JaneNo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je krijgt in het leven niet altijd wat je verlangt, Jane.
Dacht al, als ze veel friemelen en strijken over het haar is het meestal nep. Wel mooi gedaan, geen Haagse Barbie haarquote:
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.quote:
Ja maar dit was speeeeelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Middelvinger van Anouk. Dat kan JDM dus ook niet meer gebruiken voor promotie in het buitenland.
Weggegooid seizoen zo voor hem, met Anouk.
Ik ook. Meid kan niet zingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoop voor Anouk dat ze voor Ali kiest
Zou ik ook doen. Vals gejankquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hoopt nu dat ze voor iemand anders kiest
Dan is het wel heel netjes gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.
Mooi is het wel.
Hoop ik voor haar ook. Deze wil Anouk dumpenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoop voor Anouk dat ze voor Ali kiest
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.
Mooi is het wel.
Ze zal vast wel geld hebben voor een kappertje die beter is dan die ene van op de hoek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is het wel heel netjes gedaan.
Maar ik zie er niks neps dus ik ben nog niet overtuigt.
Anouk is echt. Hou daar wel van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Kinga het volgende:
Anouk is wel het type die rechtuit zou zeggen... "Ik heb gedrukt, maar nu ik je zie val je me tegen, kies aub voor iemand anders" Hoop ook dat ze dat een keer doet
Het is nu ook wel extra gestyled enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doet
Nee precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doet
Anouk en Patty Brard hebben dezelfde kapper, een Braziliaan in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zal vast wel geld hebben voor een kappertje die beter is dan die ene van op de hoek.
Doet me niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Anouk en Patty Brard hebben dezelfde kapper, een Braziliaan in Amsterdam.
En dan komen er nog minstens 3 of 4 auditie-uitzendingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef ato het volgende:
Ik wil liever eenman, maar kan niet meer adopteren...
Ha, Mazinhoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
nu al niet meer? We zijn nog maar net begonnen toch? Hoeveel auditieafleveringen zijn er eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef ato het volgende:
Ik wil liever eenman, maar kan niet meer adopteren...
Ik wil ook zo'n kapperquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zo zit:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nu al niet meer? We zijn nog maar net begonnen toch? Hoeveel auditieafleveringen zijn er eigenlijk?
Hoi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb net ook al twee geadopteerd.. wacht nog op een goeie man.. dan is het maar weer gebeurd
Nog een stuk of 5)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nu al niet meer? We zijn nog maar net begonnen toch? Hoeveel auditieafleveringen zijn er eigenlijk?
Thanksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zo zit:
5x Blind Auditions (25/9 - 23/10)
3x The Battle (30/10 - 13/11)
2x The Knockouts (20/11 - 27/11)
5x Live? (4/12 - 8/1)
Jij windt er geen doekjes omheen, of wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef ato het volgende:
[..]
Nog een stuk of 5)
Ik was te enthousiast en ik doe voor het eerst mee.
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij windt er geen doekjes omheen, of wel?
Aliquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
ik heb geloof ik iets gemist, anouk gaf de middelvinger aan wie?
Ali Bquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
Geen vla, kattenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee precies.
Maar ik vind het wel erg mooi gedaan.
Dat je haar tegenkomt zeg! Ik zou echt heel hijgerig al dezelfde boodschappen als Anouk gaan doen. En dan bij de vla na het eten denken: Anouk en ik hebben heel veel gemeen.
![]()
Hmm? Why?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Sanne mee zou doen als kandidaat, kwam ze de eerste ronde niet eens door
waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
ik vind haar wel goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben ook voor Nikita gedraaid. Dus nouja..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, hoorde je haar dat zinnetje kraaien?
Noem mij haar vijf grootste top 40 hits?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind haar wel goed![]()
snap de haat niet zo
De hele wereld doorgaans.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
daar heb je het alquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik voel een zielig verhaal opkomen
Nattigheid klopte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik voel een zielig verhaal opkomen
Ik ben al thuis, lekker warm op m'n zolderkamertje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij mag ook naar huis![]()
het is friet
Ik maakte hem al 2 seconden voor ze het zelf deed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat dat grapje gemaakt zou worden
Ato? Waar gaat dit overquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, pap even aan met ato . Die versierd mij.
Nee, dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:58 schreef Kinga het volgende:
En dan realiseer je je dat Taylor Swift liedjes schijnbaar toch moeilijk te zingen zijn...
en zeker ook briljante tekst hebben waar alleen de allerbeste zich mee kunnen inlevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:58 schreef Kinga het volgende:
En dan realiseer je je dat Taylor Swift liedjes schijnbaar toch moeilijk te zingen zijn...
Ik zou kattenbrokken voor deze vrouw eten. Echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Geen vla, katten
4cats, Waterlooplein
Ik denk dat je fiks door moet eten voor je haar type bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou kattenbrokken voor deze vrouw eten. Echt.
Was het Whiskas?
Dus nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef ato het volgende:
Ik voel het al: voor Ivar draait iedereen om
Hebben ze daar niet, meer het Orijen segment. En wel 50 verschillende mandjes, speeltjes in alle soorten en matenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou kattenbrokken voor deze vrouw eten. Echt.
Was het Whiskas?
Die 21 centimeter haal ik wel, maar niet qua penis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat je fiks door moet eten voor je haar type bent
brace?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Dr kwam toch nog een dikke van xfactor?
Ik dacht meer aan Shirmaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die 21 centimeter haal ik wel, maar niet qua penis.
Geen idee, wil niet teruglezen. Maar neem je nou het woord penis i...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die 21 centimeter haal ik wel, maar niet qua penis.
Nu ben ik echt helemaal de draad kwijt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet, meer het Orijen segment. En wel 50 verschillende mandjes, speeltjes in alle soorten en maten
Mensen die hun zin niet afmaken zijn doorgaans homo, las ik eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, wil niet teruglezen. Maar neem je nou het woord penis i...
waarom is dat doorgestoken kaart?quote:
Iedereen haten op Duderinnetje!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mensen die hun zin niet afmaken zijn doorgaans homo, las ik eens.
Geen idee.. ik kwam het tegen en dacht: ik post het maar.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Of ze draait expres wel om met de opmerking dat dit een betere versie is dan het orgineel
ja joh, leven van je één twee drie in godsnaam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee.. ik kwam het tegen en dacht: ik post het maar.
Wilde het net gaan typen.quote:
Kan 'm nog steeds helemaal meezingen/-rappenquote:
Ze is al wat te oud. Niet zo kneedbaar meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:22 schreef Kinga het volgende:
Wacht ff, voor die Nikita drukken ze wel, en hier niet voor?!
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:22 schreef Kinga het volgende:
Wacht ff, voor die Nikita drukken ze wel, en hier niet voor?!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef Renesite het volgende:
Brace! Dat is doorgestoken kaaaart!!!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
Brace! Straight from prison. De aanstaande vader van Anouks volgende baby?
Ik baal er best wel van dat ik opgepakt ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lees: als ik niet gepakt was, was het best geweest
Ik kan me Brace niet als grootgeschapen voorstellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
tjonge, je dacht, ik zeg ook even iets stoers?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
wanneer is iemands straf ten einde?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef Renesite het volgende:
"Aaaw Bracie!!!"
Vergeet even dat-ie in de bak heeft gezeten.
"Maar hij is zo lief!!"
Joh laat mij lekker cynische kutopmerkingen maken als ik tv kijk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
tjonge, je dacht, ik zeg ook even iets stoers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |