hartelijk dank voor het quoten van de OPquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:15 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Heerlijk vrouwen die makkelijk het bed induiken met een kerel. Daar houden wij mannen van. Uitmaken met je vriend en lekker blijven doen wat je graag doet
Ik geloof er geen reet meer van. Je verhaal kan niet waar zijn. Je klopt jezelf nu op je borst omdat je toegeeft dat je een kutwijf bent? Denk dat je eerder naar de psychiater moetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef anoniem98765432 het volgende:
Waarom zou je mn vriend een watje noemen? Is ie niet en slaat echt nergens op. Hij vertrouwt mij gewoon voor de volle 100% en heb het glashard ontkent, wat ook weer iets zegt over mijn geestelijke gesteldheid vermoed ik trouwens.. Maar dat ik erken dat ik fout en gek ben is al een hele stap neem ik aan
Jawel hoor. Als er vriendinnen zijn die het weten komt het uit. Altijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:41 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik wil geen open relatie, ik wil HEM niet kwijt... Hij is toch speciaal voor mij al blijkt uit mn daden niet.
En niet alles komt uit Ticootje. Niet alles.
Het komt altijd uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef anoniem98765432 het volgende:
Waarom zou je mn vriend een watje noemen? Is ie niet en slaat echt nergens op. Hij vertrouwt mij gewoon voor de volle 100% en heb het glashard ontkent, wat ook weer iets zegt over mijn geestelijke gesteldheid vermoed ik trouwens.. Maar dat ik erken dat ik fout en gek ben is al een hele stap neem ik aan
Geen dank broederquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:44 schreef Seam het volgende:
[..]
hartelijk dank voor het quoten van de OP
Juist, dit woord zocht ik. Slotje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:48 schreef karton2 het volgende:
Fok! R&P psychologie van de koude grond oordeelt:
Borderline
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het me doen.
Wat had je dan gedacht? Je gedraagt je als een hoer, je liegt en waarschijnlijk zet je de gezondheid van je vriend op het spel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Sorry het is toch echt waar maar ben hier wel klaar, schiet niks op met de reacties.
Als je echt hulp wil dan geef je niet op, al moet je naar 100 verschillende psychologen voor je de juiste vindt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef anoniem98765432 het volgende:
Die psycholoog heeft me een beetje afgeschrikt, daar komt ook bij hoeveel moet ik langs om de goede te treffen? Ik durf het niet helemaal meer, vond haar echt geen fijne vrouw terwijl ik mezelf dus juist kwetsbaar opstel om het hele verhaal te vertellen.
Niet de reacties waar je op hoopte bedoel je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Sorry het is toch echt waar maar ben hier wel klaar, schiet niks op met de reacties.
Het geeft wel aan hoe mensen er over denken, zet dat je niet aan het denken? Wat wilde je voor reacties? De miracle cure tegen geilheid? Aandachtstekort? Daarom klikte het ook niet met de psycholoog, want zij vertelde je ook niet wat je horen wilde. Niemand gaat je vertellen wat je horen wilt, misschien eens luisteren naar wat je niet wilt horen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Lieve schat, wat dacht je zelf dat we gingen zeggen? Dat je goed bezig bent? Dat het goed komt? Dat je lekker zo door moet gaan ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Hij is gewoon idioot naief. Je verdient die kerel niet. Vertel het hem, je relatie is over en je kunt verder neuken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef anoniem98765432 het volgende:
Wat had je dan wel verwacht? Een diagnose waar je je achter kunt verschuilen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:47 schreef anoniem98765432 het volgende:
Misschien moet ze ons ook even laten weten waar ze vaak uitgaat, maakt het zoeken wat makkelijker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:54 schreef whatdafuck het volgende:
Maargoed, genoeg over je 'zogenaamde' probleem.
Slik je ook?
Op is ge-qoutequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:07 schreef Voszje het volgende:
Reacties niet zoals TS ze wil zien -> OP weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |