Dat waren Flock Of Seagulls - Space Age Lovesong.quote:
Diarreee is dat...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat waren Flock Of Seagulls - Space Age Lovesong.
ja diequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat waren Flock Of Seagulls - Space Age Lovesong.
KSC??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van de KSC een aantal maanden geleden.
Een SC in GC.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:41 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Waar is dat dan ?
Ik heb nog steeds geen geluid
GC = General Chat, SC = Slow Chat en KSC is Koffie Slow Chat.quote:
thnxquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
GC = General Chat, SC = Slow Chat en KSC is Koffie Slow Chat.
Uhmmm het is hier wel stilquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen geluihuiiiidquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #632 - DJ PP breekt de dag aan
Fix dat danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:49 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen geluihuiiiid
Het is nog vroeg en rond etenstijd.quote:
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog vroeg en rond etenstijd.
En wij noemen ons dan wel een SC maar ja wat is langzaam?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn ontbijt pas gehad.quote:
Bejaard?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En wij noemen ons dan wel een SC maar ja wat is langzaam?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn ontbijt pas gehad.
Regelmaat is niet ons beste eigenschapquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Yeszie het volgende:
[..]het is al bijna weer ontbijt ..... dat is slecht heur
Ik ging ook pas om 8 uur pitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Yeszie het volgende:
[..]het is al bijna weer ontbijt ..... dat is slecht heur
Understatement.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Regelmaat is niet ons beste eigenschap
Jij wel? Hoe oud ben je als ik vragen mag... Ik weet het is tegen de regels, maar net als in Utopia, geen wetten geen regels hier in 40+..quote:
Dan moeten we nog een paar jaartjes wachten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]aha wat grappig een 65+ op fok , wat leuk !
Daar voldoe ik aan , en jij jongemanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wel? Hoe oud ben je als ik vragen mag... Ik weet het is tegen de regels, maar net als in Utopia, geen wetten geen regels hier in 40+..
1,2,3,4,5,6 ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moeten we nog een paar jaartjes wachten.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:03 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Daar voldoe ik aan , en jij jongeman
Ik ben net als Mo zo oudquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:03 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Daar voldoe ik aan , en jij jongeman
Ik dacht dat we het daar kort geleden over hadden gehad...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, jij toch? Een paar maanden.
55 ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar kort geleden over hadden gehad...
Yesz is sowieso niks voor jou, want Limbo.quote:
Jij bent lelijker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:12 schreef sjampoeh het volgende:
ey tis geen vleeskeuringen yeszie liegt
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yesz is sowieso niks voor jou, want Limbo.
Anders neem ik de trein ipv de fietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yesz is sowieso niks voor jou, want Limbo.
Als je t maar laatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga het wel na laten vragen in je dorp
Vertel mij wat. Ik zit er middenin.quote:
Mn broertje werkt daar... Maar nee ik zal het niet doen.quote:
Leeftijd, ach, ouder worden gaat vanzelf.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn broertje werkt daar... Maar nee ik zal het niet doen.
Maar klinkt alsof je stout bent geweest
Dan gaat het goed komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]gelukkig kom ik niet bij hem in de stoel
![]()
Ben haske lief![]()
Sirrejeus ??? waar ???quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik zit er middenin.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:20 schreef sjampoeh het volgende:
Wist je dat het vandaag de Werelddag van de glimlach is?
Waar staat jou dorp , hihihihiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw dorp ken ik nie ... Mo misschien wel
Hebben we al eens over gehad, dat dorp met die Action naast de autobaan.quote:
Ow ja klopt nu gaat het mij heugenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hebben we al eens over gehad, dat dorp met die Action naast de autobaan.
Hahaha die beschrijvingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hebben we al eens over gehad, dat dorp met die Action naast de autobaan.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:24 schreef Yeszie het volgende:
Zullen we doen de kleur de kleur is ...........paars.
Weet je het weer? Goed geheugen......quote:
Jaa maar is al lang lang geleden dus jij hebt een goed geheugenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je het weer? Goed geheugen......
dildoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:27 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja moet jij raden wat ik bedoel met de kleur paars wat het is
Mijn geheugen is als van een olifant, alles dat je tegen me zegt kan later tegen je gebruikt worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:28 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Jaa maar is al lang lang geleden dus jij hebt een goed geheugen
Dat kan, Wat ik draai kan altijd weer anders zijn, dit waren vrolijke 80's deuntjes.quote:
En mijn verzoekje danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan, Wat ik draai kan altijd weer anders zijn, dit waren vrolijke 80's deuntjes.
Hadden ook Afrikaanse deuntjes kunnen zijn, of Trance of iets dergelijks.
Was het een 80's nummer? Zo ja, welke?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef Yeszie het volgende:
[..]
En mijn verzoekje dan
heb niets gehoord
Marc Anthony >>> You sang to mequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was het een 80's nummer? Zo ja, welke?
Oke volgende x weer een kansquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan, Wat ik draai kan altijd weer anders zijn, dit waren vrolijke 80's deuntjes.
Hadden ook Afrikaanse deuntjes kunnen zijn, of Trance of iets dergelijks.
Uit 1999 toch?quote:
Wie gaat er nu draaienquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uit 1999 toch?
Het verzoekje moet natuurlijk wel in het programma passen....sorry.
Nu draait DJ MadMaster.quote:
We gaan een lang weekend de wereld rond, dwars door alle decennia heen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu draait DJ MadMaster.
Die zit zo te horen ook in de 80's.
Ze wil -> Marc Anthony >>> You sang to me....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan een lang weekend de wereld rond, dwars door alle decennia heen...
pliiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze wil -> Marc Anthony >>> You sang to me....
Helaas, is geen stad, geen land en is niet iets wat ik snel zal draaien...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze wil -> Marc Anthony >>> You sang to me....
Zorg dan dat je eerst geluid hebt.quote:
Mijn ding is het ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, is geen stad, geen land en is niet iets wat ik snel zal draaien...
Hoe dan , die vraag heb ik al 3 maal gesteldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorg dan dat je eerst geluid hebt.
Heb al 4 x uitgelegd dat je VCL moet downloadennnnnnnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hoe dan , die vraag heb ik al 3 maal gesteld
Waar dan ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb al 4 x uitgelegd dat je VCL moet downloadennnnnnn![]()
Eerst VLC downloaden en installeren, en dan via http://www.radio49.nl/listen.pls luisteren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:43 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hoe dan , die vraag heb ik al 3 maal gesteld
Jij had wel geluid, maar bij jou werkte dus Windows Mediaplayer niet en VLC wel? Of begreep ik dat verkeerd?quote:
Nu niet meer, ik hoor The Bangles - Going Down to Liverpool.quote:
Nee, elke DJ draait waar ie zelf zin in heeft, de een heeft graag verzoekjes en de ander weer juist niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:52 schreef Yeszie het volgende:
Jullie zijn zeg maar een soort Armin v Buuren ?
Geen geluid bij wmp en vlc welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij had wel geluid, maar bij jou werkte dus Windows Mediaplayer niet en VLC wel? Of begreep ik dat verkeerd?
Ik luister streams altijd via VLC, dat is ook een prima gratis niet microsoft player.quote:
Hmmmm ik kan deze muziek nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik hoor The Bangles - Going Down to Liverpool.
MadMaster draait liedjes met een stad plaats of land in de titel, dus als je zo een verzoekje hebt draait hij hem.
Kom even naar het R49 topic, dan kan ik je daar begeleiden...quote:
Sta je te dansen nu ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nina Hagen - New York nu, lekker nummer.
Waar vind ik dat ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom even naar het R49 topic, dan kan ik je daar begeleiden...
Heb je geen nummer met in de titel een stad of land dat je leuk vindt?quote:
Viva hollandiaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je geen nummer met in de titel een stad of land dat je leuk vindt?
Nee, ik zit bewegend met mijn hoofd op mijn bank met een laptop voor mijn neus.quote:
Jij ook hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:52 schreef Yeszie het volgende:
Jullie zijn zeg maar een soort Armin v Buuren ?
Dat kan ik me voorstellen.quote:
Ik weet hetquote:
Nee niet zo.quote:
Ik denk soury is ruwe bolster blanke pitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De meningen daarover verschillen hier wel eens
Shhttttquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niet van hou? Ik heb een brede smaak. Gamen is ook leukquote:
Ja dat is ze ook....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:07 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik denk soury is ruwe bolster blanke pit
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:07 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik vind je wel een kut user in de cos somsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:07 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Klopt ben ik soms ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je wel een kut user in de cos soms
Dat is dan uitgesprokenquote:
Komt uit Limbo land.. Daar waar jij ooit misschien wel zou willen wonen..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Soury kom jij naar Limboland ??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt uit Limbo land.. Daar waar jij ooit misschien wel zou willen wonen..
Jij valt ook onder dat kopje btwquote:
Zekerquote:
Als we het maar wetenquote:
Dan zorg ik er persoonlijk voor dat de grenzen hier dicht gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt uit Limbo land.. Daar waar jij ooit misschien wel zou willen wonen..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bij deze nog mijn excuses, mocht je daar behoefte aan hebben
Je hebt me lief, vandaar die haatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zorg ik er persoonlijk voor dat de grenzen hier dicht gaan.
Ja want ze wou nog wel onder of boven je komen wonenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zorg ik er persoonlijk voor dat de grenzen hier dicht gaan.
Rot opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bij deze nog mijn excuses, mocht je daar behoefte aan hebben
Pffffff, ik ga even op mijn handen zitten, dat is beter...........quote:
Dat heeft een speciaal effect.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pffffff, ik ga even op mijn handen zitten, dat is beter...........
Je wil haar , je wilt haar billuh sienquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pffffff, ik ga even op mijn handen zitten, dat is beter...........
Wie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
En dit allemaal omdat Fann er niet is ...
Want..?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
Bespaar me, ik moet straks nog eten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:17 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Je wil haar , je wilt haar billuh sien
Zij is echt wel hot en knapquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bespaar me, ik moet straks nog eten.
Die zal wel weer met biospul in de weer zijn.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
Ohh die de stalkertquote:
Je hebt de vuilniszakfoto gemist??quote:
Je begint vervelend te worden. Nee ik moet je nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt de vuilniszakfoto gemist??
Prima, ik lig er niet wakker van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je begint vervelend te worden. Nee ik moet je niet
Ik vind haar mooi daar, mooi lijntje ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt de vuilniszakfoto gemist??
sorry maar waarom vind jij het leuk om olie op het vuur te gooienquote:
Net als met muziek verschillen smaken nu eenmaal, en dat is maar goed ook, anders werd het zo saai.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi daar, mooi lijntje ....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als met muziek verschillen smaken nu eenmaal, en dat is maar goed ook, anders werd het zo saai.
Bitchfights zijn leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
sorry maar waarom vind jij het leuk om olie op het vuur te gooien
Lelijke knieën.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi daar, mooi lijntje ....
Ik ben totally kalm, heb heerlijk geslapen vandaag.quote:
Kijk dat bedoel ik, als een loopse hond achter iemand aanlopen en mij te stalkenquote:
Wil je het andersom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, als een loopse hond achter iemand aanlopen en mij te stalken
Smakelijks.quote:
Volgens mij een mismaakte loempia of zoietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks.
Leg me even uit wat een kroepia is.
Hetzelfde als een loempia maar dan gevuld met nasi en kip. Pindasaus, plakje ham en een spiegelei erop maakt het speciaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks.
Leg me even uit wat een kroepia is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zoiets als dat ze van de frikandel een viandel maakten dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij een mismaakte loempia of zoiets
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
MRI-scanIs dat jouw brain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hetzelfde als een loempia maar dan gevuld met nasi en kip. Pindasaus, plakje ham en een spiegelei erop maakt het speciaal
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
MRI-scanVan jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik mag haar nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
Jezus wat loopt Claudia de Brey er bij ....
Dat wordt zelfs met vuilniszak nog niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
Jezus wat loopt Claudia de Brey er bij ....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat wordt zelfs met vuilniszak nog niks.
Nee, ik zit volquote:
is ook lekker!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik zit vol![]()
Alhoewel ik wel trek heb in chocola en nog een halfvolle doos Merci heb liggen
Past nog netquote:
neenquote:
gelukkig nietquote:
ik studeer weer een beetjequote:
Nee bedankt voor de tipquote:
Die vind ik juist goor. Dark mousse vind ik heel lekker en mijn lievelings zijn die met marsepein en hazelnoot, maar die zijn al opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook lekker!
Die met moccassmaak en koffiesmaak
Komt dat effe mooi uit, kunnen we één doos samen opvreten...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vind ik juist goor. Dark mousse vind ik heel lekker en mijn lievelings zijn die met marsepein en hazelnoot, maar die zijn al op
http://lmgtfy.com/?q=James+A.+Michenerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit van gehoordnoem eens een boek? misschien dan wel
Hoe zit het dan met dat haar in je UI?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Die gele jurk is niet helemaal mijn smaak neemaar ik draag nooit geel
En jij zingt ook als een nachtegaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Die gele jurk is niet helemaal mijn smaak neemaar ik draag nooit geel
dank jequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=James+A.+Michener
Sharing is caringquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt dat effe mooi uit, kunnen we één doos samen opvreten...
Imposant oeuvrequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Imposant oeuvreIk heb ooit iets gelezen maar wat ? Dat ben ik vergeten .. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeken van plusminus 1000 blz.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
Nee Hut komt me niet bekend voor... niks van gelezen....
Ik heb andere prioriteitenquote:
Centennialquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets gelezen maar wat ? Dat ben ik vergeten .. Sorry
Die serie ken ik wel...quote:
Boeken of eten?quote:
De voorlopers af en toe een stukje gezien, jaren geleden toen de kinderen ( nee, de baardaap niet) dat wilden zien.quote:
Nou dat is hem dus James A. Michenerquote:
Dar was een mooie serie geloof ik, maar lang geleden, ik ben wel veel vergeten denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou dat is hem dus James Albert Michener
Misschein met hypnosequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dar was een mooie serie geloof ik, maar lang geleden, ik ben wel veel vergeten denk ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |