dat was het ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
Dat klinkt heel vies, kipfantasie huuuuuuuu....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Kipfantasie is mijn eigen benaming he, hoe dat product gaat heten zal me roesten want ik koop het toch niet
voelt lekker he, jezelf overwinnen en breken met oude, slechte, gewoontes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:54 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Eindlijst:
B: hardloophobbelen
O: Skyr met noten en fruit
L1: Soep
L2: Dubbele boterham met kalkoenfilet
D: Yasai yaki soba van Wagamama
T: een klein beetje frozen yoghurt met wat fruit en chocolade
Overwinning: ik ben gestopt met eten toen ik genoeg had, ondanks dat de rest er ook nog wel bij had gepast. En het toetje was een mega buffet met allemaal toppings voor op de froyo, maar ik heb gekozen voor een paar stukjes fruit en een paar snippers chocola. En wel echt genoten, voel me absoluut niet tekort gedaan
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ice tea is ook vooral suiker! Frisdrank calorieën zijn zo zonde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Geen idee, we slapen niet thuis, maar bij vrienden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:14 schreef Barreltje het volgende:
Dv..
Wat staat er vandaag op je planning?
Soms kan een glas frisdrank idd zo lekker zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isMaar dan heel soms. En ik besef dat ik al bijna 2 maanden geen cola heb gehad
Day is best uniek voor mij
Maar dagelijks is het dus een idiote toevoeging aan je voeding.
cola tijdens of vlak na een intensieve hardloopwedstrijd (trail), voor suiker en caffeine boost. Maar dat is't wel voor mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isMaar dan heel soms. En ik besef dat ik al bijna 2 maanden geen cola heb gehad
Day is best uniek voor mij
Maar dagelijks is het dus een idiote toevoeging aan je voeding.
Heeft het tijdens niet te veel koolhydraten? Dan is het hypertoon en neem je dat gewoon niet goed op. Na is het uitstekend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
cola tijdens of vlak na een intensieve hardloopwedstrijd (trail), voor suiker en caffeine boost. Maar dat is't wel voor mij
Ik heb na het sporten ook altijd keiveel zin in colaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
cola tijdens of vlak na een intensieve hardloopwedstrijd (trail), voor suiker en caffeine boost. Maar dat is't wel voor mij
Doet me nu altijd aan Breaking Bad denken waar een vrouw als hobby huizen die te koop stonden bezoeken had. Altijd gratis drankjes, hapjes en ze jatte ook overal ietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Open huizen dag, cq. 4 uur lang stilzitten in je opgeruimde huisje tot er iemand komtgelukkig is er al 1 iemand geweest dus het is niet voor niks geweest
On topic: gelukkig zijn de koekies voor de kijkers en zorgt eten mogelijk voor kruimels
Ohjaaaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doet me nu altijd aan Breaking Bad denken waar een vrouw als hobby huizen die te koop stonden bezoeken had. Altijd gratis drankjes, hapjes en ze jatte ook overal iets
Je durfde geen groente te eten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
Mijn eten smaakt heel heel vies.
O: 1 roggebrood met salami.
L: 300 gram vijgen, 100 gram rauwe ham, wat light cream cheese.
D: 100 gram twisterfries uit de oven, 1 drumstick.
Zo werken, voor vanavond 2 zakkies bites bij me, maar voor nu zie ik er vooral tegen op te moeten eten.
en nu echt naar bedquote:Stroopkoeken
‘2 printjes afhalen bij de HEMA’ - staat er bovenaan mijn vrij lange boodschappenlijst. Bij de foto/serviceafdeling staat maar één verkoopster en voor mij een lange rij. Als ik eindelijk aan de beurt ben, schuif ik wat nors en ongeduldig mijn orderbon richting de mevrouw achter de kassa. Ik ontvang de door mij bestelde printjes en betaal het gevraagde bedrag. Dan vraagt de caissičre op rustige toon: „Wenst u nog gebruik te maken van onze aanbieding?”, wijzend op de stapel stroopkoeken naast haar.
„Nee, dank u. Daar word ik maar dik van”, antwoord ik kortaf.
„Maar misschien wel gelukkig”, suggereert ze met zachte stem.
Trees Teunissen
Ze zijn zoeter dan wanneer je zelf pannenkoeken maakt (maar wat wil je, vanille smaak en allesquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
Die oat pancakes klinken lekker!
Klinkt lekker. Heb je een recept?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef LadyOracle het volgende:
De salade is van bloemkool en zoete aardappel uit de oven met uien, spinazie, mango, koriander, jalapeņo en kokossnippers met een dressing van kokoscreme. Met heel veel specerijen erdoor natuurlijk.
Elk dieet is succesvol. Maar wordt er ook over 3 jaar gekeken?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:47 schreef Ole het volgende:
http://www.tvgids.nl/Wete(...)_maat/artikel/92856/
kijkt iemand? wel interessant!
Weet ik niet. Het is nog bezig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elk dieet is succesvol. Maar wordt er ook over 3 jaar gekeken?
ik geloof dat ze hier (programma om NPO2, toch?) wel dieper op het waarom ingaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Volhouden is wel handig jaMaar als dat lukt werkt elk dieet gewoon hetzelfde (minder energie binnen krijgen dan je verbrandt). Ik ben alleen zo benieuwd hoe het mensen jaren later vergaat, maar daar gaan dieetprogramma's zelden over, terwijl dat juist het belangrijkste is. Who cares dat je door Modifast heel snel en makkelijk 30 kilo kwijt bent als je een jaar later weer 33 bent aangekomen.
Dit is wel een wetenschappelijk experiment. Gewoon wel interessant.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Volhouden is wel handig jaMaar als dat lukt werkt elk dieet gewoon hetzelfde (minder energie binnen krijgen dan je verbrandt). Ik ben alleen zo benieuwd hoe het mensen jaren later vergaat, maar daar gaan dieetprogramma's zelden over, terwijl dat juist het belangrijkste is. Who cares dat je door Modifast heel snel en makkelijk 30 kilo kwijt bent als je een jaar later weer 33 bent aangekomen.
Ik ga het nog wel kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:04 schreef Sjeen het volgende:
ik geloof dat ze hier (programma om NPO2, toch?) wel dieper op het waarom ingaan.
Yup.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik geloof dat ze hier (programma om NPO2, toch?) wel dieper op het waarom ingaan.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:05 schreef Ole het volgende:
Dit is wel een wetenschappelijk experiment. Gewoon wel interessant.
Ik val volgens mij in alle drie de groepen
Het is ook op een leuke manier gedaan. Niet dat je er niets aan kunt doen, maar wel dat verschillende groepen misschien een andere aanpak nodig hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel kijkenHeb nu toch nachtdiensten.
Ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is wel een wetenschappelijk experiment. Gewoon wel interessant.
Ik val volgens mij in alle drie de groepen
Die groep is er ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet vooral omdat ik dol ben op (veel) etenEn ik ben zelden verzadigd. Emotie-eten valt wel mee.
Ik denk tegenwoordig steeds meer dat te zware mensen meer baat bij de begeleiding van een psycholoog hebben dan van een eet-ontbijtkoek-diëtiste.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef Ole het volgende:
Het is ook op een leuke manier gedaan. Niet dat je er niets aan kunt doen, maar wel dat verschillende groepen misschien een andere aanpak nodig hebben.
Daarom zijn mijn porties momenteel ook best heel groot. Als ik elders eet dan zie ik mensen gewoon kijken, zo van: jij was toch op dieet?! Maar het is allemaal bulk (veel tomaat, komkommer, dat soort bulk).quote:
Ligt eraan. Als je door/met super veel issues dik bent geworden is een psycholoog wellicht handig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk tegenwoordig steeds meer dat te zware mensen meer baat bij de begeleiding van een psycholoog hebben dan van een eet-ontbijtkoek-diëtiste.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk tegenwoordig steeds meer dat te zware mensen meer baat bij de begeleiding van een psycholoog hebben dan van een eet-ontbijtkoek-diëtiste.
Voor mensen die niets van gezonde voeding weten wel ja. Ik gok dat dat niet op gaat voor > 80% hier.quote:
Hier oke, maar 'de meeste' mensen weten er volgens mij echt niet zoveel van. Je moet eens kijken over het algemeen hoe de meeste mensen afvallen of op dieet gaan. Om te huilen. Vind ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor mensen die niets van gezonde voeding weten wel ja. Ik gok dat dat niet op gaat voor > 80% hier.
De laatste groep is emo-eters.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is nog bezig.
In elk geval hebben ze mensen met overgewicht ingedeeld naar oorzaak: genetisch, dooreters (geen verzadigingssignaal) en nog iets.
Niet echt dieten maar anders eten. En ook dat moet je volhouden.
En dat het niet alleen maar een kwestie van doorzettingsvermogen is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
De laatste groep is emo-eters.
Ik vind het vooral interessant om te zien hoe je lichaam je dieet zo kan saboteren! En natuurlijk komt het er puntje-bij-paaltje op neer dat ze meer moeten verbranden dan ze eten. Maar het laat wel zien waarom mensen het zo moeilijk kunnen hebben met bepaalde dieeten.
Vertel, hoe heb je overgewicht gekregen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind eten gewoon te lekker..![]()
Ik kan best een maand (of langer) met een reep chocolade doen..
Alles hoeft niet ineens op.
Verder sport ik 3-5 keer per week..
Ik hou gewoon van genieten..
Ik denk dat ik bij de 20% hoor
Of ben ik nou echt in de ontkenningsfase?
Luchtquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:08 schreef Rucola het volgende:
[..]
Vertel, hoe heb je overgewicht gekregen?
Same here! In tijden van echte stress/nood was ik het dunstequote:Op zondag 4 oktober 2015 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik emo eet ook niet. Zou nog eerder minder eten dan meer![]()
Eet/at gewoon meer dan ik verbrand(de)
Hier ook een ongezonde start. Thuis vaak ongezond en teveel eten. Durf met overtuiging te zeggen dat het daar allemaal fout is gegaan en dat het moeilijk te boven komen is... Aan mijn huidige leefstijl ligt het niet, al tijden niet, maar het verschil is maar langzaam merkbaar...quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Same here! In tijden van echte stress/nood was ik het dunste![]()
Mijn gewicht is als kind al instabiel geweest dus er zit ook wat historie. Maar het is vooral te veel eten (geen/te late verzadigingsprikkel). En dat is af te leren. Alleen moet ik me daar wel altijd bewust van blijven anders sluipt het er zo weer in. Helaas..
Ik kreeg juist heel gezond/normaal te eten en niet veel snoep of zo, maar had periodes dat ik haast niet at. Of heel ziek was en niets binnen hield.. en als puber ging ik juist wel veel eten. Instabiel dus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier ook een ongezonde start. Thuis vaak ongezond en teveel eten. Durf met overtuiging te zeggen dat het daar allemaal fout is gegaan en dat het moeilijk te boven komen is... Aan mijn huidige leefstijl ligt het niet, al tijden niet, maar het verschil is maar langzaam merkbaar...
Dat niet weg kunnen gooien herken ik. Wij hadden niet veel dus moesten zuinig zijn. Dat ik dat later in tijden van overvloed nog steeds vast hield was niet handigquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hier dus omgekeerd. Ben pas 'normaal' gaan eten toen ik op mezelf ging wonen, of nou ja, dat koste ook even. Bij mijn ouders was er altijd veel te veel.. En dingen werden niet weggegooid of zelfs tot de dag erna bewaard, dat was zonde enzo. Heb ik nog meegenomen toen ik net op mezelf woonde, jaar of 3, toen op mijn dikst geraakt, en daarna roer omgegooid
die mensen zijn er ook gewoonquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik emo eet ook niet. Zou nog eerder minder eten dan meer![]()
Eet/at gewoon meer dan ik verbrand(de)
Oh en dan kwaaaaaad zijn op jezelf he? Bluhquote:Op maandag 5 oktober 2015 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, blijkbaar.
Collega smalend: "Je bent toch niet op dieet hč!"
Ik had dus al koeken en een stuk appeltaart afgeslagen en daarna kreeg ik een snickers voor m'n neus. Dus ik zeg: hoef ik ook niet. Maar hij wilde het niet terug nemen en het was 'voor straks'. Uiteindelijk heb ik die nog opgegeten ook en eigenlijk wilde ik dat helemaal niet
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 06:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh en dan kwaaaaaad zijn op jezelf he? Bluh
stom is dat hč... Maak dat je helemaal teleurgesteld raakt in jezelf.quote:Op maandag 5 oktober 2015 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, blijkbaar.
Ik had dus al koeken en een stuk appeltaart afgeslagen en daarna kreeg ik een snickers voor m'n neus. Dus ik zeg: hoef ik ook niet. Maar hij wilde het niet terug nemen en het was 'voor straks'. Uiteindelijk heb ik die nog opgegeten ook en eigenlijk wilde ik dat helemaal niet
Ik vond het net iets te zonde om een snickers in de prullenbak te gooien en nu denk ik serieus: ach, waarom ook niet!quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:21 schreef Sjeen het volgende:
stom is dat hč... Maak dat je helemaal teleurgesteld raakt in jezelf.
Ik krijg regelmatig stukken vlaai gebracht als er vlaai is op kantoor. Die zet ik dan maar net zolang in de koelkast totdat ik ze met goed fatsoen weg kan gooien. Zo zonde...
Het "doe niet zo ongezellig!' gesprek? Ook al zo vaak gehoordquote:Op maandag 5 oktober 2015 07:26 schreef Barreltje het volgende:
Mijn lief is zo.. steeds maar lekkers kopen..
Iets voor zichzelf en dan moet ik ook iets .. daar heb ik helemaal geen zin in..
het wil er nog steeds niet in bij hem, maar als ik weiger dan heb ik ook een probleem.. *zucht*
Verder 93.8 op de weegschaal dus een vakantie kilo er bij. Die moet er aan het eind van deze week af zijn![]()
Volgende week cursus met avondprogramma in Frankrijk. . Dus dat wordt ook nog wat qua kilo's en de week erna weer op vakantie.. over Bourgondisch leven gesproken..
http://ourfourforks.com/sweet-potato-salad/quote:
Tip: verzin een voedselallergie. :-pquote:Op maandag 5 oktober 2015 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, blijkbaar.
Ik heb wel allemaal collega's die "niet van taart houden"... Ik vermoed dat die opvingen hoe vaak er taart is bij ons (eerder regel dan uitzondering) en daarom maar met deze uitweg kwamen.. Slimmerds.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Tip: verzin een voedselallergie. :-p
Vervelend. Bij mij komen ze ook nog steeds vragen of ik iets wil. Terwijl ik geen melkproducten en geen tarwe mag, dus er is dan niet heel veel geschikt gebak.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal collega's die "niet van taart houden"... Ik vermoed dat die opvingen hoe vaak er taart is bij ons (eerder regel dan uitzondering) en daarom maar met deze uitweg kwamen.. Slimmerds.
Bij ons is het wel bekend dat ik eigenlijk altijd Nee zeg. En als ze toch iets geven, dump ik het net zo hard weer terug op hun bureau. Of ik stop het in mijn tas en geef het aan man. Die eet alles![]()
En heel soms gooi ik iets weg. Als echt niemand het opeet en ik het niet mee naar huis kan nemen.
P'cies!quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Onder het motto 'gedeelde smart is halve smart'? Of wat?
Ik zou dat dan echt voor zijn neus in de prullebak flikkeren!quote:Op maandag 5 oktober 2015 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, blijkbaar.
Mwehehehequote:Op maandag 5 oktober 2015 08:46 schreef Shandaly het volgende:
Hier een bijzonder momentje met mijn zoontje vanochtend. Samen in de badkamer, ik op de weegschaal. "Mama, hoeveel weeg jij?"
Ik, enigszins trots: "86,8!"
Hij, met een frons na wat rekenwerk: "Wow!!! Dan weeg jij wel twéé-en-twin-tíg kilo meer dan papa!!"
En bedankt he... fijn dat je zo goed kan rekenen, maar dat ik een aangeklede spijker heb getrouwd wist ik al
Het is oktober. De verwarming mag aanquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
nadeel van afvallen: ik heb het steeds zo koud!
Het was 22 graden in de kamer toen ik dat typte dus de verwarming hoefde nog helemaal niet aan te slaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is oktober. De verwarming mag aan
Ja, dat helpt niet zo goed met die rillerigheid die ik had.. kom soep gegeten, dat hielp welquote:
Das altijd zo'n kloteoptiequote:
Ik kroop onder mijn dekentje. Verwarming hoeft niet hoger dan 20 hier.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Das altijd zo'n kloteoptieteam verwarming omhoog
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:08 schreef eleusis het volgende:
Eerste mini-mijlpaaltje gehaaldWerkt goed tot zover dat calorieën tellen met MFP!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:08 schreef eleusis het volgende:
Eerste mini-mijlpaaltje gehaaldWerkt goed tot zover dat calorieën tellen met MFP!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wat hier dan altijd helpt is even onder een warme douche stappen. En daarna thee drinken. Of soep. Soep kan ook, als het maar warm is!
Ja, ik ook wel, straalkacheltje is het, maar dan is de ene kant warm en de andere kant koud. Draaien.. even lekker, dan koelt de andere kant weer afquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
Daar heb ik m'n man voor, om op te warmen in bed
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook nog geen verwarming aan.
Maar zit nog in een tshirtje en blote voeten dus dat zal ook nog wel even duren.
Tja heb het altijd warm, boven de 20 graden vind ik het al snel niet meer prettig.quote:
En eerst met een kruik of hittepit oid en dan opgewarmd in slaap vallen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]soep hielp idd. En vannacht maar vast mijn pyjama aan (tot grote teleurstelling van mijn man vrees ik..
) want ik lag vannacht ook te rillen..
Oh dat doe ik ook hoorquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Das altijd zo'n kloteoptieteam verwarming omhoog
Blote voeten en een shirtje gaat me wat te ver, maar voor ik de verwarming ga aanzetten duurt nog wel even. Volgens mij thermostaat is het nog steeds 20 graden in mijn huis.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook nog geen verwarming aan.
Maar zit nog in een tshirtje en blote voeten dus dat zal ook nog wel even duren.
Hier heb ik hem sinds dit weekend weer op 20 gezet overdag. Hij slaat alleen aan als het daar onder komt en op tijden dat we daadwerkelijk thuis zijn. Vanaf eind maart had ik hem laag gezet zodat hij niet aan slaat idd. Onnodig, zeker met onze zonnige kamer, het was vanmiddag nog gewoon 22 graden zonder verwarming. Het was dit weekend ook pas dat het iets killig werd ´s avonds en dan is het lekker als hij even aan slaat om de kou uit de kamer te trekken. Langer dan dat is nog niet nodigquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:26 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Blote voeten en een shirtje gaat me wat te ver, maar voor ik de verwarming ga aanzetten duurt nog wel even. Volgens mij thermostaat is het nog steeds 20 graden in mijn huis.
Toevallig van de week de verwarming aan gezet voor zieke visite die het met trui en dekentje nog koud had en ik maar zwetenmaar ik heb sinds maart de verwarming niet meer aan gehad volgens mij.
Ik vind de verwarming aan zonde van mijn geld en milieuverziekend. Maar goed, helaas vindt 90% van de mensen het niet boeiend dat de wereld naar de klote gaat, of zo.
Ik geloof dat ik nu ook niet zou hardlopen met lange mouwen, best nog een milde temperatuur.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is hier buiten erg lauw nogveel te warm om met lange mouwen te gaan rennen
Van het weekend zat er echt zo'n lekkere koude 'bite' in de lucht. Nu is het weer erg mild idd..quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu ook niet zou hardlopen met lange mouwen, best nog een milde temperatuur.
Ja, net wat vandaag. Ik moet zeggen dat het mij helemaal niks tegenvalt. best te hachelen. Wel ietjes te zoet (zoals altijd) maar gemengd met gewone kwark is hij liekkerquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:59 schreef Artoo het volgende:
O: Punt cheesecake (de laatste)
S: Bankdrukken tot ik een ons weeg, oftewel gym
L: 250g groentemix van de Lidl, 160g pangafilet
T: Beltsander brownie
D: Kipshoarma, 1 pita, sla
T: ?
Ik moet dus een nieuwe taart maken! Heeft iemand van jullie de nieuwe Optimel-smaak al geproefd? Die herfstvariant van de kwark? Is dat wat?
Te warm.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden quesadilla's met guacamole![]()
Had je het nou te warm of te koud, moblo?
Ohhh dat vind ik altijd zo'n teleurstellingquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Te warm.
En geen verse guacamoleálle avocado's (ja, 4 stuks) waren niet goed meer
![]()
Nou ja, hč?
Nou ja zeg! Dat heb ik ook ooit 1x gehad, dat alles vies bruin was gewordenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Te warm.
En geen verse guacamoleálle avocado's (ja, 4 stuks) waren niet goed meer
![]()
Nou ja, hč?
Hier wel vaker.. Bruin, en met draadjes enzoquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dat heb ik ook ooit 1x gehad, dat alles vies bruin was geworden
Draadjes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hier wel vaker.. Bruin, en met draadjes enzogrote teleurstellingnw,ant guacamole
Anywho... Dagje uni vandaag, dus boterhammen dagje. En vanavond pasta. Straks als ik op de uni ben maar even een echt lijstje maken. Eerst anderhalf tot twee en een half uur in de auto zitten, ben benieuwd hoe erg het is vandaag!
Het klinkt karig. Is dat het ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Lijssie:
O: Broodje met filet americain
S: Uur met PT
T: Shake met banaan en whey
L: Roerei met groente
D: Kalkoenfilet op een broodje
Neuh.quote:
Zondag voor het laatst gedronken (maandag alleen in t vliegtuig gezeten en op vliegveld gehangen). Dus volgens mij zou ik nu op het hoogtepunt van de wet van SQ zou moeten zitten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Dus met de wet van SQ ben je morgen 84 en ga je daarna pas weer omlaag?
Tip: als de avocado's een keer goed zijn er meteen een aantal inslaan, schillen, leeglepelen, pureren, beetje citroensap erdoor en dan invriezen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier wel vaker.. Bruin, en met draadjes enzogrote teleurstellingnw,ant guacamole
Oh eh ja. Snijden, leeglepelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Leeglepelen na het schillen lijkt me een beetje mosterd na de maaltijd
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier is het meer zo:
[ afbeelding ]
Dus ik koop ze eetrijp op de markt. Al heb ik de laatste keer een week jeuk gehad, waarschijnlijk een soort reactie op/met de hooikoorts. Was niet leuk
Hier best vaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Draadjes!Kijk, die heb ik al heel lang niet meer in avocado's gezien. Hangt vast van het ras af.
Jammer voor je. :-pquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
Behalve dan dat ze hier geen AH hebben.
Revels! hoe kun je Revels nu niet kennen?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat je met 293023434 smaken chips moetEn wat zijn Revels?
Oh, het is snoep. Ja, ik snoep nooitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:03 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Revels! hoe kun je Revels nu niet kennen?!
http://www.revels.co.uk
Revels!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Jammer voor je. :-p
Maar ja, waar jij zit hebben ze 73386058 smaken chips, veel lekkerdere citroentaart en Revels. <3
Ja met allemaal verschillende vullingen: maltesers, sinaasappel, karamel, rozijnen,koffie.. het is maar goed dat ze die hier niet hebben. Is mijn enige snoep-guilty pleasurequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wat is het? Iets met chocolade?
M'n enige zonde eens in de 2 a 3 maanden is wat zoute popcorn bij een film ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Zoet snoep heb ik idd ook nooit in huis. Heel soms iets chocolade of koek maar niet standaard. Nootjes en pinda's en zo wel, vooral voor mijn man..
Maar we nemen dus wel altijd wat zakjes Revels en rollen polo mee uit de UKEen mintjesverslaving hebben we wel..
gewoon heel even serieus, dat is toch niet waar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
En toch ben ik nog steeds #viesdik. #unfair #fatty4life
M'n buik- en bovenbeenvet wil niet weg, wat ik ook doequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
gewoon heel even serieus, dat is toch niet waar?
hmmmmz, zeg je nu dat er toch geen hoop is voor mij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n buik- en bovenbeenvet wil niet weg, wat ik ook doe![]()
Gezond wel, dus dat is het belangrijkste, maar ik ben verre van tevreden, maar kan wel wat kleine veranderingen zien nu sinds ik echt heel actief Krachttraining doe. Dus ik heb goede hoop dat als ik nu straks weer rond de 65kg kom dat het beter is dan de vorige keer dat ik dat woog..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hmmmmz, zeg je nu dat er toch geen hoop is voor mij?
Maar echt, buiten dat heb je toch gewoon een mooi en vooral gezond lijf nu, toch?
Omdat van kussiekroel nog nooit iemand #fitgirl is geworden. Duh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:34 schreef Lonaa het volgende:
Waarom doen alle sportmannen zo gemeen tegen me?
#gesloopt.
Tevreden hoeft natuurlijk ook niet maar je bent ondertussen toch hopelijk wel gelukkig met hoe je er uit ziet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gezond wel, dus dat is het belangrijkste, maar ik ben verre van tevreden, maar kan wel wat kleine veranderingen zien nu sinds ik echt heel actief Krachttraining doe. Dus ik heb goede hoop dat als ik nu straks weer rond de 65kg kom dat het beter is dan de vorige keer dat ik dat woog..Strakker, etc. Sixpack hoef ik niet, maar ik zou graag een mooier naakt spiegelbeeld zien dat niet op ' de blob' lijkt
Dat ligt eraan, als je de hele Kamasutra afwerkt kom je best een heel eind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat van kussiekroel nog nooit iemand #fitgirl is geworden. Duh.
Ja maar, ja maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat van kussiekroel nog nooit iemand #fitgirl is geworden. Duh.
Dat is de OUD pers smiley.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
Ik heb wel eindelijk een use gevonden voor deze:![]()
Zo was m'n uurtje wel namelijk.
Dat zou ik met mijn PT best doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als je de hele Kamasutra afwerkt kom je best een heel eind.
Ja, zo een bevalling was het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als je er zo'n 6 pond mee afvalt
Ja. Sta ik daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, da's wel een leukerd ja!
Serieus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, deze was ook ooit serieus bedoeld:als een soort 'oh, wat lief, wat fijn, wat schattig, oekelepoekielekoekie', maar dat heeft iets anders uitgepakt wel
Supernaar hoor. Rode kop, kreunen, zweet in m'n neus en ogen, 1 x in de zoveel tijd op m'n bek gaan, bijna staan nekken.quote:
Kan niet verkeerd gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Supernaar hoor. Rode kop, kreunen, zweet in m'n neus en ogen, 1 x in de zoveel tijd op m'n bek gaan, bijna staan nekken.
Ja, ik denk dat het wel wat wordt tussen mij en mn pt.![]()
![]()
Wil je nou gesloopt worden, of een pussyneger?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:34 schreef Lonaa het volgende:
Waarom doen alle sportmannen zo gemeen tegen me?
#gesloopt.
Niet mijn type, maar ziet er wel uit als een leuke vent.quote:
Ja echt.quote:
Verder kwam de search even nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen.. Het is een emosmiley, ook voor OUD gemaakt.
Voor als je fijn emo bent. Bij de eerste stapjes van je kind, bij de eerste keer dat je kindje 'mama' zegt of als je kindje zegt 'ik hou van jou' bv.. Van die *snotter*momenten.
.
Maar goe, inmiddels wordt 'ie overal voor gebruikt.
Duurde toch ff voor iemand dit opmerktequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:42 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wil je nou gesloopt worden, of een pussyneger?
Ik hou er wel van, die blanke, toch donkere kerels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar ziet er wel uit als een leuke vent.
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
zeuren
dat maakt 't leven de moeite waard.
Toch hoop dus, ik krijg morgen mijn eerste schema core- en krachttraining.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gezond wel, dus dat is het belangrijkste, maar ik ben verre van tevreden, maar kan wel wat kleine veranderingen zien nu sinds ik echt heel actief Krachttraining doe. Dus ik heb goede hoop dat als ik nu straks weer rond de 65kg kom dat het beter is dan de vorige keer dat ik dat woog..Strakker, etc. Sixpack hoef ik niet, maar ik zou graag een mooier naakt spiegelbeeld zien dat niet op ' de blob' lijkt
Nu hielp mijn blessure ook niet mee waar ik al sinds december vorig jaar mee kamp, waardoor ik minder heb kunnen hardlopen dan ik had gewild. Maar gelukkig is dat ook weer de goede kant op aan 't gaan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Toch hoop dus, ik krijg morgen mijn eerste schema core- en krachttraining.
Ik begrijp het wel, strakker in je vel zitten is ook belangrijk. Al denk ik wel dat het allemaal heel langzaam gaat.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu hielp mijn blessure ook niet mee waar ik al sinds december vorig jaar mee kamp, waardoor ik minder heb kunnen hardlopen dan ik had gewild. Maar gelukkig is dat ook weer de goede kant op aan 't gaan!Combinatie kracht + cardio doet 't nu wel goed.
Kijk dat zijn mooie getallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]voor de goede kant!
Had ik al gezegd dat ik vanmorgen onder de 75 zat
Stoofvleesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
En in stoofvlees zit een stuk minder kcal dan ik dachtdat scheelt. Ik dacht écht dat mijn lunch 1200 kcal zou zijn.
Nope, zo baas is het gewoon.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar is dat echt zo light joh!
Ik dacht echt dat het miljoenmiljard calorieen zou zijn!
Hoef je 't niet eens op te warmen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je 't nog een keer eten
Tevens:
Altijd leuk.
euh, zelfgemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:56 schreef MutedFaith het volgende:
Zelfgemaakt stoofvlees, of gewoon uit de winkel?
Gnork.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens:
Altijd leuk.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens:
Altijd leuk.
Deze was uit een lunchroomquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:56 schreef MutedFaith het volgende:
Zelfgemaakt stoofvlees, of gewoon uit de winkel?
Recept plz?quote:
Holy.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn muzikale guilty pleasure:
Acappella
![]()
Country
Home Free
Ze hebben de Sing Off gewonnen paar jaar geleden, USA wedstrijd voor acapella bands, en houden wel van 'n geintjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Holy.
Ik heb wel een secret guilty pleasure voor country.
En Elton John.
Gaaf!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze hebben de Sing Off gewonnen paar jaar geleden, USA wedstrijd voor acapella bands, en houden wel van 'n geintjeMaar zie deze ' battle ' :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |