Ik ook. Meid kan niet zingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoop voor Anouk dat ze voor Ali kiest
Zou ik ook doen. Vals gejankquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hoopt nu dat ze voor iemand anders kiest
Dan is het wel heel netjes gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.
Mooi is het wel.
Hoop ik voor haar ook. Deze wil Anouk dumpenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoop voor Anouk dat ze voor Ali kiest
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.
Mooi is het wel.
Ze zal vast wel geld hebben voor een kappertje die beter is dan die ene van op de hoek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is het wel heel netjes gedaan.
Maar ik zie er niks neps dus ik ben nog niet overtuigt.
Anouk is echt. Hou daar wel van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Kinga het volgende:
Anouk is wel het type die rechtuit zou zeggen... "Ik heb gedrukt, maar nu ik je zie val je me tegen, kies aub voor iemand anders" Hoop ook dat ze dat een keer doet
Het is nu ook wel extra gestyled enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doet
Nee precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doet
Anouk en Patty Brard hebben dezelfde kapper, een Braziliaan in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zal vast wel geld hebben voor een kappertje die beter is dan die ene van op de hoek.
Doet me niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Anouk en Patty Brard hebben dezelfde kapper, een Braziliaan in Amsterdam.
En dan komen er nog minstens 3 of 4 auditie-uitzendingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef ato het volgende:
Ik wil liever eenman, maar kan niet meer adopteren...
Ha, Mazinhoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
nu al niet meer? We zijn nog maar net begonnen toch? Hoeveel auditieafleveringen zijn er eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef ato het volgende:
Ik wil liever eenman, maar kan niet meer adopteren...
Ik wil ook zo'n kapperquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zo zit:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nu al niet meer? We zijn nog maar net begonnen toch? Hoeveel auditieafleveringen zijn er eigenlijk?
Hoi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb net ook al twee geadopteerd.. wacht nog op een goeie man.. dan is het maar weer gebeurd
Nog een stuk of 5)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nu al niet meer? We zijn nog maar net begonnen toch? Hoeveel auditieafleveringen zijn er eigenlijk?
Thanksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zo zit:
5x Blind Auditions (25/9 - 23/10)
3x The Battle (30/10 - 13/11)
2x The Knockouts (20/11 - 27/11)
5x Live? (4/12 - 8/1)
Jij windt er geen doekjes omheen, of wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef ato het volgende:
[..]
Nog een stuk of 5)
Ik was te enthousiast en ik doe voor het eerst mee.
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij windt er geen doekjes omheen, of wel?
Aliquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
ik heb geloof ik iets gemist, anouk gaf de middelvinger aan wie?
Ali Bquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
ik heb geloof ik iets gemist, anouk gaf de middelvinger aan wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |