Game'sequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus mensen kijken TV-programma's hier die ze kut vinden en vervolgens vinden ze íedereen die in die TV-programma's zit ook kut? Ook als die mensen heus niet per se kut zijn?
Wat een vreemd tijdverdrijf.![]()
Ik zou dan gewoon lekker gaan gamen of zo.
Ik kijk mee uit beleefdheid en klaag ondertussen. Ik had Southpark en Greys Anatomy kunnen kijken, maar al gedaan. En anders is het ook zo alleen en anoniemquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus mensen kijken TV-programma's hier die ze kut vinden en vervolgens vinden ze íedereen die in die TV-programma's zit ook kut?nook als die mensen heus niet per se kut zijn?
Wat een vreemd tijdverdrijf.![]()
Ik zou dan gewoon lekker gaan gamen of zo.
Dat hij rijke ouders heeft en naar Namibië ging en toen één stroper betrapte en eigenlijk een verwend kutjoch is en niks voorstelt?quote:
dat is waar. Maar jij bent gewoon een schatje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk mee uit beleefdheid en klaag ondertussen. Ik had Southpark en Greys Anatomy kunnen kijken, maar al gedaan. En anders is het ook zo alleen en anoniem
Ow, jij gaat niet lekker gamen bij deze voor jou negatieve omgeving... Terwijl je het andere wel toewenst...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zo? Dit geldt toch niet voor mijzelf?
jij hebt stiekem van het accuzuur van stickertje gesnoept?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat hij rijke ouders heeft en naar Namibië ging en toen één stroper betrapte en eigenlijk een verwend kutjoch is en niks voorstelt?
Ik had kennelijk de dovenondertiteling niet aan staan.
Lastig ook om te onthouden hoe oud je was toen je moeder overleed natuurlijkquote:
Da's Rhodosquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Tzatzikistan.. ligt dat niet in Griekenland?
Jeweet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dat is waar. Maar jij bent gewoon een schatje.
hoeft in Nederland ook niet. iedereen spreekt Engelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zijn jullie naar NL gekomen? Ik prat geen NL.....
ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef iBenny het volgende:
6 jaar in Nederland. Ze praat een stuk beter Nederlands dan mensen die ruim het dubbele hier wonen
Product placement.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
Die reclames tussendoor zijn wel irri
haar vader kan na 6 jaar nog geen nederlandsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef iBenny het volgende:
6 jaar in Nederland. Ze praat een stuk beter Nederlands dan mensen die ruim het dubbele hier wonen
En Duits... Maar een Aussie, na 6 jaar in NL, zou toch wel al NL moeten spreken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoeft in Nederland ook niet. iedereen spreekt Engels
Ik zie dat je ook nog eens grossiert in originaliteiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij hebt stiekem van het accuzuur van stickertje gesnoept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |