Daar kan je niks meer op zeggen. Het enige wat je doet met reageren op haar gemekker is beloning geven voor haar gedrag. Trek een streep en geef aan dat het tot daar en niet verder gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:10 schreef Judgement13 het volgende:
Dat wil ik ergens ook doen, maar toen ik al een x zei dat we ons op ons en nu moeten richten, zag ze dat al als een indirecte opmerking van mij dat ze zeurt en er niet meer over moet praten. Dan wil ik nieteens denken aan haar reactie als ik zo een voorstel doe.
Wat ik op 3x dezelfde droom moet zeggen, weet ik ook niet meer
Maar niet voordat je je vriend even een schuldgevoel aangepraat hebt. Serieus, wat is dit voor compleet gestoord gedrag.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:02 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik werd toen een tijdje beetje afstandelijk, deed gemeen tegen hem en veroordeelde hem om zijn verleden en losbandigheid. Ik had het gevoel alsof hij was vreemgegaan en dat vertelde ik hem ook. Hij begon te huilen en zei dat hij spijt had van bepaalde dingen in zijn leven, maar dat hij echt hield van mij. Hij kon zijn verleden niet meer veranderen en hoopte dat ik eroverheen kon komen om samen een mooie toekomst op te kunnen bouwen. Dat ik zelf moest beslissen wat ik wilde doen, hij kom tenslotte niets meer veranderen.
Het is dus goed gekomen, ik liet het los en nu zijn we ondertussen drie jaar verder.
Nadat hij tegenover jou 'moest' toegeven dat hij spijt had van iets waar je absoluut geen spijt over zou hoeven hebben? Nadat hij moest doen alsof zijn verleden iets slechts was?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:02 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Een soortgelijke situatie hebben mijn vriend en ik ook meegemaakt. Ik was maagd (21 jaar toen) en hij had al een hele lange relatie achter de rug (27 jaar toen).
Op een gegeven moment vroeg ik naar zijn aantal bedpartners en het bleek meer te zijn dan ik had gedacht. Nadat het uit ging met zijn ex, heeft hij met meerdere vrouwen sex gehad om de hele situatie te vergeten.
Ik werd toen een tijdje beetje afstandelijk, deed gemeen tegen hem en veroordeelde hem om zijn verleden en losbandigheid. Ik had het gevoel alsof hij was vreemgegaan en dat vertelde ik hem ook. Hij begon te huilen en zei dat hij spijt had van bepaalde dingen in zijn leven, maar dat hij echt hield van mij. Hij kon zijn verleden niet meer veranderen en hoopte dat ik eroverheen kon komen om samen een mooie toekomst op te kunnen bouwen. Dat ik zelf moest beslissen wat ik wilde doen, hij kom tenslotte niets meer veranderen.
Het is dus goed gekomen, ik liet het los en nu zijn we ondertussen drie jaar verder.
Daar heb ik natuurlijk wel spijt van, maar zo voelde het wel voor mij. Hij had in het begin zijn verleden zo vertelt alsof het leek dat hij maar 1 bedpartner had gehad (zijn ex), maar het bleek dus veel meer te zijn uiteindelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar niet voordat je je vriend even een schuldgevoel aangepraat hebt. Serieus, wat is dit voor compleet gestoord gedrag.
En wat boeit het? Is hij ineens een ander persoon omdat hij met meerdere vrouwen heeft geslapen? Wat is dit voor preuts geneuzel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:11 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk wel spijt van, maar zo voelde het wel voor mij. Hij had in het begin zijn verleden zo vertelt alsof het leek dat hij maar 1 bedpartner had gehad (zijn ex), maar het bleek dus veel meer te zijn uiteindelijk.
Misschien is het trouwens ook belangrijk om erbij te vermelden dat mijn vriend en ik gelovig zijn en ons'jes echt niet door de beugel kunnen. Sex met je vriend eigenlijk ook niet, maar dat is tenminste wel een relatie dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Nadat hij tegenover jou 'moest' toegeven dat hij spijt had van iets waar je absoluut geen spijt over zou hoeven hebben? Nadat hij moest doen alsof zijn verleden iets slechts was?
Dát is serieus je advies? Ga door het stof en misschien voelt ze zich dan weer belangrijk genoeg?
Ow en gefeliciteerd met je relatie gebaseerd op irrationele emotionele chantage.
Projecteer je eigen religieuze standaarden dan even niet op andere mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:15 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Misschien is het trouwens ook belangrijk om erbij te vermelden dat mijn vriend en ik gelovig zijn en ons'jes echt niet door de beugel kunnen. Sex met je vriend eigenlijk ook niet, maar dat is tenminste wel een relatie dan.
Natuurlijk werd ik onzeker omdat hij vergelijkingsmateriaal had. Op een gegeven moment zei hij een beetje voor de grap dat zijn vorige partners op een opgeblazen pop leken in bed (dus beetje bewegingloos) en dat hij verbaasd was over hoe ik was.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat boeit het? Is hij ineens een ander persoon omdat hij met meerdere vrouwen heeft geslapen? Wat is dit voor preuts geneuzel.Of werd je er onzeker van dat hij vergelijkingsmateriaal had?
Ooow, jullie zijn gelovig. Ja, dan klopt dat irrationele en manipulatieve gedrag wel. Doe net alsof ik niets gezegd heb en wees blij met je dogmatische sprookje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:15 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Misschien is het trouwens ook belangrijk om erbij te vermelden dat mijn vriend en ik gelovig zijn en ons'jes echt niet door de beugel kunnen. Sex met je vriend eigenlijk ook niet, maar dat is tenminste wel een relatie dan.
Misschien is de vriendin van ts ook gelovig. Er zijn niet veel niet gelovige vrouwen die nog maagd zijn op die leeftijd..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Projecteer je eigen religieuze standaarden dan even niet op andere mensen.
Zo natuurlijk vind ik het eerlijk gezegd niet, want kiest hij niet juist nog meer voor jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Natuurlijk werd ik onzeker omdat hij vergelijkingsmateriaal had.
Er staan een aantal zaken in de bijbel die in deze tijd niet meer helemaal mogelijk zijn. In die tijd trouwde je op je 18/20e en kon je best even wachten met sex met je partner. Tegenwoordig richten we ons op onze studies en carrière en trouwen we op latere leeftijd. Ik zie niet veel verschil tussen getrouwd zijn of niet getrouwd zijn, maar wel in een stabiele vaste relatie zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Ooow, jullie zijn gelovig. Ja, dan klopt dat irrationele en manipulatieve gedrag wel. Doe net alsof ik niets gezegd heb en wees blij met je dogmatische sprookje.
Of was dat niet helemaal wat je bedoelde?
(en toch fijn dat je met die laatste zin eventjes de hypocrisie laat zien. God's wetten zijn super belangrijk, behalve als het toch even niet zo goed uitkomt)
Je hoeft niet per se gelovig te zijn om seks als iets exclusiefs te zien, dat je bewaart voor een speciaal iemand en wat je alleen doet binnen een langdurige serieuze relatie. Als de ander daar dan (ooit) anders over heeft gedacht en veel losser is geweest daarmee dan kan ik me voorstellen dat dat lastig is. Maar goed dat is iets wat je dan beter van tevoren al kunt bespreken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:23 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Misschien is de vriendin van ts ook gelovig. Er zijn niet veel niet gelovige vrouwen die nog maagd zijn op die leeftijd..
Daar heb je ook totaal gelijk in. Objectief gezien is het niet het probleem van de partner dat zijn huidige vriendin problemen heeft met zijn verleden. Er zijn dingen die in het verleden zijn gebeurd, daar kan niets aan gedaan worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:29 schreef Judgement13 het volgende:
Vanillesnoepje,
Allereerst ook bedankt voor jouw input. Alleen is het bij mij zo dat mijn vriendin ook een bepaald verleden heeft, tot aan oraal dan. Maar goed, het voelt als emotionele chantage zoals eerder vermeld. Is het raar als ik zeg dat je als partner een minderwaardigheidsgeveol kan krijgen?
Spijt betuigen? Op je knieen gaan? Dat gaat mij bruggen te ver, sorry.
Tenminste als je mij kan uitleggen wat het 'spijt betuigen' omtrent het verleden heeft gedaan? Is zijn verleden veranderd?
Er kan alleen wat aan het heden en de toekomst gedaan worden, maar dat lijkt hier wat eenzijdig benadert te worden..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:41 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Daar heb je ook totaal gelijk in. Objectief gezien is het niet het probleem van de partner dat zijn huidige vriendin problemen heeft met zijn verleden. Er zijn dingen die in het verleden zijn gebeurd, daar kan niets aan gedaan worden.
Dat heeft hij al gedaan en hij is nota bene na die anderen juist niet voor niets al die tijd nu bij haar. Laten we dat eens omkeren: wat doet zij om hem speciaal te laten voelen?quote:Het is alleen wel zo dat als je weet dat zij daar problemen mee heeft en erdoor onzeker is geworden, jij haar wel kan helpen om erdoorheen te komen door aan te geven dat zij speciaal voor je is.
Hij heeft zijn verleden al afgesloten, hij is immers bij haar en zij is degene die zijn verleden op blijft rakelen..quote:Dat jij je verleden hebt afgesloten en je wil richten op je toekomst met haar. Dat jij veel van haar houdt en dat dat het belangrijkste is voor jou. Dat kan haar helpen om het verleden los te laten.
Misschien is het helemaal niet zo verkeerd als ze weet dat dit gedrag gewoon niet gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:10 schreef Judgement13 het volgende:
Dat wil ik ergens ook doen, maar toen ik al een x zei dat we ons op ons en nu moeten richten, zag ze dat al als een indirecte opmerking van mij dat ze zeurt en er niet meer over moet praten. Dan wil ik nieteens denken aan haar reactie als ik zo een voorstel doe.
Wat ik op 3x dezelfde droom moet zeggen, weet ik ook niet meer
Je haalt er nu dingen bij in je hoofd die waarschijnlijk niks met haar probleem te maken hebben. Weet je wat helpt? Communiceren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:25 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Dat mag dan zo zijn, ben benieuwd of het ook normaal is om dat de meerdere keren in een week te horen, de meest normale dingen.
Eergisteren zei ik: ' wat zit je haar leuk' zei: 'zo deed ik het al voor ons'.. Ja sorry hoor dan mag ik raar zijn, maar dit ken ik niet.
Waar ik het niet meer zozeer over wilde hebben is MIJN verleden. Ik heb alles al verteld, dus zag ik niet in waarom dat onderwerp elke week op tafel moest komen.
Het frustreerde mij heel erg dat mij het hemd van het lijf werd gevraagd waarbij werd gezegd : ' vertel het gewoon ik ga niet raar denken', wat vervolgens wel gebeurd. Zodra ik dan iets vraag, is het van, moeten we het daar echt over hebben, sommige dingen hou ik liever voor mezelf en ik praat er niet makkelijk over.
Toen ik aangaf bepaalde zaken voor mezelf te houden, was het van je moet me alles kunnen vertellen bla bla bla.
Vannacht weer een berichtje gehad.. 3e x op rij dezelfde droom over mij, ik weet niet meer wat ik kan doen behalve geruststellen en luisteren. Dat maakt mij mentaal ook op.
Ja, kom nou. Als de communicatie nu al zo stroef verloopt en ze zich zo vreselijk aanstelt over dingen die geen zak met haar en jullie relatie te maken hebben, dan kun je er vergif op innemen dat dit op de lange termijn zeker niet gaat werken. Al helemaal als ze zo kinderachtig gaat lopen doen met die opmerkingen en 'vreemdgaan in dromen'quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:59 schreef Judgement13 het volgende:
Hallo iedereen, ik was er een tijd niet ivm drukte.
We hebben het er nog een x over gehad afgelopen week. Twee dagen later zegt ze: ik dacht dat het goed zat maar ik heb weer gedroomd.
Vervolgens doet ze dat kort tegen mij. Ook twijfelt ze nu door de terugkerende dromen. Hierdoor denk ik dat ik de stekker er maar uit ga trekken.
Als we over haar dromen enzo praten zegt ze dat ze niet het gevoel heeft dat ik haar begrijp. Als ik vraag waar dat door komt: ik weet het niet. Daar kan ik dus niks mee.
Toen ik haar gisteren zei dat we ons op het hier en nu moeten richten, klonk het voor haar alsof ik zei dat ze er niet meer over mocht praten.
Kortom: ik weet me hier geen raad meer mee
Jezus, en ze is 24?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:12 schreef Judgement13 het volgende:
Hulp heb ik het nog niet over gehad. Ik bedoel maar van als ik vraag om ons op het nu te richten en dat al verkeerd wordt begrepen dan wil daar nieteens over beginnen.
Wat ik nu ook krijg:
Ik zeg bijvorbeeld, je hebt een mooie trui aan.. antwoord: ja die heb ik al 'voor' jou.
Een foto die ik op de app zag, en al een x eerder had gezien..
Zeg ik, ohh die foto vind ik echt leuk, lang niet gezien!
Antwoord:
Haha dank je, die foto is van voor dat wij iets hadden.
Het voelt als een soort van uitlokken ofzo. Ik reageer er niet echt op.
Ik geef je echt groot gelijk. Zij lijkt ook niet te snappen dat het 100% bij háár ligt. Hier kun je gewoon écht niks mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:48 schreef Judgement13 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik sta dan op het punt om er een streep doorheen te zetten.
Vanmiddag vertelde ze me dat ze weer naar had gedroomd, als ik vraag wat er is zegt ze niet het gevoel te hebben dat ze me alles kan vertellen. Waarom ze dat gevoel zelf niet heeft komt doordat ik een x zei dat we al genoeg over een ander onderwerp hadden gesproken.
Als ik vraag te vertellen wat er precies is zegt ze dus dat ze het gevoel heeft me niet alles te kunnen zeggen, en het is toch niks, laat maar gaan. Ze krijgt het geveol dat ik vind dat ze zeurt terwijl ik juist open sta voor wat er aan de hand is. Dit vraag ik juist meermaals, maar ik kan dit niet meer, klinkt misschien stom maar ik ben zo een beetje mentaal uitgeput.
Jezus christusquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:15 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Nou, als ze er anderhalf jaar geen probleem mee heeft gehad kan ik me voorstellen dat TS dat niet meer verwachtte. Zij had dat zelf gewoon al veel eerder moeten aangeven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:34 schreef Yiwei het volgende:
Kies iemand van je eigen soort, als je 13 bedpartners heb gehad. Kies dan voor een vrouw die ook 13+ bedpartners heeft gehad.
Het valt toch te verwachten dat de maagd partner hier moeilijk mee kan hebben.
Ik had gelezen dat de vriendin vanaf het begin van zijn eerlijkheid al problemen mee had, dit was half jaar terug gestart ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, als ze er anderhalf jaar geen probleem mee heeft gehad kan ik me voorstellen dat TS dat niet meer verwachtte. Zij had dat zelf gewoon al veel eerder moeten aangeven.
Mja, toen hadden ze dus al een jaar een relatie en ook al een half jaar seks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:52 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat de vriendin vanaf het begin van zijn eerlijkheid al problemen mee had, dit was half jaar terug gestart ofzo.
Van zijn eerlijkheid waar ze al direct over zei dat ze het gewoon wilde weten, zonder verdere bedoelingen? Deze hypocriete dame, met haar orale sekspartijtjes?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:52 schreef Yiwei het volgende:
Ik had gelezen dat de vriendin vanaf het begin van zijn eerlijkheid al problemen mee had, dit was half jaar terug gestart ofzo.
Hier ben ik het roerend mee eens. Je bent veel te lief man, die meid komt overal mee weg. De grens is inmiddels toch gewoon bereikt? Geef dat eens man, slappe dweil. Die meid van jou heeft zichzelf nou wel lang genoeg heul erg zielig gevonden. Nou moet ze kappen met dat gejank.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien is het helemaal niet zo verkeerd als ze weet dat dit gedrag gewoon niet gewaardeerd wordt.
Jij loopt nu met ernstige twijfels of je wel door moet samen, maar tegen haar durf je amper tegengas te geven.
Als je wil dat deze relatie nog een kans heeft zal je je voet neer moeten zetten, zal je moeten zeggen of je komt hier erg snel overheen en we gaan alleen nog maar bezig met de toekomst ipv het verleden, of ik stap uit deze relatie.
Natuurlijk mag je dat best wat tactvoller inkleden, maar die boodschap moet wel gewoon duidelijk zijn.
Wat jij doet is ook niet geheel en al eerlijk, zelf nu met zoveel twijfels zitten en je rot voelen, maar dat niet duidelijk communiceren tegenover haar. Haar met fluwelen handschoentjes aan blijven pakken gaat niets oplossen, je voedt het gedrag eerder met dit bezorgde gezoem rond haar hoofd ipv een keertje te zeggen dat het nu echt over moet zijn met die aanstellerij.
Dit, en haar vermeende recht om hem het hemd van zijn lijf te vragen, maar oh wee als hij dingen aan haar vraagt: 'Moeten we het daar echt over hebben?'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van zijn eerlijkheid waar ze al direct over zei dat ze het gewoon wilde weten, zonder verdere bedoelingen? Deze hypocriete dame, met haar orale sekspartijtjes?
kom nou zeg... doe dit alsjeblieft jezelf niet aan en zoek gewoon eentje wiens brein wel normaal functioneert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:24 schreef Judgement13 het volgende:
Hallo iedereen, de afgelopen tijd ging het redelijk.. Van haat kant gaf ze toe jaloers te zijn op mijn verleden.. zelf gaf ze ook aan er overheen te moeten komen want het was voor ons..
So far so good..tot aan afgelopen zondag.. we stonden op het punt het te gaan doen waarbij het volgende gebeurde:
Ze zei dat ze niet zo een zin had, waarop ik direct van haar afging, omdat ik gelijk dacht dat ze aan bepaalde dingen dacht en aanraken misschien niet fijn is.
Ik vroeg haar wat er was en toen zei ze dat ze weer beelden zag van mij met anderen, en dat het haar liet schrikken dat ik gelijk van haar afging, toen heb ik ook gezegd waarom ik dat deed.
Hieropvolgend wilde ik haar vastpakken en bij me houden en schreeuwde ze dat ik haar niet aan moet raken, ze werd misselijk van me.
Ik ben hier erg van geschrokken en heb aangegeven dat het mij kwetst en ik er onzeker van wordt als mij dat wordt gezegd. Na even uit elkaar te hebben gelegen zei ze dat ze het niet zo bedoelde en zei omdat ze boos was dat ik niet bij haar bleef ipv gelijk van haar af te gaan.
Ik vertelde toen dat ik denk dat ze me niet wilt en dat het me pijn doet dat ze zoiets heeft gezegd, waarop zij zegt dat ik niet zo moet denken want zo bedoelde ze het niet. Toen ik hierop zei dat ze ook niet aan de 'beelden' moet denken omdat ze niet echt zijn, zei ze dat dat nakkelijker is gezegd dan gedaan en vervolgens wilde ze weer even niet dat ik nader tot haar kwam.
De volgende ochtend zei ze dat het hasr spijt, maar dat ze het idee kreeg dat het bij mij alleen om mijn zin kreeg doordat ik gelijk stopte zeg maar.
Wat dit is weet ik niet. Ik durf haar niet meer aan te raken en ben erg aan mezelf gaan twijfelen nu. Ik heb constant het gevoel dat ze daadwerkelijk misselijk van mij wordt.
Daarom moet je er vanaf. Ze sleept je alleen maar mee de diepte in. En waarom? Omdat je sekspartners hebt gehad vóór haar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:38 schreef Judgement13 het volgende:
Ja, ik weet niet wat dit precies is. Ik denk steeds terug aan dat wat ze me heeft gezegd, waardoor ik niet 123 stappen durf te zetten zeg maar. De woorden beheersen mijn gemoedstoestand
En dat laatste bevestigt dus eigenlijk dat ze je al helemaal kapot heeft gemaakt. Letterlijk NERGENS voor nodig.. Dat je jezelf dit laat aandoen door haar is mij wel een raadsel hoor. Het is echt ontzettend ongezond voor jou, en al helemaal dat ze zo ontzettend overdrijft en aangeeft dat het niet op korte termijn weggaat. Please bescherm jezelf en kies je eigen geluk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:50 schreef Judgement13 het volgende:
Dat klopt, dit is deels ook op mijn conto. Het klinkt misschien overdreven, maar ik hoor steeds hoe ze schreeuwde dat ik haar niet aan moet raken en neee. Alsof ik haar wilde.. wil het woord nieteens typen. Ook zei ze dat ze niet zeker weet of dat gevoel wat al een tijd heerst op korte termijn weggaat. Het komt naar boven zodra we verder zijn dan voorspel. Ik ben misschien heel vreemd als ik dit zeg, maar ik voel me een raper, smerig en walg ook van mijzelf.
Tsja, niet zo raar hè als je er nauwelijks over communiceert. Jullie anticiperen beide op aannames en reageren dan op elkaars onbegrip. Reageer nou eens direct op een knelpunt en vat die koe bij de horens. Als zij zegt geen zin te hebben, vraag dan wat ze nu wil in plaats van te reageren op wat je denkt dat ze zou willen. Omgekeerd moet jij ook duidelijk blijven en niet teveel mee gaan, want jij bent ook een mens met behoeftes en gevoelens enzo. Alleen als jullie die samen in kaart brengen en houden gaat dit nog werken, maar dan moet je wel daadwerkelijk voor elkaar openstaan enzo..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:38 schreef Judgement13 het volgende:
Ja, ik weet niet wat dit precies is. Ik denk steeds terug aan dat wat ze me heeft gezegd, waardoor ik niet 123 stappen durf te zetten zeg maar. De woorden beheersen mijn gemoedstoestand
Je bent zeker geen raper, je bent niet smerig en je hoeft zeker niet te walgen van jezelf met jouw geduld voor zo een kutsituatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:50 schreef Judgement13 het volgende:
Dat klopt, dit is deels ook op mijn conto. Het klinkt misschien overdreven, maar ik hoor steeds hoe ze schreeuwde dat ik haar niet aan moet raken en neee. Alsof ik haar wilde.. wil het woord nieteens typen. Ook zei ze dat ze niet zeker weet of dat gevoel wat al een tijd heerst op korte termijn weggaat. Het komt naar boven zodra we verder zijn dan voorspel. Ik ben misschien heel vreemd als ik dit zeg, maar ik voel me een raper, smerig en walg ook van mijzelf.
Zolang zij geen onderzoek wil doen naar waar deze shit vandaan komt en ze zowel zichzelf als jou niet begrijpt, gaat het weinig opschieten ja. Ze kan niet verwachten dat jij haar shit kan fixen, dat is haar pakkie an.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:09 schreef Judgement13 het volgende:
Ik weet niet of ze die angst heeft, daar ze ook zei dat ze soms niet weet wat ze wilt door het gevoel wat soms omhoog komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop