jij hebt stiekem van het accuzuur van stickertje gesnoept?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat hij rijke ouders heeft en naar Namibië ging en toen één stroper betrapte en eigenlijk een verwend kutjoch is en niks voorstelt?
Ik had kennelijk de dovenondertiteling niet aan staan.
Lastig ook om te onthouden hoe oud je was toen je moeder overleed natuurlijkquote:
Da's Rhodosquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Tzatzikistan.. ligt dat niet in Griekenland?
Jeweet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dat is waar. Maar jij bent gewoon een schatje.
hoeft in Nederland ook niet. iedereen spreekt Engelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zijn jullie naar NL gekomen? Ik prat geen NL.....
ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef iBenny het volgende:
6 jaar in Nederland. Ze praat een stuk beter Nederlands dan mensen die ruim het dubbele hier wonen
Product placement.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
Die reclames tussendoor zijn wel irri
haar vader kan na 6 jaar nog geen nederlandsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef iBenny het volgende:
6 jaar in Nederland. Ze praat een stuk beter Nederlands dan mensen die ruim het dubbele hier wonen
En Duits... Maar een Aussie, na 6 jaar in NL, zou toch wel al NL moeten spreken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoeft in Nederland ook niet. iedereen spreekt Engels
Ik zie dat je ook nog eens grossiert in originaliteiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij hebt stiekem van het accuzuur van stickertje gesnoept?
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Renesite het volgende:
STOP ALLEMAAL MET HATEN OP DUDERINNETJE
een simpel "ja" was voldoendequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook nog eens grossiert in originaliteiten.
het was vroeger ook net zo subtiel als een slag van een schep tegen je bakkesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet, maar zo hinderlijk. Vroeger ging het nog een beetje stiekem.
Duits?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
mijn familie is duits, ben ik nu ook speciaal?
Mof gespot!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Renesite het volgende:
STOP ALLEMAAL MET HATEN OP DUDERINNETJE
Ja, maar Duitsland B klinkt toch minder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
De bus!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:31 schreef iBenny het volgende:
Als ik de naam Job hoor, dan denk ik altijd aan "Jij bent de zon, jij bent de zee..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |