dat was het ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
Dat klinkt heel vies, kipfantasie huuuuuuuu....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Kipfantasie is mijn eigen benaming he, hoe dat product gaat heten zal me roesten want ik koop het toch niet
voelt lekker he, jezelf overwinnen en breken met oude, slechte, gewoontes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:54 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Eindlijst:
B: hardloophobbelen
O: Skyr met noten en fruit
L1: Soep
L2: Dubbele boterham met kalkoenfilet
D: Yasai yaki soba van Wagamama
T: een klein beetje frozen yoghurt met wat fruit en chocolade
Overwinning: ik ben gestopt met eten toen ik genoeg had, ondanks dat de rest er ook nog wel bij had gepast. En het toetje was een mega buffet met allemaal toppings voor op de froyo, maar ik heb gekozen voor een paar stukjes fruit en een paar snippers chocola. En wel echt genoten, voel me absoluut niet tekort gedaan
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ice tea is ook vooral suiker! Frisdrank calorieën zijn zo zonde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Geen idee, we slapen niet thuis, maar bij vrienden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:14 schreef Barreltje het volgende:
Dv..
Wat staat er vandaag op je planning?
Soms kan een glas frisdrank idd zo lekker zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isMaar dan heel soms. En ik besef dat ik al bijna 2 maanden geen cola heb gehad
Day is best uniek voor mij
Maar dagelijks is het dus een idiote toevoeging aan je voeding.
cola tijdens of vlak na een intensieve hardloopwedstrijd (trail), voor suiker en caffeine boost. Maar dat is't wel voor mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isMaar dan heel soms. En ik besef dat ik al bijna 2 maanden geen cola heb gehad
Day is best uniek voor mij
Maar dagelijks is het dus een idiote toevoeging aan je voeding.
Heeft het tijdens niet te veel koolhydraten? Dan is het hypertoon en neem je dat gewoon niet goed op. Na is het uitstekend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
cola tijdens of vlak na een intensieve hardloopwedstrijd (trail), voor suiker en caffeine boost. Maar dat is't wel voor mij
Ik heb na het sporten ook altijd keiveel zin in colaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
cola tijdens of vlak na een intensieve hardloopwedstrijd (trail), voor suiker en caffeine boost. Maar dat is't wel voor mij
Doet me nu altijd aan Breaking Bad denken waar een vrouw als hobby huizen die te koop stonden bezoeken had. Altijd gratis drankjes, hapjes en ze jatte ook overal ietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Open huizen dag, cq. 4 uur lang stilzitten in je opgeruimde huisje tot er iemand komtgelukkig is er al 1 iemand geweest dus het is niet voor niks geweest
On topic: gelukkig zijn de koekies voor de kijkers en zorgt eten mogelijk voor kruimels
Ohjaaaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doet me nu altijd aan Breaking Bad denken waar een vrouw als hobby huizen die te koop stonden bezoeken had. Altijd gratis drankjes, hapjes en ze jatte ook overal iets
Je durfde geen groente te eten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
Mijn eten smaakt heel heel vies.
O: 1 roggebrood met salami.
L: 300 gram vijgen, 100 gram rauwe ham, wat light cream cheese.
D: 100 gram twisterfries uit de oven, 1 drumstick.
Zo werken, voor vanavond 2 zakkies bites bij me, maar voor nu zie ik er vooral tegen op te moeten eten.
en nu echt naar bedquote:Stroopkoeken
‘2 printjes afhalen bij de HEMA’ - staat er bovenaan mijn vrij lange boodschappenlijst. Bij de foto/serviceafdeling staat maar één verkoopster en voor mij een lange rij. Als ik eindelijk aan de beurt ben, schuif ik wat nors en ongeduldig mijn orderbon richting de mevrouw achter de kassa. Ik ontvang de door mij bestelde printjes en betaal het gevraagde bedrag. Dan vraagt de caissière op rustige toon: „Wenst u nog gebruik te maken van onze aanbieding?”, wijzend op de stapel stroopkoeken naast haar.
„Nee, dank u. Daar word ik maar dik van”, antwoord ik kortaf.
„Maar misschien wel gelukkig”, suggereert ze met zachte stem.
Trees Teunissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |