Je benen bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
De basis is liegen en bedriegen, het is ongezond en abnormaal. Maar zou graag reacties willen waar ik iets mee kan. Alleen kom ik er niet uit maar weet ook niet bij wie ik aan kan kloppen.
Je vriend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
De basis is liegen en bedriegen, het is ongezond en abnormaal. Maar zou graag reacties willen waar ik iets mee kan. Alleen kom ik er niet uit maar weet ook niet bij wie ik aan kan kloppen.
Waarom vertel je het niet? Relatie is uiteraard over maar je verdient ook niet beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
Je spoort niet en je zou je vriend moeten vertellen wat je hebt gedaan aangezien je er niet mee kan stoppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef anoniem98765432 het volgende:
Je bent laf, bedoel je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik durf het niet te vertellen..
Lekker 50 jaar blijven vreemdgaan en dat nooit vertellen aan je vriendjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik durf het niet te vertellen.. Puur omdat het zo is opgestapeld en het allang bezig is, het gaat ook niet om 1x of 1 persoon. Het is een heel geheim geworden waar meerdere personen aan mee doen, maar ik word wel steeds gekker en paniekeriger.
Denk wel dat ik echt hulp nodig heb van een professional maar die psycholoog was echt geen hartelijke vrouw of mijn type. Ze leek het niet te begrijpen.
Wtf moet je bij een psycholoog? Het is voor iedereen duidelijk wat je moet doen. Vertel het hem vanavond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik durf het niet te vertellen.. Puur omdat het zo is opgestapeld en het allang bezig is, het gaat ook niet om 1x of 1 persoon. Het is een heel geheim geworden waar meerdere personen aan mee doen, maar ik word wel steeds gekker en paniekeriger.
Denk wel dat ik echt hulp nodig heb van een professional maar die psycholoog was echt geen hartelijke vrouw of mijn type. Ze leek het niet te begrijpen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wtf moet je bij een psycholoog? Het is voor iedereen duidelijk wat je moet doen. Vertel het hem vanavond.
Dan zoek je een andere psycholoog..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:54 schreef anoniem98765432 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo doorgaan, ik heb een paar maanden geleden al eens hulp gezocht, maar na 3 gesprekken bij de psycholoog was ik erachter dat het niet hielo. De vrouw was niet aardig en begripvol, terwijl het toch een kwetsbaar verhaal is, al lijk ik een bitch. Ik weet niet waar ik met mijn verhaal heen kan, op internet kan ik ook niks vinden over mensen met dezelfde behoeften/acties.
Valt te hopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |