Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal homoseksueel van je.
Je bent zelf homosexueel als je vd Vorst gaat kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind deze TT een beetje homoseksueel.
Echt niet hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf homosexueel als je vd Vorst gaat kijken.
Maar wat die mensen daar van vinden, vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hoop mensen zijn het met je oneens
Verdorie, zie net dat Nederland 2 jaar geleden er tegen speelde. Helemaal langs me heen gegaan.quote:
Oef, youre right. Time flies man!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verdorie, zie net dat Nederland 2 jaar geleden er tegen speelde. Helemaal langs me heen gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:52 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook naar de 3de helft met Sierd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
NAC en Atleti socioquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Vorig jaar ook kiele kiele ontsnapt tegen Dordrecht. Uit als thuis. Ajax verloor nog in Dordrecht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor indekpraktijken.
Correctiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Voor het eerst in weken een prima uitzending
7,5/10
GGMM denkt dat dit de kale jongens van de Lama's isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef Pascalus het volgende:
Rob Kamphues![]()
Onbegrijpelijk dat GGMM daar fan van is.
Ik zou ook even Van Der Vorst Ziet Sterren kijken Johannes, Bassie en Adriaan zijn er met een emotioneel interview.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM denkt dat dit de kale jongens van de Lama's is
Is Vlugge Japie overleden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou ook even Van Der Vorst Ziet Sterren kijken Johannes, Bassie en Adriaan zijn er met een emotioneel interview.
Nee, maar hij heeft B-100 en de Baron opgegeten zo te zien.quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Showtje het terugkijken wel waard dus?
even 450 euro inzetten dusquote:
Die klinkt inderdaad een beetje goedkoop. In ieder geval in vergelijking met de vorige intro song.quote:
trololololotwitter:wilfredgenee twitterde op zondag 04-10-2015 om 19:26:43Met afstand de beste autocue-presentator van Nederland : Tom Egbers. Ziet er echt heel natuurlijk uit. #respect#woudatikhetkon reageer retweet
Beetje sneu, en beetje veel afgunstquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef Evertjan het volgende:
trololololotwitter:wilfredgenee twitterde op zondag 04-10-2015 om 19:26:43Met afstand de beste autocue-presentator van Nederland : Tom Egbers. Ziet er echt heel natuurlijk uit. #respect#woudatikhetkon reageer retweet
beetje een goedkope sneer, maar gezien het richting nobuddiequote:Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef Evertjan het volgende:
Geen Elia of een ex-Feyenoorder?quote:
shots firedquote:Adriaanse zal nooit aan tafel schuiven bij Voetbal Inside. ,,Ik ben geen lolbroek. Met name Johan Derksen heeft geen enkel niveau. Hij verklaart ook dat zijn eigen vrouw niet naar het programma kijkt, maar graag de financiële vergoeding incasseert die wordt overgemaakt. Je zou dat een vorm van prostitutie kunnen noemen." http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)avigationItemId=5585
quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:53 schreef JaneDoe het volgende:
Adriaanse zal nooit aan tafel schuiven bij Voetbal Inside. ,,Ik ben geen lolbroek. Met name Johan
[..]
shots fired
Frank Snoeks komt ook aan de beurt, wat een sukkel daar in SVquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:14 schreef Scrummie het volgende:
Nou, die is vanavond aan de beurt, mag ik aannemen. En terecht. Ik geloof niet dat Johan ooit een trainer z'n vrouw voor hoer zou uitmaken, wat Co dus in feite doet.
Na die beschamende aflevering vorige week kijk ik dat maar met een 1/25e deel van mijn oog. Ik heb dus gekeken maar compleet gemist dat Snoeks aan tafel zatquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Frank Snoeks komt ook aan de beurt, wat een sukkel daar in SV
En Co is een hoertje van zijn haarverfpot.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:12 schreef Arn0 het volgende:
"Je zou dat een vorm van prostitutie kunnen noemen"
Ben benieuwd hoe hij dit gaat recht lullen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
"PSV zonder De Jong en met Guardado op 60% heeft in de ArenA geen schijn van kans" - Gijp
Boekje Inside keert terug.quote:Derksen, Van Egmond & Derksen naar Overamstel uitgevers
Het succesvolle trio Johan Derksen, Michel van Egmond en Marieke Derksen maken vandaagbekend over te stappen naar Overamstel uitgevers. Vanaf 1 november geven zij boeken uit onder het imprint Derksen, Van Egmond & Derksen, onder de vlag van Overamstel uitgevers.
twitter:rtl7updates twitterde op maandag 05-10-2015 om 19:00:23Om 22.00 uur is Raymond Verheijen (@raymondverheije) de hoofdgast in Derksen & ...! #RTL7 #Derksen reageer retweet
Het familiediner.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:rtl7updates twitterde op maandag 05-10-2015 om 19:00:23Om 22.00 uur is Raymond Verheijen (@raymondverheije) de hoofdgast in Derksen & ...! #RTL7 #Derksen reageer retweet
Ben al blij dat het oktober isquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben nu al strontziek van die Arke TUI reclame.
Die Interpolisreclame dan..quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:25 schreef Pascalus het volgende:
Die vind ik een stuk minder storend.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Interpolisreclame dan..
''Dat zijn er drie, papa''
''DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE''
Ik ben er ook bijquote:
Onlo en ik zijn het niet met je eens.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:25 schreef Pascalus het volgende:
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEER!!!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die vind ik een stuk minder storend.
"Ik snij je kop d'r af "quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu al zin in de Rijdende Rechter morgen. Veelbelovende promo.
De afgelopen twee/drie afleveringen vond ik een beetje matig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu al zin in de Rijdende Rechter morgen. Veelbelovende promo.
Ik kotste op die eiser met z'n B&B. Wie wil nou een Bed and Breakfast beginnen op zo'n godvergeten lelijke locatie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De afgelopen twee/drie afleveringen vond ik een beetje matig.
De beste reclame:quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die vind ik een stuk minder storend.
Ik ben het vaak met je eens, maar ik vond die reclame van dag 1 al ruk. Ik snap het ook niet echt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij
[..]
Onlo en ik zijn het niet met je eens.
LENGTEquote:
Die eerste 20 minuten van gisteren is het beste voetbal dat ik in 5 jaar heb gezien. Alleen 27/11/2010 was beter. Dat was 90 minuten lang fappen.quote:
WINNAARSMENTALITEITquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LENGTE
STERK
UITSTRALING
KRACHT
POWER
FYSIEK
ERVARING
ROUTINE
GIF
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
KOEKOEK!!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LENGTE
STERK
UITSTRALING
KRACHT
POWER
FYSIEK
ERVARING
ROUTINE
GIF
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
wat ?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:36 schreef Evertjan het volgende:
zelfde gelul als Koeman die toen van de Vaart ooit eens rechtsback zette in Ajax
geen ideequote:Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat ? Co zette Vd Meyde ook eens rechtsback
Over een maandje kan het zomaar een enorme miskoop zijn aan tafelquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
https://instagram.com/p/8VIn9DzhzB/?taken-by=boilesen
Toppertje die Boilesen.
plakplaatjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Toppertje die Boilesen.
Bolussenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Toppertje die Boilesen.
Ik. Uitstekend analist.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie neemt de mening van Jan van Halst serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |