Je benen bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
De basis is liegen en bedriegen, het is ongezond en abnormaal. Maar zou graag reacties willen waar ik iets mee kan. Alleen kom ik er niet uit maar weet ook niet bij wie ik aan kan kloppen.
Je vriend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
De basis is liegen en bedriegen, het is ongezond en abnormaal. Maar zou graag reacties willen waar ik iets mee kan. Alleen kom ik er niet uit maar weet ook niet bij wie ik aan kan kloppen.
Waarom vertel je het niet? Relatie is uiteraard over maar je verdient ook niet beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
Je spoort niet en je zou je vriend moeten vertellen wat je hebt gedaan aangezien je er niet mee kan stoppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
Je bent laf, bedoel je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik durf het niet te vertellen..
Lekker 50 jaar blijven vreemdgaan en dat nooit vertellen aan je vriendjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik durf het niet te vertellen.. Puur omdat het zo is opgestapeld en het allang bezig is, het gaat ook niet om 1x of 1 persoon. Het is een heel geheim geworden waar meerdere personen aan mee doen, maar ik word wel steeds gekker en paniekeriger.
Denk wel dat ik echt hulp nodig heb van een professional maar die psycholoog was echt geen hartelijke vrouw of mijn type. Ze leek het niet te begrijpen.
Wtf moet je bij een psycholoog? Het is voor iedereen duidelijk wat je moet doen. Vertel het hem vanavond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik durf het niet te vertellen.. Puur omdat het zo is opgestapeld en het allang bezig is, het gaat ook niet om 1x of 1 persoon. Het is een heel geheim geworden waar meerdere personen aan mee doen, maar ik word wel steeds gekker en paniekeriger.
Denk wel dat ik echt hulp nodig heb van een professional maar die psycholoog was echt geen hartelijke vrouw of mijn type. Ze leek het niet te begrijpen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wtf moet je bij een psycholoog? Het is voor iedereen duidelijk wat je moet doen. Vertel het hem vanavond.
Dan zoek je een andere psycholoog..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:54 schreef anoniem98765432 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo doorgaan, ik heb een paar maanden geleden al eens hulp gezocht, maar na 3 gesprekken bij de psycholoog was ik erachter dat het niet hielo. De vrouw was niet aardig en begripvol, terwijl het toch een kwetsbaar verhaal is, al lijk ik een bitch. Ik weet niet waar ik met mijn verhaal heen kan, op internet kan ik ook niks vinden over mensen met dezelfde behoeften/acties.
Valt te hopen.quote:
Je mag toch zoveel seks hebben als jij wil en met wie jij wilquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:04 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Terechte klacht. Zoveel verleidingen
Heerlijk vrouwen met zulke gedachtes, hoe smeriger hoe beterquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:04 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Terechte klacht. Zoveel verleidingen
Heerlijk vrouwen die makkelijk het bed induiken met een kerel. Daar houden wij mannen van. Uitmaken met je vriend en lekker blijven doen wat je graag doetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:54 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik zit in een relatie van 3 jaar met mijn vriend. Anderhalf jaar geleden ben ik een paar keer vreemdgegaan toen ik in het buitenland zat voor mijn studie. Dat doet niets af aan de gevoelens voor mijn vriend, want ik houd van hem. Daarnaast deed iedereen het daar en werd ik als 19 jarige meegesleurd in een feestsfeer. Met alcohol op ben ik dan makkelijk te beïnvloeden en komt het er snel van. Ik heb er spijt van, als ik het kon dan draaide ik het terug want als dat nooit was gebeurd, was niks gebeurd.
Daarna was het voor mij gemakkelijk om af en toe eens seks te hebben met een andere jongen, ik weet niet waarom ik dat doe. En zodoende kwam het voor dat ik in Nederland regelmatig met een studiegenoot seks had, daarna eens een paar keer met een collega, vervolgens tijdens vakanties, vervolgens op festivals seks heb gehad et cetera. Vriendinnen weten ervan en zijn het er allemaal niet mee eens, ik heb er regelmatig discussies over gehad. Ze wisten het, maar vonden dat ik het zelf moest uitzoeken met mijn vriend. Any way.. het werd steeds heftiger en erger.
Ik heb het nooit aan mijn vriend verteld. Ik heb een fijne relatie met een leuke vriend en dat wil ik graag zo houden was en is de gedachte, maar toch kan hij mij iets niet geven. De seks is goed, maar ik lijk TE veel aandacht te willen. Mijn vriend is er nooit zelf achter gekomen en het is al erg genoeg dat ik ermee moet leven, want ergens in mijn achterhoofd voelt het enorm klote. En toch ga ik ermee door, verberg ik het bewust en waarom ik het doe? Ik weet het niet, misschien omdat het zo gemakkelijk is om het zo stiekem te doen.
2 maanden geleden ging ik met vriendinnen stappen en weer iemand leren kennen, daarmee afgesproken en seks gehad. Een vriendin van mij is boos geworden op mij, een vriendin die er altijd commentaar op heeft, en heeft gezegd dat ik het aan mijn vriend moet vertellen en zo niet dat zij het anders ging doen. Ik dacht dat ze het zei uit boosheid, dus ik nam het met een korreltje zout.
Maar ze heeft het echt aan mijn vriend verteld. Ik heb alles ontkend en mijn vriend gelooft mij. Maar inmiddels heb ik geen contact meer met de desbetreffende vriendin en de andere vriendinnen zie ik ook minder, puur omdat ik zulk gedrag vertoon en ze het vervelend vinden om ermee opgezadeld te zijn. Maar ik voel me dan weer in het nauw gedreven, ik wil mijn vriend niet kwijt, ook mijn vriendinnen niet en het voelt te fout. Het is zo fijn met hem en hij is zo’n goede partner. Beter kan ik het niet treffen.
Hij twijfelt niet eens aan mij en dat maakt het zo erg.
Ik kan niet zo doorgaan, ik heb een paar maanden geleden al eens hulp gezocht, maar na 3 gesprekken bij de psycholoog was ik erachter dat het niet hielo. De vrouw was niet aardig en begripvol, terwijl het toch een kwetsbaar verhaal is, al lijk ik een bitch. Ik weet niet waar ik met mijn verhaal heen kan, op internet kan ik ook niks vinden over mensen met dezelfde behoeften/acties.
Je bedoelt, je moet eerst weer een andere piemel voelen voordat je beslist of je het vertelt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:19 schreef anoniem98765432 het volgende:
Nee dat ik niet spoor weet ik zelf ergens ook wel maar ik weet ook niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik stop. Het is er bij in geslopen, het leek zo makkelijk en alsof het niks voorstelt. Maar ben nu op een punt dat ik er helemaal niet meer tegen kan en rondloop met een zwaar gevoel van dat het nog ff duurt voordat alles uitkomt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:19 schreef anoniem98765432 het volgende:
Nee dat ik niet spoor weet ik zelf ergens ook wel maar ik weet ook niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik stop.
Waarom heb je geen andere psycholoog gezocht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:26 schreef anoniem98765432 het volgende:
Nee maar hier raak ik ook niet verder, jammer!
Gelukkig had je de op al gequote.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:15 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Heerlijk vrouwen die makkelijk het bed induiken met een kerel. Daar houden wij mannen van. Uitmaken met je vriend en lekker blijven doen wat je graag doet
Met jou? Zeker!quote:
Voor jouw is vreemdgaan net zo normaal als dagelijks schijten en je broodje eten. Hoe moet je geholpen worden met eerlijk zijn? Je bent net als ik, een egoist met bindingsangst, oversekst, maar toch heb je stabiel liefde nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:26 schreef anoniem98765432 het volgende:
Nee maar hier raak ik ook niet verder, jammer!
Het is slechts een kwestie van tijd. Maar je relatie is gebaseerd op leugens en dus is het klaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef anoniem98765432 het volgende:
Devlin, ik wil hem dus niet kwijt.. Als ik erbij stil sta waarom ik het doe dan is het ook een stukje teasen, aandacht zoeken, krijgen.. Ik vind dat heel erg fijn, leef daarvan op. Dat is dus fout.
Morgen maar weer?quote:
Nee, maar heel waarschijnlijk wil hij jou wel kwijt. Egoist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef anoniem98765432 het volgende:
Devlin, ik wil hem dus niet kwijt.. Als ik erbij stil sta waarom ik het doe dan is het ook een stukje teasen, aandacht zoeken, krijgen.. Ik vind dat heel erg fijn, leef daarvan op. Dat is dus fout.
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:54 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik zit in een relatie van 3 jaar met mijn vriend. Anderhalf jaar geleden ben ik een paar keer vreemdgegaan toen ik in het buitenland zat voor mijn studie. Dat doet niets af aan de gevoelens voor mijn vriend, want ik houd van hem. Daarnaast deed iedereen het daar en werd ik als 19 jarige meegesleurd in een feestsfeer. Met alcohol op ben ik dan makkelijk te beïnvloeden en komt het er snel van. Ik heb er spijt van, als ik het kon dan draaide ik het terug want als dat nooit was gebeurd, was niks gebeurd.
Daarna was het voor mij gemakkelijk om af en toe eens seks te hebben met een andere jongen, ik weet niet waarom ik dat doe. En zodoende kwam het voor dat ik in Nederland regelmatig met een studiegenoot seks had, daarna eens een paar keer met een collega, vervolgens tijdens vakanties, vervolgens op festivals seks heb gehad et cetera. Vriendinnen weten ervan en zijn het er allemaal niet mee eens, ik heb er regelmatig discussies over gehad. Ze wisten het, maar vonden dat ik het zelf moest uitzoeken met mijn vriend. Any way.. het werd steeds heftiger en erger.
Ik heb het nooit aan mijn vriend verteld. Ik heb een fijne relatie met een leuke vriend en dat wil ik graag zo houden was en is de gedachte, maar toch kan hij mij iets niet geven. De seks is goed, maar ik lijk TE veel aandacht te willen. Mijn vriend is er nooit zelf achter gekomen en het is al erg genoeg dat ik ermee moet leven, want ergens in mijn achterhoofd voelt het enorm klote. En toch ga ik ermee door, verberg ik het bewust en waarom ik het doe? Ik weet het niet, misschien omdat het zo gemakkelijk is om het zo stiekem te doen.
2 maanden geleden ging ik met vriendinnen stappen en weer iemand leren kennen, daarmee afgesproken en seks gehad. Een vriendin van mij is boos geworden op mij, een vriendin die er altijd commentaar op heeft, en heeft gezegd dat ik het aan mijn vriend moet vertellen en zo niet dat zij het anders ging doen. Ik dacht dat ze het zei uit boosheid, dus ik nam het met een korreltje zout.
Maar ze heeft het echt aan mijn vriend verteld. Ik heb alles ontkend en mijn vriend gelooft mij. Maar inmiddels heb ik geen contact meer met de desbetreffende vriendin en de andere vriendinnen zie ik ook minder, puur omdat ik zulk gedrag vertoon en ze het vervelend vinden om ermee opgezadeld te zijn. Maar ik voel me dan weer in het nauw gedreven, ik wil mijn vriend niet kwijt, ook mijn vriendinnen niet en het voelt te fout. Het is zo fijn met hem en hij is zo’n goede partner. Beter kan ik het niet treffen.
Hij twijfelt niet eens aan mij en dat maakt het zo erg.
zag het al aankomen, dus maar even onder copypaste gezetquote:
Je bent niet monogaam in je relatie. Je moet het je vriend vertellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:35 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik wil dus niet dat het klaar is, al weet ik dat het eerlijk isd at het klaar is hoor. Geloof je wel dat ik er zelf ook helemaal gek van word, van hoe ik doe? Ikraak steeeds meer in de war.
Daar had je dan aan moeten denken voordat je met je benen wijd ging.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:35 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik wil dus niet dat het klaar is, al weet ik dat het eerlijk isd at het klaar is hoor. Geloof je wel dat ik er zelf ook helemaal gek van word, van hoe ik doe? Ikraak steeeds meer in de war.
Het ligt niet aan wel of niet monogaam zijn. Het punt is dat ze een leugenaar is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent niet monogaam in je relatie. Je moet het je vriend vertellen.
Normale tijd, normale plaats?quote:
Misschien moet je dan geen monogame relatie aangaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:38 schreef anoniem98765432 het volgende:
Kan er niks mee, wil gewoon wete wat er mis is met mij. Al gaat het uit, dan blijf ik zoals ik doe
Nou ja, dat ze blijkbaar andere normen en waarden binnen de relatie eropna houdt. Misschien neukt haar vriend ook anderen, who knows.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het ligt niet aan wel of niet monogaam zijn. Het punt is dat ze een leugenaar is.
Dan zoek je iemand met wie je een open relatie kan beginnen? Heb je het IQ van een visstick ofzo? Fuck..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:38 schreef anoniem98765432 het volgende:
Kan er niks mee, wil gewoon wete wat er mis is met mij. Al gaat het uit, dan blijf ik zoals ik doe
Zolang elk in de relatie weet wat de ander doet en daarmee ok is, is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze blijkbaar andere normen en waarden binnen de relatie eropna houdt. Misschien neukt haar vriend ook anderen, who knows.
Die behoefte is niet raar, dat je je vriend belazerd wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:40 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik ben een leugenaar.
Klopt.
Maar het gaat makkelijk, eenmaal begonnen en niemand die erachter komt, dan wordt het makkelijk.. En zo heb je de wind mee, terwijl je het niet wil. Want je wil het niet. Maar de seks en de spanning zijn fin en met mijn vriend is dat toch anders en een stuk saaier... Niet dat hij saai ISmaar op een bepaald moment ken je elkaar wel en heb je behoefte aan andere aandacht ..
althans ik dan.
Je bent dus niet klaar voor een monogame relatie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:40 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik ben een leugenaar.
Klopt.
Maar het gaat makkelijk, eenmaal begonnen en niemand die erachter komt, dan wordt het makkelijk.. En zo heb je de wind mee, terwijl je het niet wil. Want je wil het niet. Maar de seks en de spanning zijn fin en met mijn vriend is dat toch anders en een stuk saaier... Niet dat hij saai ISmaar op een bepaald moment ken je elkaar wel en heb je behoefte aan andere aandacht ..
althans ik dan.
Je relatie is toch al stuk. Het is een watje als hij niet eens gaat denken aan het verhaal van je vriendin en waarom je vriendinnen afstand van je nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:41 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik wil geen open relatie, ik wil HEM niet kwijt... Hij is toch speciaal voor mij al blijkt uit mn daden niet.
En niet alles komt uit Ticootje. Niet alles.
Wat een flapdrol idd die kerelquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je relatie is toch al stuk. Het is een watje als hij niet eens gaat denken aan het verhaal van je vriendin en waarom je vriendinnen afstand van je nemen.
hartelijk dank voor het quoten van de OPquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:15 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Heerlijk vrouwen die makkelijk het bed induiken met een kerel. Daar houden wij mannen van. Uitmaken met je vriend en lekker blijven doen wat je graag doet
Ik geloof er geen reet meer van. Je verhaal kan niet waar zijn. Je klopt jezelf nu op je borst omdat je toegeeft dat je een kutwijf bent? Denk dat je eerder naar de psychiater moetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef anoniem98765432 het volgende:
Waarom zou je mn vriend een watje noemen? Is ie niet en slaat echt nergens op. Hij vertrouwt mij gewoon voor de volle 100% en heb het glashard ontkent, wat ook weer iets zegt over mijn geestelijke gesteldheid vermoed ik trouwens.. Maar dat ik erken dat ik fout en gek ben is al een hele stap neem ik aan
Jawel hoor. Als er vriendinnen zijn die het weten komt het uit. Altijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:41 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik wil geen open relatie, ik wil HEM niet kwijt... Hij is toch speciaal voor mij al blijkt uit mn daden niet.
En niet alles komt uit Ticootje. Niet alles.
Het komt altijd uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef anoniem98765432 het volgende:
Waarom zou je mn vriend een watje noemen? Is ie niet en slaat echt nergens op. Hij vertrouwt mij gewoon voor de volle 100% en heb het glashard ontkent, wat ook weer iets zegt over mijn geestelijke gesteldheid vermoed ik trouwens.. Maar dat ik erken dat ik fout en gek ben is al een hele stap neem ik aan
Geen dank broederquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:44 schreef Seam het volgende:
[..]
hartelijk dank voor het quoten van de OP
Juist, dit woord zocht ik. Slotje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:48 schreef karton2 het volgende:
Fok! R&P psychologie van de koude grond oordeelt:
Borderline
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het me doen.
Wat had je dan gedacht? Je gedraagt je als een hoer, je liegt en waarschijnlijk zet je de gezondheid van je vriend op het spel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Sorry het is toch echt waar maar ben hier wel klaar, schiet niks op met de reacties.
Als je echt hulp wil dan geef je niet op, al moet je naar 100 verschillende psychologen voor je de juiste vindt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef anoniem98765432 het volgende:
Die psycholoog heeft me een beetje afgeschrikt, daar komt ook bij hoeveel moet ik langs om de goede te treffen? Ik durf het niet helemaal meer, vond haar echt geen fijne vrouw terwijl ik mezelf dus juist kwetsbaar opstel om het hele verhaal te vertellen.
Niet de reacties waar je op hoopte bedoel je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Sorry het is toch echt waar maar ben hier wel klaar, schiet niks op met de reacties.
Het geeft wel aan hoe mensen er over denken, zet dat je niet aan het denken? Wat wilde je voor reacties? De miracle cure tegen geilheid? Aandachtstekort? Daarom klikte het ook niet met de psycholoog, want zij vertelde je ook niet wat je horen wilde. Niemand gaat je vertellen wat je horen wilt, misschien eens luisteren naar wat je niet wilt horen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Lieve schat, wat dacht je zelf dat we gingen zeggen? Dat je goed bezig bent? Dat het goed komt? Dat je lekker zo door moet gaan ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Hij is gewoon idioot naief. Je verdient die kerel niet. Vertel het hem, je relatie is over en je kunt verder neuken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef anoniem98765432 het volgende:
Wat had je dan wel verwacht? Een diagnose waar je je achter kunt verschuilen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Misschien moet ze ons ook even laten weten waar ze vaak uitgaat, maakt het zoeken wat makkelijker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:54 schreef whatdafuck het volgende:
Maargoed, genoeg over je 'zogenaamde' probleem.
Slik je ook?
Op is ge-qoutequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:07 schreef Voszje het volgende:
Reacties niet zoals TS ze wil zien -> OP weg.
Ben je mijn vriendin?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:19 schreef anoniem98765432 het volgende:
Nee dat ik niet spoor weet ik zelf ergens ook wel maar ik weet ook niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik stop. Het is er bij in geslopen, het leek zo makkelijk en alsof het niks voorstelt. Maar ben nu op een punt dat ik er helemaal niet meer tegen kan en rondloop met een zwaar gevoel van dat het nog ff duurt voordat alles uitkomt.
Je hebt ook gewoon een schop onder je kont nodig, niet zozeer iemand die zegt dat ze het begrijpt en zo rot vindt voor jouquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef anoniem98765432 het volgende:
Die psycholoog heeft me een beetje afgeschrikt, daar komt ook bij hoeveel moet ik langs om de goede te treffen? Ik durf het niet helemaal meer, vond haar echt geen fijne vrouw terwijl ik mezelf dus juist kwetsbaar opstel om het hele verhaal te vertellen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik zit in een relatie van 3 jaar met mijn vriend. Anderhalf jaar geleden ben ik een paar keer vreemdgegaan toen ik in het buitenland zat voor mijn studie.
Niks aan de hand lijkt me. Veel mensen die een minor /stage / studie in het buitenland volgen, gaan vreemd. Dan zouden heel wat studenten een bezoek aan de psycholoog moeten brengen.quote:Ik durf het niet te vertellen.. Puur omdat het zo is opgestapeld en het allang bezig is, het gaat ook niet om 1x of 1 persoon. Het is een heel geheim geworden waar meerdere personen aan mee doen, maar ik word wel steeds gekker en paniekeriger.
Op je 19e al naar het buitenland ivm studie? Meesten gingen in het 3e jaar van de bachelor of 1e jaar in de master, dus ergens op hun 21e of ouder.quote:Daarnaast deed iedereen het daar en werd ik als 19 jarige meegesleurd in een feestsfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |