abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:03:48 #126
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156572461
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Hierover twijfelen :'). Dan is je wereldbeeld echt verknipt, als je denkt dat een taakstraf ofzo opgelegd gaat worden.
Wellicht zelfs vrijspraak. Kan ook een ongeluk zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156572472
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:00 schreef Falco het volgende:

[..]

Ach ik brul ook maar wat net als die 'hij komt vast weg met een taakstraf'- en D66-rechters-jankerds. Anyway als je het nieuwsbericht leest, is poging tot doodslag als tenlastelegging vrij logisch. Heb een beetje vertrouwen in de maatschappij dude!
Laat me nou trollen man.
pi_156573954
Agent zn arm is geamputeerd hoorde ik #wandelgangen.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:17:47 #129
184769 crew  Deisyy
pi_156574007
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Politie vraagt of mensen een kaartje willen sturen:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Politie geeft slechts antwoord op een vraag.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_156574137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Foto lijkt trouwens waarschijnlijk erger dan het is door al dat bloed.
Gezien de bandsporen, lijkt het mij eerder vlees.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:33:45 #131
184769 crew  Deisyy
pi_156574323
quote:
De arm is geamputeerd, hoeveel erger wil je het hebben?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:03:10 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_156575785
quote:
Hier in de spoiler (voor de mensen met een zwakke maag) een grotere en duidelijkere versie van de foto.
Is dus wel degelijk een hele zware verwonding, zo zwaar dat de arm intussen is geamputeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:59:14 #133
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156576982
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

De arm is geamputeerd, hoeveel erger wil je het hebben?
Kon ook dood zijn.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 21:22:53 #134
184769 crew  Deisyy
pi_156579237
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kon ook dood zijn.
Dat zeker, maar ik quote iemand die dacht dat het op de foto erger leek dan het werkelijk was.
pi_156586890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef Infection het volgende:

[..]

Want de politie hebben we niet nodig? Als ze massaal een andere baan gaan zoeken wordt het helemaal een zooitje. De meesten blijven omdat ze ondanks hun kleine loontje toch iets willen betekenen voor de samenleving. Naar mijn mening verdienen dat soort mensen wel een extraatje.
Dat oom agent blijft omdat hij iets wil betekenen voor de samenleving vind ik al zo'n dooddoener.
Volgens mij is de geweldsmonopolie de grootste factor wat het politievak voor deze mensen interessant maakt. Jonge agenten lopen dan ook graag te vertellen hoe zij zwarte band karate hebben en waar de burger wegloopt van agressie mogen zij er niet voor weglopen.
De agenten die ik ken, vinden het vreselijk om op kantoor te moeten zitten en als er een dag geen geweld plaats vind dan wordt de dag al snel als doodsaai beschouwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MakkieR op 04-10-2015 08:41:26 ]
pi_156586949
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 06:26 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dat oom agent blijft omdat hij iets wil betekenen voor de samenleving vind ik al zo'n dooddoener.
Volgens mij is de geweldsmonopolie de grootste factor wat het politievak voor deze mensen interessant maakt. Jonge agenten lopen dan ook graag te vertellen hoe zij zwarte band karate hebben en waar de burger wegloopt van agressie mogen zij er niet voor weglopen.
De agenten die ik ken, vind het vreselijk om op kantoor te moeten zitten en als er een dag geen geweld plaats vind dan wordt de dag al snel als doodsaai beschouwd.
Heel misschien zijn er sommige agenten die het belangrijk vinden om iets voor de maatschappij te betekenen, en zijn er andere agenten die andere redenen hebben om bij de politie te werken, zoals bijvoorbeeld jij schrijft.
pi_156587286
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 06:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heel misschien zijn er sommige agenten die het belangrijk vinden om iets voor de maatschappij te betekenen, en zijn er andere agenten die andere redenen hebben om bij de politie te werken, zoals bijvoorbeeld jij schrijft.
Met het politievak denk ik eigenlijk niet meteen aan iets voor de maatschappij betekenen. Er zijn namelijk andere vakken die zich daar veel beter voor lenen zoals de zorg. Maar dat een agent gelooft in zijn verhaal, dat hij iets betekent voor de maatschappij is natuurlijk een ander verhaal, al is het wel een verhaal waar hij zelf in gelooft al vraag ik me dan meteen af in tot hoever dit oprecht is. Want stiekem vind hij het dan ook wel weer lekker, dat een agent volgens de wet gepast geweld mag gebruiken, ontheffingen heeft, terwijl de verdachte altijd aan het kortste eind trekt, immers de wet staat aan zijn zijde.
pi_156588950
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:39 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Met het politievak denk ik eigenlijk niet meteen aan iets voor de maatschappij betekenen. Er zijn namelijk andere vakken die zich daar veel beter voor lenen zoals de zorg. Maar dat een agent gelooft in zijn verhaal, dat hij iets betekent voor de maatschappij is natuurlijk een ander verhaal, al is het wel een verhaal waar hij zelf in gelooft al vraag ik me dan meteen af in tot hoever dit oprecht is. Want stiekem vind hij het dan ook wel weer lekker, dat een agent volgens de wet gepast geweld mag gebruiken, ontheffingen heeft, terwijl de verdachte altijd aan het kortste eind trekt, immers de wet staat aan zijn zijde.
Als je zo je vak naar de buitenwereld toe verkoopt ben je niet echt goed bezig als agent zijnde. Het imago van de politie heeft dit jaar natuurlijk al wat schade opgelopen. Al denk ik dat je voor bijvoorbeeld de ME ook van nature wel agressief moet zijn.

Maar, er zijn vele beroepen die je een gevoel kunnen geven iets toe te voegen aan de maatschappij, zolang mensen voor zichzelf een goede drive kunnen vinden om het dagelijkse gangetje naar het kantoor te maken is het eigenlijk ook niet relevant wat de buitenwereld er van vindt.
pi_156589201
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:50 schreef Toefjes het volgende:
Als je zo je vak naar de buitenwereld toe verkoopt ben je niet echt goed bezig als agent zijnde. Het imago van de politie heeft dit jaar natuurlijk al wat schade opgelopen. Al denk ik dat je voor bijvoorbeeld de ME ook van nature wel agressief moet zijn.
Juist niet. Als je agressief bent heb je jezelf niet onder controle. Je moet juist heel rustig en beheerst kunnen optreden. Je niet gek laten maken door je 'tegenstander', je niet laten meeslepen.
pi_156589262
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Juist niet. Als je agressief bent heb je jezelf niet onder controle. Je moet juist heel rustig en beheerst kunnen optreden. Je niet gek laten maken door je 'tegenstander', je niet laten meeslepen.
Klinkt plausibel inderdaad. Ik schrap mijn uitspraak bij deze.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:36:10 #141
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_156589693
Triest maar risico van het vak.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_156595310
Onverwachte wendig in de zaak.

Ben nu toch wel benieuwd naar het echte verhaal. :)
pi_156595416
Oh, hier staat nog geen update blijkbaar.

De vrachtwagenchauffeur is vrijgelaten en wordt niet langer verdacht van poging tot doodslag. Hij wordt wel nog verdacht van het veroorzaken van een ongeluk.
Er moet o.a. worden onderzocht wat er allemaal zichtbaar was vanuit zijn cabine.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
pi_156595470
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:58 schreef Physsic het volgende:
Oh, hier staat nog geen update blijkbaar.

De vrachtwagenchauffeur is vrijgelaten en wordt niet langer verdacht van poging tot doodslag. Hij wordt wel nog verdacht van het veroorzaken van een ongeluk.
Er moet o.a. worden onderzocht wat er allemaal zichtbaar was vanuit zijn cabine.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Bijzonder, heeft hij ook niet gemerkt dat hij de agent geraakt heeft ?
pi_156595543
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bijzonder, heeft hij ook niet gemerkt dat hij de agent geraakt heeft ?
Dat vind ik dus het opvallende. Ik neem aan van wel, omdat hij enkele meters later stil stond. En aangezien het zo'n dubbele vrachtwagen is, sta je sowieso niet meteen stil.
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:20:51 #146
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156596257
Nou zeg het dan maar. BuZz z'n aanname was dus zo gek nog niet. En nu downplayen naar veroorzaken van een ongeluk. Ik durf te wedden dat het straks uitdraait op roekeloos rijden van de motoragent, maar daar zul je waarschijnlijk niets meer van horen, het OM kennend maken ze er gewoon een Sepootje van.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156596848
Ik neem mijn eerdere opmerking dat ik hoop dat hij een flinke straf krijgt natuurlijk terug :p
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:33:37 #148
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156596864
Tsja nieuwe feiten, geen poging tot doodslag dus. Ik neem dat ook terug :D.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:34:46 #149
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_156596906
Idd, heftig en wanneer en vrachtwagen over je arm walst, helpt kleding maar heel weinig.

Heb begrepen dat de motoragent, z'n arm moet missen en ik hoop dat het (ooit) met hem beter zal gaan. Z'n motorfunctie kan ie wel aan de wilgen hangen maar wie weet met wat aanpassingen toch blijven rijden.

Als day2day motorrijder vraag ik mij wel af, hoe de beslist zeer ervaren rijder zich zo heeft (kunnen) laten verrassen. Meestal hou je rekening met een per ongeluk ingezette opzet en hou je altijd een vluchtweg open, waar je ook rijdt. Sowieso mijdt je, op de motor, dichtbijzijnde vrachtwagens als de pest en rij je waar jij/zij je zien.
Hetzelfde voor de ervaren vrachtwagenchauffeur, eigen rijder die al 20 jaar kart. Heb zelf ihkv opleiding ook wat lessen gehad op de bok en weet dat je daar niet altijd alles ziet en nog minder hoort van wat naast je zit.

Mogelijk dode-hoek oorzaak of (ik ga voor) uitwijkactie van/voor iemand anders, ze tikken elkaar aan, motor kukelt, de berijder steekt z'n arm uit voor de valbreken en wordt gemangeld onder zware wielen.
Ietsje verderop, is de vrachtwagen gestopt. Op het filmpje zie je welke wielen - linkerzijde vooraan - ze bekijken.

(edit) Aanvulling/analyse: op het filmpje zie op 46 seconden de valsporen. Zo ik het zie, ging de motor kennelijk in midden van de uitvoegstrook onderuit en schoof wat draaiend weg naar links. Wanneer hij dan door de vrachtwagen via de linker/voorzijde is aangeraakt, is het een bizar ongeluk. Wat deed die motor daar..... De vrachtwagen is zelf vrij kort daarna gestopt waarmee het zg. klemrijden ook ontkracht is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vallon op 04-10-2015 16:52:50 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_156597053
Wel raar dat ze wel zo snel dat naar buiten hebben gebracht toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')