mechanisme.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:55 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dank je maar ik scheel helaas maar 11 jaar met Jeroen Pauw.
Maar in de rest van het mechanisme herken ik me ook niet. Ik ben irl verlegen en onzeker.
Ik zou eerder in een hoekje mijn wonden likken. Mits ik de persoon leuk genoeg vond uiteraard. Anders haal ik gewoon mijn schouders op.
Dan wil ze dus niet weten dat het probleem bij haar ligt? Of ze wil iig niet serieus stappen zetten om zichzelf te verbeteren? Dan blijft het dweilen met de kraan open, vrees ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:41 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Ik ga daar niet over beginnen, zoals ik haar nu ken zal ik dan horen: 'denk je de dat ik gek ben'
Haha ja sorry, mijn fout
Misschien goed om nog een keer over te praten misschien? Waarschijnlijk voelt ze zich erg onzeker, en weet zich daarom geen raad en gaat jou dingen verwijten. Ze is misschien bang dat ze te onervaren is en jouw geen goed gevoel kan geven (en dat die andere dames dat wel konden). Misschien moet je gewoon meer benadrukken dat ze er zelf ook wat van kan (sorry komt een beetje plat over), miss dat het 'nare' gevoel bij haar dan weggaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:58 schreef Judgement13 het volgende:
Nou, uiteindelijk heb ik haar dus verteld dat mijn eerste keer plaatsvond toen ik 16 jaar was en tot nu toe ongeveer 13 bedpartners heb gehad. Ik ben momenteel 28 jaar en bij de bedpartners zijn ook mijn vaste relaties meegerekend, om precies te zijn 6 ( al waren sommigen slechts 'kalverenliefde'. Hier schrok zij een beetje van en daarna is er niet meer over gesproken.
Professionele hulp wil ze niet aan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:59 schreef Judgement13 het volgende:
Hallo iedereen, ik was er een tijd niet ivm drukte.
We hebben het er nog een x over gehad afgelopen week. Twee dagen later zegt ze: ik dacht dat het goed zat maar ik heb weer gedroomd.
Vervolgens doet ze dat kort tegen mij. Ook twijfelt ze nu door de terugkerende dromen. Hierdoor denk ik dat ik de stekker er maar uit ga trekken.
Als we over haar dromen enzo praten zegt ze dat ze niet het gevoel heeft dat ik haar begrijp. Als ik vraag waar dat door komt: ik weet het niet. Daar kan ik dus niks mee.
Toen ik haar gisteren zei dat we ons op het hier en nu moeten richten, klonk het voor haar alsof ik zei dat ze er niet meer over mocht praten.
Kortom: ik weet me hier geen raad meer mee
De dromen komen ook doordat ze het niet probeert/wilt verwerken als ze wakker is. Mijn vriendin had soortgelijke dromen totdat ze voor zichzelf besloot om het los te laten en toen stopten de dromen ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:59 schreef Judgement13 het volgende:
Hallo iedereen, ik was er een tijd niet ivm drukte.
We hebben het er nog een x over gehad afgelopen week. Twee dagen later zegt ze: ik dacht dat het goed zat maar ik heb weer gedroomd.
Vervolgens doet ze dat kort tegen mij. Ook twijfelt ze nu door de terugkerende dromen. Hierdoor denk ik dat ik de stekker er maar uit ga trekken.
Als we over haar dromen enzo praten zegt ze dat ze niet het gevoel heeft dat ik haar begrijp. Als ik vraag waar dat door komt: ik weet het niet. Daar kan ik dus niks mee.
Toen ik haar gisteren zei dat we ons op het hier en nu moeten richten, klonk het voor haar alsof ik zei dat ze er niet meer over mocht praten.
Kortom: ik weet me hier geen raad meer mee
Dit zal vast eerder verteld zijn maar hoe oud is je vriendin? Ze komt in ieder geval niet heel (emotioneel) volwassen over.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:12 schreef Judgement13 het volgende:
Hulp heb ik het nog niet over gehad. Ik bedoel maar van als ik vraag om ons op het nu te richten en dat al verkeerd wordt begrepen dan wil daar nieteens over beginnen.
Wat ik nu ook krijg:
Ik zeg bijvorbeeld, je hebt een mooie trui aan.. antwoord: ja die heb ik al 'voor' jou.
Een foto die ik op de app zag, en al een x eerder had gezien..
Zeg ik, ohh die foto vind ik echt leuk, lang niet gezien!
Antwoord:
Haha dank je, die foto is van voor dat wij iets hadden.
Het voelt als een soort van uitlokken ofzo. Ik reageer er niet echt op.
Het komt me voor dat je haar beter de ervaringen kunt geven die jij vóór haar gehad hebt ipv naast haar te liggen en over haar dromen te praten. Dat zou haar zelfvertrouwen moeten geven. Je hebt in 12 jr tijd 6 vriendinnetjes gehad. Dat is toch echt niet veel. Dat zij tot haar 24ste maagd blijft vind ik veel abnormaler. En dat is nog één ding, maar als ze tegelijk zoveel problemen heeft met je toch vrij normale verleden, dan is er iets met haar hoor. Vreselijk gebrek aan zelfvertrouwen of misbruik oid.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:12 schreef Judgement13 het volgende:
Hulp heb ik het nog niet over gehad. Ik bedoel maar van als ik vraag om ons op het nu te richten en dat al verkeerd wordt begrepen dan wil daar nieteens over beginnen.
Wat ik nu ook krijg:
Ik zeg bijvorbeeld, je hebt een mooie trui aan.. antwoord: ja die heb ik al 'voor' jou.
Antwoord:
24 jaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:24 schreef Kompart het volgende:
[..]
Dit zal vast eerder verteld zijn maar hoe oud is je vriendin? Ze komt in ieder geval niet heel (emotioneel) volwassen over.
Dat zou wel erg kinderachtig zijn zeg. Jezus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:12 schreef Judgement13 het volgende:
Wat ik nu ook krijg:
Antwoord:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |