Het aanbod overstijgt de vraag volgens mij ruimschoots. Maar ik bedoelde dat er vaak ook wel een verband is tussen opleidingsniveau en salaris.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Denk nu niet dat alles gerelateerd is aan opleiding. Het is een kwestie van vraag en aanbod, gevarentoeslag, ploegentoeslag etc etc. Laag opgeleid werk wil niet zeggen dat een hoger opgeleid iemand voor dit soort werk geschikt is.
maw dat kun je niet vergelijken
Want?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
En dan nog, een agent hoort toch veel meer te verdienen dan een magazijnmedewerker of een vrachtwagenchauffeur die heel de dag op zijn gat zit.
Mijn broertje verdiende als hoofdagent zo'n 2900-3000 bruto, incl. onregelmatigheidstoeslagen. Dit was op zijn 29e geloof ik, met een paar jaar ervaring.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het aanbod overstijgt de vraag volgens mij ruimschoots. Maar ik bedoelde dat er vaak ook wel een verband is tussen opleidingsniveau en salaris.
Anyway, ik ben nog steeds benieuwd
Ik denk dat je je vergist. Bij de spoorwegen zoeken ze nog altijd mensen. Blijkt toch niet zo eenvoudig te zijn mensen te vinden. Je kunt wel een groot aanbod hebben van laag opgeleiden maar zijn ze ook geschikt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:26 schreef hugecooll het volgende:
Het aanbod overstijgt de vraag volgens mij ruimschoots
Ik weet niet welk deel daarvan uit toeslagen bestond, maar zo onredelijk laag is dat toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:28 schreef Ciora het volgende:
[..]
Mijn broertje verdiende als hoofdagent zo'n 2900-3000 bruto, incl. onregelmatigheidstoeslagen. Dit was op zijn 29e geloof ik, met een paar jaar ervaring.
Voortraject was politie-academie op mbo-niveau (je hebt ook wel hbo- of wo-richtingen daar, maar da's dacht ik meer de politiekundige/beleidsmatige kant op.
Hij lijkt me ook wel een stuk dunnerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Die foto in de OP.. de arm van die agent zit er toch nog gewoon aan? Alleen gebroken en bloed zo te zien.. hopelijk dan
Naja, meer aanbod dan vraag in de zin dat ze weinig tot geen vacatures hebben, maar er wel altijd veel op vacatures wordt gereageerd. Het is dus niet zo dat ze moeite hebben met het vinden van geschikte kandidaten, geschikte en ongeschikte kandidaten moeten soms best lang wachten voor een vacature vrijkomt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Bij de spoorwegen zoeken ze nog altijd mensen. Blijkt toch niet zo eenvoudig te zijn mensen te vinden. Je kunt wel een groot aanbod hebben van laag opgeleiden maar zijn ze ook geschikt?
Dat zou kunnen, maar gebruiken deze agenten als ze iemand willen aanhouden niet hun zwaailichten en eventueel sirene(mocht dat nodig zijn). Dan moet je toch wel erg van je pad af zijn wil je dan niet de aandacht vestigen aan het verkeer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er staat wel "mogelijk" in het artikel. kan ook een snapchattende / whatsappende / instagrammende chauffeur zijn. Het zal niet de eerste zijn die iemand naar de klote rijdt op die manier.
Vergeet niet grote bloedaders die stuk zijn, dat is levensgevaarlijk. Wat je niet uit de foto kan opmaken is of z'n hele arm niet is verdraaid. Hij kan zomaar z'n hele schouder aan gort hebben gedraaid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Die foto in de OP.. de arm van die agent zit er toch nog gewoon aan? Alleen gebroken en bloed zo te zien.. hopelijk dan
Weet ik ook niet precies. Die onregelmatigheidstoeslag is wel een min of meer gegarandeerd salaris, hoe dan ook, omdat ze altijd te weinig mensen hebben, voor alles. Ik was serieus verbaasd toen ik hoorde hoeveel agenten er bijvoorbeeld 's nachts beschikbaar zijn voor een groot gebied (buiten de stad).quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet niet welk deel daarvan uit uitslagen bestond, maar zo oneerlijk laag is dat toch ook weer niet?
Die vacatures worden toch apart gehouden voor de vluchtelingen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:29 schreef Cherna het volgende:
Ik denk dat je je vergist. Bij de spoorwegen zoeken ze nog altijd mensen.
Dus zeg 3k excl. toeslagen. Dat is toch behoorlijk bovenmodaal, zeker als je die toeslagen meerekent. Het is geen supersalaris, maar ik vind het ook weer niet meelijwekkend of per definitie te weinig want politie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:36 schreef Ciora het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies. Die onregelmatigheidstoeslag is wel een min of meer gegarandeerd salaris, hoe dan ook, omdat ze altijd te weinig mensen hebben, voor alles. Ik was serieus verbaasd toen ik hoorde hoeveel agenten er bijvoorbeeld 's nachts beschikbaar zijn voor een groot gebied (buiten de stad).
Het is wel serieus hard werken, fysiek en mentaal, maar je zou inderdaad zeggen dat het een vrij aardig salaris is voor dat opleidingsniveau. Misschien dat het heel weinig omhoog gaat met de jaren, en dat het salaris op je 40e niet meer zo in verhouding staat? (vooropgesteld dat je nooit promoveert)
edit: ik zie hier dat 2977 de max is
Daar is gewoon 20 ton aan vrachtwagen overheen gegaan, en de ontbrekende helft van zijn arm zat samen met de resten van de mouw van zijn pak op de grond tegen het asfalt geplakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:36 schreef Diemux het volgende:
[..]
Vergeet niet grote bloedaders die stuk zijn, dat is levensgevaarlijk. Wat je niet uit de foto kan opmaken is of z'n hele arm niet is verdraaid. Hij kan zomaar z'n hele schouder aan gort hebben gedraaid.
Pfff, gekkiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:40 schreef Leonos het volgende:
VrachtwagensVerbieden en alleen 's nachts laten rijden .
Niet meer rukkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik lees net op geenstijl dat de arm van de agent is afgezet... brr moet er niet aan denken zeg.
Hihaho wat grappigquote:
Jeetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik lees net op geenstijl dat de arm van de agent is afgezet... brr moet er niet aan denken zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |