abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156597215
Zo zie je maar hoe belangrijk een dashcam aanboord hebben is. Anders zat ie vast voor poging doodslag :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:02:12 #152
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156597836
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Wel raar dat ze wel zo snel dat naar buiten hebben gebracht toch?
Dat gebeurt nu eenmaal altijd wanneer een "collega" bij een ongeval betrokken is. Nooit neutraal maar altijd er van uitgaan dat de tegenpartij schuldig is. :r

Hoe triest dit ook voor betrokkenen is, ja zeker ook voor die vrachtwagen chauffeur die twee nachten in een cel mocht doorbrengen, hoop ik dat de stoere boys van de motor politie hier een lesje uit zullen trekken en zich realiseren dat ook hun motor maar twee wielen heeft.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156598197
Ik weet niet hoe het gegaan heeft hoor, kan me echter wel iets voorstellen erbij.

Zelf al eens staande gehouden geworden door zo een motor, die zwaait met het handje en plaatst de motor maar gewoon ervoor.
Stel ik had dat handje niet gezien?
pi_156599595
Akkoord, ik neem mijn woorden terug.
Naturheilmittel
pi_156599610
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef Eklasse het volgende:
Zo zie je maar hoe belangrijk een dashcam aanboord hebben is. Anders zat ie vast voor poging doodslag :')
Eens. Gaat sowieso de standaard worden. Verzekeraars zijn blij, onschuldige mensen zijn blij, politie blij, iedereen blij behalve de verkeershufters.
Naturheilmittel
pi_156613465
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Wel raar dat ze wel zo snel dat naar buiten hebben gebracht toch?
Volgens mij heeft de politie gezegd dat er mogelijk opzet in het spel was en zolang er aanleiding is om dat te onderzoeken hou je iemand vast voor verhoor op verdenking van poging tot doodslag. Nu kun je politie en justitie wellicht best verwijten dat ze dat iets te prominent gebracht hebben en te weinig een slag om de arm hebben gehouden, het zijn toch echt de media, de reaguurders en de fokkers die zo schuimbekkend zitten te verlangen naar iets om schande van te spreken en om wraak te roepen dat ze maar graag negeren dat de feiten niet vaststaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156615871
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de politie gezegd dat er mogelijk opzet in het spel was en zolang er aanleiding is om dat te onderzoeken hou je iemand vast voor verhoor op verdenking van poging tot doodslag. Nu kun je politie en justitie wellicht best verwijten dat ze dat iets te prominent gebracht hebben en te weinig een slag om de arm hebben gehouden, het zijn toch echt de media, de reaguurders en de fokkers die zo schuimbekkend zitten te verlangen naar iets om schande van te spreken en om wraak te roepen dat ze maar graag negeren dat de feiten niet vaststaan.
Ja heb je ook wel gelijk. Maar gelukkig was het dus geen opzet. Stelt mij toch wel een beetje gerust:)
pi_156616736
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb je ook wel gelijk. Maar gelukkig was het dus geen opzet. Stelt mij toch wel een beetje gerust:)
Wat mij verontrust is dat de feiten er niet toe doen, de wens om iemand aan de schandpaal te nagelen is blijkbaar veel belangrijker. Geen correctie van de media die het nieuws groot brachten, en ook dit topic zal wel weer doodbloeden nu er geen reden meer is om te roepen dat die man (helaas geen dronken Bulgaar, ook al een teleurstelling) langzaam doodgemarteld moet worden.

Dan zijn er mensen die zeggen dat ze hun woorden terugnemen, maar er zijn helemaal geen nieuwe feiten bekend, en de volgende keer gaan ze ook weer dergelijke woorden in de mond nemen.
pi_156616752
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat mij verontrust is dat de feiten er niet toe doen, de wens om iemand aan de schandpaal te nagelen is blijkbaar veel belangrijker. Geen correctie van de media die het nieuws groot brachten, en ook dit topic zal wel weer doodbloeden nu er geen reden meer is om te roepen dat die man (helaas geen dronken Bulgaar, ook al een teleurstelling) langzaam doodgemarteld moet worden.

Dan zijn er mensen die zeggen dat ze hun woorden terugnemen, maar er zijn helemaal geen nieuwe feiten bekend, en de volgende keer gaan ze ook weer dergelijke woorden in de mond nemen.
Ik heb mijn woorden ook terug genomen na het nieuwe nieuwsbericht op de NOS :p Sowieso zal dit altijd blijven gebeuren.
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:00:46 #160
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_156616964
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb mijn woorden ook terug genomen na het nieuwe nieuwsbericht op de NOS :p Sowieso zal dit altijd blijven gebeuren.
Heb je er nu ook van geleerd om de volgende keer wat genuanceerder te werk te gaan?
Ik zie in dit topic vrij veel heftige schandpaal-postings en slechts een enkeling neemt die terug.
Zelfs dát vind ik al op het randje, omdat er bij enkelen het idee schijnt te leven dat als je je post maar terugneemt, het niet erg is wat je gezegd hebt ('sowieso doodslag!').

Ernstige zaak.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_156617005
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:00 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Heb je er nu ook van geleerd om de volgende keer wat genuanceerder te werk te gaan?
Ik zie in dit topic vrij veel heftige schandpaal-postings en slechts een enkeling neemt die terug.
Zelfs dát vind ik al op het randje, omdat er bij enkelen het idee schijnt te leven dat als je je post maar terugneemt, het niet erg is wat je gezegd hebt ('sowieso doodslag!').

Ernstige zaak.
Zo erg was mijn opmerking niet dus :p
pi_156617063
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zo erg was mijn opmerking niet dus :p
Jij viel ook nog best mee, maar enige (zelf)reflectie op het kennelijk diepe verlangen naar opzet dat zo breed gedeeld wordt lijkt me wel op zijn plaats.
pi_156617087
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij viel ook nog best mee, maar enige (zelf)reflectie op het kennelijk diepe verlangen naar opzet dat zo breed gedeeld wordt lijkt me wel op zijn plaats.
Ja lijkt mij logisch toch. Op dat moment dacht ik dat het bewust was gedaan. nu niet meer.
pi_156617244
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja lijkt mij logisch toch. Op dat moment dacht ik dat het bewust was gedaan. nu niet meer.
Wat ik interessant vind is waarom jij en zovelen met jou dat dachten. Erg waarschijnlijk is het immers niet, vrachtwagenschauffeurs hebben doorgaans niet zo'n hekel aan motoragenten dat ze hun eigen leven verwoesten door over ze heen te rijden. Evenmin waren er feiten bekend die die aanname rechtvaardigden.

Bij GeenStijl en de Telegraaf leidt ik zelfs af dat ze teleurgesteld zijn dat een motoragent niet met opzet gehandicapt is gereden, anders hadden ze immers het heuglijke nieuws dat het gewoon een ongeluk was niet verzwegen.
pi_156617278
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat ik interessant vind is waarom jij en zovelen met jou dat dachten. Erg waarschijnlijk is het immers niet, vrachtwagenschauffeurs hebben doorgaans niet zo'n hekel aan motoragenten dat ze hun eigen leven verwoesten door over ze heen te rijden. Evenmin waren er feiten bekend die die aanname rechtvaardigden.

Bij GeenStijl en de Telegraaf leidt ik zelfs af dat ze teleurgesteld zijn dat een motoragent niet met opzet gehandicapt is gereden, anders hadden ze immers het heuglijke nieuws dat het gewoon een ongeluk was niet verzwegen.
Omdat het werd gezegd. En het bericht dat hij door getuigen was gestopt. Vond het ook een bizar bericht. Dacht nog hoe gestoord ben je als je dit doet :P Maar ik ben niet zo van de heksenjachten. Zelfs niet als hij het wel bewust zou hebben gedaan. Vandaar mijn opmerking dat ik hoopte op een flinke straf.
pi_156617336
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mij stelt het helemaal niet gerust dat er vele mensen net zoals jou ook zo snel als conclusies trekken en meteen een brandstapel willen maken. :')
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:23:35 #167
238326 Worteltjestaart
pi_156617350
Om maar een idee te geven, bloemlezing van de 'eerst-posten-dan-nadenken-posts':

quote:
Scorpie:
Zal wel een taakstraf worden voor de dader.
quote:
motorbloempje:
Hoe haal je 't in je botte harses :')
quote:
jogy:
Die vrachtwagenchauffeur mogen ze wat mij betreft wel even achter een trekhaak binden en over een parkeerplaats heen slepen.
quote:
Gerolsteiner:
Godsamme, hopelijk wordt dit een lange gevangenisstraf.
quote:
ElviraKlapmuts:
Klootzak :(
quote:
Gerolsteiner:
Het gaat hier over een moorddadige chauffeur die lang uit de samenleving moet verdwijnen.
quote:
Geerd:
Zal wel een Pool zijn ofzo met halve fles drank op, die wou niet gepakt worden natuurlijk
quote:
DrMabuse:
Debiel op teveel wielen.
quote:
Arthur_Spooner:
Poging tot doodslag. Agent had die bestuurder moeten doodschieten uit zelfverdediging.
quote:
Stokken_en_stenen:
Damn ik hoop de vrachtwagenchauffeur niet voor een D66 rechter komt maar een echte rechter.
quote:
Fisherman:
Respect dat je voor een dergelijk karig salaris iedere dag je leven waagt en in dienst stelt van een samenleving waar dit soort figuren vij rondlopen. Of liever gezegd vrij rondrijden.
Dus nogmaals; ga je dit nou de volgende keer anders doen?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
pi_156617360
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mij stelt het helemaal niet gerust dat er vele mensen net zoals jou ook zo snel als conclusies trekken en meteen een brandstapel willen maken. :')
Ik zei een flinke straf volgens de wet. Waar heb ik het over een brandstapel?

Waar gaat dit over eigenlijk. Het bericht was dat het OM dacht dat deze agent opzettelijk was aangereden...
pi_156617390
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:23 schreef Worteltjestaart het volgende:
Om maar een idee te geven, bloemlezing van de 'eerst-posten-dan-nadenken-posts':

Dus nogmaals; ga je dit nou de volgende keer anders doen?
Mooie verzameling van trieste roeptoeters die we vanaf heden niet meer serieus hoeven te nemen. :D
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:25:55 #170
238326 Worteltjestaart
pi_156617393
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Het bericht was dat het OM dacht dat deze agent opzettelijk was aangereden...
Nee, het bericht zei 'mogelijk opzettelijk'. Hoewel ik het er mee eens ben dat dat evengoed tendentieus en onverstandig was, qua woordkeuze.
pi_156617397
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:25 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Nee, het bericht zei 'mogelijk opzettelijk'. Hoewel ik het er mee eens ben dat dat evengoed tendentieus en onverstandig was, qua woordkeuze.
Nou dan. Daar reageer je dan op dus wat is nu het punt?
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:29:43 #172
238326 Worteltjestaart
pi_156617445
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou dan. Daar reageer je dan op dus wat is nu het punt?
Het punt is dat jij een cruciaal woordje, 'mogelijk' mist en meteen concludeert dat het dus terecht zou zijn de chauffeur af te branden.

Ik mag echt hopen dat jij nooit in zo'n situatie terecht komt; als inderdaad blijkt dat de chauffeur niets opzettelijks gedaan heeft zal het beeld wat mensen bij hem hebben niet veranderen; dat is al gezet.

Nogmaals de vraag, die je blijkbaar niet wíl beantwoorden: doe je dit de volgende keer anders?
Of trek je gewoon weer je mond ongenuanceerd open, niet nadenkend of dat dat (1) wel terecht is en (2) recht doet aan de feiten, omdat je het als het je zo uitkomt, toch gewoon sorry kunt zeggen?
pi_156617466
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:29 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Het punt is dat jij een cruciaal woordje, 'mogelijk' mist en meteen concludeert dat het dus terecht zou zijn de chauffeur af te branden.

Ik mag echt hopen dat jij nooit in zo'n situatie terecht komt; als inderdaad blijkt dat de chauffeur niets opzettelijks gedaan heeft zal het beeld wat mensen bij hem hebben niet veranderen; dat is al gezet.

Nogmaals de vraag, die je blijkbaar niet wíl beantwoorden: doe je dit de volgende keer anders?
Of trek je gewoon weer je mond ongenuanceerd open, niet nadenkend of dat dat (1) wel terecht is en (2) recht doet aan de feiten, omdat je het als het je zo uitkomt, toch gewoon sorry kunt zeggen?
Holy shit wat een gezeur dit zeg :{ . Ik heb het toch terug genomen?
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:31:36 #174
238326 Worteltjestaart
pi_156617483
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Holy shit wat een gezeur dit zeg :{ . Ik heb het toch terug genomen?
Goed zo, gewoon doorgaan met geen antwoord geven ^O^
pi_156617504
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:31 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Goed zo, gewoon doorgaan met geen antwoord geven ^O^
Ja wat denk je nou zelf? Natuurlijk denk ik na voordat ik wat zeg. Waarom zou ik mij trouwens aan jou moeten verantwoorden? Op dit moment ben je echt een probleem aan het maken over niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')