JaneNo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je krijgt in het leven niet altijd wat je verlangt, Jane.
Dacht al, als ze veel friemelen en strijken over het haar is het meestal nep. Wel mooi gedaan, geen Haagse Barbie haarquote:
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.quote:
Ja maar dit was speeeeelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Middelvinger van Anouk. Dat kan JDM dus ook niet meer gebruiken voor promotie in het buitenland.
Weggegooid seizoen zo voor hem, met Anouk.
Ik ook. Meid kan niet zingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoop voor Anouk dat ze voor Ali kiest
Zou ik ook doen. Vals gejankquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hoopt nu dat ze voor iemand anders kiest
Dan is het wel heel netjes gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.
Mooi is het wel.
Hoop ik voor haar ook. Deze wil Anouk dumpenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoop voor Anouk dat ze voor Ali kiest
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nou ik hou echt van Anouk van hier tot ginder, maar de lengte is echt nep hoor, dat durf ik te wedden.
Mooi is het wel.
Ze zal vast wel geld hebben voor een kappertje die beter is dan die ene van op de hoek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is het wel heel netjes gedaan.
Maar ik zie er niks neps dus ik ben nog niet overtuigt.
Anouk is echt. Hou daar wel van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Kinga het volgende:
Anouk is wel het type die rechtuit zou zeggen... "Ik heb gedrukt, maar nu ik je zie val je me tegen, kies aub voor iemand anders" Hoop ook dat ze dat een keer doet
Het is nu ook wel extra gestyled enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doet
Nee precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kom haar wel eens tegen, zo'n dikke bos haar heeft ze niet als ze boodschappen doet
Anouk en Patty Brard hebben dezelfde kapper, een Braziliaan in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zal vast wel geld hebben voor een kappertje die beter is dan die ene van op de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |