abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156801098
Ze mag dan wel 24 zijn, maar uit jouw beschrijving van haar gedrag klinkt ze meer als en 16-jarig pubermeisje. Zo verschrikkelijk onzeker, dat kun jij in ieder geval niet voor haar oplossen. Lijkt me tijd dat ze eens op zoek gaat naar professionele hulp want anders blijf je in dit gedoe hangen. Enige andere oplossing is om het uit te maken.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_156801151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:59 schreef Judgement13 het volgende:
Als we over haar dromen enzo praten zegt ze dat ze niet het gevoel heeft dat ik haar begrijp. Als ik vraag waar dat door komt: ik weet het niet. Daar kan ik dus niks mee.

Toen ik haar gisteren zei dat we ons op het hier en nu moeten richten, klonk het voor haar alsof ik zei dat ze er niet meer over mocht praten.
Klinkt frustrerend, maar als zij over haar dingen wil praten, dan zal ze op z'n minst ook open moeten staan voor jouw kant. Want ze is niet de enige die het gevoel heeft niet begrepen te worden..
pi_156803667
Goddomme is het nou nog niet uit?????
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:23:54 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156803820
Je hoeft je eigen nergens voor te schamen, je hebt echt geen dramatisch hoog aantal voor je leeftijd en ook al had je dat, dat was voor haar.
Ze wilde het heel graag weten ondanks jouw waarschuwingen dus dan kan ze nu niet zo reageren alsof jij iets fout hebt gedaan.

Het enige wat ze nu moet doen is zich er over heen zetten, kan ze dat niet dan er mee kappen.
Want dit kinderachtige gedrag van haar kant gaat natuurlijk ook niet helpen.

Maar nogmaals, naar mijn mening heb jij echt niks fout gedaan en niks waar je je voor hoeft te schamen.

[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 13-10-2015 15:33:45 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156806215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef DerekB het volgende:
Goddomme is het nou nog niet uit?????
Nou idd. Ik denk dat als ts hier mee doorgaat hij dit elke keer als er maar iets dwars zit bij haar het op zijn bordje krijgt.
Laat ik nog maar achterwegen wanneer er een echte ruzie of woordenwisseling is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 13-10-2015 17:34:25 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156806463
Als ze zelf niet bewust is van haar dramaqueen gedrag, dan zal ze er ook niet aan werken en zit je nog jaren lang met dit gezeik als je er geen eind aan maakt.

Ik begrijp haar wel een beetje, maar ze lijkt niet bereid te zijn het proberen te verwerken en dan kun jij er ook niks mee.

En laat dit ook een les zijn voor mannen, dat vrouwen ook kunnen afknappen op een afgelikte boterham 😄
pi_156806659
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:35 schreef MariMiep het volgende:
Als ze zelf niet bewust is van haar dramaqueen gedrag, dan zal ze er ook niet aan werken en zit je nog jaren lang met dit gezeik als je er geen eind aan maakt.

Ik begrijp haar wel een beetje, maar ze lijkt niet bereid te zijn het proberen te verwerken en dan kun jij er ook niks mee.

En laat dit ook een les zijn voor mannen, dat vrouwen ook kunnen afknappen op een afgelikte boterham 😄
Serieus? Afgelikte boterham _O- . Verder heb je wel gelijk, ze kan er niet mee omgaan. Erover praten wordt in de kiem gesmoord met, Nee hoor niks aan de hand. Ja doeg he?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:49:24 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156806706
Een afgelikte boterham na 12 bedpartners in 6 jaar.

Is dit het nieuw conservatisme?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:52:35 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156806768
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:49 schreef Copycat het volgende:

Dat is wel een gemiddelde van twee per jaar hoor, dat is toch schandalig!!! :o
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156809416
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:49 schreef Copycat het volgende:

Herstel: het gaat om 13 partners in 12 jaar. Gemiddelde van 1, zoveel per jaar dus. Waar je nachtmerries van kan krijgen....
pi_156813721
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is wel een gemiddelde van twee per jaar hoor, dat is toch schandalig!!! :o
Twee per jaar? Als daar een aantal relaties tussenzitten heeft meneer gewoon soms misschien wel vier per jaar gehad. Zo iemand kun je toch niet vertrouwen.

Ik zou het met haar uitmaken met de melding dat je jezelf onbetrouwbaar en vies vindt en je haar beter gunt.
a decent omelette.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:33:51 #237
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156830311
Die dromen en alles is heel bagger voor haar maar kan jij natuurlijk ook niets aan doen.
Ik zou heel snel klaar zijn met het gezeur van je vriendin.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156830855
Je zou kunnen vragen waarom ze je persee een schuldgevoel probeert aan te praten. Heeft ze zelf wellicht iets te verbergen ? Dat ze munitie nodig heeft om zich te verweren ofzo?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:16:29 #239
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_156831203
Als het haar dwarszit dan pakt ze toch lekker haar spullen en zoekt ze haar heil maar met iemand anders.
Het is haar probleem, niet de jouwe.
pi_156834544
Hallo iedereen,

Ik sta dan op het punt om er een streep doorheen te zetten.
Vanmiddag vertelde ze me dat ze weer naar had gedroomd, als ik vraag wat er is zegt ze niet het gevoel te hebben dat ze me alles kan vertellen. Waarom ze dat gevoel zelf niet heeft komt doordat ik een x zei dat we al genoeg over een ander onderwerp hadden gesproken.

Als ik vraag te vertellen wat er precies is zegt ze dus dat ze het gevoel heeft me niet alles te kunnen zeggen, en het is toch niks, laat maar gaan. Ze krijgt het geveol dat ik vind dat ze zeurt terwijl ik juist open sta voor wat er aan de hand is. Dit vraag ik juist meermaals, maar ik kan dit niet meer, klinkt misschien stom maar ik ben zo een beetje mentaal uitgeput.
pi_156836063
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:48 schreef Judgement13 het volgende:
Hallo iedereen,

Vanmiddag vertelde ze me dat ze weer naar had gedroomd, als ik vraag wat er is zegt ze niet het gevoel te hebben dat ze me alles kan vertellen. Waarom ze dat gevoel zelf niet heeft komt doordat ik een x zei dat we al genoeg over een ander onderwerp hadden gesproken.

Als ik vraag te vertellen wat er precies is zegt ze dus dat ze het gevoel heeft me niet alles te kunnen zeggen, en het is toch niks, laat maar gaan. Ze krijgt het geveol dat ik vind dat ze zeurt terwijl ik juist open sta voor wat er aan de hand is. Dit vraag ik juist meermaals, maar ik kan dit niet meer, klinkt misschien stom maar ik ben zo een beetje mentaal uitgeput.
Een streep eronder lijkt me een zeer verstandige keuze. Op deze manier blijf je maar doormodderen en daar wordt niemand denk ik gelukkig van.
a decent omelette.
pi_156839156
quote:
Hallo iedereen,

Ze wil jou niet alles vertellen, nadat ze je het hemd van het lijf heeft gevraagd. En ik denk dat ze goed aanvoelt dat je er zo langzamerhand genoeg van hebt.
Ik vind haar ook nog steeds niet eerlijk. Ze wijst je af maar laat je ook niet los. Als zij geen professionele hulp wil zoeken omdat ze niet wil weten dat haar ernstig wat mankeert en het bij jou neerlegt zonder uitzicht op een oplossing, kun je niet anders. Hoe jammer ook.
Wel zonde. Het was onnodig.
pi_156840992
quote:
Hallo iedereen,

Tja, maar diep van binnen ben je haar gezeur toch ook zat? Ik begrijp je wel hoor, maar je hebt aangegeven naar haar toe dat ze het er te vaak over heeft en jij dat niet waardeert. Dan is het toch logisch dat ze niet het gevoel heeft dat ze met je kan praten?

Wat je vriendin doet is niet eerlijk, maar je laat het zelf ook niet los. Je haalt erbij dat ze het vast als een aanval bedoelde wanneer ze zei dat een foto van haar voor jullie relatie was of dat ze een truitje al had voor jou. What the hell? Hoe zie je dat als aanval?

En als je het zat bent..en je er vaak genoeg over gepraat hebt in jouw mening...maak het dan ook gewoon uit. Je hebt al verschillende malen laten vallen dat je het uit wilt maken. Doe het dan ook. Wij kunnen je vriendin niet veranderen en dat kan jij ook niet. Als je er niet mee samen kan leven..maak het uit. Is niet leuk, maar hier schiet ook niemand wat mee op. Zij is waarschijnlijk ook gelukkiger met iemand anders. Win win.
pi_156841142
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze wil jou niet alles vertellen, nadat ze je het hemd van het lijf heeft gevraagd. En ik denk dat ze goed aanvoelt dat je er zo langzamerhand genoeg van hebt.
Ik vind haar ook nog steeds niet eerlijk. Ze wijst je af maar laat je ook niet los. Als zij geen professionele hulp wil zoeken omdat ze niet wil weten dat haar ernstig wat mankeert en het bij jou neerlegt zonder uitzicht op een oplossing, kun je niet anders. Hoe jammer ook.
Wel zonde. Het was onnodig.
Dit is ook wat ik zo een beetje in mijn hoofd heb. Vraag me niet waarom, maar zoals een andere user al aangaf denk ik soms weleens van: heb je soms dingen te verbergen? Was je misschien geen maagd meer? Dat soort rare gedachten. Ook dacht ik soms dar ze vindt dat ik 'voor' sta qua ervaringen en dat als oneerlijk ziet. Maar het me het niet waard km over dit soort zaken na te gaan denken. Wek tegen mij zeggen dat ik gewoon alles moet vertellen, maar het zelf niet doen. Heek frusterend, die energie kan ik in andere zaken steken.

Nog nooit heb ik meegemaakt dat iemand zo erg met een ander zijn leven voor hem/haar. Het was voor mijn gevoel de relatie aan het domineren.
pi_156841324
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tja, maar diep van binnen ben je haar gezeur toch ook zat? Ik begrijp je wel hoor, maar je hebt aangegeven naar haar toe dat ze het er te vaak over heeft en jij dat niet waardeert. Dan is het toch logisch dat ze niet het gevoel heeft dat ze met je kan praten?[\b]

[b]Wat je vriendin doet is niet eerlijk, maar je laat het zelf ook niet los. Je haalt erbij dat ze het vast als een aanval bedoelde wanneer ze zei dat een foto van haar voor jullie relatie was of dat ze een truitje al had voor jou. What the hell? Hoe zie je dat als aanval?

En als je het zat bent..en je er vaak genoeg over gepraat hebt in jouw mening...maak het dan ook gewoon uit. Je hebt al verschillende malen laten vallen dat je het uit wilt maken. Doe het dan ook. Wij kunnen je vriendin niet veranderen en dat kan jij ook niet. Als je er niet mee samen kan leven..maak het uit. Is niet leuk, maar hier schiet ook niemand wat mee op. Zij is waarschijnlijk ook gelukkiger met iemand anders. Win win.
Het is nogal kinderachtig om opeens bij allerhande zaken te zeggen: 'ja dat was voor jou/ons'. Een andere reactie die ik mij kan bedenken is een normale 'dankjewel'. Al helemaal als je zelf met iemands verleden zit..

Ik heb enkel gezegd: zullen we ons op het hier en nu richten? Dat is wat anders dan: 'ik wil het er niet meer over hebben'
pi_156845093
Ben wel benieuwd of ze spijt gaat krijgen van haar acties nadat je het uitmaakt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_156845113
TS, als je echt overal zo perfect en goed op reageert als je hier voor doet komen heeft ze teveel issues met zichzelf om nu een goede relatie te kunnen hebben. En aangezien je daar duidelijk geen zin in hebt kun je het imo beter eindigen.

Of je beheerst niet over het vermogen om voldoende te reflecteren op je eigen gedrag en ondermijnt daarmee haar gevoel. In dat geval kun je de relatie ook beter beëindigen.
pi_156845195
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:15 schreef Judgement13 het volgende:

[..]

Het is nogal kinderachtig om opeens bij allerhande zaken te zeggen: 'ja dat was voor jou/ons'.
Nee, dat is niet kinderachtig als het ook zo is. Dat jij het als aanval op pakt snap ik niet helemaal. Ik leg ook wel eens uit waar ik dingen gehaald heb, of waar foto's gemaakt zijn als ik een compliment krijg. Doen zoveel mensen.

En je zei eerder in het topic nog dat je meerdere malen hebt laten weten dat je het er liever niet meer over wou hebben. En denk je dat zij niet op pakt aan jouw gedrag dat je het er niet meer over wilt hebben?

Anyway, kern van het hele verhaal..zij heeft hulp nodig. En ik denk dat jullie beter af zonder elkaar. Zij veranderd echt niet als ze er niet over kan praten.
pi_156845396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 03:04 schreef Fripsel het volgende:
TS, als je echt overal zo perfect en goed op reageert als je hier voor doet komen heeft ze teveel issues met zichzelf om nu een goede relatie te kunnen hebben. En aangezien je daar duidelijk geen zin in hebt kun je het imo beter eindigen.

Of je beheerst niet over het vermogen om voldoende te reflecteren op je eigen gedrag en ondermijnt daarmee haar gevoel. In dat geval kun je de relatie ook beter beëindigen.
Het is geen kwestie van geen zin hebben. Zodra ik wil helpen of een luisterend oor wil zijn, zegt ze niks. Daarnaast heeft ze dan het goevoel dat ze zeurt. Ik ben verre van perfect,probeer enkel te helpen.
Wat ii dan zo jammer vindt, je vertelt zeg maar de 'titel' van het probleem, maar de inhoud wil je niet delen..
pi_156845424
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 04:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[b]Nee, dat is niet kinderachtig als het ook zo is. Dat jij het als aanval op pakt snap ik niet helemaal. Ik leg ook wel eens uit waar ik dingen gehaald heb, of waar foto's gemaakt zijn als ik een compliment krijg. Doen zoveel mensen[\b]

En je zei eerder in het topic nog dat je meerdere malen hebt laten weten dat je het er liever niet meer over wou hebben. En denk je dat zij niet op pakt aan jouw gedrag dat je het er niet meer over wilt hebben?

Anyway, kern van het hele verhaal..zij heeft hulp nodig. En ik denk dat jullie beter af zonder elkaar. Zij veranderd echt niet als ze er niet over kan praten.
Dat mag dan zo zijn, ben benieuwd of het ook normaal is om dat de meerdere keren in een week te horen, de meest normale dingen.
Eergisteren zei ik: ' wat zit je haar leuk' zei: 'zo deed ik het al voor ons'.. Ja sorry hoor dan mag ik raar zijn, maar dit ken ik niet.

Waar ik het niet meer zozeer over wilde hebben is MIJN verleden. Ik heb alles al verteld, dus zag ik niet in waarom dat onderwerp elke week op tafel moest komen.

Het frustreerde mij heel erg dat mij het hemd van het lijf werd gevraagd waarbij werd gezegd : ' vertel het gewoon ik ga niet raar denken', wat vervolgens wel gebeurd. Zodra ik dan iets vraag, is het van, moeten we het daar echt over hebben, sommige dingen hou ik liever voor mezelf en ik praat er niet makkelijk over.

Toen ik aangaf bepaalde zaken voor mezelf te houden, was het van je moet me alles kunnen vertellen bla bla bla.

Vannacht weer een berichtje gehad.. 3e x op rij dezelfde droom over mij, ik weet niet meer wat ik kan doen behalve geruststellen en luisteren. Dat maakt mij mentaal ook op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')