abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156554041
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:04 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Terechte klacht. Zoveel verleidingen :(
Je mag toch zoveel seks hebben als jij wil en met wie jij wil :? . Kan zelfs binnen een open relatie als je daar afspraken over maakt :)
pi_156554068
Ts zullen we een borreltje doen?
pi_156554093
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:04 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Terechte klacht. Zoveel verleidingen :(
Heerlijk vrouwen met zulke gedachtes, hoe smeriger hoe beter :9~
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:10:54 #29
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156554101
:')
United States of America _O_
pi_156554206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:54 schreef anoniem98765432 het volgende:
Ik zit in een relatie van 3 jaar met mijn vriend. Anderhalf jaar geleden ben ik een paar keer vreemdgegaan toen ik in het buitenland zat voor mijn studie. Dat doet niets af aan de gevoelens voor mijn vriend, want ik houd van hem. Daarnaast deed iedereen het daar en werd ik als 19 jarige meegesleurd in een feestsfeer. Met alcohol op ben ik dan makkelijk te beïnvloeden en komt het er snel van. Ik heb er spijt van, als ik het kon dan draaide ik het terug want als dat nooit was gebeurd, was niks gebeurd.

Daarna was het voor mij gemakkelijk om af en toe eens seks te hebben met een andere jongen, ik weet niet waarom ik dat doe. En zodoende kwam het voor dat ik in Nederland regelmatig met een studiegenoot seks had, daarna eens een paar keer met een collega, vervolgens tijdens vakanties, vervolgens op festivals seks heb gehad et cetera. Vriendinnen weten ervan en zijn het er allemaal niet mee eens, ik heb er regelmatig discussies over gehad. Ze wisten het, maar vonden dat ik het zelf moest uitzoeken met mijn vriend. Any way.. het werd steeds heftiger en erger.

Ik heb het nooit aan mijn vriend verteld. Ik heb een fijne relatie met een leuke vriend en dat wil ik graag zo houden was en is de gedachte, maar toch kan hij mij iets niet geven. De seks is goed, maar ik lijk TE veel aandacht te willen. Mijn vriend is er nooit zelf achter gekomen en het is al erg genoeg dat ik ermee moet leven, want ergens in mijn achterhoofd voelt het enorm klote. En toch ga ik ermee door, verberg ik het bewust en waarom ik het doe? Ik weet het niet, misschien omdat het zo gemakkelijk is om het zo stiekem te doen.

2 maanden geleden ging ik met vriendinnen stappen en weer iemand leren kennen, daarmee afgesproken en seks gehad. Een vriendin van mij is boos geworden op mij, een vriendin die er altijd commentaar op heeft, en heeft gezegd dat ik het aan mijn vriend moet vertellen en zo niet dat zij het anders ging doen. Ik dacht dat ze het zei uit boosheid, dus ik nam het met een korreltje zout.

Maar ze heeft het echt aan mijn vriend verteld. Ik heb alles ontkend en mijn vriend gelooft mij. Maar inmiddels heb ik geen contact meer met de desbetreffende vriendin en de andere vriendinnen zie ik ook minder, puur omdat ik zulk gedrag vertoon en ze het vervelend vinden om ermee opgezadeld te zijn. Maar ik voel me dan weer in het nauw gedreven, ik wil mijn vriend niet kwijt, ook mijn vriendinnen niet en het voelt te fout. Het is zo fijn met hem en hij is zo’n goede partner. Beter kan ik het niet treffen.

Hij twijfelt niet eens aan mij en dat maakt het zo erg.

Ik kan niet zo doorgaan, ik heb een paar maanden geleden al eens hulp gezocht, maar na 3 gesprekken bij de psycholoog was ik erachter dat het niet hielo. De vrouw was niet aardig en begripvol, terwijl het toch een kwetsbaar verhaal is, al lijk ik een bitch. Ik weet niet waar ik met mijn verhaal heen kan, op internet kan ik ook niks vinden over mensen met dezelfde behoeften/acties.
Heerlijk vrouwen die makkelijk het bed induiken met een kerel. Daar houden wij mannen van. Uitmaken met je vriend en lekker blijven doen wat je graag doet *)
pi_156554299
Nee dat ik niet spoor weet ik zelf ergens ook wel maar ik weet ook niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik stop. Het is er bij in geslopen, het leek zo makkelijk en alsof het niks voorstelt. Maar ben nu op een punt dat ik er helemaal niet meer tegen kan en rondloop met een zwaar gevoel van dat het nog ff duurt voordat alles uitkomt.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:19:48 #32
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156554306
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef deadprez het volgende:
Mijn god... Arme jongen.
Een minuut stilte voor een gevallen kameraad. Al weet hij het zelf nog niet.
pi_156554373
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:19 schreef anoniem98765432 het volgende:
Nee dat ik niet spoor weet ik zelf ergens ook wel maar ik weet ook niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik stop. Het is er bij in geslopen, het leek zo makkelijk en alsof het niks voorstelt. Maar ben nu op een punt dat ik er helemaal niet meer tegen kan en rondloop met een zwaar gevoel van dat het nog ff duurt voordat alles uitkomt.
Je bedoelt, je moet eerst weer een andere piemel voelen voordat je beslist of je het vertelt?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:25:00 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156554421
Zo te lezen heb je geen hulp nodig met vreemdgaan. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156554434
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:19 schreef anoniem98765432 het volgende:
Nee dat ik niet spoor weet ik zelf ergens ook wel maar ik weet ook niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik stop.
:') x 10000

misschien je beentjes bij elkaar houden. Als je die jongen van je echt de ''perfecte partner'' vindt dan doe je zulke dingen niet. Gebeurd het 1x, dan weet je dat je fout zit en doe je het vervolgens nooit meer. Jij neukt er vervolgens nog meer op los met alles wat los en vastzit.

Arme kerel.
Niet Fokken met mij.
pi_156554464
Nee maar hier raak ik ook niet verder, jammer!
pi_156554517
Geef die arme jongen de kans om te beslissen of hij met jou verder wil. :{
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156554521
Doe je ook triootjes??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156554527
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:26 schreef anoniem98765432 het volgende:
Waarom heb je geen andere psycholoog gezocht?
pi_156554540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:15 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Heerlijk vrouwen die makkelijk het bed induiken met een kerel. Daar houden wij mannen van. Uitmaken met je vriend en lekker blijven doen wat je graag doet *)
Gelukkig had je de op al gequote.
pi_156554547
Waarom zou je niet sporen? Lijkt me dat je een gezond libido hebt. Je bent alleen niet toe aan een relatie. Wees eerlijk naar jezelf en je vriend maak t uit en geniet van je vrijgezelligheid
pi_156554552
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:28 schreef Ticootje het volgende:
Doe je ook triootjes??
Interesse ?
pi_156554573
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Interesse ?
Met jou? Zeker!
pi_156554585
Mijn god.
pi_156554597
Die psycholoog heeft me een beetje afgeschrikt, daar komt ook bij hoeveel moet ik langs om de goede te treffen? Ik durf het niet helemaal meer, vond haar echt geen fijne vrouw terwijl ik mezelf dus juist kwetsbaar opstel om het hele verhaal te vertellen.
pi_156554600
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Met jou? Zeker!
Oh yeah baby.
pi_156554640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:26 schreef anoniem98765432 het volgende:
Voor jouw is vreemdgaan net zo normaal als dagelijks schijten en je broodje eten. Hoe moet je geholpen worden met eerlijk zijn? Je bent net als ik, een egoist met bindingsangst, oversekst, maar toch heb je stabiel liefde nodig.
pi_156554642
Devlin, ik wil hem dus niet kwijt.. Als ik erbij stil sta waarom ik het doe dan is het ook een stukje teasen, aandacht zoeken, krijgen.. Ik vind dat heel erg fijn, leef daarvan op. Dat is dus fout.
pi_156554665
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef anoniem98765432 het volgende:
Devlin, ik wil hem dus niet kwijt.. Als ik erbij stil sta waarom ik het doe dan is het ook een stukje teasen, aandacht zoeken, krijgen.. Ik vind dat heel erg fijn, leef daarvan op. Dat is dus fout.
Het is slechts een kwestie van tijd. Maar je relatie is gebaseerd op leugens en dus is het klaar.
pi_156554673
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh yeah baby.
Morgen maar weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')